abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15523329
quote:
Maar goed, uit de reacties lees ik alweer dat er hier over het algemeen alleen maar quasi-poeder-freaks rondlopen, wiens interesse niet verder gaat dan de standaard toeristenhouding tov de bergen en hun klimaat..
Het spijt me dat ik me ermee bemoei maar ik deze uitspraak vind ik wel erg denigrerend, tandarts. Laten we nou met z'n allen misschien niet meteen overal tegen in gaan en het een beetje gezellig houden. Dit topic begint steeds meer een ik-weet-het-allemaal-toch-wel-beter karakter te krijgen...
pi_15525377
Ik dacht dat mensen hier een mening mochten vormen over de posts die iemand maakte.. Of geldt dat niet voor mij?
  donderdag 18 december 2003 @ 23:33:19 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15528784
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:03 schreef notepad het volgende:
Het weer in de alpen is ook niet te volgen! Gisteren werd voor de komende dagen droog weer voorspeld, en nu sneeuwt het er

http://www.snow-forecast.com/resorts/Alpe-d-Huez.0to3mid.php

Vaak heb je grote verschillen tussen het weer overdag en het weer in de avond/nacht. Ik kan niet verklaren waarom dat is, te weinig verstand van meteologie. Op basis van ervaring kan ik wel zeggen dat ik nachten met zware sneeuwval afgewisseld zag worden door strakblauwe middagen daarna. Misschien verklaart dat iets, zoals ik het heb begrepen krijgen trouwens de hele franse alpen deze dagen sneeuw. Tenminste, er zou dit weekend behoorlijk wat moeten vallen daar.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_15529176
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:35 schreef Dentist het volgende:

Nee natuurlijk niet, ik roep altijd maar wat over dingen waar ik totaal geen verstand van heb Kom op, je kan beter dan dit...

Die heb ik je vaker horen zeggen ja

Kom op man, ik zit hier echt niet om jou de grond in te boren. Heb ik ook nooit gedaan. In ieder geval niet bewust. Alleen kun je soms echt heel overdreven, haast denigrerend, uit de hoek komen. En ja, je wordt hier regelmatig aangevallen. Leg het naast je neer.
Maar ben voortaan wat duidelijker in je posts. Want ik had totaal niet door dat je het over de water/lucht-verhouding in de sneeuw had. Puur omdat ik mij momenteel nog totaal niet in alles kan bezig houden met wintersporten. Dus wil je ons dingen leren (je leraar-voorbeeld) of corrigeren. Voortaan op een wat gepastere manier.
Want serieus, je filmpjes waren heel gaaf. Dat is de champagne-sneeuw zoals je die in de US vindt.

We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 19 december 2003 @ 00:06:11 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15529661
Hoewel ik een beetje een stom foutje maakte door te zeggen dat hij het over centimeters had ipv de lucht-water verhouden ben ik wel met Dentist eens dat het verschil in poeder zeker uit maakt.

Heb helaas niet de mogelijkheden om zomaar ff naar de VS te gaan om daar de poeder uit te proberen (staat trouwens nog wel op me verlanglijstje).

btw er zit wel verschil tussen snowboarders en skiers in de poeder maar over het gemak waarmee boarders of skiers poederen heeft voornamelijk met techniek te maken denk ik.

quote:
Op donderdag 18 december 2003 09:07 schreef XL het volgende:

[..]

Hard carven op hardboots vind ik echt 1000x mooier uitzien dan keihard naar beneden knallen op ski's. Het gaat dan misschien wel langzamer, dit is ook onderdeel van de Style die in het topic de laatste paar pagina aan het domineren is. Als ik afgestudeerd ben ga ik in de winter daaropvolgend een hardboot-camp volgen.

Toen ik aan het skien was, waren er nog geen carve-skies. dus toen kon je alleen nog maar hard naar beneden met je skies. En dan bedoel ik voornamelijk recht naar beneden. Dat bedoelde ik er meer mee dat ik het leuker op skies vond dan op een snowboard. Dus niet carven maar gewoon zo snel mogelijk beneden zijn.

Carven vind ik zeker mooier bij snowboarden. Iemand die ook echt goed kan carven op softboots vind ik nog mooier om te zijn dan iemand op hardboots trouwens maar das persoonlijke mening

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 19 december 2003 @ 00:07:12 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15529690
Trouwens ik heb een medestander gevonden voor me snowboardtripje

Ik ga dus 31 december tot 4jan ff een boardtripje maken.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 19 december 2003 @ 00:15:53 #57
9756 Dentist
Toept over...
pi_15529878
quote:
Op donderdag 18 december 2003 23:47 schreef beerke het volgende:

[..]

Kom op man, ik zit hier echt niet om jou de grond in te boren. Heb ik ook nooit gedaan. In ieder geval niet bewust. Alleen kun je soms echt heel overdreven, haast denigrerend, uit de hoek komen. En ja, je wordt hier regelmatig aangevallen. Leg het naast je neer.

Ehm, ok..Ik voel me niet aangevallen hoor, daar heb ik nooit zo'n last van..
quote:
Maar ben voortaan wat duidelijker in je posts. Want ik had totaal niet door dat je het over de water/lucht-verhouding in de sneeuw had. Puur omdat ik mij momenteel nog totaal niet in alles kan bezig houden met wintersporten. Dus wil je ons dingen leren (je leraar-voorbeeld) of corrigeren. Voortaan op een wat gepastere manier.
Want serieus, je filmpjes waren heel gaaf. Dat is de champagne-sneeuw zoals je die in de US vindt.
Mjah, nogmaals, ik ga niet alles uitleggen, maar dat het inmiddels nog steeds niet duidelijk lijkt te zijn bij sommigen dat ik wel enigszins weet waar ik over praat, is natuurlijk enigszins jammer. Op de vraag : "Heb je ervaring met snowboarden dat je dit kunt stellen?" kun je natuurlijk een antwoord verwachten..

En zie je nou zelf niet dat jij je mening over mij vormt doordat jij niet weet dat ik het over de water/lucht-ratio heb (wat ik overigens in voorgaande posts gewoon heel normaal uitleg)? Ligt dat dan nog aan mij? (en nee, deze vraag hoef je niet te beantwoorden, daar komt toch alleen maar zinloze discussie van)

vrijdag 19 december 2003 @ 08:27:13 #58
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15532672
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:15 schreef Dentist het volgende:

Op de vraag : "Heb je ervaring met snowboarden dat je dit kunt stellen?" kun je natuurlijk een antwoord verwachten..

Zo'n vreemde vraag vind ik het niet, ik snap niet dat je daar over struikelt? Ik heb je alleen nog maar over skies horen uitwijden tot op heden..

[offtopic] In een snowboardtopic nog wel! Ik begrijp overigen dat skieers niet zelf van die relaxte topics hebben.. zullen we hier ook maar een bordje "no skieers allowed" plaatsen [/offtopic]

Verder is het wel jammer dat discussies op een forum nooit lopen zoals je zelf zou willen, gezien het feit dat er meerdere mensen tegelijk actief zijn, maar dat is een algemeen iets

quote:
Dit topic begint steeds meer een ik-weet-het-allemaal-toch-wel-beter karakter te krijgen...
Daar ben ik het wel mee eens Maar alleen love & peace wordt wellicht saai, en zolang het bij onschuldige discussies blijft..

Overigens ben ik wel benieuwd hoe lang Dentist heeft geboard, of hij het nu nog steeds doet en waarom hij skieen prefereert!

Verder zal vanaf heden mijn postfrequentie dalen; over enkele minuten zal mijn prive-chauffeur zijn bolide voor dit pand parkeren en mijn tassen in de achterbak hiervan deponeren. De rode loper wordt uitgerold en ik stap in de limo. Over een uurtje of 5-6 ben ik voor het eerst sinds lang weer thuis. Broeders en Dentist, jullie zijn gezegend.

Gegroet!

vrijdag 19 december 2003 @ 09:23:23 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15533199
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:06 schreef Komakie het volgende:
Iemand die ook echt goed kan carven op softboots vind ik nog mooier om te zijn dan iemand op hardboots trouwens maar das persoonlijke mening
Welke schoenen de carver aanheeft doet me niets, daarnaast heb ik nog nooit echte extreme-carvers op softboots gezien. Extreme-carving vind ik wel zo ongelofelijk mooi! Het alternatieve van hardboots vind ik trouwens ook mooi. Ik zou ze nooit willen om alternatief te zijn hoor, maar als er een hardbooter voorbij komt heb ik daar wel altijd even speciale aandacht voor.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_15537682
He komakie bedankt voor je sneeuwhoogte link
Helemaal top.. waar ga je trouwens zelf heen?

En Wat gebruiken jullie voor polsbeschremers? En hebben jullie een advies voor mij voor een setje?

tussen al dat gezwam moet mijn vraag natuurlijk wel beantwoord worden

[Dit bericht is gewijzigd door Zebigboss op 19-12-2003 12:35]

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_15537690
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:15 schreef Dentist het volgende:

Mjah, nogmaals, ik ga niet alles uitleggen, maar dat het inmiddels nog steeds niet duidelijk lijkt te zijn bij sommigen dat ik wel enigszins weet waar ik over praat, is natuurlijk enigszins jammer. Op de vraag : "Heb je ervaring met snowboarden dat je dit kunt stellen?" kun je natuurlijk een antwoord verwachten..

En zie je nou zelf niet dat jij je mening over mij vormt doordat jij niet weet dat ik het over de water/lucht-ratio heb (wat ik overigens in voorgaande posts gewoon heel normaal uitleg)? Ligt dat dan nog aan mij? (en nee, deze vraag hoef je niet te beantwoorden, daar komt toch alleen maar zinloze discussie van)

Je legt het inderdaad netjes uit in de daarop volgende posts. Maar je doet het, zoals notepad terecht opmerkt, wel erg denigrerend. En op die manier dwing je mensen wel om een bepaalde mening over jou te vormen. Voorbeeld:
quote:
Maar goed, uit de reacties lees ik alweer dat er hier over het algemeen alleen maar quasi-poeder-freaks rondlopen, wiens interesse niet verder gaat dan de standaard toeristenhouding tov de bergen en hun klimaat..
Vindt je het gek dat je hier ook niet altijd serieus genomen word. Soms heb ik echt het idee dat je dat bewust erom doet. Maar goed, we laten het erbij.

Aangezien jij duidelijk vaker op een berg te vinden bent dan de meeste van deze standaard toeristen () ben ik dus echt benieuwd naar jouw ervaringen (waarvan ik al wel langer dan vandaag overtuigd was dat je die hebt). Hoe vaak ben jij per jaar op een piste, of ernaast, te vinden? Ik denk dat ik daar stiekem best jaloers op zou kunnen worden. Zeker als je even tussen neus en lippen door daar in Alta gaat skieen.

Over dat boarden op hardboots, ik vind het er GE-WEL-DIG uitzien. Echter, ik heb niet de ambitie om het te kunnen op korte termijn. Ik heb wel een mooi Nidecker Alpine-board op mijn kamer staan, gewoon voor de heb. Ga ik zeker nog een keer uitproberen in de nabije toekomst.

En Komakie, ik ben stront jaloers op jou. Ik wil ook gaan boarden. Nog een paar weekjes

...360sjors, welcome back. Ik zie je vanavond...

We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 19 december 2003 @ 12:38:01 #62
9756 Dentist
Toept over...
pi_15538155
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:22 schreef beerke het volgende:

[..]

Je legt het inderdaad netjes uit in de daarop volgende posts. Maar je doet het, zoals notepad terecht opmerkt, wel erg denigrerend. En op die manier dwing je mensen wel om een bepaalde mening over jou te vormen. Voorbeeld:

[mening van Dentist]

Vindt je het gek dat je hier ook niet altijd serieus genomen word. Soms heb ik echt het idee dat je dat bewust erom doet. Maar goed, we laten het erbij.

Mjah, jullie mogen wel een mening vormen over mij, maar ik niet over jullie (want dat is wat ik in die post doe)? Zo werkt het dus niet..
quote:
Aangezien jij duidelijk vaker op een berg te vinden bent dan de meeste van deze standaard toeristen () ben ik dus echt benieuwd naar jouw ervaringen (waarvan ik al wel langer dan vandaag overtuigd was dat je die hebt). Hoe vaak ben jij per jaar op een piste, of ernaast, te vinden? Ik denk dat ik daar stiekem best jaloers op zou kunnen worden. Zeker als je even tussen neus en lippen door daar in Alta gaat skieen.
Ok, even voor de feestdagen dan.. Niet genoeg.. Ik ski nu ongeveer 20 jaar en heb iets minder dan de helft daarvan ook geboard. Vroeger altijd een of twee weken per jaar, maar de laatste paar jaren flink wat meer. Vorig jaar 44 dagen (frankrijk, oostenrijk en Nieuw Zeeland) en daar ga ik dit jaar waarschijnlijk weer ongeveer aan komen of meer halen (Ben naar L2A geweest in november, ga nu naar Ste. Foy en St. Anton, in februari naar Alta, in maart naar La Grave en Andorra en er staan nog trips in de planning voor Zermatt en Chamonix en iets met goede sneeuw in de laatste week van het seizoen, maar ik moet even kijken of ik dat studie-gewijs trek, omdat ik al een week Les Arcs moet missen nav tentamens . Owja, en wellicht ga ik in de zomer werken in NZ, wat weer een aantal weken gaat duren...).

Verder is het zo ongeveer m'n werk, naast m'n deskjob en m'n studie..

Maar goed, ik ga ervandoor. Tot over 2 weken, niet teveel domme dingen zeggen als ik weg ben

pi_15540869
Ja en hoe combineren jullie pols-beschrermers met handschoenen?
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  vrijdag 19 december 2003 @ 14:26:51 #64
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15541217
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:14 schreef Zebigboss het volgende:
Ik heb afgelopen keer polsbeschermers geprobeerd tijdens het boarden, waren polsbeschermers die je normaal voor skatebarden/inlineskaten gebruikt en die pasten -net- onder m'n handschoenen.. Toen ik ze voor het eerst aan had, had ik iets van 'hmm dis niet echt handig' maar na ze een tijdje te hebben aangehad eigenlijk weinig last van gehad. Je pols zit 'vast' maar had daar eigenlijk geen last van. Had wel last van het feit dat er een randje nogal schuurde, het was toen een dagje, ik vrees dat het na een weer wel op een blaar zou kunnen uitkomen... moet ik misschien nog even iets op vinden Zijn trouwens berschermers van bauer. Ik weet niet of er speciaal voor snowboarden ook beschermers zijn, ik neem aan van wel maargoed ik ben een arme student

of gewoon te lui om naar de winkel te lopen en te kijken

Life's like music, get the rhythm..
pi_15542447
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:38 schreef Dentist het volgende:

Mjah, jullie mogen wel een mening vormen over mij, maar ik niet over jullie (want dat is wat ik in die post doe)? Zo werkt het dus niet..

Jij mag zeker een mening over de andere forumgebruikers hebben. Maar het denigrerende aspect spreekt mij totaal niet aan. Verder heb ik totaal niks op jouw aanwezigheid aan te merken. Sterker, ik ga je posts met de dag stiekem steeds meer waarderen
quote:
Ok, even voor de feestdagen dan.. Niet genoeg.. Ik ski nu ongeveer 20 jaar en heb iets minder dan de helft daarvan ook geboard. Vroeger altijd een of twee weken per jaar, maar de laatste paar jaren flink wat meer. Vorig jaar 44 dagen (frankrijk, oostenrijk en Nieuw Zeeland) en daar ga ik dit jaar waarschijnlijk weer ongeveer aan komen of meer halen (Ben naar L2A geweest in november, ga nu naar Ste. Foy en St. Anton, in februari naar Alta, in maart naar La Grave en Andorra en er staan nog trips in de planning voor Zermatt en Chamonix en iets met goede sneeuw in de laatste week van het seizoen, maar ik moet even kijken of ik dat studie-gewijs trek, omdat ik al een week Les Arcs moet missen nav tentamens . Owja, en wellicht ga ik in de zomer werken in NZ, wat weer een aantal weken gaat duren...).

Verder is het zo ongeveer m'n werk, naast m'n deskjob en m'n studie..

Maar goed, ik ga ervandoor. Tot over 2 weken, niet teveel domme dingen zeggen als ik weg ben

En zo lees ik ze graag. Dit is sarcasme.

Damn, je hebt het in ieder geval goed voor elkaar. 44 dagen afgelopen seizoen. En dit seizoen daar naar alle waarschijnlijkheid nog eens overheen. En de luxe dat je als kind al ieder jaar in de sneeuw hebt mogen spelen. Maar, hoe combineer je dat in godsnaam met je studie?
Maar goed, have fun de komende weken. Net als alle andere forumbezoekers die vandaag richting de sneeuw gaan. Ik heb nog wel een paar weken geduld.
Oh ja, Dentist, voor als je terug bent. Wat geeft bij jou het skieen de voorkeur boven snowboarden. ...en anders vraag ik het tegen die tijd nog wel een keer...

vrijdag 19 december 2003 @ 15:54:01 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15543736
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:22 schreef Zebigboss het volgende:
He komakie bedankt voor je sneeuwhoogte link
Helemaal top.. waar ga je trouwens zelf heen?

En Wat gebruiken jullie voor polsbeschremers? En hebben jullie een advies voor mij voor een setje?

tussen al dat gezwam moet mijn vraag natuurlijk wel beantwoord worden

Geen

Ik had ook nog een vraag die niet beantwoord is, waar halen jullie goedkope vaste wax?

pi_15544620
Swix F4 bij intersport
  vrijdag 19 december 2003 @ 18:30:55 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15547733
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:54 schreef XL het volgende:

[..]

Geen

Ik zal deze 'geen' nog even toelichten.
Ik val zelden, het zit niet lekker. Polsbeschermers gaan niet samen met mijn Swatch-snowpass-horloge. Mijn rijstijl is op safe, weinig freestyle dus. Als ik val is het op de onderarmen en niet op de polsen. In je allereerste les leerde je docent als het goed is dat je met je polsen de klap niet op moet vangen. Kortom, ondanks dat ik mezelf redelijk bewust ben van de risico's van de sport (zelf ervaren) vind ik voor mezelf polsbeschermers overbodig en onhandig. Ik zou eerder kiezen voor een helm, hier heb je ook met botsingen wat aan. Botsingen heb je niet zelf in de hand.

-edit
Ik kan me dus goed voorstellen dat voor sommige andere boarders deze bescherming juist erg nuttig is. Ik heb er echter geen ervaring mee, dus ook geen advies voor.

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 19-12-2003 18:36]

vrijdag 19 december 2003 @ 18:54:30 #69
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_15548202
Ik ga nu richting het opstappunt voor de bus in Almelo
Tot over een weekje
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  vrijdag 19 december 2003 @ 19:35:20 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15549149
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:54 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik ga nu richting het opstappunt voor de bus in Almelo
Tot over een weekje
Veel plezier
pi_15562575
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:14 schreef Zebigboss het volgende:
Ik heb stukken plastic gewoon vast in m'n handschoen zitten. Zegmaar een geintegreerde polsbeschermer. Werkt ook goed!
white p0wder rush
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:36:45 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15563726
Geen polsbeschermers.
Ik heb ze wel gehad maar ze zijn stuk gevallen een keer

Je kunt idd handschoenen kopen met geintergreerde polsbeschermers. Ik weet toevallig dat Burton 2 paar heeft. Maar ik geloof dat ze wel een stuk duurder zijn. Vooral als je ook nog eens een paar goeie handschoenen wilt hebben.

Voor wax:
Ik heb 2 jaar geleden een blok gekocht. Dat is zo veel dat ik daar nu nog mee aan het doen ben. Alleen het werkt niet echt super.
Moet er dus binnenkort maar ff goeie wax gaan halen. 1tje met een stukkie kurk enzo. Dan glijdt ie weer een stuk beter.

Trouwens. De persoon die ik gestrikt had voor me weekendje boarden kan nu ook weer niet geloof ik
schiet niet echt op dit. Ik zit ff te twijfelen of het handig is om alleen te gaan.
Daar zit ik er niet zo mee. Er zijn daar zat mensen die ik ken om mee te boarden en anders ga ik gewoon alleen.
Zit meer met de reis. Het stuk in me eentje rijden is niet 1 van me favoriete bezigheden.
Aan de andere kant moet ik dat in februari ook doen...

pi_15588575
Hmmm... nog even over die handschoenen he. Ik wil dit jaar wel een redelijk goed paar aanschaffen. En heel stiekem gaat mijn voorkeur uit naar een paar wanten. Iemand ervaring met wanten hier. Moet ik dat nou wel of niet doen?
  maandag 22 december 2003 @ 10:23:58 #74
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15602863
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:24 schreef beerke het volgende:
Hmmm... nog even over die handschoenen he. Ik wil dit jaar wel een redelijk goed paar aanschaffen. En heel stiekem gaat mijn voorkeur uit naar een paar wanten. Iemand ervaring met wanten hier. Moet ik dat nou wel of niet doen?
Ik zou het niet weten, maar ik denk dat het wel iets warmer kan zijn aangezien er tussen je vingers geen ruimte meer zit...

Ik ben trouwens echt enorm verkouden nu

Ow! En trouwens, gister viel er sneeuw! Yeehaa binnenkort weer boarden op de stadswallen Beerke?

schopje

Life's like music, get the rhythm..
  maandag 22 december 2003 @ 10:39:25 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15603128
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:23 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar ik denk dat het wel iets warmer kan zijn aangezien er tussen je vingers geen ruimte meer zit...

Ik ben trouwens echt enorm verkouden nu

Ow! En trouwens, gister viel er sneeuw! Yeehaa binnenkort weer boarden op de stadswallen Beerke?

schopje

In Tilburg sneeuwt het nu

Ik investeer trouwens ook mijn hele kerstbonus in snowboardequipment, dus daar zullen ook wel wanten uitrollen beerke.

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 22-12-2003 10:49]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')