quote:
Op maandag 19 januari 2004 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb het nagevraagd bij iemand van HMG, het gaat als volgt zaterdag:Er gaan 3 kamers door, 1 valt eraf. De kamers die door zijn die moeten nog een solo zingen voor de jury op het podium in het theater. De jury selecteerd 27 kandidaten en die zien we terug in de Workshopronde!
quote:DIt is het antwoord wat ik kreeg van die medewerker van HMG:
Op maandag 19 januari 2004 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben er nog meebezig. Ik weet dat kamer 3 door is, kamer 1 is al door. En ik heb aan haar gevraagd of Tialda (kamer 4) door is! DUs ik wacht af.,.......ik hoop dat kamer 2 afvalt!
Net maar eventjes de redactie gebeld want ik zit in twijfel of Tialda door is
Zij zeggen dat ze nog wel naar de volgende ronden is maar willen niet zeggen of ze ook bij de laatste 27 zit.
Het is dus eigelijk gewoon af wachten.
DUs kamer 1, 3 en 4 zijn door!
quote:Als dit zo is dan ben ik blij! In kamer 2 zit niemand die ik graag weer terug zie, terwijl zowel kamer 3 (Michael, Nabila, Rick) als kamer 4 (Elisaar, Maickel, Patrick, Sharon en Tialda) nog potentiele finalisten bevat
DUs kamer 1, 3 en 4 zijn door!
Yeah!!
quote:Das goed nieuws
Op maandag 19 januari 2004 11:47 schreef charmed_angel het volgende:DUs kamer 1, 3 en 4 zijn door!
quote:en edwin
Op maandag 19 januari 2004 17:00 schreef The_Sparkster het volgende:
Toch wel jammer dat kamer 2 er uit ligt, vond Rubiën en Angela (donker meisje, wit handschoentje, zong met dreadlockmeisje het duet) allebei erg goed.
Maareh, even een vraagje: Drie kamers door? Dat zijn toch meer dan 27 mensen. In die eerste kamer zaten er al zeker 15!
quote:Ja, dat klopt. Maar zaterdag is nog een theaterronde, en dan vallen er nog een boel mensen af tot er 27 over zijn.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:22 schreef Gia het volgende:
Goh, wat goed dat jullie al die namen al weten!Maareh, even een vraagje: Drie kamers door? Dat zijn toch meer dan 27 mensen. In die eerste kamer zaten er al zeker 15!
quote:Ook alleen maar, omdat Schatje zo'n handig overzichtje heeft geplaatst in het sticky-hoekje.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:22 schreef Gia het volgende:
Goh, wat goed dat jullie al die namen al weten!
quote:Ik heb ook meegeholpen hoor.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:28 schreef The_Sparkster het volgende:
Ook alleen maar, omdat Schatje zo'n handig overzichtje heeft geplaatst in het sticky-hoekje.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:31 schreef The_Sparkster het volgende:
Sorry Tom_Tom ookvoor jou en Charmed Angel.
quote:Kwam niet in beeld? Op t laatst bedoel je?
Op woensdag 21 januari 2004 21:34 schreef Timmai het volgende:
kamer 2 kwam niet eens in beeld.. duidelijk NIET door dus
quote:ja dat bedoel ik ja
Op woensdag 21 januari 2004 21:39 schreef Magics het volgende:[..]
Kwam niet in beeld? Op t laatst bedoel je?
Nou ja dat wil niks zeggen volgens mij.
naja wel vreemd.. ze laten alle kamers zien behalve 2.. beetje vreemd
quote:Tom_Tom- heeft ook meegeholpen hoor. We hebben ieder twee kamers gedaan. Bovendien heeft hij de uiteenzetting bedacht.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:28 schreef The_Sparkster het volgende:[..]
Ook alleen maar, omdat Schatje zo'n handig overzichtje heeft geplaatst in het sticky-hoekje.
quote:shno ook
Op woensdag 21 januari 2004 21:48 schreef Verstreujem het volgende:
ik weet niet of t al gezegd is, maar Megan zit bij de laatste 30
geloof ik, weet t niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |