Goh, dingen kunnen vragen aan je partner, het issue van 2004quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:02 schreef Bright het volgende:
[..]
Alleen in de jaren 80 maar haren? Dus nu zouden ze weg moeten zijn? goh, dan heb ik toch iets gemist ...
Dit verhaal komt me erg bekend voor, alleen het laatste (gelukkig) niet, maar ik heb wel een dag met een haartje op m'n huig rondgelopen; dat kreng wilde er echt niet af, zelfs niet tijdens 't eten!
vraag: hoe krijg je een vrouw zover dat ze het een beetje minder behaard maakt, daar onder?
hmm ... het zou kunnen zijn dat ik dat al heb gevraagd ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Goh, dingen kunnen vragen aan je partner, het issue van 2004
Kom op zeg..
Nee. Hij belooft het wel steeds.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:37 schreef flat_erik het volgende:
WTF hooikoorts?![]()
Pfff geen je groot gelijk. Maar netjes geschoren en douche, ik zie het probleem niet. Heeft hij het wel eens gedaan btw?
"Schatje, ik zou het reuze opwindend vinden als je je poesje lekker glad schoor..."quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:02 schreef Bright het volgende:
vraag: hoe krijg je een vrouw zover dat ze het een beetje minder behaard maakt, daar onder?
Kijk, dat bedoel ik dus: moet ik het over de 'haartje in m'n keel is niet fijn'- of de 'lekker geil als jij je poesje scheert'-boeg gooien? Volgens jou dus de laatste ... De eerste heb ik iig. al enkele keren uitgeprobeerd, helaas nog zonder suc6.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
"Schatje, ik zou het reuze opwindend vinden als je je poesje lekker glad schoor..."
In ieder geval niet tijdens voorspel opeens met scheermes gaan zwaaien.![]()
Tip nummer een bij partner overtuigen tot seksuele randvoorwaarden: ALTIJD positief stellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:24 schreef Bright het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus: moet ik het over de 'haartje in m'n keel is niet fijn'- of de 'lekker geil als jij je poesje scheert'-boeg gooien? Volgens jou dus de laatste ... De eerste heb ik iig. al enkele keren uitgeprobeerd, helaas nog zonder suc6.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee. Hij belooft het wel steeds.
Het ergste is, tis niet eens mn vriend, maar alleen voor de seks zeg maar.
![]()
how cute... *voelt zich getroost*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:02 schreef flat_erik het volgende:
[afbeelding]
Ik zou zeggen, zeg het gewoon eens tegen hem!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
how cute... *voelt zich getroost*
Al tig keer gedaan, steeds weer stom smoesje, ik denk dat ik maar een nieuwe zoek...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:59 schreef flat_erik het volgende:
Ik zou zeggen, zeg het gewoon eens tegen hem!
Opzoek naar een neuwe sexsletquote:Op zondag 29 februari 2004 17:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Al tig keer gedaan, steeds weer stom smoesje, ik denk dat ik maar een nieuwe zoek...
zonder hooikoorts!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:13 schreef flat_erik het volgende:
Opzoek naar een neuwe sexslet![]()
Oe, vertel?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:35 schreef dafjedaf het volgende:
En als laatste wil ik even eer betonen aan de dames scheergel van de etos, die van scheren masturberen maakt![]()
Ooit naar de vorm van die bus gekeken?quote:Op maandag 1 maart 2004 02:05 schreef nO_On het volgende:
Oe, vertel?![]()
Geen idee, weet wel dat me vriendin het lekker vind.quote:Op maandag 1 maart 2004 13:53 schreef WelcomeHome het volgende:
ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe t precies voelt bij een vrouw..
het lange woorden topic!!quote:[b]Op donderdag 18 december 2003 00:48 schreef teknomist het volgende:
Schrijf met je tong het alfabet rond en op haar clitoris. De cijfers 1 t/m 10 kan natuurlijk ook!
t ... e ... k ... n ... o ... m ... i ... s ... t ...
quote:Ik ben echt een bef fan, ik wil het liefst wel uren beffen en mijn vriendin mag me er voor bellen of wakker maken. Gelukkig vindt ze het ook echt geil.
Ik heb een paar beftechnieken maar ik ben op zoek naar meer en beter.
Wat onze topper is is dat ze naak boven mijn gezicht komt (zitten dus met haar kutje naar me toe) en dan begin ik met de letter A en ga door tot de Z. Op die manier kun je ook optimaal genieten van het steeds meer wordende kutgeil, dat smaakt me zo goed dat ik echt lik en slik.
Ook 69 is goed.
Welke tips kunnen jullie me geven, en dames hoe hebben JULLIE het het liefst? Hard, zacht, diep, opperflakte etc. etc.?
Ik wil het niet hebben over glad of behaard (ik vindt beide echt geil om te beffen namelijk).
Niks dus, heb alleen een openingspost van een dubbele topic over gezet...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:14 schreef Anneque het volgende:
[..]
ja dus?
Mijn vrouw zou me een klap verkopen als ik meteen doorgingquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:57 schreef Shorty-suus het volgende:
[..]
Als de vrouw bijna tot een orgasme komt ga dan vooral door met wat je aan het doen was, Stop niet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idd niet stoppen dat is echt vet irritant als je bijna klaarkomt dan is het echt gemeen als die jongen dan stopt!
Dat moet je wel goed timen, want als je dat te laat doet dan schiet de dame in kwestie zeg maar over het orgasme heen, wel het gevoelige van na een orgasme, maar niet het orgasme zelf...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou me een klap verkopen als ik meteen doorgingDan is meteen de pret voorbij. Nee, pas na een keer of 10 of 20 stoppen wordt het tijd door te gaan. Dat maakt het orgasme zeer vele malen heftiger.
Klopt. Dat is in het begin ook een paar keer misgegaan. Maar is een kwestie van even doorhebben hoe je partner reageert als ze bijna klaarkomt en dan gebeurt dat niet nog een keer. Ik zelf kom trouwens ook pas klaar nadat ik al vele keren op het randje even ben gestopt. Heel soms kom ik wel eens meteen klaar, maar dan stelt voor mij het orgasme niet al te veel voor, tenminste het staat dan niet in verhouding tot wanneer je vele keren stopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat moet je wel goed timen, want als je dat te laat doet dan schiet de dame in kwestie zeg maar over het orgasme heen, wel het gevoelige van na een orgasme, maar niet het orgasme zelf...
Dat kwam door je clitorisquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
He shit, al die orgasmes die ik had waren dus nep? Voelden anders best echt....![]()
Ligt eraan of ik in ben voor meerdere orgasmes.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:59 schreef anonummertje het volgende:
Even een vraagje voor de vrouwen hier die het kunnen bevestigen:
Heel voorzichtig zachtjes door likken nadat ze klaar is gekomen, lekker of niet ?
haha idd pats afblijven squitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:27 schreef Lllaura het volgende:
Ligt eraan of ik in ben voor meerdere orgasmes.![]()
Hoewel, direct na het klaarkomen even NIET AANKOMEN!
Lekker...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:59 schreef anonummertje het volgende:
Even een vraagje voor de vrouwen hier die het kunnen bevestigen:
Heel voorzichtig zachtjes door likken nadat ze klaar is gekomen, lekker of niet ?
De combinatie van beide is ook ontzettend leuk om te doenquote:Op maandag 12 april 2004 16:37 schreef Domai het volgende:
Ik vind vingeren persoonlijk veel leuker om te doen dan beffen...
Gewoon vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:02 schreef Bright het volgende:
[..]
Alleen in de jaren 80 maar haren? Dus nu zouden ze weg moeten zijn? goh, dan heb ik toch iets gemist ...
Dit verhaal komt me erg bekend voor, alleen het laatste (gelukkig) niet, maar ik heb wel een dag met een haartje op m'n huig rondgelopen; dat kreng wilde er echt niet af, zelfs niet tijdens 't eten!
Je kunt haar dan ook vragen iets vaker te douchen of wassenquote:Op dinsdag 13 april 2004 02:08 schreef Billengezicht het volgende:
minder stank.
Ook een goed verzorgde kan een beetje ruiken. Allemaal hun eigen geur.quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt haar dan ook vragen iets vaker te douchen of wassen
Nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:16 schreef Billengezicht het volgende:
[..]
Ook een goed verzorgde kan een beetje ruiken. Allemaal hun eigen geur.
En het verschilt ook een beetje per dag.
Ik heb indertijd voor hetzelfde probleem gestaan. Mijn vriendin was niet kaal down-under, dus moest ik op de één of andere manier dat aan haar laten weten dat ik het anders wou. Je kan het best op een subtiele manier aankaarten, bv: Tijdens het beffen stop je plotseling om een haartje uit je mond te halen en laat je (subtiel) merken dat je dat niet leuk vind. Ten tweede kun je er eens plagerig over beginnen, bv: je kan er eens grapjes over maken enzo, maar opeens haal je een schaartje tevoorschijn en begin je wat te knippen (niet veel!) en als er een plaatsje is waar er wat haar weg is, dan laat je haar voelen (het is zacht). Ten laatste kun je als je met haar alleen bent, een gesprek starten over het plezier dat het met zich zal meebrengen, de extra hygiëne, het extra genot tijdens de sex én... de 'gemakkelijkheid' voor jou om haar nu nóg beter te beffen (dat laatste argument zou doorslaggevend moeten zijn). Ik hoop dat je er iets aan hebt!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
"Schatje, ik zou het reuze opwindend vinden als je je poesje lekker glad schoor..."
In ieder geval niet tijdens voorspel opeens met scheermes gaan zwaaien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |