Goh, dingen kunnen vragen aan je partner, het issue van 2004quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:02 schreef Bright het volgende:
[..]
Alleen in de jaren 80 maar haren? Dus nu zouden ze weg moeten zijn? goh, dan heb ik toch iets gemist ...
Dit verhaal komt me erg bekend voor, alleen het laatste (gelukkig) niet, maar ik heb wel een dag met een haartje op m'n huig rondgelopen; dat kreng wilde er echt niet af, zelfs niet tijdens 't eten!
vraag: hoe krijg je een vrouw zover dat ze het een beetje minder behaard maakt, daar onder?
hmm ... het zou kunnen zijn dat ik dat al heb gevraagd ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Goh, dingen kunnen vragen aan je partner, het issue van 2004
Kom op zeg..
Nee. Hij belooft het wel steeds.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:37 schreef flat_erik het volgende:
WTF hooikoorts?![]()
Pfff geen je groot gelijk. Maar netjes geschoren en douche, ik zie het probleem niet. Heeft hij het wel eens gedaan btw?
"Schatje, ik zou het reuze opwindend vinden als je je poesje lekker glad schoor..."quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:02 schreef Bright het volgende:
vraag: hoe krijg je een vrouw zover dat ze het een beetje minder behaard maakt, daar onder?
Kijk, dat bedoel ik dus: moet ik het over de 'haartje in m'n keel is niet fijn'- of de 'lekker geil als jij je poesje scheert'-boeg gooien? Volgens jou dus de laatste ... De eerste heb ik iig. al enkele keren uitgeprobeerd, helaas nog zonder suc6.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
"Schatje, ik zou het reuze opwindend vinden als je je poesje lekker glad schoor..."
In ieder geval niet tijdens voorspel opeens met scheermes gaan zwaaien.![]()
Tip nummer een bij partner overtuigen tot seksuele randvoorwaarden: ALTIJD positief stellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:24 schreef Bright het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus: moet ik het over de 'haartje in m'n keel is niet fijn'- of de 'lekker geil als jij je poesje scheert'-boeg gooien? Volgens jou dus de laatste ... De eerste heb ik iig. al enkele keren uitgeprobeerd, helaas nog zonder suc6.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee. Hij belooft het wel steeds.
Het ergste is, tis niet eens mn vriend, maar alleen voor de seks zeg maar.
![]()
how cute... *voelt zich getroost*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:02 schreef flat_erik het volgende:
[afbeelding]
Ik zou zeggen, zeg het gewoon eens tegen hem!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
how cute... *voelt zich getroost*
Al tig keer gedaan, steeds weer stom smoesje, ik denk dat ik maar een nieuwe zoek...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:59 schreef flat_erik het volgende:
Ik zou zeggen, zeg het gewoon eens tegen hem!
Opzoek naar een neuwe sexsletquote:Op zondag 29 februari 2004 17:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Al tig keer gedaan, steeds weer stom smoesje, ik denk dat ik maar een nieuwe zoek...
zonder hooikoorts!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:13 schreef flat_erik het volgende:
Opzoek naar een neuwe sexslet![]()
Oe, vertel?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:35 schreef dafjedaf het volgende:
En als laatste wil ik even eer betonen aan de dames scheergel van de etos, die van scheren masturberen maakt![]()
Ooit naar de vorm van die bus gekeken?quote:Op maandag 1 maart 2004 02:05 schreef nO_On het volgende:
Oe, vertel?![]()
Geen idee, weet wel dat me vriendin het lekker vind.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:53 schreef WelcomeHome het volgende:
ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe t precies voelt bij een vrouw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |