quote:Die wist vooral hoe je een man minder situatie moest creëren.
Op woensdag 24 december 2003 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Braziliaanse verdedigers... Ik krijg dan altijd een beetje een Marcio Santos gevoel
quote:Dat deed ie in ieder geval sneller dan dat SQD op de 100 meter is...
Op woensdag 24 december 2003 17:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Die wist vooral hoe je een man minder situatie moest creëren.
quote:Ja kunst, niemand loopt die in 6 seconden.
Op woensdag 24 december 2003 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat deed ie in ieder geval sneller dan dat SQD op de 100 meter is...
quote:13 toch?
Op woensdag 24 december 2003 17:26 schreef methodmich het volgende:[..]
Ja kunst, niemand loopt die in 6 seconden.
quote:Afhankelijk waar je ging tellen geloof ik. Vanaf dat hij het veld inkwam of vanaf de inworp.
Op woensdag 24 december 2003 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
13 toch?
quote:
Van der Vaart hoopt bij Barcelona terecht te komenAMSTERDAM, 25 december 2003 11:38 - Rafael van der Vaart heeft op de valreep van dit jaar gezegd dat hij klaar is voor de stap naar een grotere club. En Barcelona zou in dat geval de ideale bestemming zijn. ''Persoonlijk denk ik ervoor klaar te zijn Nederland te verlaten om bij een andere grote club te gaan spelen'', zei hij tegen het Spaanse Sport.
''Als ik naar Spanje ga, hoop ik dat ik bij Barcelona terechtkom. Dat trekt me enorm aan. De Spaanse competitie is het aantrekkelijkst en maar iets daarachter zit de Engelse Premier League. De competitie is er zeer sterk, in tegenstelling tot Nederland waar maar drie of vier sterke teams zijn.''
quote:Zorg jij eerst maar eens dat je beste op het veld bent tegen een volksclubje uit Breda, voordat je voor de leeuwen gegooid wordt in Catalonië
Op donderdag 25 december 2003 16:28 werd vd Vaart gequote op het volgende:[De competitie is er zeer sterk, in tegenstelling tot Nederland waar maar drie of vier sterke teams zijn]
quote:en dat baseer je op.....
Op donderdag 25 december 2003 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Ajax is echt wel beter dan Barca op het moment maar ja
quote:Op het spel van Barca de afgelopen jaren en er is ook geen een trainer die er verandering in kan brengen.
Op donderdag 25 december 2003 16:37 schreef pfaf het volgende:[..]
en dat baseer je op.....
quote:Ik denk dat in de top5 van de Primera Division eindigen een stuk meer kwaliteit vergt dan in de top 2 van Nederland.
Op donderdag 25 december 2003 16:49 schreef F1Bas het volgende:[..]
Op het spel van Barca de afgelopen jaren en er is ook geen een trainer die er verandering in kan brengen.
quote:In de basis misschien, maar niet in de breedte. Als er bij de Nederlandse topclubs 4 of 5 spelers geblesseerd zijn is dat nauwelijks op te vangen, terwijl dat bij grote clubs uit Spanje, Italië en Engeland wat makkelijker gaat. Ajax is misschien sterker in een dubbele ontmoeting, maar niet over een geheel Spaans seizoen met 42 competitie wedstrijden
Op donderdag 25 december 2003 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Ajax is echt wel beter dan Barca op het moment maar ja
quote:38.
Op donderdag 25 december 2003 17:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
In de basis misschien, maar niet in de breedte. Als er bij de Nederlandse topclubs 4 of 5 spelers geblesseerd zijn is dat nauwelijks op te vangen, terwijl dat bij grote clubs uit Spanje, Italië en Engeland wat makkelijker gaat. Ajax is misschien sterker in een dubbele ontmoeting, maar niet over een geheel Spaans seizoen met 42 competitie wedstrijden
Maar dat terzijde, ik vind Barcelona dit jaar ook niet zo sterk in de breedte. Qua namen wel, maar het valt toch wat tegen.
Dat Spaanse ploegen sterker zijn dan Nederlandse is wel duidelijk, maar met Barcelona kunnen Ajax en PSV zich momenteel wel meten. Feyenoord niet, die zouden in Spanje degraderen....
Overigens zal Raffie wel gaan, hij is al een paar keer in Barcelona gesignaleerd.
quote:bij sport aan tafel zei ie nog een jaartje terug dat ie het shirtje van Real Madrid zo mooi vond
Op donderdag 25 december 2003 16:28 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Hij mag toch wel het shirtje van de concurrent van Barca mooi vinden
Op donderdag 25 december 2003 19:46 schreef SLASH het volgende:[..]
bij sport aan tafel zei ie nog een jaartje terug dat ie het shirtje van Real Madrid zo mooi vond
quote:Pff, ik hoop dat Koeman dit leest.
Op donderdag 25 december 2003 16:28 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Munteanu is afgewezen. Petre wouden ze toen huren, maar dat ging niet door. Die speelt nu bij Galatasaray volgens mij.
Op donderdag 25 december 2003 20:06 schreef Kang-He het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met die twee Roemeense stagiares, Petre en Munteanu? Ik meen me te herinneren dat teminste één van hen wel beviel?
quote:Petre wilde men kopen, maar was te duur en bovendien waren er voldoende alternatieven voor hem in de selectie aanwezig. Nu speelt hij inderdaad bij Galatasaray en daar valt ie zwaar tegen.
Op donderdag 25 december 2003 20:23 schreef JeroenV het volgende:[..]
Munteanu is afgewezen. Petre wouden ze toen huren, maar dat ging niet door. Die speelt nu bij Galatasaray volgens mij.
quote:Krijgt natuurlijk kloteballen van Frank
Op vrijdag 26 december 2003 15:23 schreef methodmich het volgende:[..]
Petre wilde men kopen, maar was te duur en bovendien waren er voldoende alternatieven voor hem in de selectie aanwezig. Nu speelt hij inderdaad bij Galatasaray en daar valt ie zwaar tegen.
quote:Zo ongeveer op zijn navel inderdaad.
Op zaterdag 27 december 2003 17:42 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Krijgt natuurlijk kloteballen van Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |