abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15556965
Heb vroeger een beugel gehad en toen moesten er uit m'n onderkaak twee kiezen worden getrokken.
Duurde allemaal een beetje lang, dus toen de tweede kies werd getrokken werkte de verdoving niet helemaal goed meer.
Hierdoor begon tandarts een beetje "sneller" en daardoor ruwer te werken.
Toen brak de zenuw dus.

En toen ik m'n pols brak voelde dat ook niet zo lekker....

Karma is a fucking bitch.
  zaterdag 20 december 2003 @ 00:56:44 #177
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15557205
Een beenmergpunctie.

Jeweetwel, waarmee ze met een naald merg uit je bot halen.
En aangezien dat je botten niet verdoofd kunnen worden...

Stel een kramp in je been voor (je wordt in je heup geprikt omdat daar het grootste bot zit), dat helemaal tot je onderrug opkruipt. Het lijkt alsof je been slaapt, en als je je been beweegt krijg je zo'n flinke pijnscheut. Nou, zoiets eigenlijk, maar dan al die pijn geconcentreerd op één plek.
Na afloop lijkt het alsof je een flinke trap tegen je reet heb gehad. Alsof er een flinke blauwe plek je bil siert.

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  zaterdag 20 december 2003 @ 01:00:07 #178
67587 The_NiteAngyl
pi_15557263
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef Joppe het volgende:
Hij had alleen wel haast want hij heeft daarna m'n buik fucking dicht geniet (!!!). Met nietjes. Dan kijk wel ff raar op als je wakker wordt. De nietjes er uit halen was overigens ook niet echt plezierig.
Hoi Joppe!
Ik had ook nietjes in m'n buik na m'n ongeluk met een slijptol. Dat waren zo'n 16 nietjes totaal. Eigenlijk viel dat eruit halen reuze mee. Ik mocht er zelfs ook nog een paar zelf eruit halen
  zaterdag 20 december 2003 @ 01:05:52 #179
17420 DeX090
bastard on parade
pi_15557359
Kreeg toen m'n ouders 12.5 jaar getrouwd waren (dus in *reken*...eind '94) een midgetgolfclub in m'n oog. Vol.

We waren om het te vieren naar Center Parcs gegaan, de Eemhof. Daar op de midgetgolfbaan is 1 hole die flink omhoog gaat. Ik stond achter degene die moest slaan. Hij sloeg vol kracht, en ik ving het einde van de slag met m'n oog. Heb de hele middag in een ziekenhuis in Nijkerk (dacht ik) gezeten, met een dokter die papiertjes in m'n bloedende oog zat te proppen. Dat deed pijn.

(Lekker goor topic trouwens. )

Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zaterdag 20 december 2003 @ 03:22:32 #180
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_15558862
Kramp in mijn kaken. Godver, wat doet dát pijn. Dat is het pijnlijkste wat ik ooit meegemaakt heb.
Of toch niet?
pi_15558903
Mijn ergste pijn *brrrrrr deja-vu , is toen ik met een kilometer of 40 van de Erasmusbrug afdenderde met me skates en toen een meter of 10 over het asfalt schoof toen ik op me bek ging...
Als je broek gewoon weggesleten is en je schaafwonden van je schouder tot je schenen heb , schreeuw je het gewoon uit v/d pijn....
Ik wens ook niemand dat toe , want een half jaar later zie je het nog
Oh ja joh?
pi_15558947
Toen ik een jaar of 10 was, brak ik een keer mijn pols. Viel nog erg mee,de pijn. Volgende dag deed het nog steeds pijn, anyway moest dus rechtgezet worden.
Gaan er aan beide kanten van m'n arm 2 zusters ( 4 in totaal dus ) in tegenovergestelde richting aan mijn arm trekken, en dan steeds ineens KRAK een of andere gruwelijke twist maken om recht te zetten.
Nou doet het al pijn als je kracht probeert te zetten met een gebroken pols maar als 4 volwassen vrouwen dat doen met volle kracht en het grootste geweld sta je als 10-jarig knulletje wel raar te kijken.

Maar goed, nu moet ik niet doen alsof het zo verschrikkelijk was, kan me goed herinneren dat ik me tranen wel in heb kunnen houden

[Dit bericht is gewijzigd door piet_pelle op 20-12-2003 04:00]

"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_15558951
[edit]oeps[/edit]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_15558972
ik kan me niets extreem pijnlijks herinneren, dus het zal wel meevallen met mij
pi_15559123
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:09 schreef DeBastaard het volgende:
Heb dit jaar een ' fistel' gehad op mn kont dat deed toch hendig zeer ...
tien jaar geleden ook zoiets gehad. Is inderdaad verre van grappig. Nee dan breek ik liever een middenvoetsnbeentje of zo, dat is "alleen maar" erg vervelend
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_15559830
Khad tijdens een sportdag op de basisschool een keer een scheurtje in mn spier gekregen. (Klinkt erg lullig, maar deed echt erg pijn, voel het soms nog steeds..)

En iki moest een keer flink in mn kin gehecht worden, en ik kreeg zo'n papaplu-verdoving. Dan steken ze dus die naald erin en draaien ze em rond.

Na het lezen van de post hieronder nog even een toevoeging:
Blaasontsteking! Dat is echt verschrikkelijk. Heb het ondertussen al 3 keer gehad, dus kweet wat je het beste kan doen om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Maar die allereerste keer was echt een hel.

[Dit bericht is gewijzigd door Together-Alone op 20-12-2003 10:58]

''Going mental on the Wabbu''
pi_15560007
1:
Ooit eens een poging gedaan om sierlijk over de rand van ons toenmalige L-vormige bankstel heen te rollen. Ik rolde net iets verkeerd en kwam met mijn knie precies tegen de (scherpe) glazen punt van onze salontafel terecht en belandde tussen de tafel en de bank in op de grond. Daar heb ik een kwartier schreeuwend en huilend gelegen. Had naderhand een bult op mijn knie ter grote van een kippenei. En kon 3 dagen niet meer lopen.

2:
Nierbekkenontsteking. Niet leuk. Neem dat nou maar gewoon van mij aan. Dus als je blaasontsteking hebt, niet denken: "Ach, gaat wel weer over", maar gewoon naar de dokter.

zaterdag 20 december 2003 @ 11:24:10 #188
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_15560463
hmmmm ik denk toch afgelopen zomer: ik was lekker in een zee-egel gaan staan / vallen waardoor mijn voet en hand VOL stekels zaten.

Toen dacht ik : die haal ik er vanavond wel even uit, en 's avonds was mijn hele voet ontstoken. Ik dus daar naar de dokter, en die bleek het als standaar werk te zien.

Toen heeft hij dus 2 UUR !!!!! lang met een holle naald al die stekels eruit gehaald ... ik zat gewoon helemaal te shaken (believe me: de onderkant van je voet is ERG gevoelig)

De volgende dag moest ik weer komen, en ging ie nog een keer een half uurtje pulken aan de stekels die hij er nog niet uit had.... Ik moest de volgende dag weer komen, maar doordat de zwelling weg was heb ik dat niet gedaan Ik heb thuis zelf maar wat gepulkt..... ging stuk beter

maandag 22 december 2003 @ 00:35:27 #189
75702 Lay_D_Indo
SELAMAT TAHUN BARU 2004!!!
pi_15598221
Ik heb al veel pijnlijke dingen meegemaakt.

Het ergste was begin oktober vorig jaar.

Ik was toen zwanger, maar het bleek buitenbaarmoederlijk te zijn.
De baby zat in de eileider i.p.v de baarmoeder en werd al groter. Hier kwamen ze te laat achter. Ik werd namelijk door de huisarts van het kastje naar de muur gestuurd. Op het moment dat ik de baby verloor heb ik pijnen gehad die ik hier niet kan beschrijven.

Vervolgens ben ik ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Daar kon ik ieder moment geopereerd worden. Mijn eileider stond op het punt te knappen. In mijn buikholte had ik vrij zware inwendige bloedingen.
De operatie hoefde uiteindelijk niet door te gaan. Mijn lichaam kon het kindje op natuurlijke wijze afstoten. Dat was "geluk" bij ongeluk..

Niet zo'n lekker verhaal om te lezen, sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Lay_D_Indo op 22-12-2003 00:41]

maandag 22 december 2003 @ 11:12:05 #190
67587 The_NiteAngyl
pi_15603710
quote:
Op maandag 22 december 2003 00:35 schreef Lay_D_Indo het volgende:
--Lay_D's verhaal--
Wauw, da's behoorlijk serieus. Ik heb nooit geweten dat een baby op een 'verkeerde plek' kan groeien... Dan kan ik me wel enigzins voorstellen dat je door een hel van pijn heb moeten gaan...
pi_15608243
gekneusde ribben... 2 stuks tegelijk
  maandag 22 december 2003 @ 13:54:19 #192
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_15608420
Gadverdamme wat een naar topic

ontopic: hockey, hockeystick vol op m'n neus

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_15608466
die keer dat een vriend voor de grap tegen mijn stuitje schopte en de botjes in mijn stuitje verschoven (permanent). veel plezier heb ik daar niet aan beleeft.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_15611169
Het ergste pijn wat ik nu meemaak is van mijn staartbeen (of stuitje?).

Ruim 2 maanden heb ik ontzettend veel pijn (incl. vocht) bij mijn staartbeen.
Het vocht zorgt voor meer pijn bij het zitten. Want het bubbelt/klotst als je beweeg met je staartbeen. Dus is wel erg ongemakkelijk zitten nu

Huisarts schreef me eerst Ibuprofen 600mg voor. Dat heeft niks geholpen.
Toen de medicijnen op waren, andere medicijnen gekregen: Dyclofenacnatrium 50mg. (3x per dag)
Helpt ook niks.

De dokter dacht dat ik mijn staartbeen gebroken had (want ze vroeg of ik op mijn stuitje gevallen was. Was niet het geval.).

Afgelopen vrijdag is er röntgen-foto's gemaakt. Binnen 3 a 4 werkdagen verwacht ik de uitslag.

Ik wil godverdomme van de pijn af!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door SeNTiNeL0 op 22-12-2003 15:25]

pi_15611335
een ontstoken tandzenuw......................:'(
  maandag 22 december 2003 @ 15:42:41 #196
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_15611711
Toen ik als 11 jarig jongetje 2 liter kokend water over mijn lies heen kreeg, en te laat was met mijn onderbroek uittrekken.

gevolg 2e & 3e graads verbranding in mijn lies en bovenbeen,
heb er gelukkig niets aan overgehouden wel een litteken van 4 bij 2 cm in mijn lies .....blij dat het niet 10 centimeter verderop was......

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_15611982
- Mijn blindedarm onsteking. Mijn moeder dacht eerst dat het een griepje was dus ik kreeg wat te eten, maar na een paar uur kon ik niet meer echtop lopen/zitten van de pijn in mijn buik...

- Longonsteking: Dat doet zó veel pijn, ik kon geen centimeter verzitten in bed of ik schreeuwde het uit van de pijn.

- De keer dat ik met zo'n grote hamer:

in plaats van de muur die ik aan het slopen was vol mijn duim raakte...

- Toen ik klein was ben ik enkele keren met mijn laarsjes op een plank met spijkers gaan staan... Het voelt beslist niet prettig als je je voet op moet tillen om de spijker weer uit het vlees/weefsel te trekken...

- Toen ik op mun bek ging met de fiets en mijn enkelbanden zwaar kneusde, een collosale bult op mijn enkel tot gevolg hebbende...

pi_15612128
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:57 schreef Utmenke het volgende:
Toen ik met een beuksbeugel een paar flinke klappen op mijn rug kreeg van iemand die zeker een meter groter was
Wat heb je daarvoor moeten doen?
  maandag 22 december 2003 @ 18:14:29 #199
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_15615630
Mijn ergste pijn was na een auto-ongeluk. Ik heb toen een gecompliceerde dubbele beenbreuk opgelopen. Dat deed op zich al erg veel pijn. Maar een aantal uren na de operatie ( Toen hebben ze een metalen pen erin gezet) kreeg ik last van de zogenaamde compartiment syndroom.
De pijn die ik toen had, is niet te beschrijven. Ze hebben me toen helemaal platgespoten, maar nog schreeuwde ik het gewoon uit van de pijn.

Ik hoop dit dan ook nooit en dan ook echt nooit meer mee te maken!

Horrible Cunt!
pi_15616013
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:53 schreef WeirdMicky het volgende:
5 dagen rondlopen met een ontstoken blindedarm

daarna 5 dagen in het ziekenhuis gelegen na een operatie, en het hoesten/niesen/kotsen was het ergste, omdat je dan uren je lichaam tintelde v/d pijn

Je spreekt jezelf erg tegen slimpie
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:54 schreef WeirdMicky het volgende:
de hele nacht? ik dus 5

moest niet overgeven (ben een bikkel ) dus dachten de doktoren dat het stress was..erg leuk

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')