Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)
Bewust: zuur over mijn gezicht. Dat deed zoveel pijn dat ik ervan moest lachen (op de een of andere manier gebeurt dat blijkbaar bij extreme pijn).
quote:Dus jij ziet er nogal verlept uit?
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef Ype het volgende:
Onbewust: als baby heb ik een pan heet water over me heen gehad. Daardoor heb ik een hele tijd angst voor water gehad.Bewust: zuur over mijn gezicht. Dat deed zoveel pijn dat ik ervan moest lachen (op de een of andere manier gebeurt dat blijkbaar bij extreme pijn).
quote:Schijnt
Op woensdag 17 december 2003 16:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dus jij ziet er nogal verlept uit?
Anyway... De eerste dagen na de mishandeling waren het pijnlijkst. Toen ik tijd later, nadat alles redelijk genezen was, de hechtingen uit mijn lip enzo waren, enkele kronen kreeg is de boel gaan ontsteken. PIJN PIJN PIJN.
Echt.... Triest dat zulke dingen als mishandeling moeten gebeuren. Zo'n pijn - het was nergens voor nodig. Bah
Daarnaast kreeg ik geen werk (zat net in sollicatieperiode) omdat ik der begaffeld uitzag... Daarnaast ook nog eens pijn in de beurs van al die torenhoge tandartskosten.
[Dit bericht is gewijzigd door GeheimnisNacht op 17-12-2003 16:13]
En lag daar nog 10 min te wachten op de ambulance, wist niet wat ik moest doen. maar gelukkig kreeg ik lach en slaap gas en toen werd die rechtgezet. Ik schreeuwde wel toen het gebeurde maar deed geen pijn. Best vaag btw.
quote:ojah... zo had ik een tandarts die een kies trok terwijl de verdoving nog niet werkte
Op woensdag 17 december 2003 16:09 schreef DTM het volgende:
De tandarts die zonder verdoving met de boor vol op mijn zenuw zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |