abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15532527
Wie heeft er enig idee hoe het nu ECHT staat met het nieuwe album en heeft Axl al een vervanger voor Slash? Ik hoor en lees zoveel tegenstrijdige verhalen.

Eigenlijk wil ik gewoon weten of en zoja wanneer ze (lees Axl ) weer in NL optreden.

Wie oh wie verlost me met wat antwoorden?

*Don't blame me for your own shortcomings*
pi_15532563
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:04 schreef Lette het volgende:
Wie heeft er enig idee hoe het nu ECHT staat met het nieuwe album en heeft Axl al een vervanger voor Slash? Ik hoor en lees zoveel tegenstrijdige verhalen.

Eigenlijk wil ik gewoon weten of en zoja wanneer ze (lees Axl ) weer in NL optreden.

Wie oh wie verlost me met wat antwoorden?

de gitarist was eerst Zakk Wylde... maar Gelukkig zei die tabee en kregen ze een of andere eikel met een emmer over zijn hoofd.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_15532603
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:10 schreef Vampier het volgende:

[..]

de gitarist was eerst Zakk Wylde... maar Gelukkig zei die tabee en kregen ze een of andere eikel met een emmer over zijn hoofd.

En hoe is dat nou, iedere nacht in zo'n coffin slapen en nooit overdag naar buiten kunnen?
pi_15532629
Niet dat ik wil zeuren, maar ik heb ook ergens gelezen dat het behoorlijk slecht gaat met de stem van Axl. Dus er is zelfs een kans dat het feest niet doorgaat.

Zou ik wel jammer vinden, ben met Guns 'n Roses opgegroeid

Kennis is macht, maar alles weten maakt niet gelukkig
  vrijdag 19 december 2003 @ 08:22:31 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15532641
Axl

Ik ga dit topic goed in de gaten houden, want ik wil ook wel eens weten wanneer ze(idd.. axl dus ) komen..

Het enige wat ik op internet kan vinden is dat ze 30 mei 2004 in Lissabon optreden. (Rock in Rio festival)

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_15532644
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:20 schreef Phibian1976 het volgende:
Niet dat ik wil zeuren, maar ik heb ook ergens gelezen dat het behoorlijk slecht gaat met de stem van Axl. Dus er is zelfs een kans dat het feest niet doorgaat.

Zou ik wel jammer vinden, ben met Guns 'n Roses opgegroeid

Je kwetst me hier enorm mee!
pi_15532757
Weet er dan HELEMAAL NIEMAND wanneer Axl Rose hier weer is ofzo?
  vrijdag 19 december 2003 @ 08:42:17 #8
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_15532786
Hoe lang zijn ze al niet bezig om een nieuw album uit te brengen? Ik vind het best jammer, maar GnR zonder Slash
Slash rulez....

By the way ik had er nog iets over gelezen op een site...maar deze is momenteel down...zodra ik iets heb gevonden zal ik het hier posten.

If you don't like my opinion: up yours!
  vrijdag 19 december 2003 @ 09:01:52 #9
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_15532963
Voila:

GUNS N RUMORS:
A rumor update on Guns N Roses - the latest is that the album is just about done and will be out early-mid 2004. A European tour will occur Summer 2004 and these announcements will be made in the first quarter of 2004. Of course, the album was due out in 2000 too...

Dit bericht is van vorige week...Still got hopes...

If you don't like my opinion: up yours!
  vrijdag 19 december 2003 @ 09:20:54 #10
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_15533170
De line-up zoals die nu is:

W. Axl Rose (Lead Vocals, Piano, Programming)
Dizzy Reed (Keyboards, programming)
Tommy Stinson (Bass)
Robin Finck (Lead guitar)
Paul Huge (Rhythm guitar)
Buckethead (Lead Guitar)
Brian Mantia "Brain" (Drums)
Chris Pittman (Keyboardist, Special Effects)

Nieuwe nummers die al ten gehore zijn gebracht:
Oh My God - Featured on the "End of Days" movie soundtrack back in 1999. Parts of the song by Paul "Huge" Tobias, Gary Sunshine, Dave Navarro and Robin Finck.
Rhiad & the Bedouins - Formerly called "Oklahoma", performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.
Madagascar - Performed live for the first time on January 14th 2001 at "Rock In Rio III" De Janeiro, Brazil.
Chinese Democracy - Performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.
The Blues - Performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.
Silk Worms - Performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.

Heb inmiddels zelf een aantal bootlegs (shows van Boston, Pittsburgh, Rock In Rio, en nog 2) van 2001/2002 waar al deze nummers idd op staan. Met name Madagascar en The Blues ben ik ook zeker van onder de indruk

zie trouwens ook: http://www.mygnr.com/album/ChineseDemocracy.html

http://www.heretodaygonetohell.com/index2.php

http://www.mygnr.com/

2 echt goeie sites...

Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_15534478
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 09:01 schreef Elephant het volgende:
Voila:

GUNS N RUMORS:
A rumor update on Guns N Roses - the latest is that the album is just about done and will be out early-mid 2004. A European tour will occur Summer 2004 and these announcements will be made in the first quarter of 2004. Of course, the album was due out in 2000 too...

As do I!

*keeps fingers crossed*

pi_15534500
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 09:20 schreef -username- het volgende:
De line-up zoals die nu is:

W. Axl Rose (Lead Vocals, Piano, Programming)
Dizzy Reed (Keyboards, programming)
Tommy Stinson (Bass)
Robin Finck (Lead guitar)
Paul Huge (Rhythm guitar)
Buckethead (Lead Guitar)
Brian Mantia "Brain" (Drums)
Chris Pittman (Keyboardist, Special Effects)

Nieuwe nummers die al ten gehore zijn gebracht:
Oh My God - Featured on the "End of Days" movie soundtrack back in 1999. Parts of the song by Paul "Huge" Tobias, Gary Sunshine, Dave Navarro and Robin Finck.
Rhiad & the Bedouins - Formerly called "Oklahoma", performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.
Madagascar - Performed live for the first time on January 14th 2001 at "Rock In Rio III" De Janeiro, Brazil.
Chinese Democracy - Performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.
The Blues - Performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.
Silk Worms - Performed live for the first time on January 1st 2001 at the "House Of Blues" in Las Vegas, USA.

Heb inmiddels zelf een aantal bootlegs (shows van Boston, Pittsburgh, Rock In Rio, en nog 2) van 2001/2002 waar al deze nummers idd op staan. Met name Madagascar en The Blues ben ik ook zeker van onder de indruk

zie trouwens ook: http://www.mygnr.com/album/ChineseDemocracy.html

http://www.heretodaygonetohell.com/index2.php

http://www.mygnr.com/

2 echt goeie sites...

Kijk, aan JOU heb ik dus wat!

Thanxxxxxxxxxxxxx

vrijdag 19 december 2003 @ 10:31:31 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_15534568
kan voor mijn gevoel alleen maar tegenvallen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_15534697

Veel plezier

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 19 december 2003 @ 10:39:03 #15
71115 Rnej
I walk the line
pi_15534774
ze zijn al een paar jaar gewoon weer bezig.. en die idoot met die emmer op zijn kop... is wel een verdomd goeie gitarist...

power rangers introliedje.. (wat veel mensen van mijn generatie.. (18-22 jaar zo ongeveer?) geniaal vonden is door hem geschreven + gespeeld

volgens mij ook t dragonball Z lied.. (die van frieza saga enzow.. niet die lamme van nu)

vrijdag 19 december 2003 @ 10:49:45 #16
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_15535029
1 januari 2001 was het eerste optreden in 7 jaar. Daarop volgde het optreden op Rock In Rio III op 14 januari 2001.

Sinds dien treden ze gewoon weer op. In deze formatie dus. Naast de tour waar ze mee bezig zijn hebben ze ook opgetreden op de MTV Video Music Awards van 2002. Als sluitings-act nog wel.

Meer info over Guns n Roses anno 2000 t/m 2002:
http://www.heretodaygonetohell.com/history/history0002.php

En 2003:
http://www.heretodaygonetohell.com/history/history03.php

Hierop staan de gewone shows van de amerikaanse tour nog niet vermeld. Maar die zijn er dus ook nog

Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_15535039
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 09:01 schreef Elephant het volgende:
Voila:

GUNS N RUMORS:

Ik verwacht er maar niks van, het wordt nooit meer zoals vroeger
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 19 december 2003 @ 10:51:29 #18
12221 Tijn