quote:goeiendag gozert!! het zit wel diep he? je moet nu eenmaal begrijpen dat je niet iedereen op de wereld kan helpen, sterker nog, het is zelfs beter om niet teveel problemen van anderen op je nek te nemen... laat die griet voor wat ze is, praat niet meer met haar en zoek een stabiel meisje om leuk mee te praten....
Op woensdag 17 december 2003 20:30 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ja maar ik denk niet dat ze voor rede vatbaar is, ze zal ongetwijfeld weer boos worden. En ik ben t met je eens dat t anders ook voor mij niets wordt, maar ik wil haar niet blokkeren. Dat vind ik laf van mezelf, want misschien is dit voor haar wel iets dat oplucht en dan ga ik haar gewoon nonchalant lopen negeren.
quote:Iedereen heeft wel problemen, de een meer dan de ander, is dat een reden om t zomaar erbij te laten. Vind van niet.
Op woensdag 17 december 2003 20:37 schreef Harmonius het volgende:[..]
goeiendag gozert!! het zit wel diep he? je moet nu eenmaal begrijpen dat je niet iedereen op de wereld kan helpen, sterker nog, het is zelfs beter om niet teveel problemen van anderen op je nek te nemen... laat die griet voor wat ze is, praat niet meer met haar en zoek een stabiel meisje om leuk mee te praten....
quote:Np, hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes iig ermee en ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Op woensdag 17 december 2003 21:02 schreef Doctor_Bara het volgende:
Monk-E bedankt iig voor je reacties, tenminste 1 van de weinigen die serieus doet hier.
quote:ok, thnx
Op woensdag 17 december 2003 21:04 schreef Monk-E het volgende:[..]
Np, hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes iig ermee en ben wel benieuwd hoe het afloopt.
... 25 minuten later
...
Zo, het topic is weer redelijk schoon en fris. Ik heb alle offtopic reacties en flames (en de reacties dáár weer op) verwijderd. Blijft er al met al bést een aardig topic over.
Succes er verder weer mee!
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 17-12-2003 22:26]
quote:Sazzefraz toch.. het maakt toch niets uit waar ze woont? Als TS haar leuk vindt aan de hand van de ontvangen foto's..
Op woensdag 17 december 2003 20:15 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
heb je een foto van haar? is ze lekker? waar woont ze? zuid holland zeker in zo'n achterbuurt
tussen de turken en marokkanen ofzo
dan
dan vergeet hij dat hij compleet genegeerd wordt in MSN ![]()
Tsja daar kun je niet zoveel aan doen. Rustig afwachten is dan het devies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |