Ik vond het eerste deel gigantisch gaaf...lekker mensen besluipen zonder dat ze er erg in hebben. Deel twee staat hier al maanden op de verlanglijst
quote:bij mij ook
Op zaterdag 3 januari 2004 16:44 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Wat een OPIk vond het eerste deel gigantisch gaaf...lekker mensen besluipen zonder dat ze er erg in hebben. Deel twee staat hier al maanden op de verlanglijst
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:56 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell 2 movieZELDZAAM strak !!
http://download.games.tiscali.cz/game/videos4/spc_pandora_tomorrow-trailer-hires.zip
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
* kareltje_de_grote Kijkt verwonderend naar deze gamecuber, die zie je zelden
SC2 filmpje
of was deze al langsgekomen?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
* kareltje_de_grote Kijkt verwonderend naar deze gamecuber, die zie je zelden
quote:Le-zen, dat kwam uit het XBOX-topic.
Op woensdag 7 januari 2004 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
dat kan je als een belediging opvatten
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-01-2004 18:52]
Ik haal hem wel voor de Xbox, heb geen Live maar hoef hem ook niet zo nodig online te spelen, ik zal wel genoeg hebben aan de SP schat ik zo
quote:voor wat, de GameCube?
Op donderdag 8 januari 2004 14:55 schreef King_of_cubes het volgende:
* King_of_cubes hoopt op een goede online service
een online service voor zo'n 8 personen is al snel erg goed, dus ik zou me maar geen zorgen maken
quote:over het algemeen bijv. dat je ook tegen ps2-ers of xbox-ers kan spelen dan kan ik ook de kont van een minder beschaafd volk schoppen
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
voor wat, de GameCube?
een online service voor zo'n 8 personen is al snel erg goed, dus ik zou me maar geen zorgen maken
[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 09-01-2004 14:40]
Ze zijn iig erg te spreken over de single player, over de multiplayer zeggen ze volgende keer wat. De eerste indrukken van de MP waren iig erg goed zeiden ze ![]()
Ik heb er nu echt zin in
quote:Dat filmpje is van de gamecube versie, ziet er goed uit
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uit het XBOX-topic.
[..]Strak filmpje
quote:ja heb ik ook gelezen
Op zaterdag 17 januari 2004 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Vandaag de nieuwe PU binnen gehad, ze hebben een exclusieve Splinter Cell: Pandora Tomorrow review, als eerste v/d wereldZe zijn iig erg te spreken over de single player, over de multiplayer zeggen ze volgende keer wat. De eerste indrukken van de MP waren iig erg goed zeiden ze
Ik heb er nu echt zin in
![]()
quote:Xbox is minder strak.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:53 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind die screens er maar crappy uitzien
Jammer, in beide spellen zat veel potentie, hopen dat PT er wat meer uit kan slepen.
heeeeeeeeeeeeeerlijk
en een quote uit een van deze filmpjes:
"Fisher: Can I kill him?
Lambert: No.
Fisher: Not even a little?"
Sams droge humor is er weer
quote:Hey, als je de single player van SC niet leuk vond, wtf dan
Op zaterdag 17 januari 2004 18:22 schreef Piro het volgende:[..]
Xbox is minder strak.
Ik hoop dat die multiplayer wat wordt, aangezien SP SC echt geen kont aan was, echt zo'n spel dat je voor een weekje koopt en dan in de kast laat stofhappen, het freelancer effect.Jammer, in beide spellen zat veel potentie, hopen dat PT er wat meer uit kan slepen.
Dat was écht dé shit man, ik speel het nu weer, alleen nu met echt zo min mogelijk doden/bewustelozen, het gaat so far echt goed, net de Chinese Embassady zonder ook maar iemand neer te slaan/schieten oid gehaald, prachtig ![]()
Kan ook echt niet wachten op SC: PT, veel meer moves, betere splitjumps, dat wordt mooi ![]()
Multiplayer lijkt me wel okay, maar ik doe het toch echt wel voor de singleplayer
quote:Zeer zeker ja...grrrr nog twee maanden wachten!
Op woensdag 21 januari 2004 09:32 schreef -Mzraki- het volgende:Kan ook echt niet wachten op SC: PT, veel meer moves, betere splitjumps, dat wordt mooi
Multiplayer lijkt me wel okay, maar ik doe het toch echt wel voor de singleplayer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |