abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:30:44 #26
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15562418
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:28 schreef the_emporor het volgende:
zal wel vochtige bedoening zijn neem ik aan? Badhandoek in de aanslag ofzo?
Verschilt heel erg per keer en per vrouw. Bij mijn ex was het zo ongeveer een theekopje vol (denk ik, nooit daadwerkelijk gemeten). Maar ik heb ook weleens een filmpje gezien waarop het lijkt alsof iemand een brandslang heeft aangezet.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15562432
daarna komt de speciale techniek bij bv. het vingeren

het stimuleren van de G-Spott door erop te tikken met de pads van je vingers. de Kom Hier vinger beweging, een combinatie van Tappen, kleine trekjes en gewoon eroverheen glijden is de manier, je voelt dan dat het wat sponsachtig gaat worden, en naarmate de tijd er klaar voor is, lijkt het alsof je het vocht eruit zou kunnen drukken met je vingers,

als je dat process doorgaat komt een vrouw spuitend klaar

maar het is een kwestie van Oefenen, Oefenen en Oefenen. Het vertrouwen tussen beide personen, en ervanaf weten dat dat kan

pi_15562460
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:30 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per keer en per vrouw. Bij mijn ex was het zo ongeveer een theekopje vol (denk ik, nooit daadwerkelijk gemeten). Maar ik heb ook weleens een filmpje gezien waarop het lijkt alsof iemand een brandslang heeft aangezet.

ja 2 van de 4 kwamen gewoon redelijk normaal klaar, gewoon een veel natter gebeuren, 1tje kwam er klaar met een straaltje ( 3x, soort van copie van het mannelijk klaarkomen ), en 1tje daar kwam echt heel veel uit, niet zoals een brandslang, maar wel genoeg om alles nat te maken, liep er echt uit
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:34:30 #29
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15562476
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:31 schreef Estolan het volgende:
daarna komt de speciale techniek bij bv. het vingeren

het stimuleren van de G-Spott door erop te tikken met de pads van je vingers. de Kom Hier vinger beweging, een combinatie van Tappen, kleine trekjes en gewoon eroverheen glijden is de manier, je voelt dan dat het wat sponsachtig gaat worden, en naarmate de tijd er klaar voor is, lijkt het alsof je het vocht eruit zou kunnen drukken met je vingers,

als je dat process doorgaat komt een vrouw spuitend klaar

maar het is een kwestie van Oefenen, Oefenen en Oefenen. Het vertrouwen tussen beide personen, en ervanaf weten dat dat kan

Zulk soort dingen heb ik echt nooit hoeven doen. Overigens wisten we toen wel al van die "kom hier beweging" over de zogehete G-Spot, maar dat had niet echt een superspeciaal effect. Het was lekkerder, maar meer niet.

Ik denk ook dat het vooral met het mentale te maken hebben. Kan me voorstellen dat veel vrouwen (en mannen ook trouwens) een mentaal block hebben om zichzelf helemaal te laten gaan.

I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15562501
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Zulk soort dingen heb ik echt nooit hoeven doen. Overigens wisten we toen wel al van die "kom hier beweging" over de zogehete G-Spot, maar dat had niet echt een superspeciaal effect. Het was lekkerder, maar meer niet.

Ik denk ook dat het vooral met het mentale te maken hebben. Kan me voorstellen dat veel vrouwen (en mannen ook trouwens) een mentaal block hebben om zichzelf helemaal te laten gaan.

Daar heb je gelijk in ( in het laatste )

maar daar de bepaalde manieren toe te passen zou je het dus kunnen bereiken bij meiden die het nog niet hebben meegemaakt. alleen is het de combinatie en tijd en training

sommige kunnen het al door de clit goed te stimuleren, maar dat zijn maar 14% van de vrouwen ( werd er ooit eens gezegd )

[Dit bericht is gewijzigd door Estolan op 20-12-2003 13:41]

pi_15562570
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:36 schreef Estolan het volgende:

[..]

Daar heb je gelik in ( in het laatste )

pi_15562576
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:40 schreef Disorder het volgende:

[..]

hehe scuzy:)
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:42:22 #33
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15562600
Net even dat filmpje bekeken dat een stukje terug in dit topic werd gepost. DAMN!
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:44:17 #34
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15562631
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Net even dat filmpje bekeken dat een stukje terug in dit topic werd gepost. DAMN!
En nou niet allemaal tegelijk. (bandbreedte )
pi_15562659
Bedankt voor de tips.

Ga het vanavond gelijk in de praktijk brengen, kijken of het me nu wel gaat lukken!

pi_15562675
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
is opzich nog niet echt duidelijk of zij nou echt spuit, of gewoon haar behoefte laat vloeien

Heel veel filmpjes op Inet zijn Fake als het daarom gaat, je zou daarom gewoon eens een dvd moeten downen of huren om het hele verhaal eromheen te begrijpen

Seymore Butts ( waar Alisha Klass ook bij hoort ) heeft een aantal Squiters films gemaakt >>> Female Ejaculation .. A Complete Guide to..

zoek maar op 1 van die 2 namen bij KazaA en leer er meer vanaf:)

pi_15562711
Heb al op kazaa gekeken, wist nu wat ik met mijn teveel aan mb-tjes voor deze periode moest doen, ben druk aan het filmpjes downloaden.
Heb er al een paar gezien en moet zeggen..... jammie!!
pi_15562727
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:49 schreef Naughtygirl het volgende:
Heb al op kazaa gekeken, wist nu wat ik met mijn teveel aan mb-tjes voor deze periode moest doen, ben druk aan het filmpjes downloaden.
Heb er al een paar gezien en moet zeggen..... jammie!!
hehe alleen het zelf bereiken is best moeilijk, je zou ook iemand erbij moeten hebben met uithoudingsvermogen, een goed vertrouwen, en iemand die weet waarmee hij bezig is
pi_15562854
En toch snap ik iets niet!!

Lees net hier dat het helder vocht is.....maar na een paar filmpjes van kazaa te hebben bekeken is het bij de ene vrouw helder en bij de ander is het gewoon normaal net als bij de man, wit vocht.
En als ik die filmpjes goed bekijk en je ziet die vrouwen met helder vocht spuitend komen lijkt het voor mij toch dat het uit de pisbuis kom en denk niet dat ik mij daar in vergis.

pi_15562883
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:56 schreef Naughtygirl het volgende:
En toch snap ik iets niet!!

Lees net hier dat het helder vocht is.....maar na een paar filmpjes van kazaa te hebben bekeken is het bij de ene vrouw helder en bij de ander is het gewoon normaal net als bij de man, wit vocht.
En als ik die filmpjes goed bekijk en je ziet die vrouwen met helder vocht spuitend komen lijkt het voor mij toch dat het uit de pisbuis kom en denk niet dat ik mij daar in vergis.

Klopt ook

als je echt spuitend klaarkomt komt het uit de pisbuis, maar het is gewoon vocht

al dat witte en wat ergens anders vandaan komt is FAKE

zaterdag 20 december 2003 @ 13:58:20 #41
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15562895
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:56 schreef Naughtygirl het volgende:
Dat is idd gewoon nep gedoe.
Omdat het zo'n hype is mogen die modellen gewoon plassen voor de cam.
Het zijn in het echt alleen maar een paar kleine golfjes en geen hele waterzee..
pi_15562951
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat is idd gewoon nep gedoe.
Omdat het zo'n hype is mogen die modellen gewoon plassen voor de cam.
Het zijn in het echt alleen maar een paar kleine golfjes en geen hele waterzee..

a. wacht eerst ff met reageren
b. wat je zegt is dus onzin, want als er echt mega veel uit komt is het voor 100% geen urine!
pi_15562983
Want ik ken geen vrouwen die onder het neuken of goed vingeren kunnen plassen, omdat dat gewoon niet KAN!

het ligt er echt aan naar wat voor filmpje je zit te kijken, vandaar dus Seymore Butts een aanrader

en nog beter, het eens meemaken

zaterdag 20 december 2003 @ 14:17:51 #44
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15563335
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:01 schreef Estolan het volgende:
a. wacht eerst ff met reageren

[...]

en nog beter, het eens meemaken

moet ik eerst toestemming vragen voordat ik mag reageren.

Ik heb het meegemaakt hoor, mijn ex was er erg goed in.
Maar dan praat ik alweer over 5 jaar geleden.
Toen was jij vast nog maagd.

pi_15563490
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

moet ik eerst toestemming vragen voordat ik mag reageren.

Ik heb het meegemaakt hoor, mijn ex was er erg goed in.
Maar dan praat ik alweer over 5 jaar geleden.
Toen was jij vast nog maagd.

nee ik bedoelde dat je eerst ff kijkt wie er wat reageerd, anders komen er steeds dezelfdde reacties

en nee toen was ik geen maagd meer sorry

zaterdag 20 december 2003 @ 14:32:40 #46
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15563653
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:25 schreef Estolan het volgende:

[..]

nee ik bedoelde dat je eerst ff kijkt wie er wat reageerd, anders komen er steeds dezelfdde reacties

en nee toen was ik geen maagd meer sorry

OK
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:01 schreef Estolan het volgende:
Want ik ken geen vrouwen die onder het neuken of goed vingeren kunnen plassen, omdat dat gewoon niet KAN!
Waarom kan dit niet, een vrouw is toch geen man.
Hoe kan je dan ooit plas en poepsex doen. ( )

[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 20-12-2003 14:43]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2003 @ 14:46:44 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_15563955
Lees ook eens
vrouwelijke ejaculatie+ g-spot

Hier staat een heleboel in

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2003 @ 14:47:55 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_15563986
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
plasseks is niet echt iets wat je tijdens het neuken doet.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:51:44 #49
36043 Inspiration
flame attraction
pi_15564085
Als het wit is, gaat het over een bepaalde ingebrachte vloeibare substantie.
pi_15564180
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

OK
[..]

das dan niet onder het neuken maar tussen door enz. spuitend klaarkomen kan wel onder het neuken gebeuren. omdat het iets anders is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')