James Woods
Kan een film dragen (Vampires) maar doet het zelden. Vaak is hij een bijrolacteur die de ster kan wegspelen (Assasins).
Kevin Bacon
Draagt wel films, maar niet vaak. Zelfs in Hollow Man was hij speelde hij bijrol, de effecten kwamen op de eerste plan. Kan ook hoofdrolspelers wegspelen (Murder in The First).
En wat te denken van Kevin Spacey:
Sinds American Beauty lijkt hij een A acteur, al was Pay It Forward, de opvolger zeg maar, weer een flop.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 21-06-2001 23:11]
quote:Robert Patrick
Op donderdag 21 juni 2001 23:05 schreef zodiakk het volgende:
hoe heet die gast die de badguy in Terminator 2 speelde? Dat is echt een A-acteur.
Steve Buscemi
quote:Robert Patrick ja! Mijn favo B-acteur.
Op donderdag 21 juni 2001 23:07 schreef Herald het volgende:[..]
Robert Patrick
heeft vast wel wat hoofdrollen van enkele direct-to-video films op zijn naam staan
quote:De beste!
Op donderdag 21 juni 2001 23:10 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Steve Buscemi
quote:Dit zijn toch allemaal A-acteurs? Welke A en B heb je het over? Waar staat dat lijstje? Wat is het criterium, een film kunnen dragen? Hebben ze allemaal al gedaan...
Op donderdag 21 juni 2001 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Ed Harris
De ultieme bijrol acteur. Kan alles spelen en speelt vooral veel en goed.
James Woods
Kan een film dragen (Vampires) maar doet het zelden. Vaak is hij een bijrolacteur die de ster kan wegspelen (Assasins).Kevin Bacon
Draagt wel films, maar niet vaak. Zelfs in Hollow Man was hij speelde hij bijrol, de effecten kwamen op de eerste plan. Kan ook hoofdrolspelers wegspelen (Murder in The First).En wat te denken van Kevin Spacey:
Sinds American Beauty lijkt hij een A acteur, al was Pay It Forward, de opvolger zeg maar, weer een flop.
quote:Was zijn prestatie een flop of de film, want ik heb de film net gezien en ik vond 'm best goed.
En wat te denken van Kevin Spacey:
Het is dus precies zoals ik het eg in de topic titel: acteurs die niet veel hoofdrollen aangeboden krijgen (al dan niet voor 20 miljoen pf) maar het wel verdienen.
quote:Hmm, geld dus. Lastig, want ik vind bijvoorbeeld Johnny Depp een (meesterlijke!!) A-acteur. Hij draagt vaak de film, speelt hoofdrollen en is veelgevraagd. Maar vanwege zijn voorkeur voor kleinere artistieke films zal hij de 20 miljoen niet snel halen.
Op vrijdag 22 juni 2001 01:49 schreef SunChaser het volgende:
A acteurs zijn o.a. Tom Hanks, Tom Cruise en Adam Sandler, die 20 miljoen pf krijgen omdat ze veel bezoekers weten te trekken.Het is dus precies zoals ik het eg in de topic titel: acteurs die niet veel hoofdrollen aangeboden krijgen (al dan niet voor 20 miljoen pf) maar het wel verdienen.
Maar goed, als Adam Sandler een A-acteur is verdient nemand het om met hem op een lijst te staan...
quote:Ach hij draagt in ieder geval de videoclip van Fatboy Slim
Op vrijdag 22 juni 2001 10:11 schreef Mza het volgende:- Christopher Walken
En zelf vind ik micheal madsen ook altijd wel cool.
Geniaal in Usual Suspects, Snatch, en die laatste film met Michael Douglas waarvan ik de naam vergeten ben...
quote:Steve speelt een kleine rol in elke Adam Sandler film
Op vrijdag 22 juni 2001 13:43 schreef Tweek het volgende:
Idd steve buscemi het liefst ook nog eens b-films.
quote:Traffic
Op vrijdag 22 juni 2001 17:02 schreef bogus het volgende:
Benicio del ToroGeniaal in Usual Suspects, Snatch, en die laatste film met Michael Douglas waarvan ik de naam vergeten ben...
en hij was ook geniaal als advocat in F&L in LV
quote:Than you haven't seen State and Main yet...
Op zaterdag 23 juni 2001 00:32 schreef Arcee het volgende:
Philip Seymour Hoffman. Meest briljante acteur van het moment. IJzersterk in alles waar ik 'm in gezien heb. Dat zijn o.a.: Flawless, Magnolia, The Talented Mr Ripley en Happiness.
quote:die heeft volgens mij toch al redelijk wat hoofdrollen op z'n naam staan hoor.
Op woensdag 04 juli 2001 01:30 schreef SunChaser het volgende:
Vergeet ik helemaal Willem Dafoe
quote:ZOOO goed!
Op zaterdag 23 juni 2001 02:00 schreef Dopamine het volgende:[..]
Than you haven't seen State and Main yet...
Damn he's good!!!
quote:In mijn opzicht is Hoffman's mooiste rol nog steeds die van de creepy übernerd Allen in 'Happiness'
Op zaterdag 23 juni 2001 02:00 schreef Dopamine het volgende:[..]
Than you haven't seen State and Main yet...
Damn he's good!!!
Jack Black in zijn eerste grote hoofdrol, Shallow Hal, viel wel wat tegen trouwens.
quote:Stir of echos gezien?
Op donderdag 21 juni 2001 23:02 schreef SunChaser het volgende:Kevin Bacon
Draagt wel films, maar niet vaak. Zelfs in Hollow Man was hij speelde hij bijrol, de effecten kwamen op de eerste plan. Kan ook hoofdrolspelers wegspelen (Murder in The First).
Pauly Shore (In the Army Now, Jury Duty, Bio Dome etc etc)
Seann William Scott (Dude Where's My Car, Evolution, American Pie etc etc)
En natuurlijk Steve Buscemi aka Mister Pink
Stuk voor stuk geweldige acteurs met een aparte stijl.
Edit:
Ook Barry Pepper (Saving Private Ryan, The Green Mile, Battlefield Earth etc etc)is naar mijn mening een goeie acteur.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 05-03-2002 17:06]
Scott Glen vind ik ook zo'n acteur.
Goeie rollen in The Hunt for Red October en de Virgin Suicides.
De ultieme is toch wel Benicio del Toro (zie icon)
quote:Sluit ik me stuk voor stuk bij aan, goede smaak!
Op zaterdag 18 januari 2003 21:16 schreef pazuzu het volgende:
William H. Macy
John C. Reilly
Brad Dourif
Don Cheadle
Danny Trejo
Joe Pantoliano
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 23:04 schreef PingPong het volgende:
Spontaan schiet me de naam Tim Roth te binnen. Die was top in tal van films, o.a. Reservoir Dogs. Coole gast.
quote:Nogmaals
Op woensdag 4 juli 2001 11:45 schreef Smots het volgende:
Steve Buscemi speelde in 'Trees Lounge' een erg mooie hoofdrol
Dat vond ik altijd een hele stoere acteur, en had ook altijd zo'n mooi baardje. Jammer dat ie overleden is, het schijnt dat ie 4 meter naar beneden was gedonderd van een gebouw. in die film kreeg hij voor de eerste keer een hoofdrol, meteen ook zn laatste
Oja en Renee O' Connor, die speelt voor gabrielle in Xena, vond ik ook altijd een hele goede actriese. Evenals Hudson Leick, speelde voor Calisto en o.a in verschillende films.
Hij is gewoon een genot om naar te kijken, zoo goed
[Dit bericht is gewijzigd door DMaarten op 22-01-2003 20:32]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |