quote:1.de punten.
Op zaterdag 20 december 2003 16:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gebracht door een lakei op een gouden kussentje
![]()
Ook een beetje zelf denken he
.
quote:Vond hem gewoon humor
Op zaterdag 20 december 2003 16:56 schreef Lexie het volgende:[..]
1.de punten.
2.Twee van de drie spellen kopen.Ook een beetje zelf denken he
.
quote:Ik had hem gekocht voor 4500 sterren. (wat moet je anders met die sterren doen... )
Op zaterdag 20 december 2003 16:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Op welke manier had je hem verkregen?
quote:18 wallpapers kopen
Op zaterdag 20 december 2003 17:30 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik had hem gekocht voor 4500 sterren. (wat moet je anders met die sterren doen... )
quote:en gelijk heb je, monkeyball 1 is veel leuker dan 2
Op zaterdag 20 december 2003 16:23 schreef Strong_Bad het volgende:
Zo, toch maar ff SMB opgepikt. Laatst SMB2 gekocht voor 59 en teruggebracht voor SoulCalibur II, maar voor 15 euro kon ik SMB niet laten liggen.
quote:Ik hoop ook op deze week
Op zaterdag 20 december 2003 17:53 schreef HomerJ het volgende:
dat betekent dat ik ongeveer deze week ook zou krijgen
Negatief: De eerste 6 missies haal je in 1 keer, maar daarna is het meteen super moeilijk. Ook is het enorm moeilijk om medalies te halen. Soms is er een enkele framerate drop bij intense combat (nog maar in 1 level gebeurt, je zat toen in een ATST & ATAT
).
Positief: Afwisselend. Groot spel. Multiplayer is geweldig! Framerate is goed zelfs in multiplayer. Jedi Starfighter!!!
quote:de game is idd leuker dan ik had verwacht... ik ben nu bij het level waar je met de speederbike door het bos moet.. ben al een hele tijd op weg, maar wordt dat steeds door zo'n trooper tegen een boom aan gegooid...
Op zondag 21 december 2003 09:59 schreef BMH het volgende:
Star Wars Roque Squadron III: Rebel Strike over treft al mijn verwachtingen! De Single player is intens en heel afwisselend. Multiplayer is enorm uitgebreid (je krijgt Roque Squadron II erbij voor multiplayer!). En de loopmissies zijn best wel lachen ondanks de camera standen.Negatief: De eerste 6 missies haal je in 1 keer, maar daarna is het meteen super moeilijk. Ook is het enorm moeilijk om medalies te halen. Soms is er een enkele framerate drop bij intense combat (nog maar in 1 level gebeurt, je zat toen in een ATST & ATAT
).
Positief: Afwisselend. Groot spel. Multiplayer is geweldig! Framerate is goed zelfs in multiplayer. Jedi Starfighter!!!
quote:lol. Daar ben ik nog niet. Kep nu al 12 keer het geonosis level gespeeld, alleen omdat ik de jedi Starfighter zo vet vind
Op zondag 21 december 2003 10:11 schreef Retarded het volgende:[..]
de game is idd leuker dan ik had verwacht... ik ben nu bij het level waar je met de speederbike door het bos moet.. ben al een hele tijd op weg, maar wordt dat steeds door zo'n trooper tegen een boom aan gegooid...
Ik ben trouwens best blij met de rustige periode die komt. Ik moet tog nog Tony hawk's underground, Vietwful Joe, F-Zero, 1080 avalanche nog kopen.
quote:Geen FPS eikel
Op zondag 21 december 2003 12:17 schreef Hakkert het volgende:
shooters zuigen op een console
quote:ow
Op zondag 21 december 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen FPS eikel
Het spel ziet er zo overdonderend uit! Het is gewoon te leuk om een paar honderd Tie fighters door het beeld te zien razen met lasers overal.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-12-2003 15:20]
quote:d8 ik eerst ook, maar nu ik de game heb denk ik wel anders. De mech en race levels zijn uitstekend gedaan. De on-foot missies zijn slechter, maar nog steeds erg leuk! Lekker achter een turret alle troopers afraggen
Op zondag 21 december 2003 15:19 schreef Varr het volgende:
Rebel strike lijkt me wel vet, maar ze hadden het toch beter op alleen het vliegen kunnen houden imo, afwisseling is leuk maar toch lijkt rougue squadron style me beter.
quote:Het ziet er idd prachtig uit
Op zondag 21 december 2003 15:15 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Het spel ziet er zo overdonderend uit! Het is gewoon te leuk om een paar honderd Tie fighters door het beeld te zien razen met lasers overal.
quote:het is ook prachtig
Op zondag 21 december 2003 16:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het ziet er idd prachtig uit
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:14 schreef mordradead het volgende:[..]
het is ook prachtig
quote:Ja maar het sucked ook
Op zondag 21 december 2003 17:14 schreef mordradead het volgende:[..]
het is ook prachtig
quote:Het is prachtig en het sucked....... hmmmmmmmmmmmmm
Op zondag 21 december 2003 18:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja maar het sucked ook
quote:Moeilijk he,... ik heb wel eens vaker een spel gezien wat ik mooi vond maar niks aan vond
Op zondag 21 december 2003 18:42 schreef Varr het volgende:[..]
Het is prachtig en het sucked....... hmmmmmmmmmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |