quote:niet echt nee alleen wel eens verkouden met een snotneus. das alles
Op donderdag 18 december 2003 19:28 schreef Mac.Nificent het volgende:
Nooit een beetje ziek geweest?tss zielepoot...
quote:pffrrrt
Op donderdag 18 december 2003 19:27 schreef RijstNatie het volgende:
Sinds vanmiddag voel ik me echt ineens beroerd. Kreeg overal kippevel constant en voelde me moe en moet ook constant pissen.
Daar komt ook nog is bij dat als ik hoest het pijn in me keel doet.
Iemand die weet wat me nog verder te wachte staat? Of nog tips...
Beetje uitzieken, veel vitamines eten en veel water drinken is de enigste manier om er af te komen.
Sterkte!
quote:nee
Op donderdag 18 december 2003 19:29 schreef C0C0 het volgende:
dat is hoogstwaarschijnlijk de ziekte van phantoom, heb je ook een loopneus?
quote:zou best kunnen, kwoon vlakbij belgie
Op donderdag 18 december 2003 19:32 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
(Belgische) Griep dus...Beetje uitzieken, veel vitamines eten en veel water drinken is de enigste manier om er af te komen.
Sterkte!
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:29 schreef nXn het volgende:[..]
pffrrrt
je krijgt gewoon doodnormaal de griep net als de rest van nederland momenteel
Nu dit is opgelost, mag ik dan ook even wat vragen wat ik zou kunnen hebben? Ik kan tijdelijk niet naar de dokter omdat ik zonder verzekering zit dus dat is geen antwoord
Goed, ik heb een soort krampen in mijn buik. Ze komen onverwachts. Als ik zit te computeren, maar iets vaker als ik actief bezig ben. Het is niets met mijn maag, en met eten is er ook niets mis, en met scheten en schijten staat het ook niet in verband. Rara, wat is dit?? Oja, en ik heb er al 2 dagen continu last van. En het doet pijn!
quote:scheurbuik
Op donderdag 18 december 2003 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nu dit is opgelost, mag ik dan ook even wat vragen wat ik zou kunnen hebben? Ik kan tijdelijk niet naar de dokter omdat ik zonder verzekering zit dus dat is geen antwoord
Goed, ik heb een soort krampen in mijn buik. Ze komen onverwachts. Als ik zit te computeren, maar iets vaker als ik actief bezig ben. Het is niets met mijn maag, en met eten is er ook niets mis, en met scheten en schijten staat het ook niet in verband. Rara, wat is dit??Oja, en ik heb er al 2 dagen continu last van. En het doet pijn!
quote:Dank je.
Op donderdag 18 december 2003 21:56 schreef stuff het volgende:[..]
scheurbuik
quote:over 10 jaar ofzo?
Op donderdag 18 december 2003 22:22 schreef dolle_hond het volgende:
je gaat doodalleen: wanneer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |