quote:Hij is erg fijn!
Op woensdag 24 december 2003 21:32 schreef postman het volgende:
de duidelijke overheerser van idols 2003 - herman
quote:En ook heel erg eng...!
Op woensdag 24 december 2003 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hij is erg fijn!
Dat meervoud slaat eigenlijk nergens op, er wint maar 1 idool.
Herman was cool Jammer alleen dat hij geen woord engels spreekt net als die pipo met die beugel die het nu al heeft over Plastische chirurgie (niet dat het helpt maar dat is een andere discussie)
Dat chagerijnige meisje wat op een paard lijkt of er iets mee wilde doen was ook erg komisch.
Ik ga al mijn vrienden en vriendinnen opnaaien dat ze kunnen zingen en mee moeten doen.
En over de juri, zij doen het hartstikke goed. Als er meisjes psychisch in de knoei raken omdat ze nhiet kunnen zingen dan licht dat niet bij de Juri maar bij hun zelf.
Ik houd er wel van als ze recht door zee zijn.
quote:NL marketing technisch beter.
Op donderdag 25 december 2003 01:25 schreef Viper-X het volgende:
Ik liep me af te vragen waarom NL de programma-naam eigenlijk in meervoud heeft? (Dus : "Idols" i.p.v. gewoon "(...) Idol" zoals ik andere landen).Dat meervoud slaat eigenlijk nergens op, er wint maar 1 idool.
Wie zal vandaag het mooiste meisje van de klas worden? We hebben Alice gehad, vorige week Meike, en daar tussenin eentje waarvan ik de naam ben vergeten...
!
quote:En ook ontzettend ingehuurd...schat ik zo...of hij is mentaal niet 100% zegmaar...of gewoon compleet debiel.
Op woensdag 24 december 2003 21:52 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
En ook heel erg eng...!
quote:De vriendin van een collega van mij komt oorspronkelijk uit Schoonhoven, de dame van "power to the kingkong" schijnt daar bekend te staan als soort van dorpsgek! Ik gok dat ook Herman wel echt zal zijn, er zijn nu eenmaal mensen die zichzelf schaamteloos voor lul durven te zetten!
Op zaterdag 27 december 2003 20:38 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
En ook ontzettend ingehuurd...schat ik zo...of hij is mentaal niet 100% zegmaar...of gewoon compleet debiel.
quote:Ik zeg houwe zo!
Op zaterdag 27 december 2003 20:40 schreef Gerdo het volgende:[..]
De vriendin van een collega van mij komt oorspronkelijk uit Schoonhoven, de dame van "power to the kingkong" schijnt daar bekend te staan als soort van dorpsgek! Ik gok dat ook Herman wel echt zal zijn, er zijn nu eenmaal mensen die zichzelf schaamteloos voor lul durven te zetten!
.
Herman is inmiddels een ingeburgerd woord voor loser geworden hier!
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenMeloen op 27-12-2003 20:45]
quote:Dat was het hier zelfs al voordat die arme jongen op tv was geweest! Ik moet een voorgevoel gehad hebben!
Op zaterdag 27 december 2003 20:42 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Ik zeg houwe zo!
Herman is inmiddels een ingeburgerd woordt voor loser geworden hier!
"Goed bezig Herman!"
quote:Bijna
Op zaterdag 27 december 2003 20:59 schreef amsterdam19 het volgende:
ZO t gaat weer beginnen
ben je er?
quote:Ja lieverd
Op zaterdag 27 december 2003 20:59 schreef toska het volgende:
klaar zit. SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEben je er?
quote:hoi schatje,
Op zaterdag 27 december 2003 21:00 schreef schatje het volgende:[..]
Ja lieverd
.
quote:goed zo
Op zaterdag 27 december 2003 21:00 schreef schatje het volgende:[..]
Ja lieverd
.
quote:Goed zo! jou kunnen we ook niet missen
Op zaterdag 27 december 2003 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er ook weer.
| Forum Opties | |