abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15485636
5 jaar geleden heb ik na een scooterongeluk mijn clavicula gebroken. Dat was erg pijnlijk. Zo erg zelfs dat ik alleen maar kon liggen en nauwelijks kon bewegen.
Het duurde weken voordat ik weer normaal rond kon lopen.

Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)

woensdag 17 december 2003 @ 16:02:56 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15485696
Onbewust: als baby heb ik een pan heet water over me heen gehad. Daardoor heb ik een hele tijd angst voor water gehad.

Bewust: zuur over mijn gezicht. Dat deed zoveel pijn dat ik ervan moest lachen (op de een of andere manier gebeurt dat blijkbaar bij extreme pijn).

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_15485697
Toen ik aan me been geopereerd werd. Daarna weer proberen te lopen met loop-gips. Auw .
pi_15485717
een 2e graads brandwond auch gelukkig niks meer van te zien gooide kokende thee over mijn blote been heen
pi_15485760
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef Ype het volgende:
Onbewust: als baby heb ik een pan heet water over me heen gehad. Daardoor heb ik een hele tijd angst voor water gehad.

Bewust: zuur over mijn gezicht. Dat deed zoveel pijn dat ik ervan moest lachen (op de een of andere manier gebeurt dat blijkbaar bij extreme pijn).

Dus jij ziet er nogal verlept uit?
pi_15485761
Hmm, toen ik een schaafwond had van 15 cm doorsnee en er spuitpleister op spoot
pi_15485774
das niet zo slim heh
pi_15485776
ik heb hersenvliesontsteking gehad, maar dat kan ik me niet meer herinneren, ik weet niet wat mijn grootste pijn is, denk een keer dat ik met mijn kleine teen ergens achter bleef haken
Lachen is gezond :D!
  woensdag 17 december 2003 @ 16:05:57 #9
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_15485782
mijn open rugoperatie omdat ik aan mijn kyfose geopereerd moest worden. Alles wat mis kon gaan is mis gegaan, alle wonden zijn gaan ontsteken, ik ben (wat later bleek) schijnbaar allergisch voor de normale draad die ze daar gebruiken om te hechten, mijn gipscorset begon te scheuren en moest opnieuw worden gemaakt. Dat deed enorm veel pijn, 2 maanden in het ziekenhuis gelegen.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  woensdag 17 december 2003 @ 16:06:04 #10
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_15485788
M'n blindedarmontsteking die ik op m'n 8e kreeg.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_15485797
duim van z'n plekkie
en zelf terug gezet op z'n plek, dat was wel ff 3 weken pijnlijk
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_15485799
m'n brakke rug na dat autoongeluk was best pijnlijk maar dat feestje afgelopen donderdag deed meer pijn, veel gezopen, veel geblowd en dan keihard over een plas bier uitgegleden vol op m'n kop
m'n hele hoofd tintelde en k was kotsmisselijk
lichte hersenschudding
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  woensdag 17 december 2003 @ 16:06:58 #13
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15485816
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Dus jij ziet er nogal verlept uit?

Schijnt
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 17 december 2003 @ 16:08:06 #14
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_15485848
Uhmm.... Denk gewoon van binnuh,da was eg kut...
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_15485880
Heb dit jaar een ' fistel' gehad op mn kont dat deed toch hendig zeer ...
pi_15485882
De tandarts die zonder verdoving met de boor vol op mijn zenuw zat
pi_15485910
Toen ik in 2001, toen ik 24 was, mishandeld was door 3 gozers op straat. Een heel stuk bovengebit naar de knoppe. Had stukken tand door mijn lip zitten, tanden eruit, en afgebroken. Gezicht bont en blauw.

Anyway... De eerste dagen na de mishandeling waren het pijnlijkst. Toen ik tijd later, nadat alles redelijk genezen was, de hechtingen uit mijn lip enzo waren, enkele kronen kreeg is de boel gaan ontsteken. PIJN PIJN PIJN.

Echt.... Triest dat zulke dingen als mishandeling moeten gebeuren. Zo'n pijn - het was nergens voor nodig. Bah

Daarnaast kreeg ik geen werk (zat net in sollicatieperiode) omdat ik der begaffeld uitzag... Daarnaast ook nog eens pijn in de beurs van al die torenhoge tandartskosten.

[Dit bericht is gewijzigd door GeheimnisNacht op 17-12-2003 16:13]

pi_15485911
3 jaar geleden toen mijn knie uit de kom lag. Dat deed echt pijn. Ik sprong omhoog met voetbal op een grasveldje. Ik landt op mijn linkerbeen (rechterbeen richting de bal in de lucht, en het gras was vochtig) glijdt mijn onderbeen naar binnen en mijn bovenbeen drukte er op. KNAK!

En lag daar nog 10 min te wachten op de ambulance, wist niet wat ik moest doen. maar gelukkig kreeg ik lach en slaap gas en toen werd die rechtgezet. Ik schreeuwde wel toen het gebeurde maar deed geen pijn. Best vaag btw.

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_15485920
de 11 (!) weken na mijn operatie, toen ik ook nog niet mocht lopen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_15485921
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:09 schreef DTM het volgende:
De tandarts die zonder verdoving met de boor vol op mijn zenuw zat
ojah... zo had ik een tandarts die een kies trok terwijl de verdoving nog niet werkte topper
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_15485926
Een blindedarmontsteking. Op zich niet zo erg (hoewel het 'nogal' pijn deed), maar die idioten in het ziekenhuis dachten dat het niet m'n blindedarm was, in tegenstelling tot wat m'n huisarts zei. Dus we wachtten en we wachtten, tot het moment daar was dat m'n blindedarm sprong. Boem. Toen met spoed geopereerd en hebben ze m'n hele buik schoongemaakt; er was immers allemaal troep uit die gesprongen darm ingekomen. Maar nee, schoonmaken konden ze ook al niet. Een paar maanden later had ik een buikvliesontsteking omdat die figuren m'n buik niet goed hadden schoongemaakt. Ik kan je vertellen; dat doet pijn. Bijna de pijp uit Gelukkig had de 'chirurg' blijkbaar op het moment van m'n operatie wel zijn dag, want ik heb het gehaald. Hij had alleen wel haast want hij heeft daarna m'n buik fucking dicht geniet (!!!). Met nietjes. Dan kijk wel ff raar op als je wakker wordt. De nietjes er uit halen was overigens ook niet echt plezierig. Maar ja, ik ben weer een ervaring en een mooi litteken rijker
  woensdag 17 december 2003 @ 16:11:25 #22
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_15485935
kokende koffie over mijn borst heen (kleine jongen)
brommerongeluk, kniebanden de herpes is..
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
pi_15485939
Dat de dokter een splinter onder mijn nagel vandaan haalde, door middel van een v-vormig staafje onder mijn nagel te proppen.
Zonder verdoving.
There is no such thing as Automerge
pi_15485965
Spijker door mn duim?
Zeg maar duim iets gebogen, en dan door die bocht van je duim zeg maar eh.
Ja pff hij was er DOORheen iig. .
En er zat een lat aan. En ik kreeg m er niet uit. En de spijker was gemaakt van roest. Ofzo .
Was iig best auw.
  woensdag 17 december 2003 @ 16:12:46 #25
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_15485972
Het verwijderen van mijn grote teennagel vanwege een zware infectie aan het nagelbed en de huid wat niet verdoofd kon worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')