abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2003 @ 08:50:27 #51
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_15504394
quote:
Op donderdag 18 december 2003 03:54 schreef Sessy het volgende:
Ik word maandag 18 en ik:

>>ze hebben zelfs nog nooit van Pac-Man of Pong gehoord! <<
jawel hoor

Van wie waren die kasten dan?
quote:
>>Een studiebeurs die geen lening is<<
word ik boos over he...

>>en waar je niet voor hoeft te presteren is voor hen een utopie.<<
Naja, uiteindelijk werd je toch wel van de universiteit getrapt maar idd - utopie

Hehe.. wet van vraag en aanbod: er zijn nu veel meer die van het VWO en HAVO komen dan vroeger, en volgens mij ook veel meer studenten dan 15 jaar geleden, denk.
quote:
>Ze worden ook niet zenuwachtig als zaterdagmiddag rond half vijf het wc-papier bijna op blijkt te zijn.<<
Nee want ik weet nog heel goed dat ik tot m'n achtste m'n reet met krantenpapier heb afgeveegd. En dat je anders ook onder de douche kan.
En dat als je toch maar kranten gebruikt, je ze eerst moet kreuken en tegen elkaar wrijven, anders doet je kontje pijn
wil ik dit wel weten
quote:
ohja
ik weet zelfs een aantal paddestoelen die je kunt eten.
ik weet nog dat we vlees in disinfecteerdingen gekookt hebben omdat het bedorven was maar we toch wat moesten eten.
ik weet hoe je test of een ei nog goed is
ik weet hoe je ziet of een glaspot met eten nog goed is
ik weet hoe je eten conserveert in glazen potten

maar ik ben het met je eens
de meeste studenten zullen zich in geval van WW3 niet kunnen redden

eh
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_15509326
quote:
Op donderdag 18 december 2003 03:23 schreef Sessy het volgende:
hmm... ik vind MS Paint charme hebben...

zielig he

Heheh Dan heb je vast nog nooit D-Paint geprobeerd
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_15509558
quote:
Op donderdag 18 december 2003 03:36 schreef Cytrex het volgende:
Dat klopt helemaal, zo te zien hebben we dezelfde verzameling, daarnaast staat hier nog een 1000-2000-3000 tower en 4000/40 met veel org. software (in box ja )
Ik heb een 4000/060+PPC604/200+CyberVisionPPC. De machine waarop ik Candy Factory heb gemaakt, heb je misschien wel eens van gehoord.

Een 2000 heb ik ook gehad, eerst een A en daarna het B model. 500 heb ik voor 40 piek van een collega overgekocht zes jaar geleden

De 1000 is ook een erg cool ding, de eerste Amiga's die ik ooit heb geprobeerd, met Kickstart 1.1 ofzo en DPaint 1, geweldig

Spectravideo SVI-328 heb ik ook nog, aangezien ik die vroeger heb gehad, maarja, blijft toch een beetje saai OS (voorloper MSX door Microsoft). Met hardware Colecovision en MSX emulators.

Voor de Vectrex kan ik Protector/YASI (Defender/Space Invaders) aanraden, kost maar ongeveer 10 Euro (ex. verzendkosten), echt geweldig mooi gemaakt.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
pi_15510754
Weet je wat ik cool vind, als je de kap van de 1000 afhaalt, en wat daar op staat........
pi_15511455
quote:
Ik (uit 1977) ben ook weer een ouwe l*l nu ik dit allemaal lees . (Al die dingen zijn herkenbaar/ heb ik meegemaakt). Vooral sinds ik vader ben voel ik me helemaal oud
Ouwel*l??????Jij??????
Uit 1977??????

Komop zeg........ik ben van 1951.......Das pas oud...en ben er blij mee dat ik tenminste al zover op weg ben.......

donderdag 18 december 2003 @ 13:45:20 #56
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_15511769
Aaahhh jeugdsentiment
treets en bonito's
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
  donderdag 18 december 2003 @ 15:56:13 #57
3542 Gia
User under construction
pi_15515747
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:35 schreef Lupala het volgende:

[..]

Ouwel*l??????Jij??????
Uit 1977??????

Komop zeg........ik ben van 1951.......Das pas oud...en ben er blij mee dat ik tenminste al zover op weg ben.......

Grrr. Niet eerlijk, jij hebt woodstock wel bewust meegemaakt. Ik ben van 63. Weet er wel wat van, maar was nog maar een kind.

Trouwens men heeft het hier over de berenboot. Als je dat kent ben je oud?
Wie kent nog Rikky en Slingertje, Polly, de Rattenvanger van Hamelen, Oebele? Daarvoor moet je toch wel rond de 40 zijn.

pi_15516933
ben ik oud,ben in 1982 geboren,en ik herinner me de raider wel nog.
Ik heb wel op de atari en commadoor gespeeld,heel veel van de dingen die je daar noemt herinner ik me wel.(wham,5.1/4 floppy etc etc)

Ben ik nou oud?(21)

----
There are no stupid questions, just a lot of inquisitive idiots.
  donderdag 18 december 2003 @ 16:39:50 #59
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15517044
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Grrr. Niet eerlijk, jij hebt woodstock wel bewust meegemaakt. Ik ben van 63. Weet er wel wat van, maar was nog maar een kind.

Is er überhaupt wel iemand die Woodstock bewust heeft meegemaakt?
quote:
Trouwens men heeft het hier over de berenboot. Als je dat kent ben je oud?
Wie kent nog Rikky en Slingertje, Polly, de Rattenvanger van Hamelen, Oebele? Daarvoor moet je toch wel rond de 40 zijn.
Ik ken alleen "kunt U mij de weg naar Hamelen vertellen" van de herhalingen, de rest is toch net voor mijn tijd.

Beertje Colargol

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_15517147
Ik ben van '68 dus best wel een ouwe lul.
En ik kan me de oliecrisis (1973) nog herinneren: geen auto's op straat
pi_15517163
  donderdag 18 december 2003 @ 16:45:41 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_15517188
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:02 schreef Greyfox het volgende:
Had jij pas in 1995 internet?
XS4All was 's Neerlands eerste publieke provider en begon in 1994 met dial-up verbindingen. Pas eind 1994 landelijk trouwens, je moest eerst nog naar 020 bellen

Dus zo gek is dat helemaal niet Ik ben zelf ook in 1995 begonnen, toen "The Internet Plaza" gelanceerd werd, die volgens mij niet meer bestaat en is opgegaan in Worldonline en daarna Tiscali ofzo...

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 18 december 2003 @ 16:45:57 #63
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_15517193
Je bent zo oud als dat je je voelt.
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
  donderdag 18 december 2003 @ 16:52:57 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_15517396
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:25 schreef Jummy het volgende:
Ik heb heel veel heel bewust meegemaakt toen ik jong was. Dit slaat absoluut nergens op!
Heb jij wel eens een plaat gekocht? Zo'n grote zwarte

Weet jij nog dat je een tijdje geen spinazie mocht eten of melk mocht drinken uit bepaalde gebieden in Europa vanwege radioactieve besmetting als gevolg van Tsjernobyl?

Heb je echt op school gekletst over wie JR nou neergeschoten zou hebben?

En ook een leuke: Herrinner je de aanslag op Ronald Reagan ook echt?

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 18 december 2003 @ 16:54:46 #65
76464 belastingambtenaar
gulheid kent geen tijd
pi_15517449
Altijd dat zinloze verschil tussen jong en oud. En dat gebral over de jeugdcultuur. Dat mogen we niet eens een cultuur noemen, want het is nog niet eens een halve cultuur. Laten we gewoon eerlijk blijven: jong is naief en oud is respectabel en verstandig.
ik in belastingen
  donderdag 18 december 2003 @ 16:55:23 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_15517466
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:43 schreef Aernout het volgende:
Een van mijn eerste herinneringen was dat John Lennon werd neergschoten. Dat was groot nieuws enzo!
-
  donderdag 18 december 2003 @ 16:58:40 #67
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_15517573
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:56 schreef Gia het volgende:
de Rattenvanger van Hamelen, Oebele? Daarvoor moet je toch wel rond de 40 zijn.
Klopt.
Ik ben 32 en ken Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer? en Oebele dus niet uit de eerste hand. Wel had ik er als kind platen van, gekregen van een iets ouder neefje.
Guttegut, wat vond ik dat leuke platen, en wat baalde ik dat die series niet meer uitgezonden werden!
En zelfs nu ben ik nog steeds best benieuwd naar Hamelen. Er schijnt echter niets van overgebleven te zijn, omdat opnamebanden kostbaar waren en opnieuw gebruikt werden. Hetzelfde als wat er gebeurd is met Ja zuster, nee zuster en Pipo de clown dus.
  donderdag 18 december 2003 @ 17:03:12 #68
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_15517707
Ik weet nog dat we in 1986 ademloos voor de televisie zaten toen die Challenger ontplofte. Het was een speciale vlucht, want voor het eerst ging een burger mee (een lerares) die vanuit de ruimte aan honderden scholen tegelijk les ging geven over sterrenkunde enzo... We hadden toen nog geen CNN, maar de Nederlandse televisie had ook alle programmering afgelast, en Wubbo Ockels er bij gehaald enzo.

Zijn er hier mensen die zich de vlucht van Wubbo nog herinneren trouwens?

-
pi_15518012
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:15 schreef Cytrex het volgende:
Weet je wat ik cool vind, als je de kap van de 1000 afhaalt, en wat daar op staat........
De pootafdruk van Mitchy, de hond van Jay Miner, die hem hielp bij ontwerp beslissingen
  donderdag 18 december 2003 @ 17:12:18 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15518021
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:58 schreef Frollo het volgende:

[..]

Klopt.
Ik ben 32 en ken Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer? en Oebele dus niet uit de eerste hand. Wel had ik er als kind platen van, gekregen van een iets ouder neefje.
Guttegut, wat vond ik dat leuke platen, en wat baalde ik dat die series niet meer uitgezonden werden!
En zelfs nu ben ik nog steeds best benieuwd naar Hamelen. Er schijnt echter niets van overgebleven te zijn, omdat opnamebanden kostbaar waren en opnieuw gebruikt werden. Hetzelfde als wat er gebeurd is met Ja zuster, nee zuster en Pipo de clown dus.

Je moet het gemist hebben in de herhaling (of je mocht nog niet kijken van je ouders, was je de oudste thuis? Ik ben twee jaar jonger en heb het wel gezien omdat mijn broers er naar keken).
En Hamelen is nu gewoon op DVD te krijgen hoor .

* Meeblért met kindertv.org

Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 18 december 2003 @ 17:13:58 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15518097
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:03 schreef maartena het volgende:
Ik weet nog dat we in 1986 ademloos voor de televisie zaten toen die Challenger ontplofte. Het was een speciale vlucht, want voor het eerst ging een burger mee (een lerares) die vanuit de ruimte aan honderden scholen tegelijk les ging geven over sterrenkunde enzo... We hadden toen nog geen CNN, maar de Nederlandse televisie had ook alle programmering afgelast, en Wubbo Ockels er bij gehaald enzo.

Zijn er hier mensen die zich de vlucht van Wubbo nog herinneren trouwens?

, live die explosie zien was bijna net zo huiveringwekkend als 11 sept.

Of het Heizeldrama? Of the Herald of Free Enterprise?

pi_15518391
Wat nieuws betreft staan me de Molukse gijzelingsacties nog bij (1975/1977) en de dood van Elvis (1977). De oliecrisis en de autoloze zondagen van 1973 ook, maar dat was meer vanwege het feit dat de straten leeg waren.

Qua TV: Pipo, Fabeltjeskrant, Hamelen, Ti-ta Tovenaar.

En ik ben van 1969.

pi_15520036
Een 30/40 topic zonder ruzie?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_15520084
TS is een zwaar dissidente 30er Een heleboel 30ers zijn natuurlijk eigenlijk gewoon kinderen, maar dan met veel levenservaring. Ik wel tenminste
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 18 december 2003 @ 18:37:56 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15520131
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:33 schreef Loesje29 het volgende:
Een 30/40 topic zonder ruzie?
Wat niet is kan nog komen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')