abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15522186
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:07 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Het zijn de homo's van Breda

maar wel homo's die winnen
  donderdag 18 december 2003 @ 20:09:35 #27
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_15522398
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:07 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Het zijn de homo's van Breda

damn right
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_15522431
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:01 schreef AirRaid het volgende:

[..]

maar wel homo's die winnen

ja helaas wel
pi_15523024
Ach van fouten leer je

Ajax heeft een hoop geleerd deze afgelopen 9 dagen

Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 18 december 2003 @ 20:36:22 #30
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15523116
Doodzonde dat er niet wat meer routine in het elftal zit Witschgeeeeeeeeee
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15523233
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:36 schreef mitt het volgende:
Doodzonde dat er niet wat meer routine in het elftal zit Witschgeeeeeeeeee
waar wil je die neerzetten?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 18 december 2003 @ 20:42:14 #32
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15523271
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

waar wil je die neerzetten?

op de plek waar de jongeren ongelofelijk tekort komen.

Ja..Sneijder komt ook tekort.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15523568
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:42 schreef mitt het volgende:
Ja..Sneijder komt ook tekort.
Heb jij zn vriendin gesproken dan......
pi_15524021
Ik denk dat er idd wat te weinig routine in dit Ajax zit. Veel spelers snakken naar de winterstop, maar wat verwacht je van een elftal waar de gemiddelde leeftijd vaak onder de 23 ligt? Daar kan je geen constant seizoen mee draaien omdat ze dat fysiek nog niet aankunnen. Dat is geen schande, maar het is wel een wijze les voor Koeman.

In principe heeft Ajax het beste middenveld van Nederland, maar zodra er een belangrijke schakel wegvalt (Galasek, Van Der Vaart of Pienaar) dan is het direct een stuk minder

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 december 2003 @ 11:19:18 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15535869
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 02:52 schreef Funzzy het volgende:
Ajax-coach Koeman reageerde na de uitschakeling verbitterd. Hij gaf aan dat hij in de winterstop keuzes zal maken omdat zijn team volgens hem voetballend te weinig brengt. "We moeten veel trainen op het spel zonder bal, want dat beheersen we niet.""
Koeman noemde de omschakeling in zijn ploeg 'dramatisch'. Mogelijk zullen enkele spelers het slachtoffer worden van de teleurstelling van Koeman.
"Ik denk dat dat moet. We zijn nu niet fris. Veel spelers zijn nog niet zo compleet als soms gesuggereerd wordt. Het is allemaal niet zo fantastisch. We zijn erg kwetsbaar zonder bal."

bron at5.nl

ben benieuwd

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 december 2003 @ 11:20:28 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15535903
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:37 schreef sugarnieuws het volgende:
Ben het met Koeman eens!
De spelers vertrouwen op een volledig elfal, maar als meerdere schakels ontbreken dan zijn kwetsbaar.

Het voetbal moet in meer teamverband vooral voorin. Achterin moet versterkt worden n.a.v. afgelopen woensdag, dat was wel duidelijk te merken.

De frisheid van AJAX moet terug komen, de wilskracht, de vechtlust. We hebben nog zon jong elftal, al lijkt dat soms een jaartje of 10 ouder.

quote:
Op vrijdag 19 december 2003 11:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Je vergeet dat de meeste spelers pas vanaf hun 25ste fysiek aan hun top beginnen te komen. Gastjes van 20, 21 jaar kunnen geen compleet seizoen op constant topniveau draaien

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 19 december 2003 @ 11:28:38 #37
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15536148
quote:
Je vergeet dat de meeste spelers pas vanaf hun 25ste fysiek aan hun top beginnen te komen. Gastjes van 20, 21 jaar kunnen geen compleet seizoen op constant topniveau draaien
Daar heb je wel gelijk in, alleen moet er dan eigenlijk ook een grens getrokken worden wat topniveau nu is.

Maar toch denk ik dat d.m.v. van goede trainingen, de jonge spelers wel een seizoen lang goed kunnen spelen. Maar dan is het vooral belangrijk dat van de winterstop gebruik gemaakt wordt. Maar ik kan best begrijpen dat die jongens er even doorheen zitten. Vooral na verlies in de CL en AC en 4 wedstrijden in 2 weken. Dat wil er best inhakken.

Ook moet er gereorganiseerd worden, dat brengt weer nieuwe ambitie in de ploeg en frisheid!

pi_15544096
Natuurlijk is die Amstel Cup uitschakeling een klein drama, want een club als Ajax hoort minimaal de kwartfinale - en mits je geen Feyenoord of PSV loot ook de halve finale - te halen.

Maar om nu te zeggen dat ineens alles slecht is, gaat mij te ver.

NAC is de laatste jaren een heel lastige tegenstander voor Ajax gebleken en woensdag werd weer eens duidelijk waarom.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 december 2003 @ 18:41:42 #39
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15547911
Sneijder speelt laaste wedstrijden gewoon harstikke slecht. 1 wedstrijd goed in NL elftal betekent niet dat hij bij ajax goed speelt.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_15547954
Devv heb je die url van je foto's?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 19 december 2003 @ 23:38:05 #41
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15555266
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Devv heb je die url van je foto's?
ik wacht ook in spanning af
pi_15560324
winterstop komt net optijd voor Ajax, anders kunnen ze wel is veel puntjes gaan verspelen.
pi_15560649
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:14 schreef pascalheister het volgende:
winterstop komt net optijd voor Ajax, anders kunnen ze wel is veel puntjes gaan verspelen.
Hoezo?

Ik heb ze in de HCE weinig punten zien verspelen. En het grote voordeel is dat Ajax toch ook vaak als ze slecht spelen toch nog de 3 punten weten te pakken. En ook al verliest Ajax morgen dan nog is PSV er niet voorbij. En gezien het programma van PSV en de aanstaande transfers zie ik PSV zeker punten knoeien in feb en maart.

Maar ik snap die PSVers wel met hun opmerkingen maar ja dat is helaas allemaal wishfull thinking.

pi_15560749
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:36 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik heb ze in de HCE weinig punten zien verspelen. En het grote voordeel is dat Ajax toch ook vaak als ze slecht spelen toch nog de 3 punten weten te pakken. En ook al verliest Ajax morgen dan nog is PSV er niet voorbij. En gezien het programma van PSV en de aanstaande transfers zie ik PSV zeker punten knoeien in feb en maart.

Maar ik snap die PSVers wel met hun opmerkingen maar ja dat is helaas allemaal wishfull thinking.

Ik zie PSV alleen maar sterker worden en op dit moment zie ik geen speler vertrekken in de winterstop. Maar Als Ajax zo blijft spelen als de laatste tijd dan komt de tijd ook dat ze met 0 punten eindigen en dan zie ik ze niet zo kampioen worden.
pi_15560852
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:43 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Ik zie PSV alleen maar sterker worden en op dit moment zie ik geen speler vertrekken in de winterstop. Maar Als Ajax zo blijft spelen als de laatste tijd dan komt de tijd ook dat ze met 0 punten eindigen en dan zie ik ze niet zo kampioen worden.

Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat Ajax zo blijft spelen. En PSV alleen maar sterker worden........Het is te hopen voor PSV dat ze spelers kunnen gaan verkopen want PSV heeft drastisch geld nodig. Worden er dit seizoen geen spelers verkocht zal er weer een enorm te kort zijn op de balans en dat kunnen zij na vorig seizoen zeker niet gebruiken. Zeker nu ook de deal in Asie een flop is geworden waardoor PSV weer een aantal miljoenen aan zijn neus voorbij ziet gaan.

Maar de tijd zal het uitwijzen

zaterdag 20 december 2003 @ 12:01:07 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15561005
Ik vind Speed wat te enthousiast. Ik hoop dat in Twente die 3 punten weggesleept gaan worden, en dan even lekker anderhalve maand kijken wat er in godsnaam mis is gegaan in December. Met 4 punten voorsprong de tweede seizoenshelft in gaan geeft echter vertrouwen, en dan kunnen we direct op 8 februari het gat slaan met PSV, omdat we ze thuis eindelijk eens in de competitie gaan verslaan met een zo goed als complete selectie.

Ook pascalheister is wat te positief over z'n PSV. Wat hebben ze nu daadwerkelijk laten zien voor de winterstop? Ik zou zeggen, helemaal niks. PSV is een stuk zwakker dan vorig seizoen, terwijl er niemand is vertrokken. En nu raken spelers ongeduldig. Kezman wil weg, en nu beginnen ze aan Robben te trekken. Sterker nog, PSV geeft hun drie topspelers een duwtje in de rug. "Jongens, PSV moet geld krijgen en Kezman en van Bommel zijn uitgeleerd hier en moeten naar het buitenland. Robben hoeft eigenlijk niet, maar mag wel."

Als PSV deze spelers in de winterstop of in de zomer kwijt raakt, dan vrees ik voor de PSV'ers dat Ajax de komende twee jaar superieur is aan PSV. Dit seizoen ga ik niet uit van iets minder dan het kampioenschap. Als Ajax dat nu laat slippen is het te schandalig voor woorden, want met deze voorsprong, deze selectie en het aanstaande programma moeten we gewoon met twee vingers in de neus kampioen worden. Maar de wedstrijd tegen Twente is belangrijker dan 'ie lijkt. Belangrijker nog dan Ajax - PSV durf ik te zeggen.

Overigens ga ik er bij Ajax van uit dat Trabelsi, Pasanen en van der Vaart vertrekken. De rest van de selectie blijft compleet. Wat dat feitelijk betekent is dat Trabelsi een aderlating is, maar vervangen kan worden in de HCE, Pasanen geen basisplaats meer heeft en van der Vaart opgevangen moet kunnen worden door de combinatie Sneijder en Maxwell. Met een aankoop van een goede linksback zie ik eigenlijk niet veel kwaliteit ingeleverd worden, gezien de vorm / blessures van van der Vaart en Trabelsi.

pi_15561241
@ twi

Grappig dat jij mij te positief vindt.
Jij zegt precies hetzelfde als ik.

pi_15561979
De financiėle situatie bij PSV is lang niet zo slecht als enkelen willen doen voorkomen. 60% van de eventuele transfer van Kezman blijft voor PSV. Als Ramzi en Gakhokidze van hun contract af zijn en de parkeerplaats verkocht worden dan is het eenmalige gat in de begroting gedicht.

Vergeet niet dat het geen structureel tekort is

De strijd om de titel dit jaar wordt spannend, maar ik denk persoonlijk dat PSV de betere papieren heeft. Een bredere en meer ervaren selectie hebben meer kans dan een talentvolle, maar redelijk onervaren selectie. Ajax kan een blessure of schorsing van Galasek nauwelijks opvangen, terwijl een blessure van Mark Van Bommel vrijwel zonder problemen wordt opgevangen. Het wordt close, maar zoals het er nu naar uitziet verliezen beide clubs geen spelers in de winterstop en wint PSV het op ervaring en fysieke gesteldheid

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:38:02 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15562532
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:13 schreef Speed1971 het volgende:
@ twi

Grappig dat jij mij te positief vindt.
Jij zegt precies hetzelfde als ik.

Als ik het zo lees wel, misschien had ik het wat voorzichtiger moeten neerpennen, maar vooral de wedstrijd van aanstaande zondag zie ik met enige tegenzin tegemoet. Dat gaat denk ik een hele lastige worden.
pi_15562840
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:38 schreef twi het volgende:

Als ik het zo lees wel, misschien had ik het wat voorzichtiger moeten neerpennen, maar vooral de wedstrijd van aanstaande zondag zie ik met enige tegenzin tegemoet. Dat gaat denk ik een hele lastige worden.

Twente uit is dit seizoen voor niemand makkelijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')