Hopelijk mag dit topic?
quote:Fok!forum schorem met die grote bek
Op zaterdag 20 december 2003 02:11 schreef Brennie het volgende:
De teksten..
Oneindig veel respectHopelijk mag dit topic?
![]()
quote:Juist!
Op zaterdag 20 december 2003 02:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geniale,vlijmscherpe,fascinerende,meesterlijke teksten
De OP is ok...
* Wat Zou je Doen *
* Vlijmscherp *
* Respect *
* Old School *
* Ruimte Nodig *
Cryptokilostijl is overigens ook heel goed, die is van Def P. alleen.
Uiteraard zijn ze nog steeds verre van verre van verre de beste nederlandse hiphop groep, denk dat ik ze minder vindt omdat ik als pubertje ze wel vet stoer vindt.....
maar op zich, koop ik braaf de CDs en die vind ik nog wel prima over het algemeen
quote:Je overdrijft best wel, maar ik vind dat t de enige hiphoppers zijn met fatsoenlijke teksten!
Op zaterdag 20 december 2003 02:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geniale,vlijmscherpe,fascinerende,meesterlijke teksten
De OP is ok...
Kunnen die hiphoppers ook eens naar die teksten luisteren, ik bedoel, die punkers hebben t maar makkelijk
quote:Hier ben ik het volledig mee oneens.
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Mtijn het volgende:[..]
Je overdrijft best wel, maar ik vind dat t de enige hiphoppers zijn met fatsoenlijke teksten!
![]()
quote:Tja, ik zit zelf niet in die scene, dus dan is het erg moeilijk om te horen wat er niet boven de grond uitkomt, maar ik ben een keer bij een optreden van OP geweesst (de poster hangt nog steeds aan de muur!) en dat was wel gezellig. Maar ik heb me toch meer vermaakt bij de heidedoosjes, kwestie van smaak. Het blijft fijn om te weten dat er behalve die bagger-hiphop ook goeie hiphopcrews zijn bij wie het niet alleen om geld en "roem" gaat.
Op maandag 22 december 2003 11:38 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Hier ben ik het volledig mee oneens.
Ik ben Osdorp fan en het is zeker een van de beste crews die er bestaat.
Nederhop mijn leven en ik kan je vertellen dat er zoveel goeds gemaakt wordt in nederland dat OP echt niet de enige is die fantastische teksten maakt.
Je hebt je blijkbaar nooit verdiept in nederhop. Anders zou je dit dondersgoed weten. Kijk naar crews als VSOP, Opgezwolle, Duvelduvel, Mach en Jesse, Casto, Kombo, Oscar X, Uitverkorene... kan nog wel effe doorgaan.
Er wordt in de underground hiphop scene zoveel goeds gemaakt, alleen dat hoor je niet zo vaak. Zeker niet boven de grond.
Er zijn talloze underground hiphopcrews die zo zwaar hun ding doen maar niet bekend zijn.
Die goeie ouwe tijd dat iedereen op school met een bandje van een vriend van een neef aan kwam zetten, waarvan je dan zelf de 100ste kopie maakte
quote:En die ruis was wel cool
Op maandag 22 december 2003 12:48 schreef Ripley het volgende:
JAha, OP!Die goeie ouwe tijd dat iedereen op school met een bandje van een vriend van een neef aan kwam zetten, waarvan je dan zelf de 100ste kopie maakte
Teringtrut, rot naar je graf! Sorry ik ben vandaag een beetje kortaf
Dat zei ik een keer tegen mn ex.
Afslag Osdorp is naar mijn mening een regelrechte klassieker, alle nummers zijn dope op die plaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |