quote:ik kan wel proberen of met iemand doen.
Op donderdag 22 januari 2004 21:41 schreef Chandler het volgende:
Ik dus ook niet
Maar goed. Ik zal dit weekend eens kijken hoe en wat ik hier over op papier kan zetten.
quote:Het was stiekem in dit geval tsss Symantic omdat PCAnywhere leuke dingen aan het weggooien was in mijn register. Maar goed. Het moest niet maggen.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:18 schreef innovation het volgende:
tss microsoft..
ff hopen dat long horn flopt..
maar uhm ik hoop dat het sop lukt
Ik ga van het weekend een documentje maken met requirements, zowel van de software als van de devvers. Ik denk overigens dat we dit in dit deel van de ontwikkelingen beter het opjezelf.net idee kunnen laten varen en er een [DEV] project van maken, die als doel "een standaard site-engine t.b.v. een artikelen site" heeft. Het vullen van de site doen we hier niet.
Ik ga ook eens spieken bij het andere [DEV] project hoe Lucille het wel succesvol aanpakt
.
quote:sop das een heel goed idee.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:50 schreef sop het volgende:[..]
Het was stiekem in dit geval tsss Symantic omdat PCAnywhere leuke dingen aan het weggooien was in mijn register. Maar goed. Het moest niet maggen.
Ik ga van het weekend een documentje maken met requirements, zowel van de software als van de devvers. Ik denk overigens dat we dit in dit deel van de ontwikkelingen beter het opjezelf.net idee kunnen laten varen en er een [DEV] project van maken, die als doel "een standaard site-engine t.b.v. een artikelen site" heeft. Het vullen van de site doen we hier niet.
Ik ga ook eens spieken bij het andere [DEV] project hoe Lucille het wel succesvol aanpakt
.
Ik zit zelf namelijk te denken om het project iets te laten veranderen als dat zou mogen van de rest van de troepen!!! ![]()
Het idee dat ik heb op dit moment is een vraagbaak applicatie; dat is eingelijk het zelfde alsdat we nu willen hebben alleen denk ik dat dit idee meer gericht is op interactief werken tussen site en gebruiker en het idee dat ik heb zich meer richt op informeren en vragen stellen via mailforms zonder reacties, fora's etc.
Mischien een leuk idee? als jullie dat ook vinden wil ik mijn uitleg wel versterken!.
quote:ik vind alles goed.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:19 schreef Chandler het volgende:
Ja inderdaad; mischien als met voorbeeld opjezelf.net omdat dat leuk zou zijn als content maar inderdaad meer als een artikel gerelateerd systeem kunnen gaan ontwikkelen.Ik zit zelf namelijk te denken om het project iets te laten veranderen als dat zou mogen van de rest van de troepen!!!
Het idee dat ik heb op dit moment is een vraagbaak applicatie; dat is eingelijk het zelfde alsdat we nu willen hebben alleen denk ik dat dit idee meer gericht is op interactief werken tussen site en gebruiker en het idee dat ik heb zich meer richt op informeren en vragen stellen via mailforms zonder reacties, fora's etc.
Mischien een leuk idee? als jullie dat ook vinden wil ik mijn uitleg wel versterken!.
quote:Daar is het hier imho dan toch het verkeerde forum voor.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:54 schreef innovation het volgende:[..]
sop das een heel goed idee.
maar dan zit de gedacht er niet meer achter van het ondernemersplan
En Chandler: versterken maar!
Het idee wat ik heb is een vraagbaak applicatie te maken dat werkt op basis van een tree structuur waaraan artikelen gekoppeld kunnen worden met mogelijk de volgende elementen: a, een artikel. b, reacties. c, keywoorden database. d, mogelijke contact gegevens. en zo kan ik nog wel even doorgaan; oftewel een standaard systeem.
Verder is het moelijk uit te leggen maar sop zal dit wel begrijpen
dan kombineren we alles bij elkaar.
en kan er later makkelijk het opjezelf info shit in.
ennuh het idee van inno is ook goed alleen mischien is het dan handig om met modules te werken die je zou kunnen invoegen
quote:juist ..
Op zaterdag 24 januari 2004 18:16 schreef Chandler het volgende:
idd het moet gewoon freeky goed doorzoekbaar zijn (zit nog steeds te posten vanaf tele2)
ennuh het idee van inno is ook goed alleen mischien is het dan handig om met modules te werken die je zou kunnen invoegen
![]()
zo lang iemand mij maar uit legt hoe modules werken want ik krijg dat zelf nog steeds niet klaar in php.
Of is er nog geen site om te bekijken?
quote:De werking maakt mij niets uit, daar heb ik geen verstand van... Het gaat mij om de inhoud
Op maandag 9 februari 2004 17:53 schreef Chandler het volgende:
Nee er is nog niets klaar teminste dat zichtbaar is; sop heeft al wel de werking van de site laten zien maar weet niet of ik daar de link van mag weergeven en verder is sop op vakantie
zie homepage voor het linkje, maar die layout is voor mezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |