abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15564244
Ik heb foto's bewonderd in het seksmuseum in Amsterdam. Het ziet er toch wel heel vaag uit.
Delivered without an information leaflet
pi_15564505
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb foto's bewonderd in het seksmuseum in Amsterdam. Het ziet er toch wel heel vaag uit.
denk ook wel dat dat er dan vaag uit ziet, stilstaande beelden hehe
pi_15564897
Pff net een paar filmpjes gedownload op kazaa.... Wist echt niet dat dit mogelijk was
Jupiler is goed
  zaterdag 20 december 2003 @ 15:50:09 #54
39446 303
(C) Roland
pi_15565513
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:22 schreef Aurelium het volgende:
Pff net een paar filmpjes gedownload op kazaa.... Wist echt niet dat dit mogelijk was
Die filmpjes zullen wel extreme gevallen zijn, ik heb een paar exen die het ook konden, maar nooit op commando zeg maar. Het gebeurde meestal toevallig, vooral als we wat langer geen sex gehad hadden.

Wel klote dat je het bed vervolgens kan verschonen...

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_15565560
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:50 schreef 303 het volgende:

[..]

Die filmpjes zullen wel extreme gevallen zijn, ik heb een paar exen die het ook konden, maar nooit op commando zeg maar. Het gebeurde meestal toevallig, vooral als we wat langer geen sex gehad hadden.

Wel klote dat je het bed vervolgens kan verschonen...

ach wat maakt het uit

als je goed sex hebt zweet je ook als de klere, en dat stinkt dan nog veel meer als je de volgende ochtend wakker word:)

zaterdag 20 december 2003 @ 16:26:25 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15566345
ik ben altijd wel blij als ik een spuitende vrouw in mijn bed heb. een keer was het zo erg dat ze thuis al een rubber laken had. ik weet niet waar het vandaan kwam (beetje wel) maar ze kwam vaker op een avond en dan echt zonder dollen met een liter per keer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15568460
Als jullie straks allemaal opeens '1 april' gaan roepen zou ik niet verbaasd zijn
Jupiler is goed
  zaterdag 20 december 2003 @ 18:50:43 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15570445
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:23 schreef Aurelium het volgende:
Als jullie straks allemaal opeens '1 april' gaan roepen zou ik niet verbaasd zijn
nog jong?
  zaterdag 20 december 2003 @ 18:54:52 #59
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_15570541
Ik heb nog een leuke site gevonden, met ervaringen van een vrouw:

http://www.spaink.net/groene/spuiten.html

http://members.home.nl/lsg/zesje.htm

veel plezier met lezen

[Dit bericht is gewijzigd door _joepie_ op 20-12-2003 19:02]

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zaterdag 20 december 2003 @ 19:00:59 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15570690
er zijn heel veel vrouwen die denken dat ze geen prostaat hebben. maar net als een klit een rudimentair overblijfsel is van een eikel (zelfde zenuw structuur) is de g-spot een rudimentair overblijfsel van de prostaat.

veel mannen weten het niet maar als je sperma doneert dan krijg je soms een metalen staaf in je anus geduwd en die komt dan tegen je prostaat, knappe jongen die dan niet du moment ejaculeert.

als je dus op de juiste wijze de voorste g-spot stimuleert dan kan een vrouw inderdaad spuitend klaarkomen. dan heb je ook nog de achterste g-spot en die bereik je het makkelijkst door vrouw in hondjeshouding want die zit weer achter de baarmoeder. als je dat goed weet te stimuleren dan heb je echt een waterval. lekker gesprekje hé?

zaterdag 20 december 2003 @ 19:07:54 #61
3658 _joepie_
pi_15570837
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:00 schreef zoalshetis het volgende:

veel mannen weten het niet maar als je sperma doneert dan krijg je soms een metalen staaf in je anus geduwd en die komt dan tegen je prostaat, knappe jongen die dan niet du moment ejaculeert.

Het zijn vrijwillige donaties hoor, geen donaties "onder druk". Gewoon filmpje kijken, boekie lezen en trekken is dan voldoende.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zaterdag 20 december 2003 @ 19:10:45 #62
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15570897
quote:
er zijn heel veel vrouwen die denken dat ze geen prostaat hebben. maar net als een klit een rudimentair overblijfsel is van een eikel (zelfde zenuw structuur) is de g-spot een rudimentair overblijfsel van de prostaat.

als je dus op de juiste wijze de voorste g-spot stimuleert dan kan een vrouw inderdaad spuitend klaarkomen. dan heb je ook nog de achterste g-spot en die bereik je het makkelijkst door vrouw in hondjeshouding want die zit weer achter de baarmoeder. als je dat goed weet te stimuleren dan heb je echt een waterval. lekker gesprekje hé?

Leuk verhaal.. alleen kan ik me nauwelijks voorstellen dat vrouwen dat idd hebben (maar dat kan ik mis hebben).. aangezien elk beginnend mensje start als vrouw en de latere mannelijke gedeeltes er in de baarmoeder onder invloed van de chromosomen "aangeplakt" worden als het ware....
  zaterdag 20 december 2003 @ 19:11:26 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15570918
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:07 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

Het zijn vrijwillige donaties hoor, geen donaties "onder druk". Gewoon filmpje kijken, boekie lezen en trekken is dan voldoende.

ik zou het niet weten, maar ik ken vooral andere verhalen, dus niet die vanuit de film.
  zaterdag 20 december 2003 @ 19:14:13 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15570988
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:10 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Leuk verhaal.. alleen kan ik me nauwelijks voorstellen dat vrouwen dat idd hebben (maar dat kan ik mis hebben).. aangezien elk beginnend mensje start als vrouw en de latere mannelijke gedeeltes er in de baarmoeder onder invloed van de chromosomen "aangeplakt" worden als het ware....

je moet het rudimentair misschien dan meer zien als gelijkenis tussen mannen en vrouwen.
pi_15572263
quote:

Verdomd, dus dat is het waardoor je anaal als vrouw gewoon net zo heftig en lekker kunt klaarkomen als van gewone sex! Moet hij wel heel diep komen, want dat plekje zit ergens achterde baarmoeder ja. Je kunt hem ook vaginaal bereiken, maar dat levert soms echt buikpijn op, omdat je dan heel diep moet wroeten.

maar spuiten ga ik er niet van....

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 december 2003 @ 02:02:29 #66
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_15572369
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 19:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, maar ik ken vooral andere verhalen, dus niet die vanuit de film.

je doelde op spermadonaties van dieren, als een paard moet doneren gaat dat idd met zo'n staaf en krijg je het genoemde effect. De mensen-mannen zeg maar, die doen dat gewoon lekker zelf dmv fantasie, een boekje of een filmpje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_15572370
Of het met 'rudimentair' prostaatweefsel te maken heeft weet ik niet, maar het is een feit dat vrouwelijk ejaculatievocht zéér grote gelijkenis vertoont met prostaatvocht.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15575761
quote:

als je dus op de juiste wijze de voorste g-spot stimuleert dan kan een vrouw inderdaad spuitend klaarkomen. dan heb je ook nog de achterste g-spot en die bereik je het makkelijkst door vrouw in hondjeshouding want die zit weer achter de baarmoeder . als je dat goed weet te stimuleren dan heb je echt een waterval. lekker gesprekje hé?

Achter de baarmoeder?

Knap als je daar aan komt...

zondag 21 december 2003 @ 12:18:29 #69
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_15576272
Vind het ontzettend geil als het gebeurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Chup op 21-12-2003 17:48]

mijn wereld is jouw wereld
  zondag 21 december 2003 @ 12:29:05 #70
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_15576518
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben altijd wel blij als ik een spuitende vrouw in mijn bed heb. een keer was het zo erg dat ze thuis al een rubber laken had. ik weet niet waar het vandaan kwam (beetje wel) maar ze kwam vaker op een avond en dan echt zonder dollen met een liter per keer.

een beetje minder overdrijven

pi_15576552
Nog nooit gezien.
Dringend eens wat movies downloaden
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
  zondag 21 december 2003 @ 12:55:42 #72
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_15577103
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:30 schreef MrLazy het volgende:
Nog nooit gezien.
Dringend eens wat movies downloaden
Moet je eens goed kijken in die hokjes achter het station.

Zit vol met spuitende vrouwen. Wel een condoom meenemen.

zondag 21 december 2003 @ 13:23:53 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15577898
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:55 schreef Dodec het volgende:

[..]

Moet je eens goed kijken in die hokjes achter het station.

Zit vol met spuitende vrouwen. Wel een condoom meenemen.

lol
  zondag 21 december 2003 @ 13:29:00 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15578023
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:18 schreef Chup het volgende:
Een liter per keer zegt ie.. Kom op dan is je hele matras...iedere centimeter doorweekt. Je wilt niet weten hoeveel dat is.

Vind het ontzettend geil als het gebeurd

zoals ik al zei had ze thuis een rubber laken. bij mij thuis was het inderdaad vaste prik om het matras tegen het open raam te zetten na de sex. wil je haar 06 nummer? ik heb het overigens daarna nooit meer zo extreem gezien.
  zondag 21 december 2003 @ 14:08:28 #75
3658 _joepie_
pi_15579136
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
<...>
wil je haar 06 nummer?
<...>

Is wel erg verleidelijk... mail me maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')