is het technisch en wettelijk gezien toegestaan om van een brommer een snorbrommer te maken, en omgekeerd?
en dat je hem dus ook als zodanig kan verzekeren en ermee rond kan rijden, de hele meuk
of is het gewoon eens brommer altijd brommer?
ik zit me dit nu al een paar daagjes af te vragen.
alvast bedankt
en dat kost geld... en tijd.... en dan keuren ze um toch vaak nie goed
quote:omdat ik hem kocht als snorfiets en er via een boete achter moest komen dat het een brommer was
Op woensdag 17 december 2003 16:20 schreef skiczukie het volgende:
waarom heb je in de 1e plaats dan een brommer gekocht??
quote:Volgens mij ben je stukken goedkoper uit als je gewoon een helm koopt, een geel plaatje monteert en je verzekering aanpast??
Op woensdag 17 december 2003 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
omdat ik hem kocht als snorfiets en er via een boete achter moest komen dat het een brommer was
quote:heb ik ook al gedaan
Op woensdag 17 december 2003 16:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Volgens mij ben je stukken goedkoper uit als je gewoon een helm koopt, een geel plaatje monteert en je verzekering aanpast??
het was gewoon een gedachtenspinsel van me
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
omdat ik hem kocht als snorfiets en er via een boete achter moest komen dat het een brommer was
quote:dat is wel heel dom
Op woensdag 17 december 2003 16:25 schreef PuFF het volgende:[..]
same here:-) snorfiets in een winkel gekocht, controle en alles was goed behalve framenr (was dus brommerframe) geen boete gehad maar wel brommer 4 weken kwijt, ding moest terug naar italie om er ander frame op te zetten, was vanuit fabriek foutgegaan
In praktijk is dit een zeer onaangename klote klus aangezien het veel tijd en geld kost.... koop liever gewoon een snorfiets.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Volgens mij ben je stukken goedkoper uit als je gewoon een helm koopt, een geel plaatje monteert en je verzekering aanpast??
quote:Neem een 'Coupe Ripley' (Sigourney Weaver in Aliens)
Op woensdag 17 december 2003 16:24 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
gezien die takkehelm mijn kapsel steeds verruineert
quote:dat is wel heel erg kort
Op woensdag 17 december 2003 16:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Neem een 'Coupe Ripley' (Sigourney Weaver in Aliens)
quote:* slashme kijkt in fotoboek..
Op woensdag 17 december 2003 16:24 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ben ook naarstig op zoek naar een nieuwe snorbrommer, gezien die takkehelm mijn kapsel steeds verruineert
quote:dat zei ik al als eerste: nee
Op woensdag 17 december 2003 22:23 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb dat zelfde probleem ook
heb met allle betrokken instanties contact gezocht toen en mijn enige conclusie luidt: koop gewoon een snorfiets.
tis gewoon bijna niet mogelijk in NL en als het al mogelijk is dan had je voor het zelfde geld al 10 snorfietsen kunnen kopen
dus ik heb maar gewoon coupe helm als ik op mijn werk kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |