Is dit nou Linda of toch niet?
quote:Snik, die goeie ouwe tijd ....
Op donderdag 18 december 2003 18:37 schreef Dagonet het volgende:
Wat niet is kan nog komen.
JOEPIEEEEEEEEE
quote:The Dukes of Hazard
Op donderdag 18 december 2003 17:22 schreef Kozzmic het volgende:
Qua TV: Pipo, Fabeltjeskrant, Hamelen, Ti-ta Tovenaar.
quote:Nu jij er bent zal dat vast niet lang meer duren
Op donderdag 18 december 2003 18:33 schreef Loesje29 het volgende:
Een 30/40 topic zonder ruzie?![]()
quote:Ja, zie je, ik vond het ook al een rare Linda.
Op donderdag 18 december 2003 18:47 schreef Kbot2000 het volgende:
Volgens mij niet hoor...
Fun Factory was leuker trouwens.
quote:Echt loesje, deze is TE makkelijk...
Op donderdag 18 december 2003 18:48 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Snik, die goeie ouwe tijd ....
JOEPIEEEEEEEEE
cutkoocies
[Dit bericht is gewijzigd door Kbot2000 op 18-12-2003 19:04]
quote:Rooie!!!
Op donderdag 18 december 2003 18:53 schreef Rodekanarie het volgende:
Nu jij er bent zal dat vast niet lang meer duren
Misschien moeten we weer een keer een 30/40 meeting doen
quote:Jaaaa! Met Daisy
Op donderdag 18 december 2003 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
The Dukes of Hazard
Ik was overigens ernstig fan van Briefgeheim (met een piepjonge Leontine Ruiters!) op televisie ´vroeger´.
En ik ben het niet eens met de topictitel
quote:Waar zouden we ruzie over moeten hebben
Op donderdag 18 december 2003 18:33 schreef Loesje29 het volgende:
Een 30/40 topic zonder ruzie?![]()
quote:Je kunt het zo gek niet bedenken of er werd wel ruzie over gemaakt...
Op donderdag 18 december 2003 19:46 schreef hace_x het volgende:[..]
Waar zouden we ruzie over moeten hebben
quote:T klonk zoiets als kkkoel
Op donderdag 18 december 2003 19:12 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Jaaaa! Met Daisy
Wat zei die agent (Roscoe?) nou ook alweer altijd?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:49 schreef QTPi het volgende:
T klonk zoiets als kkkoel
Roskoo Pie Koltreen'
Yiehaaaaaaaaa
Ik dacht ook zoiets ja! Even fonetisch hoe ik dacht dat het klonk:
Rosko pie kjoe treening kjoe kjoe kjoe *in handen wrijft*
Zoiets?
En Shtirlits. (17 momenten van het voorjaar) Maar die is al veel ouder.
Waldolala en de stratemaker op zee show
quote:Waldoooooooooolalaaaaaaaaaaaaaa *tralala*
Op donderdag 18 december 2003 20:03 schreef Kbot2000 het volgende:
Waldolala en de stratemaker op zee show
Reminds me of Luv.
And that reminds me of:
Ehm, jongeren onder ons...
Die Brard was vroeger best leuk. En niet zoals nu in Patty`s Posse
quote:Ze konden er niet heen lopen, vanwege een muur die daar tussen stond
Op woensdag 17 december 2003 20:01 schreef Hayek het volgende:[..]
Nee dat begrijp ik ook niet. Misschien waren het communistische vogels?
Geboortedatum ik: 30-05-87, en toch herken ik bijna alles, of weet wat et is en dat et zo was .
quote:idem hier..
Op woensdag 17 december 2003 22:28 schreef UberPhreak het volgende:1981 en ik ken het allemaal
En daarnaast heb ik nog > 20 klassiek pong consoles/home computers uit dien tijd
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:55 schreef hace_x het volgende:
Voor iedereen die denkt dat ze nog jong zijn, eh, helaas. Open je ogen.De meeste studenten die dit jaar beginnen op de universiteit zijn geboren in 1985. Zij hebben nooit: " We are the world, we are the children... (michael jackson ofzo??) of Sunday bloody Sunday (jawel...)" gezongen. Ze zijn te jong om zich de explosie van de Challenger te herinneren(deze is waar idd). Voor hen hebben AIDS en werkloosheid altijd bestaan (ook waar, al bestaat werkeloosheid al iets langer dan 18 jaar
).
Een Twix heeft nooit een Raider geheten(True). Ze hebben nog nooit
gedemonstreerd tegen kernraketten(true!). Ze hebben nooit met een Atari of
Commodore 64 gespeeld(niet waar!), ze hebben zelfs nog nooit van Pac-Man of Pong gehoord (jawel, bij keen zat een pong, en op een twilight stond een nieuwe pong) en pac-man heb ik ook nog gespeeld)! Ze hebben nog nooit een 5 1/4 inch diskette gezien. De CD kwam op de markt toen zij net een jaar oud waren. Ze hebben nooit een single van Duran Duran of Wham! gehad (gelukkig!).Ze weten niet wat het is om op de lange golf naar de radio te luisteren(juistem). De meesten weten niet hoe vroeger de TV's eruit zagen, ze kunnen zelfs niet verklaren hoe ze zonder afstandsbediening (bediening op TV?, hebben wij ook nog gehad tot mijn 8 of 9 ofzo, zou kunnen dat wij achterliggen) kunnen functioneren en hoe je zwart-wit kunt kijken.
Ze hebben nog nooit naar "Star trek (jawel, voyager is cool)", "Wicky de Viking (ook wel... maar is het nou een jongen of meisje?)" of "Maja de bij (welles, al was ik er toen al te oud voor (of het waren herhalingen))" gekeken. Ze denken dat James Bond altijd Pierce Brosnan is geweest (sean connory en die andere gozer(s) ken ik idd niet.. bond is niet stoer..). Een studiebeurs die geen lening is en waar je niet voor hoeft te presteren is voor hen een utopie (so true. Ze denken nooit aan de tune van "Jaws" als ze in zee zwemmen (true). Ze denken dat een telefoon "met draad" science fiction is (nopes..). Rolschaatsen hebben voor hen altijd wieltjes op 1 rij gehad (ook nee). Voor hen is Michael Jackson altijd al wit geweest (ok ik leefde niet toen hij getint was nee). Ze weten niet dat Travolta kan dansen (op zaterdagavond) (jewel.. fever). Ze weten niet wat voor klootzak JR is (en wie op hem geschoten heeft).
Ze hebben geen idee waarom vogels van West naar Oost Berlijn zouden vliegen. Ze snappen niet waarom je naar de duitse televiesie zou kijken als je een spannende film wil zien (ook al is die nagesynchoniseerd). Ze worden ook niet zenuwachtig als zaterdagmiddag rond half vijf het wc-papier bijna op blijkt te zijn. Ze denken dat "Charlie's Angels" en Mission Impossible gewoon films zijn die het afgelopen jaar zijn uitgekomen. Ze snappen niet wat er leuk was aan walkie-talkies met een rijkweidte van wel 250 meter. Als jij een van die zeldzame 30'ers bent nog steeds zonder mobieltje die ze vraagt wat sim lock vrij is kijken ze je aan alsof je van een andere planeet komt (heey ik heb geen mobiel, nooit gehad!!!). Ze weten niet dat de regisseur Ron Howard Richie speelde in Happy Days (ja weet ik veel dat hij ook nog de regisseur is). Ze denken dat Picasso een naam van een auto is (citroen he?? das die gozer die zo'n schilderijke maakte over de oorlog in spanje... En dan te bedenken dat dit de mensen zijn die nu gaan studeren. Zij zijn de jongeren van nu.
(ja, de algemene kennis is idd ver te zoeken tegenwoorig.. als je in 6vwo zit en je klasgenoot vraagt of japan in europa ligt begin je ook bang te worden..)De symptomen waaruit blijkt dat jij ouder wordt: 1. Je begrijpt de
bovenstaande tekst en je glimlacht en denkt "mijn god"
(ARGH ik wordt ouder... 4 november 1985 btw...2. Je doet aan sport en je vertelt vol trots aan iedereen dat je sport
(wanneer je sport). (jeuj ik sport niet maar da klopt dus ook)3. Je hebt "medicijnen" in je badkamerkastje (hoofdpijn, etc..)
(nope)ik ben jong en ken ook nog eens een stukje geschiedenis.. jottem!!!
Cheers,
quote:Yeah, ik sluit me aan bij de '68 divisie
Op donderdag 18 december 2003 16:44 schreef Aernout het volgende:
Ik ben van '68 dus best wel een ouwe lul.
En ik kan me de oliecrisis (1973) nog herinneren: geen auto's op straat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |