quote:Enter The Matrix scoort ook enorm
Op maandag 22 december 2003 08:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Denk dat je de aktuele verkoopcijfers niet wilt zien
Spel scoort over het algemeen gigantisch,.. en ik vond hem fantastisch
quote:Goed punt.
Op maandag 22 december 2003 09:21 schreef BMH het volgende:[..]
Enter The Matrix scoort ook enorm
quote:Na bijna een jaar lang van vieze drek (kotor uitgezonderd), gunnen we jou ook wel een leuk vooruitzichtje.
Op maandag 22 december 2003 01:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een matig spelaanbod in het vooruitzicht zeg, ik ben blij dat ik een XBOX heb staan..
.
quote:and that's the way the cookie crumbles
Op maandag 22 december 2003 09:39 schreef speknek het volgende:[..]
Na bijna een jaar lang van vieze drek (kotor uitgezonderd), gunnen we jou ook wel een leuk vooruitzichtje.
quote:
Op maandag 22 december 2003 09:39 schreef speknek het volgende:[..]
Na bijna een jaar lang van vieze drek (kotor uitgezonderd), gunnen we jou ook wel een leuk vooruitzichtje.
quote:wat kom jij hier eigenlijk in het CUBE topic doen??
Op maandag 22 december 2003 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
. *proest*
.
Gamespy:
Best Original Music in a Game - Freedom Fighters
Most Surprisingly Good Game - Otogi
Best Licensed Music in a Game - True Crime
Best Story in a Game - Beyond Good & Evil
Best Sound Effects in a Game - Uru: Ages Beyond Myst
Best Technical Achievement in a Game - SSX3
Best Voice Acting in a Game - The Getaway
Best Artistic Achievement in a Game - The Legend of Zelda: The Wind Waker
Best Expansion Pack - Warcraft III: The Frozen Throne
Best Game Based on a TV or Film Property - Star Wars: Knights of the Old Republic
Best Multiplatform Game - Prince of Persia: The Sands of Time
Best Classic Game Compilation - The Legend of Zelda Collector's Edition
Coolest New Character - Tesshu - Tenchu: Wrath of Heaven
Funniest Game - The Simpsons: Hit & Run
Biggest News - The Half-Life 2 code heist
Most Innovative Game - EyeToy: Play
Best Multiplayer Game - Warcraft III: The Frozen Throne
quote:Kijken of er nog leuke games uitkomen voor een console die ik hier heb staan.. Is that a crime?
Op maandag 22 december 2003 10:23 schreef mordradead het volgende:[..]
wat kom jij hier eigenlijk in het CUBE topic doen??
En al had ie er geen, hij is mod, dus moet erop letten dat hier niet zoveel geslowchat wordt
! *HINT*
quote:Wisten jullie trouwens dat er een remake van Carmen Sandiego op de GC komt..
Op maandag 22 december 2003 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daggla is een beetje een rebel kindertjesHij heeft verder gewoon een Cube hoor, dus hij is welkom hier
En al had ie er geen, hij is mod, dus moet erop letten dat hier niet zoveel geslowchat wordt! *HINT*
Carmen Sandiego does LA ?
quote:nee, dat niet maar donkey konga en final fantasy zijn toch mooie games (duurt vast nog wel ff
Op maandag 22 december 2003 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kijken of er nog leuke games uitkomen voor een console die ik hier heb staan.. Is that a crime?
.
quote:Secret of the Stolen Drums heet ie..
Op maandag 22 december 2003 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:Carmen Sandiego does LA ?
quote:Tis *hopelijk* een remake van "Where in time is Carmen Sandiego", dat is echt een classic..
Op maandag 22 december 2003 10:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
quote:Zou Debbie does Dalles ook uitkomen voor de GC?
Op maandag 22 december 2003 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:Carmen Sandiego does LA ?
quote:Koop dan gewoon SSX3, dan weet je tenminste zeker dat je een goeie game hebt.. Ik vind SSX3 iig stukken beter dan 1080..
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik snap er echt geen bal meer van is 1080 avalanche nou beter dan SSX 3 of niet. OP de ene site krijgt 1080 een 6 en in de PU krijgt hij een 8.4 lekker verwarrend.
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:26 schreef Wedge het volgende:
hey Biggs Animal Crossing komt toch uit in Europa haha.Heb ik hem net laten importeren
Ik heb hem in iedergeval wel goedkoper want hij zal hier nieuw wel weer 60 euro kosten ofzo. Hoop dat ze ook sinterklaas d'r in stoppen.
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:37 schreef Biggs het volgende:[..]
Ook zijn de seizoenen NIET omgedraaid, de Australiėrs zitten daar dus nu op het strand bij 30 graden kerst te vieren maar in AC ligt er sneeuw. ![]()
Ik denk dus niet dat we Sinterklaas, koninginnedag, carnaval en bevrijdingsdag hoeven te verwachten als AC naar Europa komt. Gewoon Thanksgiving en andere dagen waar we hier niets aan hebben.
Het positieve daaraan is natuurlijk wel dat er niet veel tijd verloren hoeft te gaan aan de lokalisering.
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:51 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Australische versie, en daarin zitten zover ik kan zien GEEN specifieke feestdagen. Geen koninginnedag, geen ANZAC day, gewoon Amerikaanse feestdagen en verder niets.Ook zijn de seizoenen NIET omgedraaid, de Australiėrs zitten daar dus nu op het strand bij 30 graden kerst te vieren maar in AC ligt er sneeuw.
Ik denk dus niet dat we Sinterklaas, koninginnedag, carnaval en bevrijdingsdag hoeven te verwachten als AC naar Europa komt. Gewoon Thanksgiving en andere dagen waar we hier niets aan hebben.
Het positieve daaraan is natuurlijk wel dat er niet veel tijd verloren hoeft te gaan aan de lokalisering.
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:33 schreef BMH het volgende:
Best Original Music in a Game - Freedom Fighters
Best Licensed Music in a Game - True Crime
Funniest Game - The Simpsons: Hit & Run
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |