quote:Ik wil 'm ook wel zien
Op woensdag 21 januari 2004 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het best een goede film, alleen ietwat overdreven. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste is de film aan een tijdsduur gebonden.
Ik zit er ook aan te denken of het goed zou zijn als mensen van die leeftijd (13 a 16) deze film zouden zien. Zou het nuttig zijn of niet echt?
Op jouw vraag: Tja, in films als Kids en Ken Park speelden ook vrij jonge mensen. (okee, Ken Park waren de hoofdrollen minimaal 18) Leeftijd van de acteurs speelt in de beoordeling van een film een ondergeschikte rol, het gaat er om wat er in de film gebeurt. Ik denk dat dit een 16+ gaat worden, met die voetjes, de vuist, het schreeuwende mannetje en de injectienaald.
Aan de ene kant kan deze film functioneren als voorbeeldfilm, maar ook als afschrikfilm. Het is aan de kijkers om de keuze te maken.
Nogmaals, ik heb 'm dus nog niet gezien.
Ga hem zeker nog een x in de bioscoop kijken.
Ik snapte alleen niet waarom er zo weinig aan gedaan werd in het gezin. Ik snapte bijvoorbeeld niet waarom Mel niet gelijk doorhad dat er iets fout was toen ze die ongelofelijke stapel nieuwe kleding ontdekte van Tracy. Dat lamme smoesje waar Evie mee aankwam was niet bepaald geloofwaardig..
quote:Om even een film-quote (weet even niet meer welke) aan te halen: "Never underestimate the power of denial"
Op donderdag 29 januari 2004 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik snapte alleen niet waarom er zo weinig aan gedaan werd in het gezin. Ik snapte bijvoorbeeld niet waarom Mel niet gelijk doorhad dat er iets fout was toen ze die ongelofelijke stapel nieuwe kleding ontdekte van Tracy. Dat lamme smoesje waar Evie mee aankwam was niet bepaald geloofwaardig..
quote:Die komt uit American Beauty
Op donderdag 29 januari 2004 21:29 schreef TheGame het volgende:[..]
Om even een film-quote (weet even niet meer welke) aan te halen: "Never underestimate the power of denial"
Ik heb m vorige week zaterdag tijdens de persvoorstellin gezien, en het is gewoon echt een schitterend, en een rakende film.
Over de plot hoef ik niet meer veel te vertellen. Maar de acteerprestaties in deze film zijn gewoon TE goed voor woorden. Evan Rachel Wood is nu al vastgelegd als hollywood actrice waar we nog heel wat van gaan horen.
Een zeer aangrijpend verhaal, waar je nog veel aan zult terugdenken na het zien ervan.
Op 26-02-2004 komt ie officieel in Nederland uit, en ik raad iedereen aan om deze ECHT te gaan zien.
Cijfer: 8.0
quote:Hij is er nog wel, naar beneden scrollen in de index. Het topic is alleen op slot, aangezien dit topic er al was
Op zondag 1 februari 2004 17:39 schreef Richard_FilmFreak het volgende:
Mijn post is schijnbaar verdwenen, dus nog maar een keer:
Goeie filmposter .... vooral die ietwat schele blik van die linkse is eng. Echt zo'n trieste blik die je op Terschelling tegenkomt.quote:
Ze heeft het volgens mij niet in der eentje geschreven maar samen met de vriendin van der vader die met het idee kwam haar probllemen op papier te zetten, niet te min een knappe prestatie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:05 schreef Hare het volgende:
Vond hem nou niet echt bijzonder. Wel knap dat een meisje van 13 jaar dit schrijft en speelt als ze 15 is. Maar verder, beetje overdreven gedrag.
Wel lekkere vriendin trouwens
Hebben zelfs een heftige lesbische scene samen gedaan, alleen hebben al de film daarvan vernietigd en zit dus ook niet in de film. Jammer
De situatie in Nederland voor tieners is in vergelijking met Amerika totaal anders. Kinderen groeien daar totaal anders op, de behoefte om "erbij te horen" is in Amerika vele malen groter.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij niet in der eentje geschreven maar samen met de vriendin van der vader die met het idee kwam haar probllemen op papier te zetten, niet te min een knappe prestatie.
Ik vond het wel een leuke film, maar als zo vele vond ik het net wat te overdreven, ook al is het misschien echt zo gebeurt.
Jij pijpte talloze onbekende jongens toen je 14 was? Okay.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
Zo onrealistisch is dat natuurlijk dat een 13-jarige drugs, sex en alcohol ontdekt. Ikzelf was 14 en zeker niet 1 vd jongste daarin toen...
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:41 schreef Sai het volgende:
[..]
Jij pijpte talloze onbekende jongens toen je 14 was? Okay.
Hè?!?!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
wel leuk om te weten dat deze film niet in azië uitkomt vanwege het getal 13.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |