abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15531983
Ontopic.

Met je neus alleen nog maar lucht opsnuiven.

vrijdag 19 december 2003 @ 03:50:17 #27
25947 flaphead
twisted shit.
pi_15532000
volgens mij was alles al ontopic hier... zit je niet een beetje verkeerd.
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_15532005
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 03:50 schreef flaphead het volgende:
volgens mij was alles al ontopic hier... zit je niet een beetje verkeerd.
Was dàt niet off topic?

pi_15545820
1.92m met 69 kilo... vreet echt zoveel als ik kan! maar dr gaat eerder wat af dan dat er bij komt...
pi_15548237
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 03:44 schreef _BOEM_ het volgende:
Ontopic.

Met je neus alleen nog maar lucht opsnuiven.

Niet alle mensen die te mager zijn snuiven eh....
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_15548268
Kreeg vandaag een mailtje en het lijkt wel interessant:

Als productmanager bij Abbott nv, krijg ik dagelijks vragen zoals die van jou !
Inderdaad bestaan er veel producten om te vermageren , maar gelukkig ook om te verdikken. Indien je alle "klassieke" wijzen hebt geprobeerd, zoals iets mer en iets rijker te eten, is het misschien aangewezen een ietsje drastischer methode te proberen ?

Wij verdelen ( uitsluitend via de apotheker) drinkvoedingen, die erg geconcentreerd, maar toch evenwichtig zijn : Ensure Plus Drink. Deze zijn verkrijgbaar in de apotheek , en bevatten 300 Kcal per pakje ( dit is bijna het equivalent van een ontbijt ! ). je mag hiervan tot 6 pakjes per dag van gebruiken, liefst uiteraard na de maaltijd. ( voor de maaltijd zou je je eetlust snijden.)

Ensure Plus Drink bestaat in 8 smaken, je vind er zeker enige die je graag lust.

Iemand hier soms ervaring mee?

-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
  vrijdag 19 december 2003 @ 21:02:26 #32
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_15551129
De beste manier om aan te komen (en om af te vallen ook) is het opbouwen van een goed, regelmatig, evenwichtig voedingspatroon. Er staan redelijk wat eetlijsten op internet (is even zoeken maar ze zijn er wel), zowel om je gewicht constant te houden als om aan te komen (ongeveer dezelfde lijsten maar dan van alles ietsje meer). Voor een echt goed advies kun je het beste naar een dietiste.

Verder wat kleine dingen:
- vaak eten, max 2 a 3 uur tussen twee eetmomenten (mag ook een tussendoortje zijn), dan blijft je stofwisseling actief en voorkom je dat je over je honger heen gaat
- regelmatig eten, dus zoveel mogelijk iedere dag dezelfde tijden aanhouden
- genoeg bewegen, klinkt tegenstrijdig, maar ook hiermee stimuleer je je stofwisseling en je hongergevoel
- vaak kleine porties is makkelijker dan een paar keer veel
- niet teveel drinken voor en tijdens het eten
- geen dieetproducten gebruiken, maar bijv. volle melk en roomboter
- extra lepel jus, dubbel beleg op brood, chocolademelk ipv koffie, etc.

Nutridrink/fortimel/andere bijvoeding zou ik niet zomaar aan beginnen. Deze pakjes zijn behoorlijk duur, en worden alleen vergoed als er een medische noodzaak voor is. Bovendien is het ook niet erg als je wat langzamer aankomt.

"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_15551436
stoppen met roken bevordert zeker en vast de eetlust!
pi_15551443
Ik zou toch oppassen met extreem veel eten ivm kans op type 2 diabetes. Ik ben trouwens 1m97 bij 78 kilo, maar 2 jaar geleden nog slechts 69 kg, dus ik weet waar je het over hebt.
Beetje krachttraining doen kan helpen, verder gewoon goed eten.
Het komt wel met de leeftijd.
Vrijwillig gebanned
  vrijdag 19 december 2003 @ 21:31:07 #35
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_15551804
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 21:02 schreef Marialice het volgende:
De beste manier om aan te komen (en om af te vallen ook) is het opbouwen van een goed, regelmatig, evenwichtig voedingspatroon. Er staan redelijk wat eetlijsten op internet (is even zoeken maar ze zijn er wel), zowel om je gewicht constant te houden als om aan te komen (ongeveer dezelfde lijsten maar dan van alles ietsje meer). Voor een echt goed advies kun je het beste naar een dietiste.

Verder wat kleine dingen:
- vaak eten, max 2 a 3 uur tussen twee eetmomenten (mag ook een tussendoortje zijn), dan blijft je stofwisseling actief en voorkom je dat je over je honger heen gaat
- regelmatig eten, dus zoveel mogelijk iedere dag dezelfde tijden aanhouden
- genoeg bewegen, klinkt tegenstrijdig, maar ook hiermee stimuleer je je stofwisseling en je hongergevoel
- vaak kleine porties is makkelijker dan een paar keer veel
- niet teveel drinken voor en tijdens het eten
- geen dieetproducten gebruiken, maar bijv. volle melk en roomboter
- extra lepel jus, dubbel beleg op brood, chocolademelk ipv koffie, etc.

Als ik dit zou invoeren zou ik dus geen kilo aankomen, niet dat ik het erg vind, maar bij sommige mensen maakt het echt totaal niet uit wat ze eten, drinken, etc.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_15552027
Zoals vaker al genoemd: krachttraining en normaal blijven eten (niet overdreven vet).
Is nog leuk ook, meeste mensen in de sportschool staan vreemd te kijken als je daar op de weegschaal gaat staan en dan zegt:
Yes !, weer 3 ons erbij.
Bij Hoevelaken linksaf
pi_15558036
Jep als je aan wilt komen op een goede manier is de sportschool the only way to go. D'r moet spiermassa bijkomen, daarnaast is een goed eetpatroon ook een must.

Maar ga naar de sportschool ga minstens 3x in de week trainen met gewichten. Zorg voor een goed schema (een schema zonder Squat en Deadlift is geen goed schema ) en je zult zien dat je er in een jaar tijd minstens 10 KG bijaan kunt hebben.

pi_15566601
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:57 schreef Clyde96 het volgende:

Inderdaad bestaan er veel producten om te vermageren , maar gelukkig ook om te verdikken. Indien je alle "klassieke" wijzen hebt geprobeerd, zoals iets mer en iets rijker te eten, is het misschien aangewezen een ietsje drastischer methode te proberen ?

Wij verdelen ( uitsluitend via de apotheker) drinkvoedingen, die erg geconcentreerd, maar toch evenwichtig zijn : Ensure Plus Drink. Deze zijn verkrijgbaar in de apotheek , en bevatten 300 Kcal per pakje ( dit is bijna het equivalent van een ontbijt ! ). je mag hiervan tot 6 pakjes per dag van gebruiken, liefst uiteraard na de maaltijd. ( voor de maaltijd zou je je eetlust snijden.)

Ensure Plus Drink bestaat in 8 smaken, je vind er zeker enige die je graag lust.

Geen ervaring mee.. maar het kost meer dan 2 euro per pakje.. en dat een paar keer elke dag... das toch veel te duur

ikzelf ben 67 kg bij 1.90.. en probeer ook zoveel mogelijk te eten.. zonder resultaat trouwens.. ;/

[Dit bericht is gewijzigd door Sven- op 20-12-2003 16:33]

zaterdag 20 december 2003 @ 17:14:40 #39
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_15568205
Leer er nondeju toch gewoon mee leven. Het is je blijkbaar niet voorbestemd om zwaar te zijn in verhouding met je lengte...

Ik ben ook 1.78 en weeg maar 62 kg (ook aan de lichte kant dus), maar ik ben er tevreden mee...

En al dat vette en vele freten... ga nou gewoon naar de sportschool en kweek wat spiermassa ofzo, dan blijf je tenmiste nog gezond.

zondag 21 december 2003 @ 11:11:59 #40
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_15575135
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef Clyde96 het volgende:
Hallo
Weten jullie soms manieren om snel gewicht bij te komen?
Voor mensen die willen afvallen bestaan er zoveel dingen, maar voor iemand die het omgekeerde wil blijkbaar niet
Ik heb al geprobeerd om weight gain shakes te drinken en bijna alle dagen vet eten zoals pitta en frieten, maar het haalt allemaal geen fuck uit, ik blijf te mager. Ik doe geen sport en slaap veel, normaal word je van lui zijn toch dik? Ik heb ook geen rare ziektes hoor, daar kan het niet aan liggen.
Heeft iemand wat tips aub?
Als je niet aankomt maar wel een goed eetpatroon hebt, met daarbij extra calorien (bijv. brinta klaarmaken met melk en slagroom, producten eten met veel koolhydraten en bijvoedingen zoals fortimel) dan kan er ook iets mis zijn met je strofwisseling. De oplossing is dan naar de dokter gaan. Deze kan kijken naar de werking van je schildklier en/of je doorverwijzen naar een dietiste. Ook als het niet je schildklier is kan het geen kwaad even lang te gaan en te vragen wat je volgens hem het beste kan doen.

Succes!

het leven is geen krentenbol en zelfs geen twee...
  zondag 21 december 2003 @ 18:46:41 #41
62123 Walterius
Echt zuppah vetjâhs!
pi_15587418
Hmmmzz ik denk dat je toch zeker veel BigMacs moet eten... in een BM zitten net zoveel calorieen als een normaal mens op 1 dag eet.
Dus als je er daar een paar per dag van naar binnnen schuift moet het wel lukken.
En bier wil ook wel eens helpen dacht ik. Dan is het dus het nuttige met het aangename verenigen
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=5a5gsud3][b]Steun mij met KoC[/b][/url]
pi_15587632
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:02 schreef Clyde96 het volgende:Weight gain shakes heb ik me al aangeschaft, haalde niets uit maar het was waarschijnlijk een kutmerk.
zo'n shake heeft geen zin als je daarnaast niet genoeg eet. Ga eens een voedingsschema maken waarin je 6* per dag eet, waarvan 40% carbs, 40% eiwit en 20% onverzadigd vet. ga de sportschool in en ga trainen.

nogmaals, die shake is een makkelijke manier om wat extra koolhydraten en eiwitten te nuttigen. meestal in 70k/30e verhouding. Dan heb je er nog shakes van op basis van dextrose, dus snelle koolhydraten en shakes op basis van maltodextrine, complexe koolhydraten. Afhankelijk van het doel en tijdstip moet je de juiste kiezen. Ik heb zo'n idee dat het bij jou niet weloverwogen is.

Meld je eens aan op www.ehf-group.com/phpBB2 en ga daar eens op het forum neuzen. wedden dat je daar je oplossing vind?

Een snel metabolisme is echt zeker weten tegenop te vreten.

pi_15587762
dit is een commercieel bullshit verhaaltje. DIT is niet je oplossing. je moet het bij goed voedsel zoeken..!!!! dit is echt onzin. zal wel veel te duur zijn en 300kcal waar het ook uit moge bestaan prop ik in een holle kies. mijn ontbijt is al meer dan 2* zo groot..!

dom mailtje..!

enne 6 pakjes per dag? =1800kcal. nounou.. veel hoor. NOT ik eet er zeker 3500 per dag ZONDER die pakjes.

@TS; trap niet in deze bullshit.

quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:57 schreef Clyde96 het volgende:

pi_15587999
Geniet van dit voordeel en eet je helemaal te pletter
pi_15591985
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:43 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Komt vanzelf met de leeftijd... ben 1.93 en woog paar jaar geleden jarenlang 76 kilo = mager, nu: 86 kilo

Dat was dan toch een prima gewicht? Ik ben 1.93 en weeg 67 kilo. Maar goed als ik dan kijk naar mijn familiebeeld waren mijn vader en opa eerst ook mager en werden ook steeds zwaarder. Dus het kan inderdaad met de leeftijd komen.
pi_15594771
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef Clyde96 het volgende:
Hallo
Weten jullie soms manieren om snel gewicht bij te komen?
Voor mensen die willen afvallen bestaan er zoveel dingen, maar voor iemand die het omgekeerde wil blijkbaar niet
Ik heb al geprobeerd om weight gain shakes te drinken en bijna alle dagen vet eten zoals pitta en frieten, maar het haalt allemaal geen fuck uit, ik blijf te mager. Ik doe geen sport en slaap veel, normaal word je van lui zijn toch dik? Ik heb ook geen rare ziektes hoor, daar kan het niet aan liggen.
Heeft iemand wat tips aub?
Hmm ja ik ken het. Ik doe bijna alles met de auto eet redelijk veel voor mijn postuur, maar ik kom echt niet aan. Het enige wat werkt is een beetje spieren kweken dat scheelt bij mij echt veel in gewicht aangezien ik 0% vet heb. Vet eten enzo werkt niet echt en dan wordt je ook alleen maar lelijk dik en kom je niet op de manier gewicht bij wat je wilt neem ik aan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_15594949
Veel sporten en veel en gezond eten, das de enige manier om aan te komen op de juiste plekken. Kheb ook een tijd met het probleem gezeten dat ik te weinig woog vanwege asmatische aandoening. Sinds ik 4 maal per week ben gaan sporten eet ik me een slag in de rondte en ben zon 10-12 kilo aangekomen in verloop van een jaar.
pi_15607464
Besluit:

Blijkbaar bestaat er dus geen wondermiddel
Veel sporten en gezond eten is de boodschap
Raadpleeg eens een huisarts om te kijken of niets mis is met je stofwisseling
Er is iets aan te doen, maar de oplossing is in vrijwel iedere situatie verschillend.

Wat die Ensure Plus drankjes betreft...
die kosten dus 1,81 per stuk en halen waarschijnlijk niet veel uit
maar ik ga wel eens wat uitleg vragen bij de apotheker

pi_15616588
Veel vet eten is in ieder geval géén oplossing, aangezien het bij mensen die moeilijk aankomen de stofwisseling juist stimuleert..

Ik heb zelf net een pot weightgainer gekocht bij www.vitamins.nl.... poeder waarmee je koolhydraten/eiwit shakes kan maken..

dit staat er bij:

quote:
Veel mensen en vooral zij die veel aan sport doen, hebben moeite met het eten van voldoende energierijke voedingsstoffen om op gewicht te blijven. Deze energierijke voedingsstoffen (koolhydraten) worden door je lichaam verbrand om je de energie te geven om te bewegen. Krijg je te weinig koolhydraten binnen dan blijf je te mager en heb je weinig energie. Je lichaam verbrandt dan uit nood je spiermassa en allerlaatste vetreserves om toch dagelijks rond te komen.

FAST FOOD lost dit probleem op door je geconcentreerde hoogwaardige natuurlijke koolhydraten te leveren waarmee je shakes kunt maken. Eet je eindelijk ruim voldoende koolhydraten, dan zal je jouw lichaamsgewicht verhogen. Je vetpercentage zal weer normaal worden en je spiermassa zal gespaard blijven.

Eet je te weinig, dan zakt vaak ook je eetlust in. Fast Food is géén maaltijdvervanger die je honger moet stillen, maar een gemakkelijk en snel calorierijk tussendoortje die je juist moet helpen om meer te eten. Fast Food bevat daarom twee natuurlijke extracten die je eetlust langzamerhand zal stimuleren, zodat je ook meer normaal voedsel gaat eten.

Dit product bevat ook de allerbeste weiproteïne met de hoogst mogelijk biologische waarde. Dit zorgt ervoor dat na het sporten je lichaam voldoende proteïne binnenkrijgt om je spierherstel te kunnen ondersteunen. Deze hoogwaardige proteïne voedt ook je lichamelijk herstel na ziekte of blessures.

Als het echt werkt laat ik het wel weten

donderdag 25 december 2003 @ 20:47:32 #50
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_15701122
Je kunt misschien proberen om heel weinig te gaan eten zodat je lichaam wat zuiniger met energie om gaat springen (stofwisseling omlaag brengen) en daarna veel (maar wel goed) te eten. Dus idd om de 3 uur veel koolhydraten! Vetten mogen er ook bij maar ik zou het voor je gezondheid te sparen wel een beetje matigen. Evt een weightgainer en ga gewoon lekker sporten..
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')