Oktober 2003: Operatie aan mijn knie om de kruisband te herstellen, denk dat ik 3 maanden mijn knie niet goed heb kunnen buigen en het doet nu af en toe nog steeds pijn
Ook heeft iemand een keer voor de lol een hete barbequeprikker tegen mijn been aangehouden. Ik heb het litteken nog in m'n been staan.
En het verwijderen van mijn teennagel
en daarna nog een keer gedeeltelijk met wortel en al.
De verdoving werkte niet echt op al dat ontstoken gedoe.
Maar in vergelijking met andere valt het dus wel mee, afkloppen.
effe oogjes rechtzetten
fokking 3 weken NIET kunnen zien en iedere aanvaring met iets lichter dan een zwakke zaklamp deed PIJN.
nooit meer.
quote:Jaaah, 1 vinger door grasmaaier, maar die zit er nog (weer) aan.
Op donderdag 18 december 2003 07:33 schreef Chemist het volgende:2 vingers afgesneden door grasmaaier (maar daar weet ik eigenlijk niks van)
paar maanden geleden super erge buikkramp
Er schiet me ineens wat te binnen, op vakantie zag ik op een crosswagentje, 4 van die crosswielen, weet ik et hoe je zon ding noemt.
Ik had korte broek en ging door de bocht, toen kwam ik met me kuit geloof ik op dat wiel, heel ma kuit lag open en veel met smeer en grond, dat was erg pijnlijk de gehele week.
Nog wat, ik liever pijn als jeuk. Ik heb 1x te veel jeuk gehad. dan verlang je naar pijn plaats van jeuk, ik ging uren door het huis rennen en elke x 5 min in bed en dan weer naar beneden rennen voor pilletje enz.
Alleen jezelf slaan helpt niet, krijg je alleen maar meer jeuk, maar het is zo moeilijk om eraf te blijven.
quote:Ook gehad, maar dankzij een goede verdoving niet echt veel pijn gehad.
Op donderdag 18 december 2003 20:34 schreef speedfreakssj het volgende:
toen ik aan mijn ogen oog werd geopereerd.
quote:heb je best wel geluk gehad tot nu toe dan! zo houden!
Op donderdag 18 december 2003 23:26 schreef Steve-O het volgende:
Een jaar lang met ingegroeide teen nagel lopenpaar maanden geleden super erge buikkramp
altijd leuk om zoiets te vertellen...
* Augustus 2002: gevallen tijdens wielerkoers en me elleboog op 2 plaatsen gescheurd
* Diverse schaafwonden op me rug zodat ik niet fatsoenlijk kon liggen na een zware valpartij
En verder valt het gelukkig nog mee, alleen zo af en toe eens rugpijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 19-12-2003 00:49]
quote:damn wordt je echt melig van van dit soort opmerkingen
Op donderdag 18 december 2003 19:33 schreef knauts het volgende:
marsepijn
quote:dat 't pijn doet, ja, dat geloof ik je... een vriend van me werd ook neergeschoten, hij is bewusteloos gegaan van de schock...
Op vrijdag 19 december 2003 00:34 schreef ervin het volgende:
28 mart 1993 - oorlog in ex Joegoslavië.In een gebouw tijdens controle ben ik 3 keer getroffen door 7.62mm.2 in been en 1 in maag.Het deed zo veel pijn dat ik liever dood was.Schutter is later door mijn vrienden gedood....
meteen een nieuw soort pijn ontdekt toen...
daarna 5 dagen in het ziekenhuis gelegen na een operatie, en het hoesten/niesen/kotsen was het ergste, omdat je dan uren je lichaam tintelde v/d pijn
quote:de hele nacht? ik dus 5
Op donderdag 18 december 2003 19:30 schreef FallenAngel666 het volgende:
Blindedarmontsteking, de hele nacht liggen creperen van de pijn en constant overgeven.
Ja dat was aangenaam
moest niet overgeven (ben een bikkel ) dus dachten de doktoren dat het stress was..erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |