abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2003 @ 11:46:26 #76
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15508017
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:31 schreef Lette het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft een theorie daarover. Mannen die écht lekker nat en heet kunnen zoenen kunnen ook goed beffen volgens haar. En toen ik er es over nadacht welke niet goed konden zoenen, ja dan had ze idd gelijk over dat ze dus ook niet konden likken. En geloof me, mannen kun je natuurlijk boetseren naar je eigen wensen, maar genoeg die het nooit zullen leren, hoe goed jij ook probeert om het ze te leren.

Zit wel wat in die theorie denk ik. Zo ervaar ik het ook met wanneer ze slecht zoenen ik ze ook als totaal minder ervaar in bed. Of de technische handelingen nu wel of niet correct zijn in mijn ogen, ik vind er alweer niets danwel minder aan doordat het zoenen tegenvalt. Andere theorie: ik val uitsluitend op grote en vooral slanke en soepele mannen. Zijn ook bewegelijker en wendbaarder in bed dan een breder en forser persoon vind ik. Al eens een reuzeschilpad een wip zien maken? 1 x stoten en na een paar minuutjes komt de volgende stoot pas. Mjah, het is natuurlijk maar waar je van houdt en inderdaad daar waar het er niet inzit krijg je het er ook vaak niet uit ...
Life is a bitch and I'm a part of her ...
  donderdag 18 december 2003 @ 11:47:43 #77
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15508053
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:46 schreef L.Denninger het volgende:
Nah, kortom,
mannen die niet passioneel kunnen vrijen kunnen ook niet passioneel sexen.

Yeppersss ...
  donderdag 18 december 2003 @ 11:49:14 #78
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15508093
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee kom op zeg,
jij wilt zeggen dat je van deze thread goed leert beffen.

Dat zei ze niet ...
pi_15510678
LOL!!!!!
Dis echt vet,
nu wil ik weten he;
mocht je nou een slechte beffer zijn, zijn er dan daadwerklijk vrouwen die je dat eerlijk vertellen??
Gloof er nix van..

Beetje jammer is dat; hoe kunnen de slechte beffers onder on zich dan verbeteren als ze voorgehouden wordt dat ze het goed doen?

OF zijn er hier dames die zo niet zijn? Dan hoor ik het graag...

Terug te komen op het topic, speeltjes en vingers doen het altijd erg goed tijdens het likken.. Maar dat had erodome ook al geopperd...
Dat 2de wat ze opperde staat nog op de ''to-do'' list

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  donderdag 18 december 2003 @ 13:27:30 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15511185
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:13 schreef UNDERTAKER het volgende:
Beetje jammer is dat; hoe kunnen de slechte beffers onder on zich dan verbeteren als ze voorgehouden wordt dat ze het goed doen?
Een goede hint kán zijn als je vriendin nooit klaarkomt tijdens beffen
Andersom geldt dat ook. Komt ze heel makkelijk klaar tijdens beffen dan kun je er toch wel een beetje op rekenen dat je iets goed doet!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_15511424
ik had het ook even niet over mezelf in deze..
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_15516464
ok ts hier komt er een.

meestal gaat beffen me wel goed af. maar er is een keer voorgekomen dat het mij ietsje slechter afging.
midden jaren tachtig. ik als jonge befkoning was bij een meisje thuis. midden jaren tachtig zaten er nog haren aan een kutje. anyways ik ga down. en na een tijdje krijg ik een haar in mijn mond. dus ik een beetje met mijn hand voorzichtig dat kriebelende horlogeveertje eruit poeren, ondertussen doorgaand want ze stond op het punt om te komen. het haartje echter glijdt verder mijn keel in en ik begin nu tijdens het beffen toch wel zachtjes te kuchen om dat ding eruit te krijgen. maar dat lukte niet en het begon behoorlijk te irriteren. maar zoals ik al zij ze kwam bijna, dus liet ik me niet kennen. toen kwam ze klaar....en moest ik kotsen, recht in haar natrillende doos.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 18 december 2003 @ 16:28:43 #83
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_15516706
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ok ts hier komt er een.

meestal gaat beffen me wel goed af. maar er is een keer voorgekomen dat het mij ietsje slechter afging.
midden jaren tachtig. ik als jonge befkoning was bij een meisje thuis. midden jaren tachtig zaten er nog haren aan een kutje. anyways ik ga down. en na een tijdje krijg ik een haar in mijn mond. dus ik een beetje met mijn hand voorzichtig dat kriebelende horlogeveertje eruit poeren, ondertussen doorgaand want ze stond op het punt om te komen. het haartje echter glijdt verder mijn keel in en ik begin nu tijdens het beffen toch wel zachtjes te kuchen om dat ding eruit te krijgen. maar dat lukte niet en het begon behoorlijk te irriteren. maar zoals ik al zij ze kwam bijna, dus liet ik me niet kennen. toen kwam ze klaar....en moest ik kotsen, recht in haar natrillende doos.

donderdag 18 december 2003 @ 16:32:19 #84
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15516825
quote:
LOL!!!!!
Dis echt vet,
nu wil ik weten he;
mocht je nou een slechte beffer zijn, zijn er dan daadwerklijk vrouwen die je dat eerlijk vertellen??
Gloof er nix van..

"Je bent een slechte beffer" komt nogal cru over. Ik zou aanwijzingen geven door zijn hoofd zacht vast te houden en richting goede plek te bewegen of gewoon vertellen wat ik er wel of niet lekker aan vind.

quote:
Bij deze ...
pi_15516890
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:28 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

ik maak helaas geen geintje.
pi_15517253
ik dacht dat dr niet zo veel verschil in zat wat vrouwen lekker vinden, althans als je dr n beetje goed aanvoelt...

had ik laatst toevallig n meisje wat echt BRUUT geweld nodig had om klaar te komen... en recht op dr klit he'... ik had echt zoiets van : ok, en dat gaat niet bloeden ofzo???

en als ik d'r als vrachtwagenmonteur verlepte vingers aan overhoud.... dan is t erg.... achja als zij t lekker vind...

was trouwens n meisje van 1m53 wel meerderjarig hoor

donderdag 18 december 2003 @ 17:08:48 #87
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15517886
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:28 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

Haha LOL ... Ik weet dit is offtopic, maar vind het zo grappig: een ex-vriend van mij stond er eens op dat ik hem zou deeptroathen terwijl ik voor die tijd al had gezegd een ietwat misselijk te zijn. Hij bleef echter aandringen zodat ik uiteindelijk, om van het gezever af te zijn, begon te deeptroathen. Hij raakte mijn huig en jawel, je raadt het al ... Ik was niet bij machte mijn oprisping weg te slikken zodat ik hem en zijn geslacht in vol ornaat onder kotste ... We zijn na het wassen en douchen dus maar iets anders gaan doen ...
pi_15518018
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:08 schreef Katchoo het volgende:

[..]

Haha LOL ... Ik weet dit is offtopic, maar vind het zo grappig: een ex-vriend van mij stond er eens op dat ik hem zou deeptroathen terwijl ik voor die tijd al had gezegd een ietwat misselijk te zijn. Hij bleef echter aandringen zodat ik uiteindelijk, om van het gezever af te zijn, begon te deeptroathen. Hij raakte mijn huig en jawel, je raadt het al ... Ik was niet bij machte mijn oprisping weg te slikken zodat ik hem en zijn geslacht in vol ornaat onder kotste ... We zijn na het wassen en douchen dus maar iets anders gaan doen ...

inderdaad ff offtopic heb ik dat ook wel meegemaakt. of in iedergeval kokhalsen tot de tranen in hun ogen sprongen.
pi_15522706
quote:
LOL!!!!!
Dis echt vet,
nu wil ik weten he;
Gloof er nix van..

Terug te komen op het topic, speeltjes en vingers doen het altijd erg goed tijdens het likken.. Maar dat had erodome ook al geopperd...
Dat 2de wat ze opperde staat nog op de ''to-do'' list

Ik geef het wel aan dat het niets is als ik een slechte beffer tref, maar dat is wel lastig.
Je wil iemand toch ook niet kwetsen.

Maarja, als het echt niets is en ik lig daar zo van, tja weet niet wat daar beneden gebeurt, maar best is het niet dan probeer ik eerst wat aanwijzingen te geven, lukt dat niet dan word het hoog tijd om te neuken, dat vind ik toch al snel best
Dat kan dan best met de opmerking gepaard gaan van neuk me maar want dit word niks, ligt eraan hoe frustie ik ben omdat het niks werd

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15526942
Mijn ex hield helemaal niet van beffen (en ik ben een vrouw).
Na 1,5 jaar verkering ga je je daar toch wel aan ergeren en heb er ook regelmatig iets van gezegd....helaas....hij ging wel down under maar hield dat niet langer dan 2 min. vol, begon dan te hoesten en kwam maar weer naar boven.
Gelukkig, de vriend die ik nu heb vindt het juist mooi om mij zo te zien kronkelen door iets wat hij veroorzaakt dus die gaat tussen mijn benen liggen net zolang totdat ik minimaal 1x ben gekomen, meestal een keer of 3,4....dat is echt geweldig! En om eerlijk te zijn is een beetje anale stimulatie ook niet weg als je gebeft wordt.....nog meer vrouwen met deze ervaring?
  vrijdag 19 december 2003 @ 08:55:58 #91
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_15532915
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:49 schreef Katchoo het volgende:

[..]

Dat zei ze niet ...

Ze is toch echt een hij hoor
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:55:58 #92
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15543798
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Andersom geldt dat ook. Komt ze heel makkelijk klaar tijdens beffen dan kun je er toch wel een beetje op rekenen dat je iets goed doet!

Hehe en wat voor de ander dan weer knap waardeloos kan zijn ... Zo zie je maar weer; zoveel zielen zoveel zinnen ...
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:57:58 #93
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15543870
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:55 schreef GFP het volgende:

[..]

Ze is toch echt een hij hoor

Kun je nagaan. Dat gaat het dus al helemaal op hahaha ...
pi_15544225
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:46 schreef Katchoo het volgende:

[..]
Andere theorie: ik val uitsluitend op grote en vooral slanke en soepele mannen. Zijn ook bewegelijker en wendbaarder in bed dan een breder en forser persoon vind ik. Al eens een reuzeschilpad een wip zien maken? 1 x stoten en na een paar minuutjes komt de volgende stoot pas. Mjah, het is natuurlijk maar waar je van houdt en inderdaad daar waar het er niet inzit krijg je het er ook vaak niet uit ...

hmm.. ben ik het niet met je eens eerlijk gezegt, want ik ben echt niet dun.. maar toch heel vrij om te bewegen..

Het ligt er maar aan van wie je het geleerd hebt.. Ik heb het geluk gehad dat ik met een vrouw van 32 het bed mocht delen (ik was toen 23.. echt een groentje zoals ik er nu over denk..)

Zij heeft me aanwijzingen gegeven, gewoon botweg zeggen wat er fout en wat er goed was..

Neem het dan ook aan (voor de mannen onder ons..) Een vrouw weet vele malen beter wat ze wel en niet lekker vindt..

Sex nu is echt geweldig.. wat ik vroeger als "lekker" beschoude vind ik nu maar een beetje heel erg saai.. Lekker alle kanten op bewegen en doen waar je alletwee zin in hebt..

Met andere woorden.. Iemand die niet dun is.. hoeft per definitie echt niet slecht te zijn in bed..

vrijdag 19 december 2003 @ 16:24:48 #95
77513 Katchoo
Katchoo God's Gift to J.
pi_15544648
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 16:10 schreef Phreak het volgende:

[..]

Neem het dan ook aan (voor de mannen onder ons..) Een vrouw weet vele malen beter wat ze wel en niet lekker vindt..

Dat is bij mij dus een wendbaarder, soepelere en slankere man ...

Ps,
Er is iets mis met mijn toetsenbord en nu werken mijn smileys helaas niet en moet je de knipoog maar voor lief nemen ...

pi_15558444
Oooh, goed kunnen beffen is echt zo'n pre. Met name het zelf echt leuk en opwindend vinden. Als jij je eigenlijk ligt te vervelen en een verplict nummer afdraait, kan ik me niet laten gaan en lukt het niet...

Ik zou het soms wel uit willen krijsen: luie flikker, ik ben meer dan alleen een klitje en een gaatje! Ik heb een hele kut, met twee soorten schaamlipjes, en een kontje, en ook nog het gebied erom heen. Je hebt een tong, lippen en twee handen, verdomme, gebruik je fantasie! Alles is lekker, en bij voorkeur tegelijkertijd. Sloof je uit! ( dat doe ik toch ook als ik je pijp...)

Het gaat niet eens om techniek, het gaat om inzet. Alle vrouwen willen wat anders. Doe je best. Zet hem op en geef een uitgebreide befbeurt met alles erop en eraan. Je merkt vanzelf wel wat zij lekker vindt, want daar wordt ze heet en nat van.

Enne, rustig beginnen, en steeds verder opbouwen.

pi_15558651
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 02:30 schreef hellcat het volgende:
Oooh, goed kunnen beffen is echt zo'n pre. Met name het zelf echt leuk en opwindend vinden. Als jij je eigenlijk ligt te vervelen en een verplict nummer afdraait, kan ik me niet laten gaan en lukt het niet...

Ik zou het soms wel uit willen krijsen: luie flikker, ik ben meer dan alleen een klitje en een gaatje! Ik heb een hele kut, met twee soorten schaamlipjes, en een kontje, en ook nog het gebied erom heen. Je hebt een tong, lippen en twee handen, verdomme, gebruik je fantasie! Alles is lekker, en bij voorkeur tegelijkertijd. Sloof je uit! ( dat doe ik toch ook als ik je pijp...)

Het gaat niet eens om techniek, het gaat om inzet. Alle vrouwen willen wat anders. Doe je best. Zet hem op en geef een uitgebreide befbeurt met alles erop en eraan. Je merkt vanzelf wel wat zij lekker vindt, want daar wordt ze heet en nat van.

Enne, rustig beginnen, en steeds verder opbouwen.

daar sluit ik mij volledig bij aan dus!
*Don't blame me for your own shortcomings*
  zaterdag 20 december 2003 @ 03:00:20 #98
26137 FlippendeBits
Stick this in your fuse box
pi_15558731
Tsja, beffen... , ik doe het liever dan ontbijten

Even zonder gein, bij ons is beffen belangrijker als neuken.
Er komt toch wel wat bij kijken als je een vrouw behoorlijk wil bevredigen. Neuken is bij ons meer het "afmakertje" als we al zover komen.

Well if you need some lovin' [br]And if you need some man [br]You've got the phone and the number[br]And I got no future plans[br]Oh come on honey you got nothin' to lose[br]You got the thirst 'n I got the booze
pi_16234223
quote:

Je deed het prima hoor
pi_16234954
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:50 schreef Ezmeetje het volgende:

[..]

Je deed het prima hoor

hey lekker ding! hoe is het met jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')