Verder niet echt pijnlijke momenten meegemaakt.
*heeft inmiddels al 4 keer in het gips gezeten
quote:OMG herinneringen.
Op woensdag 17 december 2003 22:55 schreef Rewimo het volgende:
...Galstenen
Half jaartje geleden 's nachts niet kunnen slapen. Pijn in mijn rug, pijn in mijn borst en ik kon niet in een positie blijven liggen.
Volgende ochtend ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Foto's gemaakt en toen met spoed naar de operatiekamer.
Ik heb hier nu een potje staan met een galsteen van 2,5 centimeter groot. Dat zo'n klein kreng zoveel pijn kan doen.
quote:ja... dat ken ik ook.
Op dinsdag 23 december 2003 22:35 schreef Chara het volgende:
dubbele oorontsteking (beide kanten)
heb een week niet geslapen! (kon niet liggen want het kleinste contact met mn oorschelpjes was om te gillen)
Ben ik nu zielig genoeg om hier te mogen posten?![]()
quote:Herkenbaar, met galsteenpijn kun je niet stil blijven liggen
Op dinsdag 23 december 2003 22:33 schreef 10us het volgende:[..]
OMG herinneringen.
Half jaartje geleden 's nachts niet kunnen slapen. Pijn in mijn rug, pijn in mijn borst en ik kon niet in een positie blijven liggen.
Volgende ochtend ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Foto's gemaakt en toen met spoed naar de operatiekamer.
Ik heb hier nu een potje staan met een galsteen van 2,5 centimeter groot. Dat zo'n klein kreng zoveel pijn kan doen.
quote:OH YES, that hurts!!
Op woensdag 24 december 2003 08:56 schreef addie84 het volgende:
dat mijn vriendin d'r ex zoende..
valt me mee dat er zoweinig vrouwen: BEVALLING roepen..;)
als ik het aan mijn vriendin vraag..oef....
2 jaar terug op school bij de gym, ik sprong in de lucht, en toen ik terecht kwam zwikte ik m'n enkel om, heel m'n enkel helemaal dik, kon nie meer lopen, woeiii da voelde nie fijn..
heb er daarna wel enkele maandjes last van gehad voordat het helemaal over was..
kut vrienden
quote:LOL
Op woensdag 24 december 2003 15:42 schreef Ghansje het volgende:
Toen ik in de zomer van '98 verbrand was door de zon zeiden vrienden tegen me dat ik me moest insmeren met tijgerbalsem.....
kut vrienden
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:55 schreef Rahja het volgende:
moest als 9-jarig meisje een "inwendig" onderzoek doen (wegens een blaasontsteking die niet overging), & daarvoor moesten ze mijn schaamstreek/lippen (de hele reutemeteut) steriliseren... Met alcohol...Nou ben ik niet kleinzerig, maar watjes doordrenkt met alcohol in mijn (toen nog onaangetaste) vagina gaven me het gevoel dat ik aan het doodgaan was. Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.
unblock me mia (btw: dat lijkt me nu idd best pijnlijk ookal heb ik een piemeltje)
Meest geestelijke pijn: de tijd voordat ik het uitmaakte met mijn toenmalige vriend en de weken erna...
quote:Vooral als je in je slaap kramp krijgt!
Op vrijdag 2 januari 2004 01:58 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit echt heel erge pijn gehad in mijn leven. Ja als kind vaak oorontsteking, en die pijn is denk ik wel een van de naarste vormen van pijn die er zijn. Zeurend, scherp en bonkend en steeds allesoverheersend aanwezig. Nu heb ik het nog weleens, maar dan doet het niet zo pijn. De naarste pijn die ik tegenwoordig weleens heb is kramp. Soms in bed, dan begint mijn kuit of (nog erger) de onderkant van mijn voet te tintelen en dan weet ik het al, ik kan dan echt paniekerig worden, maar ik kan het niet tegenhouden. De kramp schiet er dan keihard in. Vooral bij de voet is het naar, ik zie dan echt mijn tenen helemaal schots en scheef door elkaar staan, gruwelijk. Ugh ik krijg echt rillingen als ik eraan denk.
(Het helpt geen schoenen met hakken te dragen btw)
quote:Inderdaad ik krijg het altijd in bed. Ik draag weleens hakken, maar net zo vaak platte schoenen. Ik las ergens dat het te maken kan hebben met een gebrek aan kalium. Dat schijnt veelin bananen te zitten - maar aangezien ik sowieso al bijna elke dag een banaan eet (het is mijn favo fruit) denk ik niet dat ik nog meer kan dien om het te voorkomen.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:04 schreef Nuek het volgende:[..]
Vooral als je in je slaap kramp krijgt!
(Het helpt geen schoenen met hakken te dragen btw)
/edit : volgens mijn moeder heeft ze dat iedere dag minsten 1 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |