FOK!forum / Gaming / [ALL] Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Dr.Dagglavrijdag 19 december 2003 @ 19:44
Jajajajaja... Tis alweer weer *bijna* tijd voor de opvolger van een van de beste spellen ooit, voor mij dan..
Mooier, beter en met online multiplay!!! . (PC, XBOX en PS2. Voor de GC is het nnb)
Ik ben benieuwd wat voor nieuwe spy-goodies er dit keer in zitten.. .

Developer, EU&US Publisher: Ubi Soft
Release: 26-3-2004
Official Homepage

quote:
The game will bring back more of the single-player intrigue that made the original game a bestseller. With exciting new action scenes and a strong cinematic feel, the player will experience new and even more realistic surroundings. Building on Ubi Soft's strong commitment to online gaming, Pandora Tomorrow will the be the first stealth game ever to feature multiplayer online missions allowing several players to simultaneously share Sam Fisher's shadowy world of espionage
Wat plaatjes:

Dit zijn XBOX screenshots.

Official Trailer (rightclick>>save as)

Preview @ IGN

Ik ben er he-le-maal klaar voor, vooral het online gedeelte lijkt me geweldig.. .

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 19-12-2003 19:45]

NiteSpeedvrijdag 19 december 2003 @ 19:45
Dit is gewoon een game die ik moet kopen .
Xrenityvrijdag 19 december 2003 @ 19:47
ik twijfel nog of ik hem voor PC ga halen.
Ik heb Splinter Cell ook gekocht (top game), maar om nou weer zon game te kopen die je eigenlijk gedeeltelijk al hebt, tja...
Dat online gedeelte wordt volgens mij trouwens wel meesters
Tenusiavrijdag 19 december 2003 @ 19:51
Ik heb Splinter Cell ook, maar ik vond het eigelijk maar een kut spel

Die online functie lijkt me overigens wel heel erg vet en zal waarschijnlijk toch de reden zijn waarom ik dit spel ook vast en zeker wel zal gaan kopen

stukovichvrijdag 19 december 2003 @ 19:54
Zoooo die moet hebben. Zijn spellen zijn echt te gruwelijk. Op dit moment ben ik bezig met Rainbox six 3 op XboX.
Skull-splittervrijdag 19 december 2003 @ 20:03
Hmm, dan heb ik nog 3 volle maanden om SC uit te spelen
Notorious_Royvrijdag 19 december 2003 @ 20:04
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
HomerJvrijdag 19 december 2003 @ 20:17
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
pkwartsvrijdag 19 december 2003 @ 21:08
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
woohoo! multiplayer tegen alle 5 de mensen die die gamecube modem hebben!
BDisOKEvrijdag 19 december 2003 @ 23:58
Wel tof, vond deel 1 echt superrr!
Kan ik straks kiezen of ik hem voor de Cube of PS2 haal.
V.zondag 21 december 2003 @ 21:35
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 19:51 schreef Tenusia het volgende:
Ik heb Splinter Cell ook, maar ik vond het eigelijk maar een kut spel

Ik ben hem vorige week weer gaan spelen en mijn bek BLIJFT af en toe openvallen van hoe mooi het toch allemaal is...

Ik kan mij nu al extreem verheugen op PT

V.

King_of_cubesmaandag 29 december 2003 @ 17:58
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Ja mensen, voor zover ik weet gaat ie OOK online op de Cube
idd mischien zie ik je dan wel online roy !
zou er een headset komen voor de cube? ik hoop van wel!

[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 29-12-2003 18:01]

NiteSpeedmaandag 29 december 2003 @ 18:00
Voor zover ik kan zien op de shots, moet je samenwerken met anderen. .
Heerlijk idee.
King_of_cubesmaandag 29 december 2003 @ 18:02
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor zover ik kan zien op de shots, moet je samenwerken met anderen. .
Heerlijk idee.
idd je kan MAXIMAAL met 4 personen in een game. Je kan dus 2 vs 2 maar ook bijv 1 vs 3
gielingmaandag 29 december 2003 @ 18:08
dat online lijkt me cool!
NiteSpeedmaandag 29 december 2003 @ 18:14
Ik denk dat ik hem ga kopen. .
Verdraaide multiplayer games ook .
King_of_cubesdinsdag 30 december 2003 @ 09:50
Voor welk platform gaat de fokker scpt online spelen? (ik voor de cube)
Smotsdinsdag 30 december 2003 @ 11:17
Klik op het plaatje en download een FUCKING COOLE SCREENSAVER!!
Xrenitydinsdag 30 december 2003 @ 12:28
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor welk platform gaat de fokker scpt online spelen? (ik voor de cube)
Heb besloten hem te gaan halen voor de PC

Het lijkt me echt zo fking gaaf dat als je iemand pakt iets in zn oor kunt fluisteren
/edit
ubervette screensaver

King_of_cubeswoensdag 31 december 2003 @ 09:14
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:28 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Heb besloten hem te gaan halen voor de PC

Het lijkt me echt zo fking gaaf dat als je iemand pakt iets in zn oor kunt fluisteren
/edit
ubervette screensaver


Dat is nog niet zo zeker ze weten nog niet of je met een headset kan voor de pc/cube dus!! afwachten maar
=HellFire=donderdag 1 januari 2004 @ 21:54
Aanradertje wat mij betreft.

Moet alleen nog even SC 1 uitspelen.... + die nieuwe missies. .

Denk niet meer dat dat me lukt tho.

Taindonderdag 1 januari 2004 @ 22:05
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:54 schreef =HellFire= het volgende:
Aanradertje wat mij betreft.

Moet alleen nog even SC 1 uitspelen.... + die nieuwe missies. .

Denk niet meer dat dat me lukt tho.


even doorzetten en dan lukt het je wel.

Maar ik ga hem halen voor de xbox en dan lekker liven

kareltje_de_grotedonderdag 1 januari 2004 @ 22:14
SC is een erg leuk spel, alleen wel erg moeilijk. Keb um nu ongeveer een jaartje en nog steeds niet uitgespeeld. Het is echt zo'n spel waar je een paar uur de tijd voor moet nemen.

Ik heb trouwens ook ergens gehoord dat SC2 een co-op optie zou krijgen, is dit waar? Dat lijkt me nl helemaal super, samen met een kammaraad beetje sluipen en samenspelen.

Skull-splitterdonderdag 1 januari 2004 @ 22:56
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik ben hem vorige week weer gaan spelen en mijn bek BLIJFT af en toe openvallen van hoe mooi het toch allemaal is...

Ik kan mij nu al extreem verheugen op PT

V.


Mjah, als ik er eenmaal aan begin dan blijf ik ook gewoon bezig
King_of_cubesvrijdag 2 januari 2004 @ 10:53
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, als ik er eenmaal aan begin dan blijf ik ook gewoon bezig


k heb m nog nooit gespeeld maar ik ben nu de demo (van sc 1) aan het downloaden
/edit
de demo roeleert heel zwaar

[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 02-01-2004 15:59]

GeFrenzy2zaterdag 3 januari 2004 @ 16:44
Wat een OP

Ik vond het eerste deel gigantisch gaaf...lekker mensen besluipen zonder dat ze er erg in hebben. Deel twee staat hier al maanden op de verlanglijst

King_of_cubeszondag 4 januari 2004 @ 12:00
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:44 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Wat een OP

Ik vond het eerste deel gigantisch gaaf...lekker mensen besluipen zonder dat ze er erg in hebben. Deel twee staat hier al maanden op de verlanglijst


bij mij ook
WattaFakkazondag 4 januari 2004 @ 12:06
Jammer dat ik de spellen van tegenwoordig niet langer kan spelen dan 10 min , ik hoop dat SC 2 daar verandering in gaat brengen .
CecilBDementeddinsdag 6 januari 2004 @ 07:26
ik vond hem echt zo moeilijk
wel uber gaaf spelletje en mooi
Dr.Dagglawoensdag 7 januari 2004 @ 16:46
Uit het XBOX-topic.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:56 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell 2 movie ZELDZAAM strak !!

http://download.games.tiscali.cz/game/videos4/spc_pandora_tomorrow-trailer-hires.zip


quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

* kareltje_de_grote Kijkt verwonderend naar deze gamecuber, die zie je zelden

SC2 filmpje
of was deze al langsgekomen?


King_of_cubeswoensdag 7 januari 2004 @ 18:46
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
* kareltje_de_grote Kijkt verwonderend naar deze gamecuber, die zie je zelden
dat kan je als een belediging opvatten
Dr.Dagglawoensdag 7 januari 2004 @ 18:46
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

dat kan je als een belediging opvatten


Le-zen, dat kwam uit het XBOX-topic. .
En in een XBOX-topic kan je dat idd als een belediging opvatten.. .

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-01-2004 18:52]

Mr.Noodlewoensdag 7 januari 2004 @ 18:49
Ik zal deze waarschijnlijk dan toch voor de PC gaan halen, gezien het feit dat het grafisch toch iets mooier oogt en lekker met muis en toetsenbord speelt
Skull-splitterwoensdag 7 januari 2004 @ 19:49
My fucking god! GEIL!
-Mzraki-woensdag 7 januari 2004 @ 19:52
Ik vond Splinter Cell echt geweldig, en zat al te wachten op deel 2 sinds het eindfilmpje: "It has only begun" ofzoiets

Ik haal hem wel voor de Xbox, heb geen Live maar hoef hem ook niet zo nodig online te spelen, ik zal wel genoeg hebben aan de SP schat ik zo

King_of_cubesdonderdag 8 januari 2004 @ 14:55
* King_of_cubes hoopt op een goede online service
-Mzraki-donderdag 8 januari 2004 @ 15:35
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:55 schreef King_of_cubes het volgende:
* King_of_cubes hoopt op een goede online service
voor wat, de GameCube?

een online service voor zo'n 8 personen is al snel erg goed, dus ik zou me maar geen zorgen maken

King_of_cubesdonderdag 8 januari 2004 @ 16:04
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

voor wat, de GameCube?

een online service voor zo'n 8 personen is al snel erg goed, dus ik zou me maar geen zorgen maken


over het algemeen bijv. dat je ook tegen ps2-ers of xbox-ers kan spelen dan kan ik ook de kont van een minder beschaafd volk schoppen

[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 09-01-2004 14:40]

Xrenityzaterdag 17 januari 2004 @ 14:29
Vandaag de nieuwe PU binnen gehad, ze hebben een exclusieve Splinter Cell: Pandora Tomorrow review, als eerste v/d wereld

Ze zijn iig erg te spreken over de single player, over de multiplayer zeggen ze volgende keer wat. De eerste indrukken van de MP waren iig erg goed zeiden ze

Ik heb er nu echt zin in

HomerJzaterdag 17 januari 2004 @ 14:48
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit het XBOX-topic.
[..]

Strak filmpje


Dat filmpje is van de gamecube versie, ziet er goed uit
King_of_cubeszaterdag 17 januari 2004 @ 16:51
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Vandaag de nieuwe PU binnen gehad, ze hebben een exclusieve Splinter Cell: Pandora Tomorrow review, als eerste v/d wereld

Ze zijn iig erg te spreken over de single player, over de multiplayer zeggen ze volgende keer wat. De eerste indrukken van de MP waren iig erg goed zeiden ze

Ik heb er nu echt zin in


ja heb ik ook gelezen k heb dr ook zin in!!
Steve-Ozaterdag 17 januari 2004 @ 16:53
Ik vind die screens er maar crappy uitzien
Pirozaterdag 17 januari 2004 @ 18:22
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:53 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind die screens er maar crappy uitzien
Xbox is minder strak.
Ik hoop dat die multiplayer wat wordt, aangezien SP SC echt geen kont aan was, echt zo'n spel dat je voor een weekje koopt en dan in de kast laat stofhappen, het freelancer effect.

Jammer, in beide spellen zat veel potentie, hopen dat PT er wat meer uit kan slepen.

Xrenityzaterdag 17 januari 2004 @ 18:34
Ik vond SC1 ook wel gaaf. Maar PT ziet er gewoon veel strakker uit. Op die trein bijv, dan hang je daar komt er een andere voorbij zetten

heeeeeeeeeeeeeerlijk

Xrenitymaandag 19 januari 2004 @ 17:53
nieuwe filmpjes op IGN:
http://media.xbox.ign.com/media/552/552407/vids_1.html

en een quote uit een van deze filmpjes:
"Fisher: Can I kill him?
Lambert: No.
Fisher: Not even a little?"

Sams droge humor is er weer

-Mzraki-woensdag 21 januari 2004 @ 09:32
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:22 schreef Piro het volgende:

[..]

Xbox is minder strak.
Ik hoop dat die multiplayer wat wordt, aangezien SP SC echt geen kont aan was, echt zo'n spel dat je voor een weekje koopt en dan in de kast laat stofhappen, het freelancer effect.

Jammer, in beide spellen zat veel potentie, hopen dat PT er wat meer uit kan slepen.


Hey, als je de single player van SC niet leuk vond, wtf dan

Dat was écht dé shit man, ik speel het nu weer, alleen nu met echt zo min mogelijk doden/bewustelozen, het gaat so far echt goed, net de Chinese Embassady zonder ook maar iemand neer te slaan/schieten oid gehaald, prachtig

Kan ook echt niet wachten op SC: PT, veel meer moves, betere splitjumps, dat wordt mooi

Multiplayer lijkt me wel okay, maar ik doe het toch echt wel voor de singleplayer

GeFrenzy2donderdag 22 januari 2004 @ 15:22
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 09:32 schreef -Mzraki- het volgende:

Kan ook echt niet wachten op SC: PT, veel meer moves, betere splitjumps, dat wordt mooi

Multiplayer lijkt me wel okay, maar ik doe het toch echt wel voor de singleplayer


Zeer zeker ja...grrrr nog twee maanden wachten!
Xrenitydonderdag 22 januari 2004 @ 16:16
http://home.fhtw-berlin.de/~s0505055/splintercell/news.html
staan nog wat vette moves op
Dr.Daggladonderdag 22 januari 2004 @ 19:02























Gamedemondonderdag 22 januari 2004 @ 19:03
wat een bloedgeile screens...de tering
HomerJdonderdag 22 januari 2004 @ 19:08
Godver deze game word goed
Xrenitydonderdag 22 januari 2004 @ 19:10
En wat dacht je van deze (thx to PCzone en de UBI forums )
Uit de multiplayer




Gotta love it
King_of_cubeszaterdag 24 januari 2004 @ 08:50
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
X-Sebasdonderdag 29 januari 2004 @ 09:12
VETT

Ga hem zeker halen als ik eerste deel uit heb gespeeld.

Basje

King_of_cubesdinsdag 3 februari 2004 @ 15:27
binnenkort in de PU een revieuw over het online gebeuren
gielingdinsdag 3 februari 2004 @ 16:15
en de singelplayer was al geweldig
GeFrenzy2dinsdag 3 februari 2004 @ 17:04
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
wat een bloedgeile screens...de tering
Zeg dat wel

Die multiplayerscreens zijn ook erg gaaf...wordt nog leuk online

Deze wordt hier vast en zeker gekocht in Maart. Reken maar van yes!

Bastarddinsdag 3 februari 2004 @ 17:07
Spel word ook zooo moeilijk denk ik
GeFrenzy2dinsdag 3 februari 2004 @ 17:10
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef Bastard het volgende:
Spel word ook zooo moeilijk denk ik
Makkelijk is voor watjes

Moeilijk is juist gaaf. Ik had me bij Deel I voorgenomen nooit een walkthrough ter hand te nemen. Zo is het ook veel leuker en beleef je meer plezier aan je 50 Euro's...(en het lukte me...veel meer puzzelen/zoeken natuurlijk maar da's juist leuk )

Xrenitydinsdag 3 februari 2004 @ 17:17
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef Bastard het volgende:
Spel word ook zooo moeilijk denk ik
Dit deel wordt wat makkelijker volgens de makers
Maar op de PC ging deeltje 1 best, die quicksave was toch wel erg lekker in tegenstelling tot die Xbox versie
Bastarddinsdag 3 februari 2004 @ 17:17
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:10 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Makkelijk is voor watjes

Moeilijk is juist gaaf. Ik had me bij Deel I voorgenomen nooit een walkthrough ter hand te nemen. Zo is het ook veel leuker en beleef je meer plezier aan je 50 Euro's...(en het lukte me...veel meer puzzelen/zoeken natuurlijk maar da's juist leuk )


Ik sta ergens vast in 1.. iets met mijnen en sniperen enzo.
GeFrenzy2dinsdag 3 februari 2004 @ 17:33
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik sta ergens vast in 1.. iets met mijnen en sniperen enzo.


XBOX versie? Ik hoorde dat daar de missie van de mijnen en zoeklichten erg moeilijk was...
Bastarddinsdag 3 februari 2004 @ 17:35
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:33 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

XBOX versie? Ik hoorde dat daar de missie van de mijnen en zoeklichten erg moeilijk was...


Xbox inderdaad... ja ben er wel 10x dood gegaan.. toen verloor ik intresse.
NiteSpeedwoensdag 4 februari 2004 @ 00:27
quote:
But the real draw of Splinter Cell: Pandora Tomorrow is its innovative online multiplayer component. Four players will be split into two teams battling to eliminate each other before getting themselves exterminated. While this is probably the simplest definition of any online title's team deathmatch mode, Pandora Tomorrow differentiates itself by offering each team a completely different gameplay experience. The first pair will play as spies outfitted with all the moves and items that Sam Fisher is equipped with during the game's single-player mode. And, as in those missions, stealth will be absolutely key to victory. Hunting them are the mercenaries who play from a first-person perspective for a more action-packed experience.
Bruut geil dus, de multiplayer.
Dr.Dagglawoensdag 4 februari 2004 @ 01:05
quote:
De Franse uitgever Ubi Soft maakte in zijn kwartaalresultaten bekend dat de PS2 en Gamecube versies van Pandora Tomorrow uitgesteld zijn. Dat houdt in dat de Xbox en PC delen van de titel de enige versies zijn die op 25 maart lanceren, dat maakt het spel tijdelijk Xbox exclusief.
Whehehehehe, .
Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 09:38
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Whehehehehe, .


GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 09:53
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Whehehehehe, .


W00t4g3
Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 10:06
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 09:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

W00t4g3


Wat?
GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 10:27
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat?


Laten we het maar op een uitspraak van vreugde houden
Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 11:05
Multiplayer trailer

ftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/Pandora_Tomorrow_trailer.wmv

GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 13:01
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:05 schreef Bastard het volgende:
Multiplayer trailer

ftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/Pandora_Tomorrow_trailer.wmv


!!!!!!!

* pakt emmer en dwijl om de rotzooi op te ruimen

Dit wordt zó über online

Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 13:07
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:01 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

!!!!!!!

* pakt emmer en dwijl om de rotzooi op te ruimen

Dit wordt zó über online


Als ik het goed heb ben je met zn 4 online.. 2 daarvan zijn een team als Sam Fisher, en de andere 2 zijn dan soldaten.
Dat is humor, spanning en een hoop gevloek verzekerd!
Strolie75woensdag 4 februari 2004 @ 13:08
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:07 schreef Bastard het volgende:
Als ik het goed heb ben je met zn 4 online.. 2 daarvan zijn een team als Sam Fisher, en de andere 2 zijn dan soldaten.
Dat is humor, spanning en een hoop gevloek verzekerd!
Ga je hem ook halen Gijs?
Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 13:10
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ga je hem ook halen Gijs?


Dat denk ik toch wel..
helemaal met die bonnen die ik heb gehad van Microsoft.
GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 13:34
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als ik het goed heb ben je met zn 4 online.. 2 daarvan zijn een team als Sam Fisher, en de andere 2 zijn dan soldaten.
Dat is humor, spanning en een hoop gevloek verzekerd!


Zeer zeker weten!
SHERMANwoensdag 4 februari 2004 @ 14:16
Ziet er zeer goed uit.

* SHERMAN gaat hem denk ik ook halen.

Hoe heet die andere die pas uit gekomen was Splinter Cell Rainbow Six ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door SHERMAN op 04-02-2004 14:20]

Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 14:19
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ziet er zeer goed uit.

* SHERMAN gaat hem denk ik ook halen.

Hoe heet die andere die pas uit gekomen was Splinter Cell Rainbow Six.


Kheb geen idee wat je bedoelt, Sherminator.
SHERMANwoensdag 4 februari 2004 @ 14:22
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kheb geen idee wat je bedoelt, Sherminator.


Het was ook zo game van Tom Clancy (zijn trouwens hele mooie games net als de boeken) Die heette Rainbow six ofzo

GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 14:44
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:22 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Het was ook zo game van Tom Clancy (zijn trouwens hele mooie games net als de boeken) Die heette Rainbow six ofzo


Rainbow Six 3 zeker? Compleet ander soort spel dan Splinter Cell eigenlijk...bij SC gaat het meer om het solistenwerk en onzichtbaarheid
Dr.Dagglawoensdag 4 februari 2004 @ 14:49
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:05 schreef Bastard het volgende:
Multiplayer trailer

ftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/Pandora_Tomorrow_trailer.wmv


Geil, geil, geil!
Ik kreeg kippenvel.. .
GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 14:50
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geil, geil, geil!
Ik kreeg kippenvel.. .


Ik net niet, maar het geluid stond uit
Strolie75woensdag 4 februari 2004 @ 14:51
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:10 schreef Bastard het volgende:
Dat denk ik toch wel..
helemaal met die bonnen die ik heb gehad van Microsoft.

Dat wordt weer genieten met Live Gijs!

Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 15:07
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat wordt weer genieten met Live Gijs!


Krijg nu al een strakke plasser!
GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 15:08
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Krijg nu al een strakke plasser!


Zo kan'ie wel weer he...

Dr.Dagglawoensdag 4 februari 2004 @ 15:14
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Krijg nu al een strakke plasser!


.
I'll hunt you down, smoke you out of your hole and get you running.. Cause you are an evildo-er.
HomerJwoensdag 4 februari 2004 @ 17:09
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Whehehehehe, .


Fanboy

waarom gun je je mede-gamers niet gewoon ook plezier

[Fanboy modus slaat terug]
Alsof ik zo'n kut doos koop om een speel ene paar maandjes eerder te spelen. En wij hebben The twin snakes en jullie lekker niet
[/Fanboy modus]

Zie je hoe irritant?

GeFrenzy2woensdag 4 februari 2004 @ 17:12
Splinter Cell owneert Twin Snakes

Maar ik denk dat hij Cubers/PSX'ers maar aan het plagen was. Er zal geen haat ofzo achter zitten

Bastardwoensdag 4 februari 2004 @ 17:46
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:09 schreef HomerJ het volgende:

Zie je hoe irritant?


Ja, nu is ie nog leuker geworden
HomerJvrijdag 6 februari 2004 @ 19:58
Twin snaker word ook best goed:


gielingvrijdag 6 februari 2004 @ 19:58
ook wel cool dat ie op de cube online gaat
Strolie75vrijdag 6 februari 2004 @ 20:14
quote:
Lalo Schifrin, the Argentine composer famed for the "Mission: Impossible" TV theme, has won numerous awards for his movie scores and other compositions. He also has become the latest Hollywood luminary to embrace video games, having written the instrumental theme to Ubi Soft's "Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow."

Yahoo News


Bastardvrijdag 6 februari 2004 @ 20:17
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:58 schreef HomerJ het volgende:
Twin snaker word ook best goed:

[afbeelding]
[afbeelding]


Gijs.. verkeerde topic.
Xrenityzaterdag 14 februari 2004 @ 10:11
Heb de nieuwe PU binnen met 3 pagina's aan multiplayer info
GeFrenzy2zaterdag 14 februari 2004 @ 13:16
Is het niet Fisher in plaats van Fischer Xrenity? (sig )
Xrenityzaterdag 14 februari 2004 @ 13:24
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is het niet Fisher in plaats van Fischer Xrenity? (sig )
mja klopt, kom er achter dat ik het overal en altijd verkeerd schrijf (/schreef)
dapluizdinsdag 17 februari 2004 @ 16:45
Kan ook niet wachten tot deze uit komt, ga m gelijk kopen denk ik, al is het alleen maar voor het online gedeelte
Wel nog ff deel 1 uit zien te spelen voor die tijd
Skull-splitterdinsdag 17 februari 2004 @ 17:33
Shifrin als componist aan boord, YEAH!
CloudStrifedinsdag 17 februari 2004 @ 17:38
Dennis Haysbert (David Palmer) doet ook een stemmetje:
quote:
Hollywood acteur Dennis Haysbert zal zijn stem verlenen aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dennis Haysbert, bekend om zijn rol als David Palmer in de hitserie "24", is de tweede bekende acteur die een stem verleent aan een personage in Splinter Cell: Pandora Tomorrow.

Naast Dennis Haysbert, die de stem van Irving Lambert voor zijn rekening neemt, neemt Michael Ironside weer de rol aan van Sam Fisher. Niemand minder dan Lalo Shifrin, componist van de Mission Impossible theme, verzorgt de muziek.


Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=176
Xrenitydinsdag 17 februari 2004 @ 17:58
huh, die deed Lambert toch zeker ook al in 1? Heb geen zin in een andere stem hoor Deze Lambert was top!

Er zijn btw nieuwe screens!
http://www.gamershell.com/hellzone_XBox_Splinter_Cell_Pandora_Tomorrow.shtml
vooral deze:

!!

GeFrenzy2dinsdag 17 februari 2004 @ 18:32
Wát een hoop screens

De twee reviews (single + multi) uit de PU...







Xrenitydinsdag 17 februari 2004 @ 18:34
de review over online vind ik wat minder, veel te veel gepraat over alle gadgets imo. Maar door de MP is de score nog verder omhoog gegaan Kan niet wachten!
GeFrenzy2dinsdag 17 februari 2004 @ 18:35
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Kan niet wachten!
Anders ik wel (niet)
Xrenitydinsdag 17 februari 2004 @ 18:36
http://home.fhtw-berlin.de/~s0505055/start.html
en dan onder splinter cell op news
Er zijn daar ook screens van de wapens
GeFrenzy2dinsdag 17 februari 2004 @ 18:39

Tribal_Souljahwoensdag 18 februari 2004 @ 16:46
heb em al besteld op bol.com!
kan niet wachten........
Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 17:22
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:38 schreef CloudStrife het volgende:
Dennis Haysbert (David Palmer) doet ook een stemmetje:
[..]

Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=176


Dennis deed ook de stem in deel 1 al, althans, ik herkende hem bijna meteen als Lambert

Staat stom genoeg NIET om IMDB....

Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 17:25
Godver, ik ga vanavond gewoon van 2100 tot 2400 spelen

To quote Sam:
"goody..."

Xrenitywoensdag 18 februari 2004 @ 17:39
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Godver, ik ga vanavond gewoon van 2100 tot 2400 spelen

To quote Sam:
"goody..."


huh? wat ga je spelen? (toch niet PT he?)
GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 17:52
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:39 schreef Xrenity het volgende:
(toch niet PT he?)
Anders zwaait er wat!
Supaaahwoensdag 18 februari 2004 @ 17:54
Zeker dat ik deze ga kopen .
Xrenitywoensdag 18 februari 2004 @ 18:06
De nieuwe site is online
www.splintercell.com/uk (anders verbind ie je door naar de Nederlandse en die doet het niet :\) Ik vind het een vette site!
Hey Skull-splitter reageer eens even Mocht jij PT gaan spelen moet je ons morgen natuurlijk uitgebreid vertellen hoe het was

[Dit bericht is gewijzigd door Xrenity op 18-02-2004 18:16]

GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 18:41
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:06 schreef Xrenity het volgende:
Mocht jij PT gaan spelen moet je ons morgen natuurlijk uitgebreid vertellen hoe het was

Geile site overigens Xrenity!

Ff de sysrequirements...

quote:
1. Min Requirements:

Supported OS : Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1Ghz Pentium® III or AMD Athlon processor
RAM: 128 MB of RAM
Video card: 64MB video card, ATI 8500 (or higher), GeForce 3 (or higher)
Sound card: Direct X8 compatible
CR-Rom: CD-Rom 8X
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Broadband modem 64Kbit upload
Hard Drive space needed: 2Go

2. Recommended Requirements:

Supported OS : Windows® XP
Processor: 1,8 Ghz Pentium® IV
RAM: 512 MB of RAM
Video card: GeForce FX 128MB or ATI 9800
Sound card: Direct X8 compatible and EAX
CR-Rom: CD-Rom 16X
Peripherals: Windows compatible mouse with wheel
Network: Broadband modem 128Kbit upload
Hard Drive space needed: 2,5Go

3. Supported chipsets:

ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go

4. Not Supported:

GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad


GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 18:56
Zozo Xren wat zijn we aan het doen...

http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=723100331&m=805102622

Xrenitywoensdag 18 februari 2004 @ 18:57
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:56 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zozo Xren wat zijn we aan het doen...

http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=723100331&m=805102622


haha
Heb je naam erbij gezet Dacht dat mag vast wel, aardige gast die GeFrenzy
GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 19:04
Yup idd

Net ook ff geregd daar...

Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 19:13
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:39 schreef Xrenity het volgende:

[..]

huh? wat ga je spelen? (toch niet PT he?)


nee, deel 1 natuurlijk Zit nog immer vast
GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 19:15
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

nee, deel 1 natuurlijk Zit nog immer vast


Waar precies?
Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 19:42
CIA Headquarters, laatste checkpoint volgens mij....
gaat telkens een alarm teveel af, en dan kun je weer opnieuw beginnen,
uit frustratie speel ik het nog maar soms...
paarse_paashaaswoensdag 18 februari 2004 @ 19:48
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

nee, deel 1 natuurlijk Zit nog immer vast


waar dan?

deel heb ik pas nog op hard ff doorlopen.. is echt veel te makkelijk als je de levels kent..

Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 19:50
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:48 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

waar dan?

deel heb ik pas nog op hard ff doorlopen.. is echt veel te makkelijk als je de levels kent..


6 mins terug voor je gepost
GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 20:07
Is dat bij dat detectiepoortje met aan de linkerkant die bewaker in dat kantoortje Skull?
Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 21:32
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is dat bij dat detectiepoortje met aan de linkerkant die bewaker in dat kantoortje Skull?
Mjah, nou, daar nog een heeeeel stuk voorbij...
daarachter is een grote hal, pom pom pom alle lichten uitschieten, verder lopen, staat een vent bij een kopieer machine, voorbijgaan als ie niet kijkt, linksaf trapje af, daar staat een camera, licht uit schieten, doorlopen, savegame, dan staan er 2 mannetjes, afleiden en neerslaan, dan staat er links op het einde een sentry met flares, en in het kantoortje zit een lift, lift ga je mee naar boven, en daar kom je in een hal waar je 2 mensen ziet monteren/luisteren, daar kom je zo voorbij, dan een zaaltje met cubicles, kantoor 501 (oid, ik noem maar wat) daar jat je gegevens, maar daarna moet je de eigenaar opjagen tot ie door 2 deuren gaat aan het eind van die gang... Kom ik daar en schiet ik de lampen uit dan gaat het alarm juist af, mijn laatste. Probleem is dat er minimaal 2x daarvoor ook het alarm af lijkt te moeten gaan
gielingwoensdag 18 februari 2004 @ 22:46
die filmpjes op die site zien er goed uit!
paarse_paashaaswoensdag 18 februari 2004 @ 22:48
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, nou, daar nog een heeeeel stuk voorbij...
daarachter is een grote hal, pom pom pom alle lichten uitschieten, verder lopen, staat een vent bij een kopieer machine, voorbijgaan als ie niet kijkt, linksaf trapje af, daar staat een camera, licht uit schieten, doorlopen, savegame, dan staan er 2 mannetjes, afleiden en neerslaan, dan staat er links op het einde een sentry met flares, en in het kantoortje zit een lift, lift ga je mee naar boven, en daar kom je in een hal waar je 2 mensen ziet monteren/luisteren, daar kom je zo voorbij, dan een zaaltje met cubicles, kantoor 501 (oid, ik noem maar wat) daar jat je gegevens, maar daarna moet je de eigenaar opjagen tot ie door 2 deuren gaat aan het eind van die gang... Kom ik daar en schiet ik de lampen uit dan gaat het alarm juist af, mijn laatste. Probleem is dat er minimaal 2x daarvoor ook het alarm af lijkt te moeten gaan


dat hele level is te doen zonder dat het alarm een keer af gaat...

waar gaat het alarm verder nog af dan??

Skull-splitterwoensdag 18 februari 2004 @ 23:26
Paar keer eerder, tussen dat stukje meteen na de eerste lift (security office zegmaar) en die grote zaal dus...
GeFrenzy2woensdag 18 februari 2004 @ 23:56
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, nou, daar nog een heeeeel stuk voorbij...
daarachter is een grote hal, pom pom pom alle lichten uitschieten, verder lopen, staat een vent bij een kopieer machine, voorbijgaan als ie niet kijkt, linksaf trapje af, daar staat een camera, licht uit schieten, doorlopen, savegame, dan staan er 2 mannetjes, afleiden en neerslaan, dan staat er links op het einde een sentry met flares, en in het kantoortje zit een lift, lift ga je mee naar boven, en daar kom je in een hal waar je 2 mensen ziet monteren/luisteren, daar kom je zo voorbij, dan een zaaltje met cubicles, kantoor 501 (oid, ik noem maar wat) daar jat je gegevens


Tot hier gaat alles goed

Voor de rest...

spoiler:

Als je de gegevens gejat hebt komt Lambert aan de telefoon dat je die dikke gozer te grazen moet nemen. Loop door de gang richting de securityguard met de camera erboven en op een gegeven moment heb je aan je linkerhand twee deuren van een kleine bios; ga daar naar binnen. Op een bepaald moment zegt de man acheter het spreekgestoelte dat het tijd is voor een pauze en de mensen verlaten de kamer; de bewaker die voor de andere deur stond incluis. Nu kun je, na die deur gelockpicked te hebben, doorlopen zonder in de buurt te zijn geweest van die securityguard in die hoek. Als je in de gang bent, loop dan heel rustig langs die kantine; Loop je normaal of met teveel lawaai, dan komen de bewakers die daar aan het schaften zijn een kijkje nemen. Aan het einde van de gang is een deur en de code daarvoor staat in je Notes. Als je deze deur hebt geopend is het rechtsaf en buiten staat onze vriend een saffie te roken
Skull-splitterdonderdag 19 februari 2004 @ 00:55
Tis alleen dat in het stukje van dat je je superkanon krijgt tot daar dat er vaker het alarm af gaat, magoed... Ik heb in dit spel regelmatig te maken met onmogelijke AI, maar ik denk dat ik het gewoon vaker moet spelen...

Edit:

Dat stukje nadat je Lambert hoort met zijn "good work, Fisher" ben ik gewoon doorgekomen door telkens 1 lamp uit te schieten, waardoor die guard in de hoek op onderzoek uitgaat en die sla ik dan neer... Easy... Tis alleen aan het eind van die gang waar je links een klein hoekje hebt met Area 51 geheimen en rechts nog een deur, zodra ik die laatste deur probeer te bereiken gaat het alarm af, en tot nog toe was dat mijn laatste...

GeFrenzy2donderdag 19 februari 2004 @ 01:10
Je hoeft daar geen lamp uit te schieten. De bewaker is zo scheel als het maar kan, dus gewoon van schaduw naar schaduw...
Skull-splitterdonderdag 19 februari 2004 @ 02:58
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 01:10 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Je hoeft daar geen lamp uit te schieten. De bewaker is zo scheel als het maar kan, dus gewoon van schaduw naar schaduw...
KAN, maar kogels zat dus gewoon de shaduw in lokken en neerslaan (echt sneaky doe ik de volgende keer wel.

Affijn, ik heb er zon half uurtje over gedaan om zonder alarm van de power backup-room naar het einde te komen, ik moet vaker snachts spelen...

Bastarddonderdag 19 februari 2004 @ 11:10
Gaat toch over Pandora Tomorrow hier?
Skull-splitterdonderdag 19 februari 2004 @ 11:41
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:10 schreef Bastard het volgende:
Gaat toch over Pandora Tomorrow hier?
Japs, klopt, maar tot die tijd moeten we in wetsuit achter de TV zitten he...






King_of_cubesdonderdag 19 februari 2004 @ 19:35
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:58 schreef gieling het volgende:
ook wel cool dat ie op de cube online gaat
is dat wel zo..? weet iemand dat?? of scpt op de cube online gaat op de meeste sites staat van wel maar de pu denkt van niet. Terwijl op de sites staat dat ubi soft het bevestigd heeft??? kan iemand het nog volgen??
gielingdonderdag 19 februari 2004 @ 20:05
volgensmij weet idd niemand het op dit moment
Xnimezwoensdag 25 februari 2004 @ 15:29
Is dit dan echt de eerste post in deze draad sinds het nieuwe forum? tssk!
on-topic:
Waarom duurt het nog zo laaahaaang
Xrenitywoensdag 25 februari 2004 @ 15:32
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:29 schreef Xnimez het volgende:
Is dit dan echt de eerste post in deze draad sinds het nieuwe forum? tssk!
on-topic:
Waarom duurt het nog zo laaahaaang
godver, broertje heeft sinds kort ook een account, nou post ik elke keer per ongeluk op zijn naam
Mister_Twoensdag 25 februari 2004 @ 15:39
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

godver, broertje heeft sinds kort ook een account, nou post ik elke keer per ongeluk op zijn naam
en daar gaan dan je postaantallen
GeFrenzy2woensdag 25 februari 2004 @ 17:52
Iets minder dan een maand nog...pfffff....
Skull-splitterwoensdag 25 februari 2004 @ 19:36
nog 3 missies te gaan iig...
Tainwoensdag 25 februari 2004 @ 21:07
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:36 schreef Skull-splitter het volgende:
nog 3 missies te gaan iig...
de downloadable content missies of de laatste 3 standaard missies?
Skull-splitterwoensdag 25 februari 2004 @ 21:09
Laatste 3 standaard missies, 4 technisch gezien sinds ik nog midden in Chines Ambassy zit...

Cola Cell is trouwens DUIDELIJK weggelate in het spel
Tainwoensdag 25 februari 2004 @ 22:01
Abattoir zuigt op het einde, kan je je alvast op voorbereiden, Dat level is weer goed voor de nodige frustratie
Skull-splitterwoensdag 25 februari 2004 @ 22:05
En ik vond de onmogelijke AI in CIA al zo tricky...
GeFrenzy2woensdag 25 februari 2004 @ 22:06
Oh dat level...is er duidelijk ingezet op de thermal goggles niet nutteloos te laten blijken

Aan het eind van dat level is het erg op de tanden bijten (als je bij de gijzelaars komt) in ieder geval. Erg moeilijk stuk.
GeFrenzy2woensdag 25 februari 2004 @ 22:07
CIA vond ik wel enigszins meevallen Skull...soms wat tricky maar viel voor de rest goed mee
Anale_Wrekerwoensdag 25 februari 2004 @ 22:10
Geile TGV!
Skull-splitterwoensdag 25 februari 2004 @ 22:25
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
CIA vond ik wel enigszins meevallen Skull...soms wat tricky maar viel voor de rest goed mee
1e keer dat je het speelt, en vooral op sommige klote stukjes waar je volgens je indicator onzichtbaar bent wordt je zo voor je sodeflikker geschoten Menig stukje moeten herspelen, maar onlangs met slechts 3 pogingen van energy backup af aan doorgespeeld in 1 ruk missie erna was ook redelijk peanits, Chinese Ambassy is echter totaal vaag opgebouwd, er zit geen duidelijke richting in terwijl je toch maar 1 kant op kan eigenlijk... (of eerder: maar 1 kant in MOET)
Dr.Daggladonderdag 26 februari 2004 @ 02:10
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:09 schreef HomerJ het volgende:
blaaaaaaaaaaat
Ik heb ook een GayCube.. .
Skull-splitterdonderdag 26 februari 2004 @ 02:19
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb ook een GayCube.. .
Mijn broertjes ook, maar die zijn ondanks mijn zeer beperkte spellenverzameling stinkend jaloers...
terrecht natuurlijk

Neemt niet weg dat ik met liefde en plezier een action figure van Sam Fisher zou willen hebben
Xrenitydonderdag 26 februari 2004 @ 10:20
Nieuwe preview online op Gamespot:
http://www.gamespot.com/x(...)preview_6090072.html
Ik heb ook een gamecube en ben er zer tevreden mee, games als Splinter Cell koop ik toch voor de PC
HomerJdonderdag 26 februari 2004 @ 14:48
Dikke fanboys hier

Alle 3 de consoles zijn goed, maar ik heb net gloenieuwe PC dus daarvoor koop ik hem ook
HomerJdonderdag 26 februari 2004 @ 14:53
[Fanboy-modus]
Mijn broer heeft een X-box maar tog speelt hij vaker Metroid prime ,Mario kart en Resident evil op mijn cube
[/Fanboy-modus]
Bastarddonderdag 26 februari 2004 @ 15:13
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:53 schreef HomerJ het volgende:
[Fanboy-modus]
Mijn broer heeft een X-box maar tog speelt hij vaker Metroid prime ,Mario kart en Resident evil op mijn cube
[/Fanboy-modus]


[ Bericht 14% gewijzigd door Bastard op 26-02-2004 15:14:26 (kut gaycube) ]
King_of_cubesdonderdag 26 februari 2004 @ 17:49
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:48 schreef HomerJ het volgende:
Dikke fanboys hier
ja idd
Xrenitydonderdag 26 februari 2004 @ 19:25
tssk, nooit komen ze hier, en als het over consoles gaat komen ze even: - iemand quoten en niks toevoegen
-ja idd zeggen
paarse_paashaasdonderdag 26 februari 2004 @ 20:30
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:07 schreef Tain het volgende:

[..]

de downloadable content missies of de laatste 3 standaard missies?
Downloadable content??

WTF??
Taindonderdag 26 februari 2004 @ 20:37
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Downloadable content??

WTF??
splinter cell 1 heeft op de xbox 3 missies die je via xbox live kan downloaden (of de classic aanschaffen dan staan ze op de disc)
paarse_paashaasvrijdag 27 februari 2004 @ 00:04
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 20:37 schreef Tain het volgende:

[..]

splinter cell 1 heeft op de xbox 3 missies die je via xbox live kan downloaden (of de classic aanschaffen dan staan ze op de disc)
wat mot ik met een X-box?

heb splinter cell op de PC!!
Skull-splittervrijdag 27 februari 2004 @ 00:40
Xbox speelt fijner (Alleen richten is accurater op de PC)
lzandmanvrijdag 27 februari 2004 @ 00:45
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Xbox speelt fijner (Alleen richten is accurater op de PC)
No way! Voor zulke games moet je gewoon een perfecte besturing hebben en dan kan alleen met een muis/trackball. 3D games op een spelconsole spelen gewoon voor geen meter.
Skull-splittervrijdag 27 februari 2004 @ 01:03
Nee, jij gaat beweren dat sluipen (toch net iets belangrijker dan een grove camerabeweging) lekker gaat door constant te scrollen...

Ik heb beide versies gespeeld, vind Xbox gewoon lekkerder... Het hele spel is ook gewoon op console gebouwd, en dat is te merken... Daarnaast is het echt een spel om onderuitgezakt op de bank te spelen, stijf van de zenuwen sta je toch
Xrenityvrijdag 27 februari 2004 @ 10:37
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, jij gaat beweren dat sluipen (toch net iets belangrijker dan een grove camerabeweging) lekker gaat door constant te scrollen...
ja!
quote:
Ik heb beide versies gespeeld, vind Xbox gewoon lekkerder...
is mening
quote:
Het hele spel is ook gewoon op console gebouwd
Vind ik niet...
quote:
Daarnaast is het echt een spel om onderuitgezakt op de bank te spelen, stijf van de zenuwen sta je toch
mwah, hoef je imo niet onderuitgezakt op een bank te zitten Online lijkt mij iig veel makkelijker op de PC (SC:PT dan he )
Kremersvrijdag 27 februari 2004 @ 11:48
Is er al bekent wanneer hij voor de PS2 uitkomt? Dacht ik eindelijk een leuke nieuwe game te kunnen kopen in Maart wordt hij weer exclusive voor een periode :/

Vieze stink MS
GeFrenzy2vrijdag 27 februari 2004 @ 13:02
Voor de PS2 en Cube ligt het rond 11 Mei, voor de PC en XBox rond 23 Maart.
Xrenityvrijdag 27 februari 2004 @ 13:23

Bij PCGameplay TV gaan ze het over SC:PT hebben :x En iets over een béta test, misschien moet ik deze wel gaan halen... Voor die beelden..
Xrenityvrijdag 27 februari 2004 @ 18:01
Heb nu gehoord dat het 20 minuten duurt op een ambassade, schijnt suprmooi te zijn, ik ga deze zeker halen! Zit ook nog special bij van 3 pagina's... Dit moet ik hebben! Zit wel prijsje aan vast (8 euro geloof ik) Maarja, daar doen we het dan maar voor wel opletten dat ik de DVD versie neem natuurlijk... 1 maart ligt ie in de winkels alst goed is. Deze moet ik halen! Beter hebben ze hem!
gielingvrijdag 27 februari 2004 @ 20:31
al bekend of de GC online gaat? (tijdje weg is geweest)
Xrenityzaterdag 28 februari 2004 @ 09:02
nee
Skull-splitterzaterdag 28 februari 2004 @ 09:54
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 18:01 schreef Xrenity het volgende:
Heb nu gehoord dat het 20 minuten duurt op een ambassade, schijnt suprmooi te zijn, ik ga deze zeker halen!
Waarom begrijp ik het eerste deel van die zin niet helemaal?

Affijn, ik ga die PCGameplay straks ook wel halen denk ik, Far Cry is al de moeite
Xrenityzaterdag 28 februari 2004 @ 09:56
het filmpje duurt 20 minuten
speelt zich af op een ambassade

Heb ook net headset binnen gehad (PC 150, kreeg ik bij abbo op de PU) dus ben helemaal klaar voor SC:PT online!
/edit
heb hem gehaald, ga nu even kijken laterrrr
/edit
hijs mooi, zeker de moeite waard om te halen

[ Bericht 13% gewijzigd door Xrenity op 28-02-2004 10:46:42 ]
paarse_paashaaszondag 29 februari 2004 @ 14:02
hoe groot ie ie??
Xrenityzondag 29 februari 2004 @ 14:13
wat?
dat filmpje? Die is iets van 270 MB als ik het goed heb.
GeFrenzy2zondag 29 februari 2004 @ 15:53
Ik ga 'm niet kijken. Ik heb al teveel gezien van SCPT
Xrenityzondag 29 februari 2004 @ 16:07
dan niet heh
Dat CG intro-filmpje ziet er trouwens wel mooi uit, way beter dan in SC1
paarse_paashaaszondag 29 februari 2004 @ 16:12
en niemand kan m ff uppen??
Xrenityzondag 29 februari 2004 @ 16:17
Nope, kopen die handel!
Er zijn weer nieuwe vids @ IGN: http://media.cube.ign.com/media/567/567319/vids_1.html?fromint=1
Waar je oa ziet dat als jij iemand gijzelt, de terrorist dat ook doet, en het ziet er allemaal zooooo lekker uit!
UndergroundWorldWidezondag 29 februari 2004 @ 18:08
Ben inmiddels in het 3e level.. Wat een heerlijk spel

paarse_paashaaszondag 29 februari 2004 @ 21:21
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ben inmiddels in het 3e level.. Wat een heerlijk spel
splinter cell 1?
Skull-splitterzondag 29 februari 2004 @ 22:04
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

splinter cell 1?
Nee, sonic, brainiac
UndergroundWorldWidezondag 29 februari 2004 @ 22:53
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

splinter cell 1?
Jah ey, in welk topic zitten we dude .

Pandora dus
Tribal_Souljahmaandag 1 maart 2004 @ 10:15
geloof je het zelf........

GeFrenzy2maandag 1 maart 2004 @ 10:22
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:53 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

[..]

Jah ey, in welk topic zitten we dude .

Pandora dus
Whehehehe grappenmaker
Xrenitymaandag 1 maart 2004 @ 17:00
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:53 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

[..]

Jah ey, in welk topic zitten we dude .

Pandora dus
Tzal wel
GeFrenzy2maandag 1 maart 2004 @ 17:07
Nee het klopt Xren...ik heb net nog PT online gespeeld. Supergaaf man!
Xrenitymaandag 1 maart 2004 @ 17:13
huh, kom net bij de FRS vandaan en zag idd dat hij er stond, natuurlijk gelijk meegenomen, toppie!
/edit
wou dat het al zo ver was :'(
GeFrenzy2maandag 1 maart 2004 @ 17:18
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:13 schreef Xrenity het volgende:
huh, kom net bij de FRS vandaan en zag idd dat hij er stond, natuurlijk gelijk meegenomen, toppie!
/edit
wou dat het al zo ver was
Ik ook
JimmyJamesmaandag 1 maart 2004 @ 17:51
Ik heb m'n twijfels ivm met de mulitplayer, 2 VS 2 lijkt me wel erg weinig --> hele kleine maps ?
Xrenitymaandag 1 maart 2004 @ 17:54
Nope, er zijn tig wegen in elke map, de devs hebben een programmatje waarmee ze hebben gestest hoeveel gangen gebruikt werden, en hebben de maps zo helemaal geoptimaliseerd zodat je uberveel fun krijgt Ik heb er zin an!
(maps zijn volgens mij dus behoorlijk groot)
UndergroundWorldWidemaandag 1 maart 2004 @ 17:55
haha dan niet..

* UndergroundWorldWide heeft aanstaande woensdag Unreal II ook op de Xbox

Xrenitymaandag 1 maart 2004 @ 17:57
UndergroundWorldWide, Pandora komt pas 25 maart uit, lijkt me dus heel sterk, waarschijnlijk speel je SC 1.
Heb je die missie al gedaan dat je het brandende gebouw in moet?
/editje
waah cool:
http://www.splintercell.com/us/promo.php#finanim
Wou dat ze dat hier deden

[ Bericht 43% gewijzigd door Xrenity op 01-03-2004 18:30:58 ]
GeFrenzy2maandag 1 maart 2004 @ 18:36
Ach ja...
Tribal_Souljahmaandag 1 maart 2004 @ 18:38
Ik wou dat nederland niet zo klein was........
en die muziek in SC:PT is moooooi ,ik keek gister wat ign filmpies
en ik greeg de rillingen en kippenvel van die muziek,en dat is zeldzaam

bow to the allmighty splinterCell
Xrenitymaandag 1 maart 2004 @ 18:42
Mja de soundtrack is ook super! gemaakt door de maker van de Mission Impossible theme
Tribal_Souljahmaandag 1 maart 2004 @ 19:05
check dit

http://www.gamer.co.il/gamer/800/26411.jpg

de nieuws breaks blijven

http://www.splintercell.c(...)n-messenger-scpt.zip

msn messenger pack met Smilies! en Avatars en achtergronden voor msn 6

en de fansite kit

http://www.splintercell.com/uk/images/downloads/webkit.zip

en ik kan niet wachten........
Skull-splittermaandag 1 maart 2004 @ 19:39
newsbreaks waren heel cool Alleen jammer dat ze ingame modellen gebruikte in deel 1
Tribal_Souljahdinsdag 2 maart 2004 @ 12:00
hoe bedoel je?

Schopje!
Skull-splitterdinsdag 2 maart 2004 @ 13:24
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:00 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hoe bedoel je?
Low-poly modellen en dus redelijk hoekig...
kibberdinsdag 2 maart 2004 @ 14:22
Wanner komt hij eigenlijk?
Over 2 of drie weken pas toch?
Pff duurt lang..
Skull-splitterdinsdag 2 maart 2004 @ 14:35
Eind deze maand... Voor die tijd nog minstens 3 levels uit te spelen...
GeFrenzy2dinsdag 2 maart 2004 @ 15:51
Makkie Skull. De laatste missie is IMO de lastigste. Succes!
Skull-splitterdinsdag 2 maart 2004 @ 16:07
Mjah, ik heb bijna een jaar niet meer gespeeld omdat ik zwaar gefrustreerd raakte van CIA headquarters, maar nadat ik dat doorgespeeld had was het volgende level een makkie, en zit nu in Chinese Ambassy...
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 16:22
Ik quote uit de Xbox thread:
quote:
woei!
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 16:48
Sorry voor dubbelpost maar dit is belangrijk! Een chat met een maker van Splinter Cell PT!
http://ubbxforums.ubi.com(...)23100331&m=784105552
Vanavond 6 uur (toch?)
Ik ga zeker even kijken, de chat over Prince of Persia was ook zeer geslaagd imo, daar was het vrij rustig en werden een paar van mijn vragen beantwoord
GeFrenzy2dinsdag 2 maart 2004 @ 17:00
Ik betwijfel of de SCPT chat ook rustig wordt eigenlijk

Wat zijn jouw vragen eigenlijk Xren? Dan weet ik of ik nog vragen heb
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 17:03
geen idee eigenlijk :p ik verzin terplekke misschien wel wat :\
En anders lees ik toch lekker mee, altijd interessant toch
/edit
net of jullie het kan schelen maar ik post het toch maar: De eerste gebeurtenissen in de IRC chan! (en ik ben er nu alleen, samen met chanserv)

(17:36:24) —› join: (Insert_name_here) (~Ubi@hidden-16452.ubisoft.qc.ca)
(17:36:50) (Xrenity) hey
(17:36:56) (Xrenity) Are you from UBI?
(17:37:11) (Xrenity) ins
(17:37:13) (Xrenity) Insert_name_here
(17:37:45) (Insert_name_here) yeah... i'm doing some tests
(17:37:57) (Xrenity) k, nice jobs, those irc chats
(17:39:00) —› quit: (Insert_name_here) (~Ubi@hidden-16452.ubisoft.qc.ca) (Quit: Leaving)



[ Bericht 66% gewijzigd door Xrenity op 02-03-2004 17:40:53 ]
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 17:46
Ik vrees dat het aardig stil blijft in die chat, check dit, om 17:45

(17:45:05) —› join: (manoli131415) (~Ubi@hidden-11106.in-addr.btopenworld.com)
(17:45:11) (Xrenity) lo
(17:45:16) (manoli131415) hello?
(17:45:23) —› quit: (manoli131415) (~Ubi@hidden-11106.in-addr.btopenworld.com) (Quit: manoli131415)
als dat zo door gaat ben ik de enige die vragen gaat stellen :x
GeFrenzy, of iemand, kom aub!
/edit
nog 9 minuten en nog altijd leeg
/edit2
nog 5 en nog steeds leeg :x
/edit3
nog 2, en nog leeg
OMG!

[ Bericht 8% gewijzigd door Xrenity op 02-03-2004 17:58:07 ]
GeFrenzy2dinsdag 2 maart 2004 @ 17:59
waar? welk kanaal enzo? mIRC zeker?
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 18:00
/edit
KUT!
lees net dat het 4 maart is

forgive meh!
GeFrenzy2dinsdag 2 maart 2004 @ 18:02
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Xren! Lollerdelol!
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 18:04
stop it!
Als jullie er donderdag maar wel zijn heh!
GeFrenzy2dinsdag 2 maart 2004 @ 18:16
Dan help jij me vast om me er aan t eherinneren
Xrenitydinsdag 2 maart 2004 @ 18:18
vanzelfsprekend
/edit
de officiele site heeft btw wat vette updates

[ Bericht 25% gewijzigd door Xrenity op 02-03-2004 20:41:16 ]
Tribal_Souljahdinsdag 2 maart 2004 @ 20:42
zal er ook zijn!
BMHwoensdag 3 maart 2004 @ 12:52
Ik heb net een heel stuk uit de multiplayer mode gezien van SC2 op de Xbox. Ik moet zeggen dat het voor een spel die deze maand uitkomt afschuwelijk uit ziet! Lightning klopt nog voor geen meter, schaduwen zien er ook niet uit. Best wel jammer. Hopelijk fixen ze het.
Skull-splitterwoensdag 3 maart 2004 @ 13:38
Pardon? Lighting en shaduwen zien er verschrikkelijk goed uit hoor...
BMHwoensdag 3 maart 2004 @ 13:53
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Pardon? Lighting en shaduwen zien er verschrikkelijk goed uit hoor...
Check de nieuwe Multiplayer filmpjes maar op ign insider. Single player ziet er geweldig uit, maar multiplayer lijkt er niet op.
Tribal_Souljahwoensdag 3 maart 2004 @ 15:19
komt wel een patch vooruit zijndertijd....
GeFrenzy2woensdag 3 maart 2004 @ 15:31
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:53 schreef BMH het volgende:

[..]

Check de nieuwe Multiplayer filmpjes maar op ign insider. Single player ziet er geweldig uit, maar multiplayer lijkt er niet op.
Ik heb mijzelf verbannen van het bekijken van dergelijk materiaal of het lezen van enige storylines...ik zie het allemaal wel
Skull-splitterwoensdag 3 maart 2004 @ 16:13
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:53 schreef BMH het volgende:

[..]

Check de nieuwe Multiplayer filmpjes maar op ign insider. Single player ziet er geweldig uit, maar multiplayer lijkt er niet op.
Ik heb ze gezien, zo heel slecht zijn ze niet hoor... Niet slechter dan enig ander spel wat al uit is iig...
Xrenitywoensdag 3 maart 2004 @ 17:05
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef BMH het volgende:
Ik heb net een heel stuk uit de multiplayer mode gezien van SC2 op de Xbox. Ik moet zeggen dat het voor een spel die deze maand uitkomt afschuwelijk uit ziet! Lightning klopt nog voor geen meter, schaduwen zien er ook niet uit. Best wel jammer. Hopelijk fixen ze het.
kvond het er anders top uitzien
/edit
de official site is weer geupdate, top dat ze dat nu ook meer doen

[ Bericht 12% gewijzigd door Xrenity op 03-03-2004 17:17:56 ]
Skull-splitterwoensdag 3 maart 2004 @ 17:31
Weet iemand wanneer de PC versie uitkomt? (die koop ik dan toch pas als ie voor 30 in de winkel ligt, daar niet van) Tis meer voor de demo
Sheepciduswoensdag 3 maart 2004 @ 17:38
Tegelijk met de Xbox versie, de 25e dus.
Xrenitywoensdag 3 maart 2004 @ 17:39
PC versie komt dacht ik 25 maart.
/edit
te laat
Notorious_Roywoensdag 3 maart 2004 @ 17:54
Ik ga voor de GBA versie
BMHwoensdag 3 maart 2004 @ 18:34
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb ze gezien, zo heel slecht zijn ze niet hoor... Niet slechter dan enig ander spel wat al uit is iig...
Die schaduwen zijn enorm verouderd. Je ziet ze vooral bij eerste generatie Playstation 2 games. Ik vind het schandalig dat ze deze schaduwen gebruiken in een game waar schaduwen en lichteffecten de trademark is.
Xrenitywoensdag 3 maart 2004 @ 18:40
Tja in multiplayer moet je een beetje dingen inperken. maar ja, je bent best wel een mierenneuker want niemand valt het op.
beste vent(of vrouw?) ben je verder hoor
GeFrenzy2woensdag 3 maart 2004 @ 18:49
Als ik online een spelletje speel ga ik me ook niet beklagen over de kwaliteit van de schaduwen. Als het maar fun is
Skull-splitterwoensdag 3 maart 2004 @ 18:51
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 18:34 schreef BMH het volgende:

[..]

Die schaduwen zijn enorm verouderd. Je ziet ze vooral bij eerste generatie Playstation 2 games. Ik vind het schandalig dat ze deze schaduwen gebruiken in een game waar schaduwen en lichteffecten de trademark is.
Eh, right... Ik wil niet zeiken, maar per pixel lighting is pas net nieuw en is voorlopig het enige wat er kwa kwaliteit bovenuit komt, maar dit is dus NIET first gen Playstation 2 shaduw werk...
Xrenitywoensdag 3 maart 2004 @ 19:22
quote:
TWO multiplayer videos!


If you've wanted to know more about how the multiplayer mode in Splinter Cell Pandora Tomorrow will work, then today is your lucky day!
We have two gameplay videos to show you. One video is a mission from the spies perspective, whilst the other is from the mercenaries.

Each video has a running time of more than 2 minutes! See them now in the videos section.

Which side will you choose?
jaja, bij elkaar 4 minuten aan MP footage!
www.splintercell.com/uk
/edit
heb ze nu gezien, echt vet! Je ziet de echte multiplayer actie en je hoort de spelers met elkaar praten via de headsets, heeeel vet!

[ Bericht 10% gewijzigd door Xrenity op 03-03-2004 19:42:27 ]
Tribal_Souljahwoensdag 3 maart 2004 @ 19:45
http://www.splintercell.com/uk/images/videos/SCPT_mercs_high.zip
http://www.splintercell.com/uk/images/videos/SCPT_spy_high.zip

voor mensen die het willen downen........

ik kan niet wachtuh, die schaduwen zijn op de Pc em XBox
vast mooier

wie komt er morguh op de exclusive chat
ik zal er zijn onder de naam The_Spy2004
zoals ik op het forum heet en amper post
Xrenitywoensdag 3 maart 2004 @ 19:46
ik kom natuurlijk
Xrenity is de naam
Tribal_Souljahwoensdag 3 maart 2004 @ 19:56
chwck mn nwe user icon

kan niet kiezen uit deze http://www.angelfire.com/punk4/life197/picture2.jpg
en deze http://www.angelfire.com/punk4/life197/picture.jpg



[ Bericht 62% gewijzigd door Tribal_Souljah op 03-03-2004 20:00:37 (bla) ]
GeFrenzy2donderdag 4 maart 2004 @ 01:07
Deze is toppie

Ik zal er ook zijn als ik het niet vergeet. Zelfde nick als hier en op het PT forum.
MeneerGiraffedonderdag 4 maart 2004 @ 01:10
Is hij al uit dan (Op PC)

Hoi GeFrenzy btw
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 01:25
Die donkere vind ik wel strakker, persoonlijk... Staat stealthier... (maar dat ben ik....)

Edit:
Die filmpjes! GEIL!
FCUK! Die vision modes ook!

[ Bericht 45% gewijzigd door Skull-splitter op 04-03-2004 01:32:21 ]
GeFrenzy2donderdag 4 maart 2004 @ 08:54
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 01:10 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Is hij al uit dan (Op PC)

Hoi GeFrenzy btw
Hoihoi

En nee, de 25e komt hij pas uit voor de PC
Tribal_Souljahdonderdag 4 maart 2004 @ 11:48
ik krijg hem op die datum op mn deurmat
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 12:41
Op die dag ren ik in wetsuit de FRS wel binnen, net als bijna anderhalf jaar terug
HomerJdonderdag 4 maart 2004 @ 12:46
GOdver wat enorm vette filmpjes

Ik koop hem zeker nog voor PC

Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 12:59
Ik koop hem pas later op de PC
paarse_paashaasdonderdag 4 maart 2004 @ 13:16
ik wou dat mn PC dat aankon..
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 13:17
Kwestie van updaten eens in de 2 jaar...
paarse_paashaasdonderdag 4 maart 2004 @ 13:23
neen... na de zomer volledig nieuwe PC aanschaffen...
maar daar heb ik nu niets aan..
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 13:33
tip: IN de zomer upgraden... Net onder alles kopen wat nieuw is en kwa performance zit je er maar net achter aan, maar dan wel betaalbaar...
Of gewoon een Xbox kopen
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 15:05
Vette avatar skull-splitter! ziet er vet uit
/edit
vanaaf de chat niet vergeten heh!

[ Bericht 17% gewijzigd door Xrenity op 04-03-2004 15:11:25 ]
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 15:27
Moet in stijl blijven natuurlijk he

Ik ben vanavond niet in de chat te vinden om de simpele reden dat ik op mijn werk zit...
GeFrenzy2donderdag 4 maart 2004 @ 16:05
Hehe naais Skull!

Tot vanaaf in de chat partiepiepers!
Xnimezdonderdag 4 maart 2004 @ 16:27
haha, er zitten nu gewoon al 20+ mensen
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 16:28
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 16:27 schreef Xnimez het volgende:
haha, er zitten nu gewoon al 20+ mensen
dit poste ik natuurlijk weer onder de naam van... je weetwel...

iig, het is al lekker druk
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 16:33
Mooi, als iemand zo lief is de log hier neer te planten, desnoods als TXTtje ofzo
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 16:36
Mja zal vast ook wel op de UBI forums verschijnen na de chat.
/edit
nieuwe preview:
http://www.computergames.(...)/pagina-1/index.html

wel een bron van info dat chatkanaal

[ Bericht 73% gewijzigd door Xrenity op 04-03-2004 17:02:08 ]
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 17:50
nog 10 minuutjes
paarse_paashaasdonderdag 4 maart 2004 @ 17:54
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
tip: IN de zomer upgraden... Net onder alles kopen wat nieuw is en kwa performance zit je er maar net achter aan, maar dan wel betaalbaar...
Of gewoon een Xbox kopen
'k heb een gamecube... maar ja... dat online gebeuren hé!
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 17:58
1 minuutje
/edit
de chan is al moderated, zometeen komt de gast
/edit
en begonnen
Gefrenzy, ben jij er nou :\

[ Bericht 33% gewijzigd door Xrenity op 04-03-2004 18:11:48 ]
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 18:13
(18:11:09) (@Thunak) (SCWorld): Is it the same voice actor for Lambert in PT that was in the first one?
(18:12:21) (@Domitille) no, this time we have selected Dennis haysbert the president in 24 for acting as lambert

een andere lambert nouja, alst maar wat is
Tribal_Souljahdonderdag 4 maart 2004 @ 18:32
dat wist ik al

[ Bericht 14% gewijzigd door Tribal_Souljah op 04-03-2004 20:40:52 ]
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 18:43
w00t, ik vroeg of de demo voor release kwam, en ze zegt dat ze hun best doen
zegt natuurlijk nog niks maar ok..
Xrenitydonderdag 4 maart 2004 @ 18:54
Woei! Ik heb de primeur!
(18:52:05) (@Thunak) (Xrenity): you said Microsoft approved the game, does this mean it's gold?
(18:52:23) (@Domitille) yes we are , this was 2 hours ago
Sheepcidusdonderdag 4 maart 2004 @ 19:36
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 18:54 schreef Xrenity het volgende:
Woei! Ik heb de primeur!
(18:52:05) (@Thunak) (Xrenity): you said Microsoft approved the game, does this mean it's gold?
(18:52:23) (@Domitille) yes we are , this was 2 hours ago


Chatlog gevonden op Splintercellworld.com
quote:
Q: (scworld) Is it the same voice actor for Lambert in PT that was in the first one?
A: No, this time we have selected Dennis Haybert. The president in 24 for acting as Lambert.

Q:(samfisher2) How many levels has Pandora Tomorrow?
A: Offline: 8 missions so 20 levels, Online: 8 missions in the master and then maps downloadable on the net.

Q:(CrazyFrezi): Have you visited Indonesia, Isreal, and all other missions locations?
A: Yes, Of course, whereas it was before starting the development of the game or for east timor when developping it.

Q:(scribble-gamer7-com) With the original Splinter Cell you were accused of stealing gameplay ideas from the
metal gear solid series. Do you feel this is a fair critism?
A: Who said that? I do think in SC2 we will be the one accusing, especially because of the online part.

Q(duffman): PoP, one of last year's best game to me, had one of his strongest points in hi-esay-to-master,
yet very flexible control: dont you think having fewer buttons to remember adds to the capability of "feeling the tenstion"? Will something be done in SC2 to simplify controls?
A: Yes, the controls have been simplified, but accessibilit is not only with the controls, the mission over system is different.
The first reason why we have worked alot on the pad configuration is because we have the online and offline gameplay to handle.
The second is because we have new moves to master. The idea is to accomplish visually strickinh actions without touching more than twice the pad.

Q:(not|Pork): What was/is your role in the development of SC:PT?
A: I am the producer of the game. I coordinate the 80 persons on the project.

Q:(|MgA|) Will the XBox version includes support for 7.1 sound?
A: We are 5.1

Q:(XBG-Lola) Will there be downloads for Xbox Live? And will we have to pay for them?
A: Oh yes. Online maps, as much as humanely possible.

Q:(Weinberg): It has been rumoured that the NGC version will feature online play. Is this correct?
A: I can not say a final no, but I am not far from saying it, no. All the other formats will have on line gameplay of course.

Q (Nip-Zigo): SC was offering to the player the chance to check a Sam Fisher able to perform several movements, which weren't used much. Will this be fixed in PT?
A: Yes: This was our primary objective, no moves are compulsory, you do what you want but you have many moments, places, spots, where you can be amazed and surprise yourself.
The better you get, the more you enjoy having Sam doing as much as possible.

Q(Kung) Which console version will have the best graphics?
A: The idea here is that whatever your consol, you will be blown away. I promise you this will be the case. I am not erally interested in the little console battle though.

Q(irie) Who did the Xbox version, montreal or Shanghai? And what about the other systems?
A: Shanghai and Annecy in France produced and developped SC2 for the XBox and PC format. France is leading the PS2 version, this is to ensure that we make the most of all systems.

Q(Wincia_Ludus) What about the enemy AI they'll use to be more tactical?
A: We have more than enemies in SC2, as we have civillians in the streets in trains, in air post going through their everyday lifes, this means that AI is going further than I see you I take a gun, I shoot you.
For enemies they have now a memory, the're give memory of what has happened, what they have heard, they cover and protect themselves in real time when they feel danger for instanc, this is more stressful, more dense also because you dont want that a civilian gets a bullet in the head because of you.

Q(PS@Zone Eazy...):How is it to work as a woman in the game-business?
A: I think it's the worst nightmare a team can have. This is the cost of being a woman in the industry.

Q(Plebs_NetMag): Do players who know the first part have an advantage?
A: They only know that Nikoladze's dead, if they have finished the first game. They also know that the use of non-lethal gadgets is the more clever way of playing.

Q(Aj6627) Will the first level be a camp which is training and a mission at the same time, like OXM said in their Previews?
A: Yes, we did not want the training to be ie 2 hours in a box doing moves to master the basics.

Q(Axeman) You say there will be civilians in the game. Will the enemies be able to take them as human shields?
A: Yes, they will and they do. The only way to save them is a discreet bullet in the head of the enemy.

Q(irie) will the game ship uncut once again?
A: Yes, the game is the same all over the planet.

Q:(Scworld) Will karmadata(ragdoll physics) be implemented?
A:We have used Karma for a specific part of the gameplay in the jungle and indonesian environments.

Q(PCC) Will the PS2, Xbox and GameCube all be the same this time around?
A: XBox and PC willl be releashed in march: the 25th, PS2 and GC a little bit later.

Q (Xrenity): Will there be a PC demo before release? Or are you planning on one afterwards, like Prince of Persia?
A: We are trying the best we can to make it happen before release.

Q(you-rule) Has SC2 a multiplayer mode?
A: Yes and there is a specific chat about it in 2 weeks, because this mode is worth a whole discussion about it.

Q(Matyus) Will there be part in the game that you have to kill a whole bunch of enemies, such as the first game (abattoir).
A: It is different. You can reach the last maps and play till the last mission without having been seen and without killing one single enemy. The last mission however is a little tricky.

Q (Thunak) Is PT actually SC2 or not?
A:It's SC2, 8 missions off line, 8 missions on line.

Q(ZhP) What's the story behind Pandora Tomorrow?
A: We are in the Tom Clancy universe so the background story is geopolitically based.
East Timor declares independance and refuses to be part of Indonesia. The US back up East Timor as the youngest democracy in the world and send troops to help them. Indonesian gouvernment refuses that and external forces get involved in their own business and finance terrorist groups and Suhadi Sadono to fight them. Their weapon is a biological weapon

Q(Gamevillage.nl) What was the most memorably event for you that happened during the production of PT?
A: The moment the game was approved by Microsoft and went into production because this means holidays for us.

Q(Brain): How many programmers work on PT?
A 80 inclusive programmers, designers, grahists, animators, sound designers, testers and me.

Q (Xrenity) You said Microsoft approved the game, does this means it's gold?
A: Yes we are, this was two hours ago. The PC version is also gold.

Q(Wincio_Ludus) What will be the optimal specs for PC version? We will see better the Nvidia or ATo graphic cards?
A: P4, 256MB RAM , 3D 64 Meg is recommanded.

Q (sismo) is it true that the game will rock?
A: Yes, reviews are amazing, so it's not me saying this.

Q (EliteKullerkeke) Will there be a Xbox lan multiplayer?
A: Yes, it will be


[ Bericht 88% gewijzigd door Sheepcidus op 04-03-2004 20:15:11 (chatlog) ]
Tribal_Souljahdonderdag 4 maart 2004 @ 20:41
mn vragen werden niet beantwoord
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 23:19
Holy shit, dit gaat nog leuk worden
Skull-splitterdonderdag 4 maart 2004 @ 23:29
Jah, ik heb ECHT niets te doen rond dit tijdstip...

+ creativiteit =
HomerJdonderdag 4 maart 2004 @ 23:40
Hoe gaan ze doen met PC versie en headset? OF is er chat tussen Spy's en merchenants?
GeFrenzy2vrijdag 5 maart 2004 @ 01:57
W00t
Skull-splittervrijdag 5 maart 2004 @ 12:40
zolang het maar niet geEndemold wordt:

Dutch Media Tycoon Invests in Ubisoft - Aramo
Dutch media tycoon John de Mol (Big Brother) through its investment corporation Talpa Beheer BV increased its stake in French game publisher Ubisoft to 10.5 percent. Talpa Beheer thus increased its influence in stockholder meetings to 9.74 percent.
Bastardvrijdag 5 maart 2004 @ 12:44
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Jah, ik heb ECHT niets te doen rond dit tijdstip...

+ creativiteit = [afbeelding]
Whehehe
Skull-splittervrijdag 5 maart 2004 @ 13:07
You guy's are working from a very limited phrasebook
paarse_paashaasvrijdag 5 maart 2004 @ 13:24
die multiplayer filmjes zagen er wel uber gaaf uit trouwens!

Skull-splittervrijdag 5 maart 2004 @ 13:59
Nogal
Xrenityvrijdag 5 maart 2004 @ 14:53
Heb deze een tijd geleden gemaakt:
Skull-splittervrijdag 5 maart 2004 @ 15:55
ook leuk
Xrenityvrijdag 5 maart 2004 @ 16:05
http://media.xbox.ign.com/media/552/552407/vids_1.html?fromint=1
nieuwe MP filmpjes
gielingvrijdag 5 maart 2004 @ 21:07
ziet er wel erg cool uit
BMHzaterdag 6 maart 2004 @ 14:01

Met deze op wil ik het spel wel spelen
Xrenityzaterdag 6 maart 2004 @ 14:24
Is dat ding te koop?
tering!
/edit
tis dus een rendertje
BMHzaterdag 6 maart 2004 @ 14:27
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
Is dat ding te koop?
tering!
/edit
tis dus een rendertje
Jammer he
Bastardzaterdag 6 maart 2004 @ 15:55
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:27 schreef BMH het volgende:

[..]

Jammer he
Voor 35 euro had ik hem ook wel gekocht
Tribal_Souljahzaterdag 6 maart 2004 @ 18:44
ik ook
Tainzaterdag 6 maart 2004 @ 18:48
echte night vision:

voor maar $560

en deze:

voor maar $679
Tainzaterdag 6 maart 2004 @ 18:55
http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1562
28 nieuwe screens



gielingzaterdag 6 maart 2004 @ 19:11
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Jah, ik heb ECHT niets te doen rond dit tijdstip...

+ creativiteit = [afbeelding]
Skull-splitterzaterdag 6 maart 2004 @ 19:26
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:

tis dus een rendertje
Wow, heb je dan geen shit in je ogen zitten

Affijn, net voor ik dit topic opende zat ik er aan te denken om Sam's goggles IRL na te maken, een replica als het ware... (ben ook al bezig met een eigenhandig gerestylde predator, maar meer dingen is altijd leuk )

Iemand fatsoenlijke renders van Sam's hoofd bij de hand?
Skull-splitterzaterdag 6 maart 2004 @ 19:31
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
BMHzaterdag 6 maart 2004 @ 19:34
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
nope. Met tom clancy gebeurt dat wel vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door BMH op 06-03-2004 20:00:35 ]
gielingzaterdag 6 maart 2004 @ 19:34
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
Zou zomaar kunnen
Skull-splitterzaterdag 6 maart 2004 @ 19:48
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:34 schreef gieling het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen
Mjah, temeer omdat John de Mol behoorlijk zijn aandelen Ubisoft heeft aangedikt, en gezien Ubisoft de laatste tijd het jonge gezin voor gezien laat en steeds meer trendsettende spellen op de markt pleurt
gielingzaterdag 6 maart 2004 @ 20:23
moh, dacht zelf meer omdat je met het verhaal erachterveel mee kunnen doen
Skull-splitterzaterdag 6 maart 2004 @ 20:30
Dat zeker, maar er moet eerst een brug ontstaan tussen spel en film/serie, bemoeinis van een (TV) producent is een leuk begin
Skull-splitterzaterdag 6 maart 2004 @ 20:38
Darn, leuke kwoot van het einde van Chinese ambassy (1e keer): "My God! Who is he?" Vuile sarcast
Tribal_Souljahzaterdag 6 maart 2004 @ 21:32
snap em niet........
Skull-splitterzaterdag 6 maart 2004 @ 22:02
Lambert heeft het over een of andere generaal die opzich wel van enige belang is, maar Fisher klinkt in het stukje "My god!" (of was het "Good Lord!"?) alsof ie het echt erg vindt, maar Who is he laat blijken dat ie hem A- niet kent en er B- niet om maalt verder...
Xrenityzondag 7 maart 2004 @ 09:13
TV/Film is best mogelijk. In een interview werd gevraagd of het waar was dat op de E3 een nieuwe Splinter Cell werd geshowed. Dat kon hij niet ontkennen, maar ook niet bevestigen.

Misschien komen er wel filmbeelden van een Splinter Cell film (CG danwel echt)...
/edit
OMG! Iemand op de gamefaq's boards speelt hem al :x ook met screenies enzo...
http://cgi.gamefaqs.com/b(...)36906&topic=12977774

[ Bericht 31% gewijzigd door Xrenity op 07-03-2004 09:33:38 ]
Skull-splitterzondag 7 maart 2004 @ 13:43
Beta is tijdje geleden gelekt, modders (xboxen dus) kunnen hem dus al spelen...
Xrenityzondag 7 maart 2004 @ 18:07
Net op gammo kwamen er wat beelden, en je kan nu ook deuren openen terwijl je iemand tilt
Skull-splitterzondag 7 maart 2004 @ 18:32
quote:
Op zondag 7 maart 2004 18:07 schreef Xrenity het volgende:
Net op gammo kwamen er wat beelden, en je kan nu ook deuren openen terwijl je iemand tilt
Gelukkig, want dat was echt RAMP....
GeFrenzy2zondag 7 maart 2004 @ 20:09
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Lambert heeft het over een of andere generaal die opzich wel van enige belang is, maar Fisher klinkt in het stukje "My god!" (of was het "Good Lord!"?) alsof ie het echt erg vindt, maar Who is he laat blijken dat ie hem A- niet kent en er B- niet om maalt verder...
Good lord was dat ja...viel mij ook al op
Skull-splitterzondag 7 maart 2004 @ 20:30
en meer van dat soort schitterende sarcastische dingen

"If you fail this mission, you know what to do"
-"Yeah, I'll find a falloutshelter and learn some prayers"
Skull-splitterzondag 7 maart 2004 @ 21:57
TOY!

paarse_paashaaszondag 7 maart 2004 @ 21:59
quote:
Op zondag 7 maart 2004 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Beta is tijdje geleden gelekt, modders (xboxen dus) kunnen hem dus al spelen...
idd, ben de X-box versie al wel tegengekomen maar nog geen PC versie..
GeFrenzy2zondag 7 maart 2004 @ 22:05
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
TOY!

[afbeelding]
Yeah baby! Blingbling!
gielingzondag 7 maart 2004 @ 22:13
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:57 schreef Skull-splitter het volgende:
TOY!

[afbeelding]
Tribal_Souljahzondag 7 maart 2004 @ 22:18
nice toy
Strolie75zondag 7 maart 2004 @ 22:19
dicht puta