Werk je(fulltime of part-time) of zit je nog op school?
Welk werk of welke school?
Heb je een band? wat spelen jullie allemaal? hoe goed zijn jullie?
En wat wil je in de toekomst bereiken met je muziek? gewoon alleen plezier of een hele goede band oprichten, demootje maken of internationaal doorbreken ja ik suggesteer alleen.8-)
quote:Wat hij zegt.
Op vrijdag 19 december 2003 13:35 schreef Suphafly het volgende:
3 a 4 uur ofzo kan niet zonder
quote:Ah, dan kom ik niet verder dan een uurtje of vier, vijf gemiddeld per week (gitaar/basgitaar).
Op vrijdag 19 december 2003 13:35 schreef mazzel het volgende:
nee, ik bedoel eigenlijk wel een muziekinstrument bespelen.:Y
Binnenkort ga ik met een gast nederhop maken, hij rappen en lyrics en ik de beats en loops.
quote:Ik zou maar geen journalistiek gaan doen
hoe goed zijn jullie?
quote:Zet in topictitel dan.
nee, ik bedoel eigenlijk wel een muziekinstrument bespelen.:Y
Ik speel 1 uur per dag drums. In het weekend (of als ouders wegzijn) 4 uur op een dag ofzo. Momenteel heb ik geen bandje, binnenkort weer, met eindelijk geen goeie zangeres doe niet alleen van popmuziek houdt. Ik heb goede hoop
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-12-2003 14:39]
[..]
Ik zou maar geen journalistiek gaan doen
[..]
als we allemaal zo zouden zitten zeuren als jij over zinsopbouw of grammaticale dingetjes die er eigenlijk helemaal niet toe doen (ik bedoel het is geen officiele sollicitiebrief die ik hier post hoor)dan zou het fokforum een stuk saaier zijn door mensen zoals jij.
quote:sollicitatiebrief.
Op vrijdag 19 december 2003 14:29 schreef Yokozuna het volgende:als we allemaal zo zouden zitten zeuren als jij over zinsopbouw of grammaticale dingetjes die er eigenlijk helemaal niet toe doen (ik bedoel het is geen officiele sollicitiebrief die ik hier post hoor)dan zou het fokforum een stuk saaier zijn door mensen zoals jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |