quote:Idd. Want ik heb ook niet het idee dat ik daar wat te zoeken heb.
Op vrijdag 19 december 2003 16:04 schreef beaverhausen het volgende:[..]
maar jij komt dan waarschijnlijk ook niet bij de gijsjes....
quote:Wie heeft je dat verteld?
Op vrijdag 19 december 2003 16:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoi..
Wat hoor ik nou, samenvoeging met de Gijsjes!!!!
.
quote:nou ja wat waxxer zegt
Op vrijdag 19 december 2003 15:54 schreef beaverhausen het volgende:[..]
everybody's leaving?
ach het zal wel met een sisser aflopen...
quote:Ja, daaaag
Op vrijdag 19 december 2003 16:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoi..
Wat hoor ik nou, samenvoeging met de Gijsjes!!!!
.
quote:hoe was het kloten met machines gegaan?
Op vrijdag 19 december 2003 18:14 schreef Cazman het volgende:
*ook*Ik meur als een gek. Wat een week
quote:Erg goed certificaat van grootgrondverzet is binnen. Leuke machines maar toch lang niet zo leuk als het kettingzaag gebeuren
Op vrijdag 19 december 2003 18:16 schreef Cybart het volgende:[..]
hoe was het kloten met machines gegaan?
quote:is dta ook een afstudeerrichting?
Op vrijdag 19 december 2003 18:18 schreef Cazman het volgende:[..]
Erg goed certificaat van grootgrondverzet is binnen. Leuke machines maar toch lang niet zo leuk als het kettingzaag gebeuren
quote:Was 't maar zo
Op vrijdag 19 december 2003 18:19 schreef Cybart het volgende:[..]
is dta ook een afstudeerrichting?
Heb ook me beste klasgenoot over me seksualiteit vertelt. We waren in de bar zo aan het praten en hij zei iets dat me best raakte over dat ik 1 van z'n beste 3 maten ben. En zulke mensen kan ik genoeg vertrouwen het te vertellen
quote:dan weet je wel dat het relaxed is. en dat je weet dat ie er niet moeilijk over zou doen. en ach waarom inderdaad in zo;n situatie het nog voor je houden inderdaad
Op vrijdag 19 december 2003 18:21 schreef Cazman het volgende:[..]
Was 't maar zo
.
Heb ook me beste klasgenoot over me seksualiteit vertelt. We waren in de bar zo aan het praten en hij zei iets dat me best raakte over dat ik 1 van z'n beste 3 maten ben. En zulke mensen kan ik genoeg vertrouwen het te vertellen
quote:Jah, blijft toch kut. 'Tis nog steeds iets als opbiechten vind ik. Ik hou er niet zo van om het te zeggen. Hoewel het wel beter is. Was dan ook een paar dagen sjaggo daardoor.
Op vrijdag 19 december 2003 18:25 schreef Cybart het volgende:[..]
dan weet je wel dat het relaxed is. en dat je weet dat ie er niet moeilijk over zou doen. en ach waarom inderdaad in zo;n situatie het nog voor je houden inderdaad
quote:mjah, ik heb het nu zo met mezelf afgesproken dat ik het niemand meer vertel....
Op vrijdag 19 december 2003 18:28 schreef Cazman het volgende:[..]
Jah, blijft toch kut. 'Tis nog steeds iets als opbiechten vind ik. Ik hou er niet zo van om het te zeggen. Hoewel het wel beter is. Was dan ook een paar dagen sjaggo daardoor.
quote:Zo denk ik er ook over in Sprang-Capelle. Leuke is dat niemand dat echt durft
Op vrijdag 19 december 2003 18:30 schreef Cybart het volgende:[..]
mjah, ik heb het nu zo met mezelf afgesproken dat ik het niemand meer vertel....
als mensen het gerucht horen, en ze willen weten of het waar is, komen ze het maar vragen.
quote:dat is echt cool
Op vrijdag 19 december 2003 18:39 schreef Cazman het volgende:[..]
Zo denk ik er ook over in Sprang-Capelle. Leuke is dat niemand dat echt durft
quote:Heel goed. Maar recht voor je raap doen ze nooit. Ik kreeg ooit een brief van me nicht. Erg lang erg meedelevend erg IRRITANT, alsof iedereen het er opeens moeilijk mee heeft. bullshit
Op vrijdag 19 december 2003 18:41 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is echt cool
een nichtje van me zondag ook al : "hoe is het met je vriendin"
ik zeg, die is er geen, dat scheelt heel wat geld.
en mjah toen wist ze eigenlijk al niet meer hoe ze het moest vragen
quote:ik vind brieven wat dat betreft ook best erg
Op vrijdag 19 december 2003 18:44 schreef Cazman het volgende:[..]
Heel goed. Maar recht voor je raap doen ze nooit. Ik kreeg ooit een brief van me nicht. Erg lang erg meedelevend erg IRRITANT, alsof iedereen het er opeens moeilijk mee heeft. bullshit
quote:Kan niemand opbrengen denk ik. Misschien zitten ze liever in twijfel dan het zeker te weten. misschien denken ze dat je ze beledigt. anyway eeerst in bad. Kan er zeker 1 gebruiken
Op vrijdag 19 december 2003 18:49 schreef Cybart het volgende:[..]
ik vind brieven wat dat betreft ook best erg
heb dan gewoon het lef om het te vragen
quote:ok, badder ze
Op vrijdag 19 december 2003 18:52 schreef Cazman het volgende:[..]
Kan niemand opbrengen denk ik. Misschien zitten ze liever in twijfel dan het zeker te weten. misschien denken ze dat je ze beledigt. anyway eeerst in bad. Kan er zeker 1 gebruiken
quote:Ik ben officieel een Gijsje.
Op vrijdag 19 december 2003 16:04 schreef beaverhausen het volgende:[..]
maar jij komt dan waarschijnlijk ook niet bij de gijsjes....
en dat bedoel ik met Fok....
Gijsjes zijn niet de enigen die flink cynisch en sarcastisch zijn op dit forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |