Dat idee had ik ook al uit de trailer, maar op één of andere manier gaf het iets warms...quote:Early scenes in the woods feel studio-bound
Ja duh, kinderboeken -en kinderfilm...quote:But it is only when the movie reaches its final (bloodless) battle
Hier kan ik me wel in vinden denk ik. Het is wel een beetje verdisney-ed, dus de scherpe kantjes zullen er wel vanaf geschaafd zijn.quote:Verdict
It’s a more dynamic adventure than Potter IV but lacks the majesty and richness of LOTR. Still, it’s an enjoyable adaptation and good enough for us to welcome this new franchise.
*zucht* Disney.quote:final (bloodless) battle
Ik vond de serie op zich heel aardig, als de boeken je aanspreken zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef countergirl het volgende:
Ik heb vorige week de BBC serie zien liggen van Narnia. Weet iemand of deze serie de moeite waard is om te kopen of dat er ergens een trailertje van de serie is te vinden.
Maandag ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:46 schreef smurfzilla het volgende:
Ik ga hem maandag, bij gebrek aan kerstfilms of andere leuke films, samen met mijn vriendin zien![]()
We kennen beide de boeken niet, hebben alleen de trailer gezien en alhoewel de special effects knap zijn (die leeuw is gewoon tof heh) lijkt het me een kinderfilm a la harry potter? Of zit ik er naast? Ik verwacht ook weer geen LOTR maar die sfeer in de film lijkt wel hetzelfde.
Kun je die uitleggen? Een tipje van de sluier of wellicht tussen spoiler tags?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef IETE het volgende:
Tip voor de mensen die hem allemaal nog gaan zien:
Blijf zitten bij de aftiteling,
hij gaat tussen door nog ff verder!
Nee, sorry!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Kun je die uitleggen? Een tipje van de sluier of wellicht tussen spoiler tags?
Erm ja.... er zijn ook 7 boeken van. En btw LW+W is eigenlijk het 2e boek dus er zouden nog 5 sequals en 1 prequal kunnen volgenquote:Komt er eigenlijk nog een vervolg op deze film?
Qua verhaal is het namelijk heel goed mogelijk!
waar heb je `m gezien?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:55 schreef poohy het volgende:
Ik heb 'm net in de bios gezien en het was in 1 woord fantastisch![]()
Echt een aanrader, heb de hele film ademloos zitten bekijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |