abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15494408
Het is weer tijd voor een artikeltje

de vorige keer heb ik een artikel over pijpen geplaatst, dus deze keer 1tje over beffen.

Ook hier weer, heb je leuke tecnieken, of juist echte dont's, leuke ervaringen of minder goede ervaringen, deel ze!!!

1 note van mezelf, in het artikel staat intiemspray genoemd, please dames gebruik het niet, het gooit je balans van de vagina in de war, veroorzaakt dus meer ellende als goeds!

Ok komt ie!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Leer lekker beffen

Beffen is de prettigste manier van orale sex bij de vrouw. Niets voelt prettiger dan een warme natte tong langs haar vagina, clitoris en kontgaatje. Begin rustig en werk langzaam op naar een hoogtepunt, stel dit zolang mogelijk uit en ze zal kronkelen van opwinding. Lees dit om straks je vrouw, vriendin of minnares heerlijk te verwennen met je mond.

Voordat je begint is persoonlijke verzorging erg belangrijk. Sommige vinden alleen de geur en smaak van een pas gewassen vagina lekker terwijl anderen liever een vagina likken die enige tijd van tevoren is gewassen. Een persoonlijke smaak dus, maar vraag aan je partner wat deze ervan vindt.
Intiemspray geeft een lekkere smaak en geur aan de vagina, zolang het geen klachten geeft kun je dit gebruiken.

Er zijn verschillende standen mogelijk om aan te vangen met orale sex.

De meest traditiole manier is: De vrouw ligt op haar rug met haar benen open. De partner ligt met zijn hoofd tussen haar benen.

De vrouw knielt over het gezicht van haar partner. Je kunt zelf ontdekken hoe: met het gezicht naar benen of andersom. De hoek van de vagina en de hoek van de mond bepalen wat het meest lekker is. Proberen dus. Leg anders een hoofdkussen onder het hoofd van de partner. De vrouw kan eventueel ook een hoofdkussen onder haar buik liggen voor een prettige en ontspannen houding.

De vrouw kan ook onder de partner liggen. De partner heeft zijn hoofd richting haar tenen.

De vrouw kan op de rand van het bed gaan zitten of liggen met haar benen op de grond. De partner knielt tussen de benen van de partner. Maak gebruik van kussens onder de knieën of onder de billen om een goede hoogte te krijgen.

Sommige willen graag op de zij liggen met het hoofd naar de tenen. Met het gezicht naar elkaars geslachtdelen.

De vrouw gaat op haar zij liggen. De partner gaat haaks op de grond liggen met het hoofd tussen haar benen. Zo ontstaat dus een 'T'.

Standje 69. Beide partners hebben tegelijk orale sex. Niet iedereen vindt dit prettig, want je kunt niet echt ontspannen genieten.

DE TECHNIEKEN

Iedere vrouw vindt niet hetzelfde lekker. Sommige willen graag langzaam en zacht gelikt worden terwijl anderen graag hard en snel willen. Ook is niet iedere vrouw hetzelfde geschapen. De een heeft een grote clitoris, zodat de partner die als het ware kan pijpen, terwijl bij de ander de clitoris nauwelijks is te zien. Zo zijn de kleine en grote schaamlippen bij iedere vrouw anders van formaat. Als de vrouw al weet wat ze lekker vindt, luister naar haar instructies.

Een goed advies is om de vagina op allerlei verschillende manieren te likken. Er zijn veel manieren, maar er zijn er maar enkele wat de vrouw lekker vind, Gewoon proberen en een goede terugkoppeling is erg belangrijk. Als de vrouw bijna tot een orgasme komt ga dan vooral door met wat je aan het doen was, Stop niet.

Lig je beide op een comfortabele manier, spreid dan haar vagina niet door middel van de handen. Als de vrouw zelf haar benen opent, dan gaat de vagina vanzelf open.

Schrijf met je tong het alfabet rond en op haar clitoris. De cijfers 1 t/m 10 kan natuurlijk ook!

Lik haar kleine schaamlippen en haar clitoris. Maak een zachte tong voor de clitoris. Je kunt ook de clitoris zoenen of zuigen met de lippen er overeen.

Sommige vrouwen vinden het fijn wanneer je de binnenkant van de vagina opening likt. Maak een harde tong.

Lik haar clitoris terwijl je met 2 vingers in haar vagina gaat en de G-plek prikkelt.

Je kunt gebruik maken van een vibrator, dildo terwijl je de vagina likt, zoent en zuigt. Sommige vrouwen vinden dit heerlijk terwijl ze orale sex hebben.

Voor alle tips op deze pagina geld: Gebruik je fantasie en combineer het een met het ander en communiceer met elkaar.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15494598
Iemand op wien ik dit mag uitproberen?
Mja
pi_15494629
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:22 schreef erodome het volgende:
Beffen is de prettigste manier van orale sex bij de vrouw.
Welke zijn er dan nog meer
  Redactie Frontpage woensdag 17 december 2003 @ 21:28:49 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15494651
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:28 schreef Greyfox het volgende:

[..]

+ 2 scherp

Volgende week een itempje rimmen?

pi_15494668
heb geen tips van erodome nodig gelukig
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_15494682
k'ook nie
'The world is mine'
pi_15494687
Ik laat dit topic even op mijn dekbedovertrek uitprinten. .
pi_15494765
quote:

[..]

zoenen als je sex een beetje ruim neemt
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_15494884
lekker gebagger weer zeg hier.....

[ontopic]

Leuke tips Erodome ;-)

die cijfers en letters kon nog wel eens fun zijn ook om te doen

pi_15494911
Ontopic!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15494928
quote:
Niets voelt prettiger dan een warme natte tong langs haar vagina, clitoris en kontgaatje.
Dit stukje haalt voor mij al alle geloofwaardigheid uit het artikel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15494930
quote:

Als de vrouw bijna tot een orgasme komt ga dan vooral door met wat je aan het doen was, Stop niet.

Idd!

Misschien is dit voor mannen wel lekker, een soort van plagen of om het uit te stellen, maar ik vind het alleen maar irritant! Niet stoppen idd

[Dit bericht is gewijzigd door Leila op 17-12-2003 21:37]

Vind ik
pi_15494939
quote:

[..]

hahaha inderdaad!
  FOK!fotograaf woensdag 17 december 2003 @ 21:38:58 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15494974
Tipje van Freud:
- Handen + buik = veel fun. Buik en zij zijn erg gevoelig als je bezig bent.
- Fisherman's friend etc maakt het gevoeliger en voor sommige vrouwen daarom lekkerder. Bedenk wel dat het suiker is, en dat ze het daarna goed schoon moet maken!
- Zorg dat je je hoofd redelijk recht kan houden tov rug, nekpijn halverwege is niet relaxed.
- SCHEER je stoppels eerst ff weg
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_15494984
Heerlijk onderwerp.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  FOK!fotograaf woensdag 17 december 2003 @ 21:39:46 #16
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15495005
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:37 schreef Leila het volgende:
Misschien is dit voor mannen wel lekker, een soort van plagen of om het uit te stellen, maar ik vind het alleen maar irritant! Niet stoppen idd
Verschilt hoor, sommigen zijn gewoon enorm gevoelig ineens en is het niet zo super meer.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 17 december 2003 @ 21:40:48 #17
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_15495038
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:29 schreef martijntie het volgende:
heb geen tips van erodome nodig gelukig
Zoveel mannen zijn er niet die lekker kunnen beffen hoor
Extra tips kunnen nooit kwaad imo.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_15495083
quote:
Idd!

Een vrouw kan mij sowieso niet op het randje laten balanceren zoals ik dat zelf wel kan.
pi_15495133
quote:

[..]

Idd!

Of je schiet over je orgasme heen erdoor, dat is dus echt zwaar balen...

Stoppen en plagen kan heel erg leuk zijn, maar dan moet het wel goed gedaan worden, want als de man te laat stopt dan heb je wel de gevoeligheid alsof je een orgasme heb gehad, maar niet het orgasme...

pi_15495151
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:39 schreef freud het volgende:

[..]

Verschilt hoor, sommigen zijn gewoon enorm gevoelig ineens en is het niet zo super meer.

Klopt.

En juist daarom, als het eenmaal zover is, niet stoppen

Vind ik
pi_15495220
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Of je schiet over je orgasme heen erdoor, dat is dus echt zwaar balen...

Stoppen en plagen kan heel erg leuk zijn, maar dan moet het wel goed gedaan worden, want als de man te laat stopt dan heb je wel de gevoeligheid alsof je een orgasme heb gehad, maar niet het orgasme...

Juist! Je hebt de gevoeligheid van een orgasme gehad, maar niet het orgasme ja! Jeetjemina zeg, inderdaad haha Dat is een hele goede omschrijving ipv "Ik weet het niet zeker" hahaaa

Maar wat bedoel je met dat je door je orgasme heen schiet?

Vind ik
pi_15495308
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:47 schreef Leila het volgende:

[..]

Juist! Je hebt de gevoeligheid van een orgasme gehad, maar niet het orgasme ja! Jeetjemina zeg, inderdaad haha Dat is een hele goede omschrijving ipv "Ik weet het niet zeker" hahaaa

Maar wat bedoel je met dat je door je orgasme heen schiet?

Tja, zo noem ik dat gewoon

Je hebt de opbouw van het orgasme, je voelt het orgasme aankomen, dan word er gestopt(of ineens totaal van techniek veranderd ) en dan is het weg, maar dus wel het gevoel alsof je bent klaargekomen(die gevoeligheid).

Het is dus net alsof je over je orgasme heen schiet, die overslaat.

pi_15495384
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, zo noem ik dat gewoon

Je hebt de opbouw van het orgasme, je voelt het orgasme aankomen, dan word er gestopt(of ineens totaal van techniek veranderd ) en dan is het weg, maar dus wel het gevoel alsof je bent klaargekomen(die gevoeligheid).

Het is dus net alsof je over je orgasme heen schiet, die overslaat.

Vaak genoeg gehad Dat ik dacht huh?

Als ik aangeef dat het lekker is, dan wordt er nèt een tikkie veranderd van techniek idd

Vind ik
pi_15495625
Whehe, *herkenning*... Frustrerend is dat.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15495709
*aantekeningen maakt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')