quote:Ik had mijne besteld op www.vitamins.nl.. fast food heet het.. maar ik heb ergens gelezen dat die bij veel mensen niet werkt, of dat het te duur is .. ik gebruik dan ook iets meer dan de aanbevolen hoeveelheid.. 5 eetlepels ipv 3..
Op woensdag 7 januari 2004 19:28 schreef jwee het volgende:[..]
hmm. dat klinkt als een ultiem-aankom-en-word-zwaarder-zonder-dat-je-het-ziet-product.
waar haal je zoiets?btw: ik besterf t dagelijks van de kou
Maar je kan weightgainers ook kopen bij een beetje drogist, reformwinkels.. zoals de Tuinen enzo..
quote:Ik vind het naar een mix van gesmolten vanille/bananen roomijs smaken
Op woensdag 7 januari 2004 19:43 schreef jwee het volgende:
en uhm, hoe smaakt dat spul?
is t aan te raden om naast die shakes ook te gaan sporten ivm het gevaar voor dichtgroeien?
quote:Geen idee.. ik sport niet, volgens mij valt dat dichtgroeien wel mee.. het zijn 'goede' calorieen.. tis niet dat je je ineens volpropt met hamburgers ofzo.. maargoed.. ik ben geen expert..
Op woensdag 7 januari 2004 21:49 schreef jwee het volgende:
en hoe belangrijk is t om naast t gebruik van die shakes te sporten?
ik ben totaal niet sportief, of t moet die ene keer zijn dat ik van school naar huis loop (plm 40 min) doe ik 3 a 4 keer per week.is t aan te raden om naast die shakes ook te gaan sporten ivm het gevaar voor dichtgroeien?
quote:stfu n00b
Op woensdag 7 januari 2004 19:29 schreef jwee het volgende:[..]
nogal dus!
quote:what?
Op woensdag 7 januari 2004 22:18 schreef Mr.J het volgende:[..]
stfu n00b
quote:wat ze vroeger met vrouwen die net bevallen waren deden:
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef Clyde96 het volgende:
Hallo
Weten jullie soms manieren om snel gewicht bij te komen?
Luiwammes ![]()
ik ben alleen aangekomen toen ik een half jaar ben gaan fitnessen en extra veel at, en veel rust nam. ik kwam 5 kilo aan in een half jaar.
daarna ben ik veel op stap gegaan, slecht geslapen, ongezond en onregelmatig gegeten, en meteen alle kilo's weer kwijt.
sporten als tae kwon do, voetbal e.d. moet ik vermijden, want daar val ik nog meer van af, bij intensief sporten 1 kilo per uur namelijk
quote:ff een ervarinkje delen met de rest:
Op woensdag 7 januari 2004 19:35 schreef Sven- het volgende:[..]
Ik had mijne besteld op www.vitamins.nl.. fast food heet het.. maar ik heb ergens gelezen dat die bij veel mensen niet werkt, of dat het te duur is .. ik gebruik dan ook iets meer dan de aanbevolen hoeveelheid.. 5 eetlepels ipv 3..
Maar je kan weightgainers ook kopen bij een beetje drogist, reformwinkels.. zoals de Tuinen enzo..
ik heb dus ook een bus fastfood gekocht bij de Tuinen. 14,95 afgerekend. de volgende dag, (afgelopen zaterdag dus) 1 keer een shake gemaakt. smaakte best goed (= niet vies)
ik heb die zaterdag redelijk veel gegeten. stevig ontbijt voor mijn doen. normale lunch en 's avonds met vriendin wezen eten in een restaurant. ik kom die avond thuis, op de weegschaal, weeg ik 67 kilo. (zaterdagochtend was ik nog 65) dus dacht ik: ik heb gewoon veel gegeten. 1 keer naar t toilet en ik ben t weer kwijt. no prob dus.
zondag normaal gegeten. 's avonds op de weegschaal. 66 kilo, redelijk normaal dus. ikke weer naar bed, maandag slecht gegeten, lunch overgeslagen vanwege drukte, 's avonds op de weegschaal, opnieuw 67 kilo.
gister heb ik minder dan normaal gegeten. opnieuw naar de weegschaal 's avonds, 68 kilo(!) ik schrok me eigen rot. hoe kan dat nou?!
vandaag heb ik twee broodjes gegeten als ontbijt, daarna naar school. ben net thuisgekomen. heb nog NIETS gegeten sinds 0900 vanochtend, weeg ik dus net 70 kilo (??!!)
als ik dat zo bekijk de afgelopen dagen groei ik dus momenteel van lucht. lijkt me niet gezond. ik heb 1 shake gehad met de normale dosis poeder erin. ik durf nu ff geen nieuwe shake te maken en op te eten. als dit tempo zich doorzet weeg ik over 10 dagen 80 kilo!! ben nu in 5 dagen tijd 5 kilo gegroeid. ik zie totaal geen verschil in mijn lichaam (vetkwabben ofsow) voel me niet anders dan anders en doe ook geen andere dingen die ik normaal niet zou doen. voel me wel een beetje ongerust worden, want 5 kilo in 5 dagen is best gek, als ik nou elke ochtend een glaasje frituurvet zou slikken zou ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar dit lijkt me niet gezond.
ik wil met dit verhaaltje niemand ontmoedigen, maar weet wel wat er kan gebeuren. ik las in een reactie van sven volgens mij dat het niet bij iedereen aanslaat. het zou dus ook kunnen zijn dat mijn lichaam ipv normaal reageert, extreem reageert op dit middel fastfood.
iemand anders met een soortgelijke ervaring?
quote:Verklaring:
Op woensdag 14 januari 2004 13:28 schreef jwee het volgende:<snip>
Je at veeeeeeeeeeeels te weinig eerst. Zo weinig zelfs, dat je lichaam zichzelf 'opvrat' om maar aan de benodigde energie te komen die het nodig had.
Nu zorg je eindelijk voor een overschot aan koolhydraten, daar reageerd je lichaam meteen heftig op en slaat dat overschot meteen op (hamsteren) voor het geval dat je weer in je oude patroon vervalt waar je te weinig energie uit je voeding haalt.
quote:is dat een optie? of een rationele verklaring voor wat er momenteel gebeurt? t is een feit dat ik te weinig at. logisch gevolg daarvan is dat ik dus voortdurend af zou moeten vallen. ik woog 65 kilo, dat was een vast gewicht het afgelopen jaar. de redenetie van je eigen lichaam consumeren kan dus niet omdat je dan doordat je je eigen vetreserves opvreet moet afvallen. en dat gebeurde niet..
Op woensdag 14 januari 2004 13:39 schreef Mr.J het volgende:[..]
Verklaring:
Je at veeeeeeeeeeeels te weinig eerst. Zo weinig zelfs, dat je lichaam zichzelf 'opvrat' om maar aan de benodigde energie te komen die het nodig had.
Nu zorg je eindelijk voor een overschot aan koolhydraten, daar reageerd je lichaam meteen heftig op en slaat dat overschot meteen op (hamsteren) voor het geval dat je weer in je oude patroon vervalt waar je te weinig energie uit je voeding haalt.
quote:Tis iig onmogelijk om van slechts 1 shake zoveel aan te komen, je kan je trouwens beter sochtends wegen ipv savond's, en over een dag gezien kan je gewicht behoorlijk fluctueren.. ik zou me nog geen zorgen maken, misschien hou je wat extra vocht vast ofzo..
Op woensdag 14 januari 2004 13:43 schreef jwee het volgende:[..]
is dat een optie? of een rationele verklaring voor wat er momenteel gebeurt? t is een feit dat ik te weinig at. logisch gevolg daarvan is dat ik dus voortdurend af zou moeten vallen. ik woog 65 kilo, dat was een vast gewicht het afgelopen jaar. de redenetie van je eigen lichaam consumeren kan dus niet omdat je dan doordat je je eigen vetreserves opvreet moet afvallen. en dat gebeurde niet..
quote:Jij je zin.
Op woensdag 14 januari 2004 13:43 schreef jwee het volgende:[..]
is dat een optie? of een rationele verklaring voor wat er momenteel gebeurt? t is een feit dat ik te weinig at. logisch gevolg daarvan is dat ik dus voortdurend af zou moeten vallen. ik woog 65 kilo, dat was een vast gewicht het afgelopen jaar. de redenetie van je eigen lichaam consumeren kan dus niet omdat je dan doordat je je eigen vetreserves opvreet moet afvallen. en dat gebeurde niet..
Dan was de hoeveelheid energie die je dagelijks binnen kreeg precies gelijk aan de hoeveelheid die je verbrande...
maar wat raad je me nu aan? ik weet niet of t verstandig is om dat spul te blijven gebruiken. zou t kwaad kunnen, of kan ik t beter hier bij laten?
ik heb geen zin in dichtslibpraktijken.
of heb ik nu eigenlijk al bereikt wat ik wilde bereiken? ik wilde graag naar een gewicht van 70 á 72,5 kilo. nog een paar dagen in deze trend en ik weeg dat ook. of zou ik een terugval kunnen verwachten als dat spul is uitgewerkt?
quote:Je slibt niet dicht van schone koolhydraten.
Op woensdag 14 januari 2004 23:29 schreef jwee het volgende:
hmm ok dan.maar wat raad je me nu aan? ik weet niet of t verstandig is om dat spul te blijven gebruiken. zou t kwaad kunnen, of kan ik t beter hier bij laten?
ik heb geen zin in dichtslibpraktijken.
of heb ik nu eigenlijk al bereikt wat ik wilde bereiken? ik wilde graag naar een gewicht van 70 á 72,5 kilo. nog een paar dagen in deze trend en ik weeg dat ook. of zou ik een terugval kunnen verwachten als dat spul is uitgewerkt?
Of je doorgaat moet je helemaal zelf weten. Of je teruvalt als je stopt merk je dan wel weer.
quote:ben ik niet met je eens,mijn vriend is bijna 2 meter en weegt 66 kg,hij kan alles eten wat hij wilt maar komt niks aan,zijn ouders en broertje zijn ook slank ,zit in de familie
Op woensdag 17 december 2003 18:43 schreef SittingDuck het volgende:[..]
Komt vanzelf met de leeftijd... ben 1.93 en woog paar jaar geleden jarenlang 76 kilo = mager, nu: 86 kilo
Zou hij dat wel doen (kcal overschot), wordt je vanzelf zwaarder hoor.
quote:hij eet juist heel veel er gaat genoeg kc in,hij zal nooit dikker worden als het zijn familie al niet lukt,zit eenmaal in het aard van het beesie
Op donderdag 15 januari 2004 14:39 schreef Mr.J het volgende:
Eet hij toch niet genoeg dus.Zou hij dat wel doen (kcal overschot), wordt je vanzelf zwaarder hoor.
Het beste is dus veel sporten en trainen om je spiermassa te vergroten en dat telt mee in je gewicht. Bijkomend voordeel is dat je ook mooi 'dikker' ervan wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |