quote:Is wel leuk
Op zaterdag 27 december 2003 18:13 schreef butterma het volgende:
check ff onze website...www.vak429.nl hope u like it
quote:En heb je ook nog wat zinnigs toe te voegen, of heb je je alleen maar geregistreerd om met die kutsite van je te spammen?
Op zaterdag 27 december 2003 18:13 schreef butterma het volgende:
check ff onze website...www.vak429.nl hope u like it
quote:
Op zondag 28 december 2003 10:50 schreef twi het volgende:[..]
En heb je ook nog wat zinnigs toe te voegen, of heb je je alleen maar geregistreerd om met die kutsite van je te spammen?
(Bron www.ajaxnet.com)
quote:Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Ik vind het niet eens zo'n gek idee, Davids terug. Maar het zal er vast wel niet van komen.
Op maandag 29 december 2003 12:59 schreef PhilippeH het volgende:
Ajax geïnteresseerd in Davids
Nadat de algemeen directeur van Juventus, Luciano Moggi, liet weten dat Edgar Davids aan het einde van komend seizoen vertrekt bij Juventus, worden er tal van nieuwe werkgevers genoemd voor het enfant terrible van het Nederlandse voetbal. Het meest concreet zijn AS Roma en Internazionale, maar ook Ajax zou serieuze interesse hebben in Davids. Ronald Koeman zou voor volgend seizoen wat routine aan zijn elftal willen toevoegen, en hij acht Davids hiervoor bijzonder geschikt.(Bron www.ajaxnet.com)
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:18 schreef bellingerII het volgende:
Is dat contract van Zlatan al verlengd? Wie kan ik daar voor bellen? Wil graag iets aan het contract toegevoegd zien ................. Nog anderen die graag iets contractueels vast willen leggen met onze ster-voetballer (....)?
Davids terug lijkt me simpelweg een goede zaak.
quote:Roma wil hem al een tijdje hebben.
Op maandag 29 december 2003 13:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Davids terug op de Nederlandse velden zou mooi zijn, maar ik denk niet dat Edgar dat zelf zo ziet zitten. In Rome kan hij meer verdienen en het klimaat en de leefomstandigheden zijn daar beter
Maar ik zou hem graag terug bij Ajax zien. Die ervaring kunnen we wel gebruiken. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 29-12-2003 13:49]
quote:Ik zie het inderdaad ook nog niet gebeuren nee, maar het zou wel een goede zaak zijn...
Op maandag 29 december 2003 13:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Davids terug op de Nederlandse velden zou mooi zijn, maar ik denk niet dat Edgar dat zelf zo ziet zitten. In Rome kan hij meer verdienen en het klimaat en de leefomstandigheden zijn daar beter
quote:Ik denk niet dat hij voor een 'hongerloontje' terug naar Ajax komt.
Op maandag 29 december 2003 13:49 schreef zjroentje het volgende:
Maar ik zou hem graag terug bij Ajax zien. Die ervaring kunnen we wel gebruiken.
En alhoewel hij natuurlijk nog steeds prima kan voetballen, zie ik hem niet echt als een leermeester of een stabiele persoonlijkheid die als rustpunt in de selectie kan dienen. Als hij zijn ego opzij kan zetten en in een wat meer dienende rol speelt, zoals in Nederland-Schotland, is hij een prima speler, maar anders vind ik hem vooral opvallen door zijn negatieve acties. Aan de andere kant, misschien ben ik nog steeds niet over die rode kaart heen
quote:Voor de HCE zou het fantastisch zijn, want dan zou je een vergelijkbare situatie met begin jaren '90 kunnen krijgen toen Wouters, Rijkaard en Koeman terugkeerden naa Nederland. Nu zou je dan Davids, Cocu en Stam kunnen terug halen. Dat geeft in het buitenland toch een beetje extra uitstraling
Op maandag 29 december 2003 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie het inderdaad ook nog niet gebeuren nee, maar het zou wel een goede zaak zijn...
quote:Zeker, en dat met je bestaande internationals als Robben, Van de Vaart, Sneijder en Van Bommel komt 75 % van die internationals weer uit je eigen competitie. Stel je eens voor als je dan ook nog goed presteert in Portugal...
Op maandag 29 december 2003 13:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Voor de HCE zou het fantastisch zijn, want dan zou je een vergelijkbare situatie met begin jaren '90 kunnen krijgen toen Wouters, Rijkaard en Koeman terugkeerden naa Nederland. Nu zou je dan Davids, Cocu en Stam kunnen terug halen. Dat geeft in het buitenland toch een beetje extra uitstraling
quote:Ja en mijn tante heeft een krantenwijk .........
Op maandag 29 december 2003 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Davids terug lijkt me simpelweg een goede zaak.
Waarom quote je een bericht zonder er op te reageren?
Kprobeer hier maar weer eens mijn ei kwijt te raken over onze spits en meedestanders te vinden voor een routekaart naar de uitgang voor deze bikkel.
Zonder dollen, ben ik met weinigen die de kwaliteiten van deze man meer dan overschat vindt? Ziet niet iedereen dan het geknoei van deze vent, het balverlies, de bakken met kansen die hij nodig heeft. Of zit ik hier misschien verkeerd en is er al een Zlatan afzeikhoekje?
quote:Ik reageer met
Op maandag 29 december 2003 13:58 schreef bellingerII het volgende:[..]
Ja en mijn tante heeft een krantenwijk .........
Waarom quote je een bericht zonder er op te reageren?
Kprobeer hier maar weer eens mijn ei kwijt te raken over onze spits en meedestanders te vinden voor een routekaart naar de uitgang voor deze bikkel.
Zonder dollen, ben ik met weinigen die de kwaliteiten van deze man meer dan overschat vindt? Ziet niet iedereen dan het geknoei van deze vent, het balverlies, de bakken met kansen die hij nodig heeft. Of zit ik hier misschien verkeerd en is er al een Zlatan afzeikhoekje?
quote:Zoals je al zegt mist iedereen een kans, raakt iedereen wel eens een bal kwijt. Zlatan misschien iets vaker als een andere voetballer, maar dat weegt, in mijn ogen, niet af tegen wat ie wel laat zien. Een straatvoetballer, die in de afgelopen jaren geleerd heeft ook op het veld resultaat gericht te kunnen voetballen. Ik noem zijn 6 doelpunten uit de Champions League van vorig jaar. Ik noem zijn treffer in de thuiswedstrijd tegen Grazer AK begin dit jaar, waardoor Ajax uberhaupt dit jaar Europees Topvoetbal kon spelen. De belangrijke treffer uit bij PSV en zijn 7 andere treffers dit jaar in de HCE, mede waardoor Ajax nu winterkampioen is. Dan heb ik het nog niet over zijn actieradius, zijn briljante kaats en zijn assists. Dan heb ik het ook nog niet over zijn buitensporige talent van de straat wat hij bij vlagen op het veld laat zien. Oogstrelend. Ooit het Zlatan-filmpje wel eens gezien?
Op maandag 29 december 2003 14:07 schreef bellingerII het volgende:
Dank voor je reactie. Maar ik wil serieus weten of de dingen die ik op het veld zie gebeuren door anderen anders geinterpreteerd worden. Het kan zeker te maken hebben met mijn kennis van zaken maar balverlies is voor iedereen balverlies, een goal missen is voor iedereen gemist. Optellen van deze zaken kan iedereen, zeker een trainer. Wat ziet bijvoorbeeld een Koeman dan anders dan veel anderen, das eigenlijk wat me interesseert. Graag de discussie dus die kant op, laat mij vandaag eens wat leren. Dank.
quote:In het Zlatan topic heeft Tony een mooie beschouwing geschreven waar ik zelf ook veel in zie. Overigens is het kolder om te zeggen dat hij te veel energie van anderen verspild. Daarvoor ben je een voetbalelftal en als hij er twee inschiet of kansen creeert zal je niemand horen.
Op maandag 29 december 2003 14:29 schreef bellingerII het volgende:
Nee natuurlijk niet, dan had ik misschien wel anders gepiept. Maar, excuses, van andere voetballers heb ik ook wel eens andere beelden gezien en natuurlijk staan de goeie prestatie van de man me duidelijk voor de geest. De vraag is, heeft hij voor al die positieve bijdragen niet heel veel (lees teveel) negatieve momenten nodig. Een belangrijke daarbij is, hoeveel energie van anderen verspilt hij niet bij weer eens een verknoeide bal. Nog een vraag, waar was Zlatan de laatste paar EC wedstrijden? Hadden we met een echt spits niet echt meegedaan in europa. Veel vragen he, nou ja, kauw er maar eens op.
quote:Laat ik er geen SC van maken, hierna hou ik er mee op (en ga inderdaad naar het Zlatan hoekje). Waar het in je reactie mis gaat is bij "als", dat is dus het punt. "als" hij dat wat minder nodig zou hebben "als" hij weer eens twee intrapt dan zou hij minder energie vragen van zijn medespelers waardoor die weer meer puf overhouden voor de rest van de wedstrijd. Klein voorbeeldje, vriend raakt bal kwijt rond de 16, steekt de armpjes in de lucht en laat de anderen de vuile was weer binnen halen. Resultaat, twee hijgende collega's en twintigduizend fluitende toeschouwers, of 19.999 als jij er ook zit ....:)
Op maandag 29 december 2003 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Overigens is het kolder om te zeggen dat hij te veel energie van anderen verspild. Daarvoor ben je een voetbalelftal en als hij er twee inschiet of kansen creeert zal je niemand horen.
Wat betreft Davids: leuk als die zou terugkomen, maar ik zie het niet gebeuren.
quote:Het blijft nog altijd een teamsport.
Op maandag 29 december 2003 15:55 schreef bellingerII het volgende:
In de CL een van de betere. Volgens mij is zijn functie de ballen achter de keeper trappen. Als hij 1 van de betere was, zouden we nu niet met lege handen staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |