abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15577082
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:49 schreef Canadees het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook een beetje ja. Maar zoals Jari tegen Feyenoord en Club Brugge speelde, was natuurlijk ook niet van je het.
Anderzijds heeft Jari nog weinig kans gehad om vanaf de 1e minuut z'n stempel te drukken in een wedstrijd.

Dat klopt maar dat kan ook liggen aan wedstrijdritme, tevens vind ik het wel triest van Koeman dat die niet iedereen gelijk behandeld, want een v/d Vaart had er bij mij allang uit gelegen. (teveel slechte partijen.)
Maarja Koeman zal Jari wel weer gaan beoordelen op dat Kwartiertje die die mag spelen als het voor geen meter loopt.
Overigens vind ik het ook wel vreemd dat het publiek hier weinig van laat merken, toen Witschge niet speelde onder Adriaanse was dit wel anders.
  zondag 21 december 2003 @ 14:50:29 #102
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_15580439
HAHAHA zelfs de tukkers zijn een maatje te groot voor jullie.

Gaat goed zo, volhouden

Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_15580784
De winterstop komt net op tijd
  zondag 21 december 2003 @ 15:04:51 #104
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15580810
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:04 schreef Kapmes het volgende:
De winterstop komt net op tijd
Een week te laat hoor
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15581788
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:55 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat kan ook liggen aan wedstrijdritme, tevens vind ik het wel triest van Koeman dat die niet iedereen gelijk behandeld, want een v/d Vaart had er bij mij allang uit gelegen. (teveel slechte partijen.)
Maarja Koeman zal Jari wel weer gaan beoordelen op dat Kwartiertje die die mag spelen als het voor geen meter loopt.
Overigens vind ik het ook wel vreemd dat het publiek hier weinig van laat merken, toen Witschge niet speelde onder Adriaanse was dit wel anders.

Het publiek ziet ook wel in dat Litmanen helemaal op is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15581813
Zonde van de nederlaag, maar anderzijds... 8 punten verlies voor de winterstop is totaal niet slecht. Je staat gewoon bovenaan, dus er zou geen reden voor paniek moeten wezen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15581939
Speed
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 21 december 2003 @ 15:41:50 #108
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15582080
Het moet me van het hart dat Ajax de laatste weken gewoon k*t loopt te voetballen. Ze ver,loren terecht van Twente, Brugge en NAC. Ik ben benieuwd of Ronald Koeman zijn speler voorin erbij krijgt en wie dat gaat worden.

Achterin mag hij ook wel eens wat orde op zaken gaan stellen bleek uit de wedstrijd tegen Twente. Misschien kan Ronald Koeman Johan Criujff en Co Adriaanse eens uitnodigen om wat te filosoferen over de afgelopen seizoenshelft en over aan te brengen verbeteringen als vaardigheden bij spelers en/of inzet van andere spelers.

We hebben gewoon gemazzeld dat de winterstop tijdig is ingetreden, dat het crisis is bij Feyenoord en dat ook PSV betere seizoenstarts heeft gekend. Na de winterstop verwacht ik een strijdbaar Ajax dat in ieder geval knokt voor elke meter die moet worden prijsgegeven.

een helaas Ajax II ook nog uit de beker...

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15582715
Koeman: niet slecht gespeeld

Ronald Koeman liet na afloop weten dat hij vond dat zijn ploeg niet slecht gespeeld geeft. "Ik vond dat we vandaag beter hebben gespeeld dan de afgelopen wedstrijden. Aanvallend gezien konden we alleen te weinig brengen. We hebben er alles aan gedaan. Maar we zitten nu in de fase dat dingen net niet goed gaan. We hebben nagelaten toen we in het eerste kwartier goed stonden en FC Twente problemen met ons had om de goal te maken. En als het na de 2-0 nog 2-1 werd had het nog spannend kunnen worden. Na de 1-0 gaat de tegenstander zich nog meer instellen op ons spel en moeten we het helemaal zelf maken. dat is nog moeilijk voor ons."

De Ajax coach wilde de blessures die Ajax allang parten spelen niet als excuus gebruiken. "Dat is een gegeven waar iedereen mee te maken krijgt. De aanvallers die in het veld stonden moeten bij machte zijn om in een goede periode te scoren." Koeman had Zlatan Ibrahimovic thuisgelaten omdat hij niet klaar was voor de wedstrijd. "Dat is nog veel meer mentaal dan fysiek" aldus Koeman.

"Maar we hebben het nog steeds in eigen hand in de competitie. We hadden alleen meer afstand kunnen nemen en dat hebben we nu nagelaten."

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 21 december 2003 @ 18:50:55 #110
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15587570
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Speed
Hahaha

Ajax speelt slecht, erg slecht en straft PSV dat genadeloos af....?....NEE!
Ajax was echt beroerd vandaag, schandalig! Ik ga zelfs vraagtekens zetten bij Koeman! Ja ik hou me al een weekie of wat in maar stoor me al een tijdje aan zijn wisselbeleid! Slecht slecht slecht! Maar goed het is niet de schuld van een iemand.

Maar wel lekker dat PSV maar met 1 puntje van dit debacel weet te proviteren. Als PSV een kans had gehad was het dit weekend wel. Maar gelukkig blijft de schade binnen de perken.

De winterstop komt net iets te laat maar gelukkig is het winterstop. Ik zie Ajax nog zeker kampioen worden. Er zijn tal van geldige redenen voor aan te voeren. Wel kan je zeggen dat Ajax het niet verdiend om kampioen te worden want het is niet best deze laatste 2 a 3 weken. Een echte kampioen kent niet zo n slechte periode. Maar gelukkig is de rest nog slechter dus in dat opzicht......

Toch nog 2 punten voorsprong op PSV en 12 op Feyenoord! Had ik zeker voor getekend aan het begin van dit seizoen.

Ajax is tot nu toe nummer 1 en dan kan de rest wel lopen janken dat Ajax niet goed is nu.......Ajax is gewoon nummer 1 en de rest is dus gewoon slechter punt uit!

Let yourself go and enjoy the bassline...
  zondag 21 december 2003 @ 19:02:03 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15587964
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hahaha

Ajax was echt beroerd vandaag, schandalig! Ik ga zelfs vraagtekens zetten bij Koeman! Ja ik hou me al een weekie of wat in maar stoor me al een tijdje aan zijn wisselbeleid! Slecht slecht slecht! Maar goed het is niet de schuld van een iemand.

Maar wel lekker dat PSV maar met 1 puntje van dit debacel weet te proviteren. Als PSV een kans had gehad was het dit weekend wel. Maar gelukkig blijft de schade binnen de perken.

De winterstop komt net iets te laat maar gelukkig is het winterstop. Ik zie Ajax nog zeker kampioen worden. Er zijn tal van geldige redenen voor aan te voeren. Wel kan je zeggen dat Ajax het niet verdiend om kampioen te worden want het is niet best deze laatste 2 a 3 weken. Een echte kampioen kent niet zo n slechte periode. Maar gelukkig is de rest nog slechter dus in dat opzicht......

Toch nog 2 punten voorsprong op PSV en 12 op Feyenoord! Had ik zeker voor getekend aan het begin van dit seizoen.

Ajax is tot nu toe nummer 1 en dan kan de rest wel lopen janken dat Ajax niet goed is nu.......Ajax is gewoon nummer 1 en de rest is dus gewoon slechter punt uit!

3 punten Speed, 3 punten
  zondag 21 december 2003 @ 19:11:47 #112
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15588253
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:02 schreef twi het volgende:

[..]

3 punten Speed, 3 punten

Tering!

Thnx

zondag 21 december 2003 @ 19:56:13 #113
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15589456
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:11 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Tering!

Thnx

Volgens mij staan we in punten toch echt gelijk aan P$V, maar hebben wij een wedstrijd minder gespeeld! En om er van uit te gaan dat we winnen............................................ (*kon ik het maar zeggen)
pi_15593842
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:50 schreef Speed1971 het volgende:

Hahaha

Nee, maar Twente wel
quote:
Ben ik compleet met je eens
quote:
Zoals je had kunnen lezen heb iuk me ook niet al te vriendelijk uitgelaten over de absolute wanprestatie van PSV dit weekend, maar ze pakten iig nog een punt
quote:
Een klein puntje van nuance, PSV en Ajax staan gelijk in punten, het belooft iig een spannend kampioenschap te worden, waarvan ik natuurlijk denk dat PSV het wint
quote:
Feyenoord is idd geen concurrent en het punten aantal is gelijk, jullie moeten nog uit naar Roda en dat is en blijft eeen lastige tegenstander
quote:
Idd, maar dat is halverwege, over 6 maanden spreken we verder, al dan niet onder het genot van een biertje
quote:

Je kan zo lekker fel happen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Official ESF Kreviewer zondag 21 december 2003 @ 22:27:06 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_15593893
Hallo, ik wilde iedereen hier even de groeten doen uit Twente.

Het is nog niet te laat om ook fan te worden van onze mooi club in ons mooie Twente.

Groetjes,

Krea.

maandag 22 december 2003 @ 00:12:56 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15597523
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:27 schreef Kreator het volgende:

Het is nog niet te laat om ook fan te worden van onze mooi club in ons mooie Twente.

Groetjes,

Krea.

Leuk he, om een keer geen degradatiezorgen te hebben?
pi_15600244
AJAX-nec tweede Bandieri Battle

26 Januari 2001 het officeuze begin van Vak 410 op Vak 114 tijdens de Amstel Cup wedstrijd tegen vitesse. Nu bijna 3 jaar later zijn we niet meer weg te denken uit de Arena en hebben we ook buiten Amsterdam een naam opgebouwd. Om deze naam hoog te houden moeten wij natuurlijk met bandieri's, vlaggen, spandoeken en Tifo acties blijven komen. Daarom organiseren we op 25 Januari tijdens de wedstrijd tegen Nec de 2e Bandieri Battle. Na het succes van de vorige hopen wij dat ook deze Battle weer een succes wordt en we vele bandieri's mogen bewonderen op het Vak en elders in het stadion. Wij willen iedereen er op attenderen dat mensen die elders in het stadion zitten ook mee kunnen doen aan de battle. Wij willen namelijk niet alleen in Vak 410 maar door heel het stadion bandieri's en vlaggen zien en wij hopen dat deze Battle ook mensen elders in het stadion over de streep trekt. Het is vakantietijd dus er zal vast wel tijd zijn om de handen uit de mouwen te steken en een mooie bandieri te maken. Het onderwerp is Amsterdam een onderwerp waar je vele kanten mee op kan. Voor de mensen die willen weten hoe je een bandieri moet maken klik hier voor voorbeelden van eerder gemaakte bandieri klik hier.
Voor de mensen buiten Vak 410 is er de mogelijkheid hun bandieri in het Home te showen, Vak 410'ers kunnen dat op het Vak zelf of in het Home doen. Voor de winnaar ligt weer een mooie prijs te wachten, maar natuurlijk geldt dat meedoen belangrijker dan winnen is.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  maandag 22 december 2003 @ 02:24:30 #118
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15600336
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:27 schreef Kreator het volgende:

Groetjes,

Krea.

Emile Ratelband kan nog wat opsteken van zoveel positief denken. Volgend seizoen speelt de grote clubwisselaar met zijn twee goals tegen Ajax vast al weer elders. Twente heeft immers nooit geld en ook al nauwelijks een klinkende jeugdopleiding. Sonms hebben ze geluk en blloeit een afdankertje uit de bondrepubliek op bij Twente zoals middelmatige voetballers als Anthony Lurling opbloeiden bij Heerenveen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15601485
wat een hoerenpartij weer zeg.........tis maar goed dat het nu winterstop is want de laatste weken is het drama.... maarja nog steeds bovenaan dus alles nog steeds in eigen hand...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_15601595
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zoals je had kunnen lezen heb iuk me ook niet al te vriendelijk uitgelaten over de absolute wanprestatie van PSV dit weekend, maar ze pakten iig nog een punt
Ze pakken nog een punt
Ja tegen een degradatie-kandidaat
Nadat ze al eerder in het seizoen meer punten lieten liggen
quote:
Een klein puntje van nuance, PSV en Ajax staan gelijk in punten, het belooft iig een spannend kampioenschap te worden, waarvan ik natuurlijk denk dat PSV het wint
Ajax had een wedstrijd minder nodig om dat aantal punten te bereiken.
quote:
Feyenoord is idd geen concurrent en het punten aantal is gelijk, jullie moeten nog uit naar Roda en dat is en blijft eeen lastige tegenstander
Uit won Ajax ook van Vitesse......
quote:
Idd, maar dat is halverwege, over 6 maanden spreken we verder, al dan niet onder het genot van een biertje
Het is idd halverwege maar het is wel een evaluatie punt......
quote:
Je kan zo lekker fel happen
Dit is nog niets......

Maar goed, the day after. Wat een zielige vertoning van Ajx in Twente. Ze mogen GVD blij zijn dat het bij 2-0 bleef. Alleen de eerste 15 minuten waren redelijk te noemen van Ajax. Maar dat ervaarde ik als redelijk omdat het daarna zo ontzettend slecht was. Die eerste 15 minuten waren natuurlijk ook al ver onder de maat.
Eerlijk is eerlijk het is een beetje flauw om steeds te benadrukken dat Ajax zo slecht speelde, daar doe je Twente mee te kort. Slim gespeeld en een terecht overwinning. Leuk dat uitgerekend twente zo n lekkere laatste week draait terwijl ze bijna als ten dode waren opgeschreven.

Jammer dat het winterstop is. Wel lekker voor Ajax dat het winterstop is want dat hadden ze keihard nodig.

pi_15602798
quote:
Op maandag 22 december 2003 08:28 schreef Speed1971 het volgende:

Jammer dat het winterstop is. Wel lekker voor Ajax dat het winterstop is want dat hadden ze keihard nodig.

Ik ben idd toch wel blij dat het winterstop is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15603003
In het AD staat dat Ajax Diba van NAC heeft gevolgd...

AD: Ajax volgt rechterspits Diba van NAC
(Van onze verslaggever RvN)

Mogelijk komt er toch nog een externe rechterspits uit de hoge hoed. Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax de verrichtingen van Diba van NAC nauwelettend volgt. Diba maakte grote indruk in het Amstel Cup duel in de Arena tegen Ajax. Dit weekend bekeek technisch directeur Louis van Gaal Diba in het duel tegen RBC. Ronald Koeman is erop gebrand een rechterspits in de winterstop toe te voegen aan zijn selectie.

maandag 22 december 2003 @ 11:44:38 #123
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15604473
quote:
Op maandag 22 december 2003 02:19 schreef Maxximus het volgende:
AJAX-nec tweede Bandieri Battle

26 Januari 2001 het officeuze begin van Vak 410 op Vak 114 tijdens de Amstel Cup wedstrijd tegen vitesse. Nu bijna 3 jaar later zijn we niet meer weg te denken uit de Arena en hebben we ook buiten Amsterdam een naam opgebouwd. Om deze naam hoog te houden moeten wij natuurlijk met bandieri's, vlaggen, spandoeken en Tifo acties blijven komen. Daarom organiseren we op 25 Januari tijdens de wedstrijd tegen Nec de 2e Bandieri Battle. Na het succes van de vorige hopen wij dat ook deze Battle weer een succes wordt en we vele bandieri's mogen bewonderen op het Vak en elders in het stadion. Wij willen iedereen er op attenderen dat mensen die elders in het stadion zitten ook mee kunnen doen aan de battle. Wij willen namelijk niet alleen in Vak 410 maar door heel het stadion bandieri's en vlaggen zien en wij hopen dat deze Battle ook mensen elders in het stadion over de streep trekt. Het is vakantietijd dus er zal vast wel tijd zijn om de handen uit de mouwen te steken en een mooie bandieri te maken. Het onderwerp is Amsterdam een onderwerp waar je vele kanten mee op kan. Voor de mensen die willen weten hoe je een bandieri moet maken klik hier voor voorbeelden van eerder gemaakte bandieri klik hier.
Voor de mensen buiten Vak 410 is er de mogelijkheid hun bandieri in het Home te showen, Vak 410'ers kunnen dat op het Vak zelf of in het Home doen. Voor de winnaar ligt weer een mooie prijs te wachten, maar natuurlijk geldt dat meedoen belangrijker dan winnen is.

ik doe mee
pi_15604848
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:32 schreef JeroenV het volgende:
In het AD staat dat Ajax Diba van NAC heeft gevolgd...

AD: Ajax volgt rechterspits Diba van NAC
(Van onze verslaggever RvN)

Mogelijk komt er toch nog een externe rechterspits uit de hoge hoed. Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax de verrichtingen van Diba van NAC nauwelettend volgt. Diba maakte grote indruk in het Amstel Cup duel in de Arena tegen Ajax. Dit weekend bekeek technisch directeur Louis van Gaal Diba in het duel tegen RBC. Ronald Koeman is erop gebrand een rechterspits in de winterstop toe te voegen aan zijn selectie.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR..... Afblijven van Anouar!!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_15605105
quote:
Op maandag 22 december 2003 08:28 schreef Speed1971 het volgende:

Uit won Ajax ook van Vitesse......

En PSV won uit van FC Twente, zo kan je door blijven gaan
quote:
Maar goed, the day after. Wat een zielige vertoning van Ajx in Twente.
Eerlijk is eerlijk het is een beetje flauw om steeds te benadrukken dat Ajax zo slecht speelde, daar doe je Twente mee te kort. Slim gespeeld en een terecht overwinning. Leuk dat uitgerekend twente zo n lekkere laatste week draait terwijl ze bijna als ten dode waren opgeschreven.
Ben ik helemaal met je eens, maar dat had ik gisteren al gemeld in een
reactie op F1Bas
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Daar doe je een aantal Twente spelers danig tekort mee vind ik. N'Kufo was bij vlagen briljant en het middenveld van Twente onder aanvoering van Niemeyer en Heubach neutraliseerden Sneijder, Maxwell en Van Der Vaart. Dat is knap voor minder begaafde spelers

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')