Voor 35 euro had ik hem ook wel gekochtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer he![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Jah, ik heb ECHT niets te doen rond dit tijdstip...+ creativiteit = [afbeelding]
Wow, heb je dan geen shit in je ogen zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
tis dus een rendertje
nope. Met tom clancy gebeurt dat wel vaker.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Draaf ik misschien door als ik zou zeggen dat ik een serie of film gebaseerd op Splinter Cell nog wel eens zie komen?
Mjah, temeer omdat John de Mol behoorlijk zijn aandelen Ubisoft heeft aangedikt, en gezien Ubisoft de laatste tijd het jonge gezin voor gezien laat en steeds meer trendsettende spellen op de markt pleurtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:34 schreef gieling het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Gelukkig, want dat was echt RAMP....quote:Op zondag 7 maart 2004 18:07 schreef Xrenity het volgende:
Net op gammo kwamen er wat beelden, en je kan nu ook deuren openen terwijl je iemand tilt
Good lord was dat ja...viel mij ook al opquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Lambert heeft het over een of andere generaal die opzich wel van enige belang is, maar Fisher klinkt in het stukje "My god!" (of was het "Good Lord!"?) alsof ie het echt erg vindt, maar Who is he laat blijken dat ie hem A- niet kent en er B- niet om maalt verder...
idd, ben de X-box versie al wel tegengekomen maar nog geen PC versie..quote:Op zondag 7 maart 2004 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Beta is tijdje geleden gelekt, modders (xboxen dus) kunnen hem dus al spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |