Vervolg van Jim deel 16
Even voor de goede orde, voor bashen is er dit topic: [Centraal] Idols? Walgelijk! *kots*
Jammer......
* SocialDisorder houdt zijn opmerkingen over stem, uitstraling, leeftijd en 'muziek' van Jim voor zich, en zeker de opmerkingen over de leeftijd van TS icm doelgroep van Jim.........................
quote:copycat
Op donderdag 18 december 2003 12:52 schreef th0r het volgende:
* th0r teh undercover mod houdt zijn opmerkingen over stem, uitstraling, leeftijd en 'muziek' van Jim voor zich, en zeker de opmerkingen over de leeftijd van TS icm doelgroep van Jim.........................
quote:
simonsvision houdt (ook) zijn opmerkingen over stem, leeftijd en 'muziek' van Jim voor zich, en zeker de opmerkingen over de leeftijd van TS icm doelgroep van Jim........................
quote:Jim valt daar ook onder, indirect in ieder geval
Op donderdag 18 december 2003 12:50 schreef SocialDisorder het volgende:
ja maar das idols algemeen! Maar mag ik hier niet op Jim bashen?Jammer......
Het is alleen jammer indien het topic wordt vol gegooid met reacties zoals: Jim is + Jim is homo, zoals dat ook weleens het geval was in vorige delen. Vandaar dat ik het even aangeef. Gewoon gezonde kritiek is van harte welkom hoor
.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 18-12-2003 19:28]
quote:je bent 26; waarom geil je op Jim ?
Op donderdag 18 december 2003 12:59 schreef schatje het volgende:[..]
Jim valt ook daar ook onder, indirect in ieder geval
.
Het is alleen jammer indien het topic wordt vol gegooid met reacties zoals: Jim is
+ Jim is homo, zoals dat ook weleens het geval was in vorige delen. Vandaar dat ik het even aangeef. Gewoon gezonde kritiek is van harte welkom hoor
.
Ik heb nu drie nummers van Jim gehoord (krijg je als je stageplek alleen 538 draait), en alle drie de nummers klonken exact hetzelfde qua stem.
Erger nog; ze hadden ook door iedere ander willekeurige Idol ingezongen kunnen zijn.
Verder lijkt dat ene nummer wel heel veel op Scandalous van Mis-teeq.
Welke foto ik ook zie van hem, hij ziet er exact hetzelfde uit. Vergelijk eens foto's van een Bon Jovi (ook niet geweldig, maar tis vergelijkingsmateriaal) met Jim. JBJ heeft verschillende uitstralingen, Jim maar eentje.
Tot slot; je bent 26, je ziet er goed uit, waarom hou je je bezig met Jim, je lijkt wel een beetje op zo'n bakvisje van 14?
Al is hij 4 jaar jonger enzo
Ik snap het nog steeds niet van die Jamai
Ik bedoel, kijk alleen maar naar wie er nu nog een beetje ruled
Jamai zie ik hoogstens voorbij schieten in een Specsavers reclame
quote:ho, we zouden niet bashen, daar is een apart topic voor!
Op donderdag 18 december 2003 13:11 schreef Leanne het volgende:
Ik vind Jim heel cute
Al is hij 4 jaar jonger enzoIk snap het nog steeds niet van die Jamai
Ik bedoel, kijk alleen maar naar wie er nu nog een beetje ruled
Jamai zie ik hoogstens voorbij schieten in een Specsavers reclame
quote:Ik geil niet op Jim, ik geil op m'n vent
Op donderdag 18 december 2003 13:01 schreef Raggie het volgende:[..]
je bent 26; waarom geil je op Jim ?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:[..]
ho, we zouden niet bashen, daar is een apart topic voor!
Sorry...ik wist niet dat het niet mocht.
quote:geeft niet, ik ben vergevingsgezind zo rond kerst
Op donderdag 18 december 2003 13:23 schreef Leanne het volgende:[..]
Sorry...ik wist niet dat het niet mocht.
quote:Ik was afgelopen zaterdag in een vol HMH bij het eerste concert van Jim. Het was geweldig.
Op donderdag 18 december 2003 13:10 schreef Pharkus het volgende:
Nog steeds aan de top? Ik zie zijn singles al niet meer vanuit het 'niets' op een komen. Ik denk ook als idols 2 afgelopen is dat het dan al snel gedaan is met Jim's populariteit, ongetwijfeld dat daar weer een goeduitziende jongen ver in de finale zal komen.
Gr. Marky
34 jaar
man
quote:Even een vergelijk dan maar
Op donderdag 18 december 2003 13:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Gezonde kritiek welkom? OK dan!Ik heb nu drie nummers van Jim gehoord (krijg je als je stageplek alleen 538 draait), en alle drie de nummers klonken exact hetzelfde qua stem.
Erger nog; ze hadden ook door iedere ander willekeurige Idol ingezongen kunnen zijn.
Verder lijkt dat ene nummer wel heel veel op Scandalous van Mis-teeq.
Welke foto ik ook zie van hem, hij ziet er exact hetzelfde uit. Vergelijk eens foto's van een Bon Jovi (ook niet geweldig, maar tis vergelijkingsmateriaal) met Jim. JBJ heeft verschillende uitstralingen, Jim maar eentje.Tot slot; je bent 26, je ziet er goed uit, waarom hou je je bezig met Jim, je lijkt wel een beetje op zo'n bakvisje van 14?
Hind haar hele album staat vol nummer s die door ieder willekeurig zangeresje gezongen kunnen worden. Daarnaast heeft Hind de pen nog niet in de hand gehad anders dan haar album te signeren.
Op het album van Jim staan twee zelfgeschreven nummers.
Wat dat misteeq gedoe betreft. Nieuwe plaat van J-lo is een copy Gerard Joling had een wereld hit met no more bolero's. etc.
quote:De 3e single niet inderdaad, maar dat komt omdat het album (waar die single ook op staat) al op 1 was binnengekomen. De actie met de kerstsingle is weer een groot succes, al vele AH's waar de single niet meer te verkrijgen is. Nog even een lijstje waar Jim op TV komt o.a. de komende tijd:
Op donderdag 18 december 2003 13:10 schreef Pharkus het volgende:
Nog steeds aan de top? Ik zie zijn singles al niet meer vanuit het 'niets' op een komen. Ik denk ook als idols 2 afgelopen is dat het dan al snel gedaan is met Jim's populariteit, ongetwijfeld dat daar weer een goeduitziende jongen ver in de finale zal komen.
- 21 dec Life & Cooking RTL 4 17.00 uur
- 23 dec Documentaire Rauw op je dag Ned. 3 13.45 uur
- 26 dec P.U.R.E. concert op The Box 16.00 uur
- 27 dec Jeugdjournaal Jaaroverzicht Ned. 3 18.55 uur
- 30 dec Oudejaarsloterijshow RTL 4 22.00 uur
Verder was ik bij het concert in de Heineken Music Hall afgelopen zaterdag en daar was helemaal niets te merken van afnemende populariteit. Een groot gekkenhuis met zo'n 5000 fans en een Jim die de sterren van de hemel zong.
Ik geloof niet dat het al binnenkort over is voor Jim
quote:Als ik ga zingen stort het dak ook in, ben ik nu ook een goede zanger?
Op donderdag 18 december 2003 13:54 schreef happyme28 het volgende:
en een Jim die de sterren van de hemel zong.
quote:ik bedoel meer: ik zou verwachten van iemand van 26 jaar dat die luistert naar muzek van mensen met levenservaring
Op donderdag 18 december 2003 13:21 schreef schatje het volgende:[..]
Ik geil niet op Jim, ik geil op m'n vent
.
het verbaast mij gewoon dat er ook mensen van 20+ zijn die vrijwillig naar Jim luisteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Raggie op 18-12-2003 14:44]
quote:Ik heb nog geen eens de cd van Jim, vind het gewoon leuk voor de jongen dat hij succes heeft, gun het hem van harte
Op donderdag 18 december 2003 14:44 schreef Raggie het volgende:[..]
ik bedoel meer: ik zou verwachten van iemand van 26 jaar dat die luistert naar muzek van mensen met levenservaring
quote:Daar is helemaal niets mis mee
het verbaast mij gewoon dat er ook mensen van 20+ zijn die vrijwillig naar Jim luisteren.
quote:Misschien luisteren mensen van 26 of 34 wel naar muziek omdat ze r een goed gevoel bij krijgen en omdat het hen vermaakt.
Op donderdag 18 december 2003 14:44 schreef Raggie het volgende:[..]
ik bedoel meer: ik zou verwachten van iemand van 26 jaar dat die luistert naar muzek van mensen met levenservaring
quote:En daarmee maak je dus meteen de fout om te denken dat het bij Jim alleen maar om het uiterlijk gaat en als je bij zijn concert in HMH was geweest dan had je kunnen meemaken dat het echt meer is dan alleen uiterlijk.
mark my words......
quote:
* Erosje teh undercover mod houdt zijn opmerkingen over stem, uitstraling, leeftijd en 'muziek' van Jim voor zich, en zeker de opmerkingen over de leeftijd van TS icm doelgroep van Jim.........................
quote:Ik denk eigenlijk dat Jim volgend jaar te zien is in GTST, en daarnaast ook zijn muzikale carrière zal voorzetten
Op donderdag 18 december 2003 14:59 schreef _The_General_ het volgende:
Nog een paar weken dat is het afgelopen met deze vatsige puber, dan is iedereen hem vergeten en raakt hij aan de drank!!mark my words......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |