Ik ga.quote:Op maandag 2 april 2007 07:35 schreef friemel het volgende:
Nog 6 dagen, ik heb er zin in! meer fokkers die gaan?
Ik krijg net te horen dat ik 2 kaartjes via fok voor zondag heb, maar ook ik mag als pers niet fotograferen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:46 schreef friemel het volgende:
Ik ook... weet iemand hoe dat zit met camera's in de HMH? Heb in de Oosterpoort 1 keer gezeik gehad met mn spiegelreflex...
Alle camera's moeten bij de ingang afgegeven worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:46 schreef friemel het volgende:
Ik ook... weet iemand hoe dat zit met camera's in de HMH? Heb in de Oosterpoort 1 keer gezeik gehad met mn spiegelreflex...
Rondom de HMH kan je turboprima parkeren. Slechts industrie en weiland in de buurt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:08 schreef friemel het volgende:
dat is wel heel zuur dat je ze kwijt bent! wel echt balen dat je je camera niet eens mee mag nemen.. Zou het erg druk zijn in A'dam zondag? iemand parkeertips?
Gewoon in de Amsterdam Arena.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:08 schreef friemel het volgende:
dat is wel heel zuur dat je ze kwijt bent! wel echt balen dat je je camera niet eens mee mag nemen.. Zou het erg druk zijn in A'dam zondag? iemand parkeertips?
Als het net zo is als bij de concerten waar ik geweest ben: dan draaien ze in de foyer op de eerste verdieping muziek in de stijl van het concert (bij the moody blues draaide een dj dus jaren 60 muziek, bij the Killers indienummers). Denk alleen dat er bij Bob Dylan niet veel mensen echt gaan dansen, dat gebeurde na The Moody Blues ook niet echt...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Luutgaert het volgende:
Wat stelt de afterparty ongeveer voor dan?
Wat MaJo zegt.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:00 schreef Luutgaert het volgende:
Wat stelt de afterparty ongeveer voor dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |