abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15616105
Mijn ergste pijn ooit, was vroeger op de MAVO. Ik kwam een deur doorlopen en er zaten twee gasten achter elkaar aan. Precies toen ik de deur opendeed en erdoor liep, knalde hij met zijn schouder vol op mijn neus..... best wel pijnlijk.

Verder niet echt pijnlijke momenten meegemaakt.

pi_15651839
het ergste dat ik heb meegemaakt is denk ik de keer dat ik voor de 2e keer mn pols op dezelfde plek brak. die was 9 maanden eerder al gebroken geweest. (alle 2 de botten dus) opzich best grappig gezicht als je hand met een hoek van 90 graden naar beneden hangt en je kan hem gewoon domweg niet optillen. maar deed wel verschrikkelijk pijn. mn pols moest helaas operatief gezet worden. lang leven het spuitje voor volledige narcose.

*heeft inmiddels al 4 keer in het gips gezeten

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:33:10 #203
7157 10us
Quila, Quincy en Qaja
pi_15653456
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:55 schreef Rewimo het volgende:
...

Galstenen

OMG herinneringen.

Half jaartje geleden 's nachts niet kunnen slapen. Pijn in mijn rug, pijn in mijn borst en ik kon niet in een positie blijven liggen.

Volgende ochtend ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Foto's gemaakt en toen met spoed naar de operatiekamer.

Ik heb hier nu een potje staan met een galsteen van 2,5 centimeter groot. Dat zo'n klein kreng zoveel pijn kan doen.

pi_15653525
dubbele oorontsteking (beide kanten)
heb een week niet geslapen! (kon niet liggen want het kleinste contact met mn oorschelpjes was om te gillen)
Ben ik nu zielig genoeg om hier te mogen posten?
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:43:49 #205
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_15653831
ik heb toch wel verschillende dingetjes meegemaakt wat veel pijn heeft gedaan, die keer dat ik met mijn duim tussen de deur kwam erg stom maar ook erg pijnlijk, Maar de meeste pijn had ik toen ik mijn pols zwaar kneusde tijdens het voetballen. Ik was keeper en kreeg een hard schot te verwerken en toen knakte mijn pols brrrr, wekenlang met een dikke blauwe pols gelopen.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_15655060
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:35 schreef Chara het volgende:
dubbele oorontsteking (beide kanten)
heb een week niet geslapen! (kon niet liggen want het kleinste contact met mn oorschelpjes was om te gillen)
Ben ik nu zielig genoeg om hier te mogen posten?
ja... dat ken ik ook.
maar je vergeet de pijn eigenlijk wel (ik heb toen ik klein was en wij in leningrad gewoont hadden een jaar oorontstekingen gehad... het klimaat is zodanig *** daar dat iedereen voortdurend oorontstekingen heeft)
vodka compressen erop en een dik hoofddoek over de compressen heen wil soms wel helpen, de vodka verdampt en steriliseert je oren een beetje
pi_15660437
dat mijn vriendin d'r ex zoende..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 december 2003 @ 09:04:51 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15660508
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:33 schreef 10us het volgende:

[..]

OMG herinneringen.

Half jaartje geleden 's nachts niet kunnen slapen. Pijn in mijn rug, pijn in mijn borst en ik kon niet in een positie blijven liggen.

Volgende ochtend ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Foto's gemaakt en toen met spoed naar de operatiekamer.

Ik heb hier nu een potje staan met een galsteen van 2,5 centimeter groot. Dat zo'n klein kreng zoveel pijn kan doen.

Herkenbaar, met galsteenpijn kun je niet stil blijven liggen Ik heb een potjes met 5 zwarte steentjes...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15660658
quote:
Op woensdag 24 december 2003 08:56 schreef addie84 het volgende:
dat mijn vriendin d'r ex zoende..
OH YES, that hurts!!
(om het over machteloos maar niet te hebben)
It's time to burn [NL: het is tijd om te branden]
  woensdag 24 december 2003 @ 09:30:56 #210
73327 Deviator
papa van Nimué !!
pi_15660757
Toen mij vinger gesplet werd tussen een deur..

valt me mee dat er zoweinig vrouwen: BEVALLING roepen..;)
als ik het aan mijn vriendin vraag..oef....

pi_15668056
wat ik me zo snel kan herinneren:

2 jaar terug op school bij de gym, ik sprong in de lucht, en toen ik terecht kwam zwikte ik m'n enkel om, heel m'n enkel helemaal dik, kon nie meer lopen, woeiii da voelde nie fijn..

heb er daarna wel enkele maandjes last van gehad voordat het helemaal over was..

pi_15670213
Toen ik vorig jaar september met mijn dronken kop van mijn fiets afpleurde en mijn voortanden kennismaakten met de nabijgelegen stoeprand. 2 maanden alleen vloeibaar voedsel kunnen eten.
pi_15670399
Toen ik in de zomer van '98 verbrand was door de zon zeiden vrienden tegen me dat ik me moest insmeren met tijgerbalsem.....

kut vrienden

huh?
pi_15670410
Toen ik niet meer kon slikken of eten of iets in verband met Pfeiffer.....
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_15670454
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:42 schreef Ghansje het volgende:
Toen ik in de zomer van '98 verbrand was door de zon zeiden vrienden tegen me dat ik me moest insmeren met tijgerbalsem.....

kut vrienden

LOL
pi_15891912
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:55 schreef Rahja het volgende:
moest als 9-jarig meisje een "inwendig" onderzoek doen (wegens een blaasontsteking die niet overging), & daarvoor moesten ze mijn schaamstreek/lippen (de hele reutemeteut) steriliseren... Met alcohol...

Nou ben ik niet kleinzerig, maar watjes doordrenkt met alcohol in mijn (toen nog onaangetaste) vagina gaven me het gevoel dat ik aan het doodgaan was. Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.

unblock me mia (btw: dat lijkt me nu idd best pijnlijk ookal heb ik een piemeltje)

vrijdag 2 januari 2004 @ 01:28:27 #217
57434 Marloes
Digital Love
pi_15892003
Ik denk dat het de keer was dat m'n been werd gehecht, kan niets anders verzinnen.
We waren toen op vakantie en we hadden voor een dag fietsen gehuurd, oude fietsen welteverstaan.
Bij de fiets die ik had stak er een heel scherp stuk staal uit, en toen ik af wou stappen sneed ik daar langs.
Eerst had ik niks door, maar toen zag ik opeens allemaal bloed op m'n broek. Ik flipte helemaal want 't zag er niet zo smakelijk uit.
M'n vader de hele tijd roepen van ''dat moet gehecht worden'' wat het alleen maar erger maakte want dat wou ik niet.
Dus wij naar de dokter, kreeg ik 2 spuiten die zo ongelooflijk veel pijn deden dat ik ervan ging gillen.
Toen was het dus verdoofd en viel het wel mee, maar toen het was uitgewerkt deed het weer fucking veel pijn.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:52:55 #218
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15892346
Meest pijn: RSI
Onzichtbare kutziekte waar je bijna niet vanaf komt. De hele dagen pijn dat is auwa

Meest geestelijke pijn: de tijd voordat ik het uitmaakte met mijn toenmalige vriend en de weken erna...

Proud Powerpauper
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:58:46 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15892418
Ik heb nog nooit echt heel erge pijn gehad in mijn leven. Ja als kind vaak oorontsteking, en die pijn is denk ik wel een van de naarste vormen van pijn die er zijn. Zeurend, scherp en bonkend en steeds allesoverheersend aanwezig. Nu heb ik het nog weleens, maar dan doet het niet zo pijn. De naarste pijn die ik tegenwoordig weleens heb is kramp. Soms in bed, dan begint mijn kuit of (nog erger) de onderkant van mijn voet te tintelen en dan weet ik het al, ik kan dan echt paniekerig worden, maar ik kan het niet tegenhouden. De kramp schiet er dan keihard in. Vooral bij de voet is het naar, ik zie dan echt mijn tenen helemaal schots en scheef door elkaar staan, gruwelijk. Ugh ik krijg echt rillingen als ik eraan denk.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 02:04:39 #220
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15892482
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:58 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit echt heel erge pijn gehad in mijn leven. Ja als kind vaak oorontsteking, en die pijn is denk ik wel een van de naarste vormen van pijn die er zijn. Zeurend, scherp en bonkend en steeds allesoverheersend aanwezig. Nu heb ik het nog weleens, maar dan doet het niet zo pijn. De naarste pijn die ik tegenwoordig weleens heb is kramp. Soms in bed, dan begint mijn kuit of (nog erger) de onderkant van mijn voet te tintelen en dan weet ik het al, ik kan dan echt paniekerig worden, maar ik kan het niet tegenhouden. De kramp schiet er dan keihard in. Vooral bij de voet is het naar, ik zie dan echt mijn tenen helemaal schots en scheef door elkaar staan, gruwelijk. Ugh ik krijg echt rillingen als ik eraan denk.
Vooral als je in je slaap kramp krijgt!

(Het helpt geen schoenen met hakken te dragen btw)

Proud Powerpauper
  vrijdag 2 januari 2004 @ 02:08:39 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15892522
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 02:04 schreef Nuek het volgende:

[..]

Vooral als je in je slaap kramp krijgt!

(Het helpt geen schoenen met hakken te dragen btw)

Inderdaad ik krijg het altijd in bed. Ik draag weleens hakken, maar net zo vaak platte schoenen. Ik las ergens dat het te maken kan hebben met een gebrek aan kalium. Dat schijnt veelin bananen te zitten - maar aangezien ik sowieso al bijna elke dag een banaan eet (het is mijn favo fruit) denk ik niet dat ik nog meer kan dien om het te voorkomen.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 02:14:09 #222
79267 Flesdop
Nightwish the pwn !!
pi_15892576
En jahoor, hier nog iemand die dat best vaak heeft, lig je lekker te pitten in je nest, wordt je wakker met verschrikkelijke pijn in je kuit, en maar draaien en roller of me bed, maar het is zo kut dat je dan je been nie gebogen krijg zonder dat het erger word, ff w88 tot het over is en weer lekker verder pitten.:Z

/edit : volgens mijn moeder heeft ze dat iedere dag minsten 1 keer

"From cradle to coffin shall my wickedness be your passion"
pi_15892608
eens bij de tandarts zonder verdoving.... au!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 02:18:37 #224
79267 Flesdop
Nightwish the pwn !!
pi_15892639
Zo heb ik een keer mijn ver-stands-kies laten trekken, hij moest er wel 5 keer zijn spuitje bij pakken, en het was nog niet te verdragen
"From cradle to coffin shall my wickedness be your passion"
pi_15893085
Toen ik een spier in me nek had verrekt, kon me niet meer bewegen , want de kleinste beweging leek alsof iemand met messen in je nek stak. Daarna ging het ontsteken ofzo en werd een helft van me nek helemaal dik en stond me hoofd scheef. De kleinste beweging deed pijn, zelfs kauwen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')