James Woods
Kan een film dragen (Vampires) maar doet het zelden. Vaak is hij een bijrolacteur die de ster kan wegspelen (Assasins).
Kevin Bacon
Draagt wel films, maar niet vaak. Zelfs in Hollow Man was hij speelde hij bijrol, de effecten kwamen op de eerste plan. Kan ook hoofdrolspelers wegspelen (Murder in The First).
En wat te denken van Kevin Spacey:
Sinds American Beauty lijkt hij een A acteur, al was Pay It Forward, de opvolger zeg maar, weer een flop.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 21-06-2001 23:11]
quote:Robert Patrick
Op donderdag 21 juni 2001 23:05 schreef zodiakk het volgende:
hoe heet die gast die de badguy in Terminator 2 speelde? Dat is echt een A-acteur.
Steve Buscemi
quote:Robert Patrick ja! Mijn favo B-acteur.
Op donderdag 21 juni 2001 23:07 schreef Herald het volgende:[..]
Robert Patrick
heeft vast wel wat hoofdrollen van enkele direct-to-video films op zijn naam staan
quote:De beste!
Op donderdag 21 juni 2001 23:10 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Steve Buscemi
quote:Dit zijn toch allemaal A-acteurs? Welke A en B heb je het over? Waar staat dat lijstje? Wat is het criterium, een film kunnen dragen? Hebben ze allemaal al gedaan...
Op donderdag 21 juni 2001 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Ed Harris
De ultieme bijrol acteur. Kan alles spelen en speelt vooral veel en goed.
James Woods
Kan een film dragen (Vampires) maar doet het zelden. Vaak is hij een bijrolacteur die de ster kan wegspelen (Assasins).Kevin Bacon
Draagt wel films, maar niet vaak. Zelfs in Hollow Man was hij speelde hij bijrol, de effecten kwamen op de eerste plan. Kan ook hoofdrolspelers wegspelen (Murder in The First).En wat te denken van Kevin Spacey:
Sinds American Beauty lijkt hij een A acteur, al was Pay It Forward, de opvolger zeg maar, weer een flop.
quote:Was zijn prestatie een flop of de film, want ik heb de film net gezien en ik vond 'm best goed.
En wat te denken van Kevin Spacey:
Het is dus precies zoals ik het eg in de topic titel: acteurs die niet veel hoofdrollen aangeboden krijgen (al dan niet voor 20 miljoen pf) maar het wel verdienen.
quote:Hmm, geld dus. Lastig, want ik vind bijvoorbeeld Johnny Depp een (meesterlijke!!) A-acteur. Hij draagt vaak de film, speelt hoofdrollen en is veelgevraagd. Maar vanwege zijn voorkeur voor kleinere artistieke films zal hij de 20 miljoen niet snel halen.
Op vrijdag 22 juni 2001 01:49 schreef SunChaser het volgende:
A acteurs zijn o.a. Tom Hanks, Tom Cruise en Adam Sandler, die 20 miljoen pf krijgen omdat ze veel bezoekers weten te trekken.Het is dus precies zoals ik het eg in de topic titel: acteurs die niet veel hoofdrollen aangeboden krijgen (al dan niet voor 20 miljoen pf) maar het wel verdienen.
Maar goed, als Adam Sandler een A-acteur is verdient nemand het om met hem op een lijst te staan...
quote:Ach hij draagt in ieder geval de videoclip van Fatboy Slim
Op vrijdag 22 juni 2001 10:11 schreef Mza het volgende:- Christopher Walken
En zelf vind ik micheal madsen ook altijd wel cool.
Geniaal in Usual Suspects, Snatch, en die laatste film met Michael Douglas waarvan ik de naam vergeten ben...
quote:Steve speelt een kleine rol in elke Adam Sandler film
Op vrijdag 22 juni 2001 13:43 schreef Tweek het volgende:
Idd steve buscemi het liefst ook nog eens b-films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |