abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2003 @ 16:35:52 #51
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_15486689
Zenuwkanaalbehandeling zonder verdoving
Deed heavy pijn, maar ik denk die tandarts weet wel wattie doet, niet dus...
Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
pi_15486747
Toen ik nog op vakantie was met mijn ouders, een aantal jaar geleden. Ik had zo erg buikpijn dat ik dacht dat ik doodging Verder eens met stikstof wratje van mn voet gehaald... hadden ze gelijk heel mn hiel ondergesmeerd met die zooi, waar gewoon niks zat... was helemaal opgezwollen en ik kon 2 weken niet lopen.
Delivered without an information leaflet
  woensdag 17 december 2003 @ 16:38:48 #53
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_15486765
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
3 jaar geleden toen mijn knie uit de kom lag. Dat deed echt pijn. Ik sprong omhoog met voetbal op een grasveldje. Ik landt op mijn linkerbeen (rechterbeen richting de bal in de lucht, en het gras was vochtig) glijdt mijn onderbeen naar binnen en mijn bovenbeen drukte er op. KNAK!

En lag daar nog 10 min te wachten op de ambulance, wist niet wat ik moest doen. maar gelukkig kreeg ik lach en slaap gas en toen werd die rechtgezet. Ik schreeuwde wel toen het gebeurde maar deed geen pijn. Best vaag btw.

Je bedoelt denk ik je knieschijf

Heb ik 3x gehad aan beide knieen. Daarna aan beide knieen geopereerd...na die operaties was de pijn toch wel het ergste denk ik...

woensdag 17 december 2003 @ 16:39:22 #54
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_15486784
Vorig jaar een ontstekking gehad in 1 of andere voorhoofds/kaakholte. Die drukte blijkbaar precies op een zenuw waardoor mijn hoofd vanaf mijn rechterslaap tot en met het puntje van mijn kin om de paar uur als een gek begon te kloppen, dat duurde dan ook weer meer dan een uur(kon de klok erop gelijk zetten) waarna de pijn even wat minder werd om een paar uur later weer net zo hevig terug te komen.....

Die week daarvoor waren net mijn verstandkiezen getrokken waardoor ik eerst dacht dat het daarmee te maken had. Na een paar dagen doorbijten(we zijn tenslotte geen mietjes) eindelijk maar eens naar de tandarts gegaan die vervolgens zei dat ik me niet aan moest stellen.... want er was volgens hem niets te zien. Dag later, nadat ik ruzie had gemaakt met de assistente van mijn huisarts(er was zogenaamde geen plek meer voor me die dag, ik kon zogenaamd nog wel een dagje wachten WAT NOU MUTS!!!!!!) eindelijk een kuurtje gekregen voor de onstekking en een dag later was het al een stuk beter...

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_15486795
dat van mij verbleekt hier aardig bij
maar k heb vroeger aardig chronische koppijn gehad, al die jaren koppijn bij mekaar doet denk ik meer pijn dan een nagel in je voet
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15486960
toen ik me pa verloor
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_15486963
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:38 schreef Noca het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik je knieschijf

Heb ik 3x gehad aan beide knieen. Daarna aan beide knieen geopereerd...na die operaties was de pijn toch wel het ergste denk ik...

Ja dat bedoel ik. En zo te horen heb jij ook zwakke knieen. (of door het voetbal ofzo? ) Ik heb ze beide een keer uit de kom gehad. En die ene deed 4 weken gelede nweer eens raar waardoor ik een week niet op mocht lopen. gelukkig geen gips ofzo. Maar moet wel deze week rustig aan doen en heb morgen een controle. Dus hopelijk volgende week sporten om mijn spieren weer flink aan te sterken.

[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 17-12-2003 16:48]

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  Moderator woensdag 17 december 2003 @ 16:47:52 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_15486993
Mentale pijn: het einde van mn relatie.

Fysieke pijn: toen ik geopereerd was aan mijn benen en mijn heupen in stukken gezaagd waren e.d. (ja serieus )

Breitling - Instruments for Professionals
pi_15487088
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:14 schreef pennarts het volgende:
toen ik met 5 man een zware gewapende betonne put deksel op probeerde te tillen en dat ze dan allemaal tegelijk los laten maar ik te laat was en mijn vinger eronder kreeg

opzicht nog niet zo pijnlijk

maar dat ze je vinger moeten hechten zonder verdoving omdat de pees van je middelvinger er uit licht das wel pijnlijk

wil jij aub zo spoedig mogelijk een ander icoontje nemen ipv die van mij te jatten??

dank u

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_15487127
Elke keer dat ik pijn heb, denk ik dat het mijn ergste pijn ooit is
Zo ook met de keelpijn die ik nu heb
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_15487140
Dat moet toch wel zijn geweest toen ik 16 was toen mn bovenarm compleet doormidden gebroken was net een paar cm achter die kogel die in je schouderblad zit zegmaar
Dat kleine stukje stak half door mn vel naar buiten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15487198
moest als 9-jarig meisje een "inwendig" onderzoek doen (wegens een blaasontsteking die niet overging), & daarvoor moesten ze mijn schaamstreek/lippen (de hele reutemeteut) steriliseren... Met alcohol...

Nou ben ik niet kleinzerig, maar watjes doordrenkt met alcohol in mijn (toen nog onaangetaste) vagina gaven me het gevoel dat ik aan het doodgaan was. Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.

"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_15487223
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:55 schreef Rahja het volgende:
Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.
Kratje Grolsch van wel?

[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 17-12-2003 17:04]

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15487383
Niet zo erg als wat ik hier allemaal lees, maar toch wel pijnlijk: hand tussen de autodeur die hard dicht geslagen werd.
  woensdag 17 december 2003 @ 17:11:39 #65
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_15487590
Bijbalontsteking

Maar die ene keer toen ik een schroevendraaier tussen m'n wijsvinger en duim in plantte was ook niet prettig... En een stukje hete kroket in je oog is ook ZEER onaangenaam

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_15488696
Mijn ergste pijn....

Toen het uitging met mijn vriendin, is inmiddels al meer dan 6 maanden geleden, en toch doet het nog steeds pijn

My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  woensdag 17 december 2003 @ 17:55:22 #67
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15488715
toen me leuter open lag. (7 jaar oud) Kan me geen ergere pijn bedenken.

[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 17-12-2003 22:14]

... hier geweest te zijn!!!!
pi_15488759
Toen ik met een beuksbeugel een paar flinke klappen op mijn rug kreeg van iemand die zeker een meter groter was
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_15488772
Mn armen als 1 grote schaafwond, als gevolg van het crossen op een veelste kleine mountainbike. Was aan het versnellen om over een kleine schans te springen, zag een gat in de weg niet, voorwiel blokkeerde erin en ik werd gelanceerd over van die ruwe klinkers.

Nog nooit zo hard geschreeuwd voelde alsof ik brandde.

pi_15488896
Maagzuur, auw..
blaasontsteking blijft ook pijnlijk (en daarbij nierbekkenontsteking )
als het daaronder zo erg prikt dan doet dat echt vreselijk pijn
  woensdag 17 december 2003 @ 18:04:50 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15488972
3 gekneusde ribben terwijl je verkouden bent, probeer dan maar eens te hoesten .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_15489003
een bloedprop in me been net boven me knie die verkalkt was... 3 maand erge last van gehad en een jaar niet meer gesport.
pi_15489011
oh ja heb ook nog lichte hersenschudding gehad maar dat deed niet zo pijn, alleen dat me hoofd door een andere jongen (was toen 11 ofzo) tegen zo'n harde biels werd aangedrukt
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 17 december 2003 @ 18:07:32 #74
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_15489041
Ik geloof een jaar of 2 terug; ik moest naar de tandarts gaatjes laten boren en vullen en die klotevent is uitgeschoten met zijn slijptolletje ( je weet wel om je kiezen weer een beetje mooi glad te krijgen) zo in mijn tong

pas toen de verdoving uit werkte, merkte ik het natuurlijk pas, dat was echt de ergste pijn tot nu toe

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_15489227
Hmm...mijn pijnen waren niet zo erg als wat ik hier af en toe lees, maar goed...

De ergste: volle fles cola met de onderkant naar beneden bovenop mijn blote tenen laten vallen in de supermarkt. Ik ben bij de kassa flauwgevallen van de pijn

Ook erg: op de fiets van achteren aangereden door een brommer, twee meter de lucht ingeslingerd worden en vervolgens op mijn stuitje neergekomen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')