abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15499194
Dag dag!
Het is zo ver!
Babbelz heeft voor het eerst alleen zelfstandig een huis gekocht.
ik kan je zeggen, alleen is enger dan met zun 2!
Maar ik ben wel 2 x zo trots op mezelf.

Maar nu moet ik de voorkeur voor notaris in Utrecht aangeven!
Iemand ervaringen?
ik ben ooit bij derks starr bussman (ofzo) geweest, groot !!!
Doet dat wat in de prijs?
of zijn dat vastgestelde prijzen?

bedankt!

groet!

woensdag 17 december 2003 @ 23:35:48 #2
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_15499357
www.goedkoopstenotaris.nl

geen grap, is echt een goede site

Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_15500480
Ik heb destijds rondgebeld in Utrecht welke notaris het goedkoopste was. Tip: op die bovengenoemde site kijken en als je er niet uitkomt, in het telefoonboek de notarissen afbellen en vraag hoe duur ze zijn.

Oh ja, en ga niet naar een groot kantoor zoals DSB want die zijn duur! Ga naar een klein kantoor (diegeen van mij: de helft van DSB maar ik heb ook andere dingen geregeld). Enne... check altijd de concept akten want ook een notaris kan een fout maken.

pi_15501245
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:12 schreef Pandorah het volgende: VERHAAL, BEDANKT!
Enne... check altijd de concept akten want ook een notaris kan een fout maken.
CONCEPT?
krijg ik dat toegestuurd?
pi_15504230
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:41 schreef Babbelzz het volgende:
CONCEPT?
krijg ik dat toegestuurd?
Dat lijkt mij een standaardprocedure. Anders even vragen aldaar.
pi_15505730
Daarnaast kan je veel dingen zelf doen.
Zo hebben wij een keer een erfenis zelf laten uitkeren. Het testament opstellen moet door een notaris gebeuren, maar het verdelen kan je zelf doen. Scheelt 4%.
pi_15538043
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:18 schreef Menyo het volgende:
Daarnaast kan je veel dingen zelf doen.
Zo hebben wij een keer een erfenis zelf laten uitkeren. Het testament opstellen moet door een notaris gebeuren, maar het verdelen kan je zelf doen. Scheelt 4%.
Ja, maar het gaat hier om het kopen van een huis.
Een hypotheekakte en transportakte laten passeren kun je niet zelf doen
pi_15541199
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:12 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb destijds rondgebeld in Utrecht welke notaris het goedkoopste was. Tip: op die bovengenoemde site kijken en als je er niet uitkomt, in het telefoonboek de notarissen afbellen en vraag hoe duur ze zijn.

Oh ja, en ga niet naar een groot kantoor zoals DSB want die zijn duur! Ga naar een klein kantoor (diegeen van mij: de helft van DSB maar ik heb ook andere dingen geregeld). Enne... check altijd de concept akten want ook een notaris kan een fout maken.

Bij welke zat jij dan?
Ik vind err via www.link.... nog best veel prijsverschil zitten, behalve bij die in utrecht... die zijn duur
Ik ga denk ik ook maar even bellen!
  vrijdag 19 december 2003 @ 17:39:39 #9
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15546554
Wij hebben ook net een huis gekocht in Utrecht en onze adviseur heeft notariskantoor Van Grafhorst & Van Buitenen aangeraden omdat die niet zo duur is. Wat het precies kost weet ik nog niet, maar is misschien op hun website te vinden: www.vangrafhorst.nl
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_31992678
*schop*
Ik heb er zelf ook eentje nodig in Utrecht, iemand verder nog suggesties?
For great justice!
pi_31995328
Je hoeft niet perse in Utrecht naar een notaris te gaan hoor. Een tripje naar een andere stad kan best de moeite waard zijn!
Verder denk ik niet dat er erg veel kwaliteitsverschil zal zijn, de KNB zit er bovenop.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 7 november 2005 @ 11:40:02 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_32051559
Wij hebben ons samenlevingscontract en testament laten doen bij: Van den Berg & Pheifer te Bilthoven. Deze komen volgens www.degoedkoopstenotaris.nl er ook helemaal niet slecht uit in vergelijking met andere als je gaat kijken onder de categorie Huis en Hypotheek.

Voor de verkoop van onze woning hebben we een andere gehad (De Bruin en Dijkstra uit Nieuwegein), maar die is stukken duurder. Maar dat boeit niet aangezien wij die kosten niet betalen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')