abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15480330
Nou ben ik bezig met een bepaald adressenbestand, waarin ook data en formules in voorkomen. Door een bepaalde wijziging (geen idee wanneer en waardoor het gebeurd is) zijn nu alle data en formules gewijzigd.

Hier een voorbeeld:

Eerst stond het zo: 1 maart 1999
Nu staat er: 36251
(Als ik naar celeigenschappen ga dan laat 'ie wel de juiste code zien)

Met de formules stond er eerst de uitkomst, en nu de som.

Ik heb wel een back-up, maar er is in de tussentijd zoveel veranderd dat het enorm veel tijd gaat kosten om alles uit te zoeken wat er veranderd is... En dat heb ik nou juist niet!

Hoe krijg ik nou alles weer terug zoals het oorspronkelijk was?

Iemand een oplossing???

pi_15480424
Ik heb geen idee!

maar succes verder!

pi_15480461
Ga op een cel staan en druk op F9

Succes

pi_15480507
Enige wat ik kan verzinnen is de rij met de data selecteren en dan via celopmaak weer op de goede datumnotatie zetten. Zou moeten lukken.
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_15480512
ik vind al die dikgedrukte texten wel leuk, maar het is te aandringerig... En misschien helpt Ctrl-Z
pi_15480520
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:03 schreef PDOA het volgende:
Nou ben ik bezig met een bepaald adressenbestand, waarin ook data en formules in voorkomen. Door een bepaalde wijziging (geen idee wanneer en waardoor het gebeurd is) zijn nu alle data en formules gewijzigd.

Hier een voorbeeld:

(Als ik naar celeigenschappen ga dan laat 'ie wel de juiste code zien)

Met de formules stond er eerst de uitkomst, en nu de som.

Ik heb wel een back-up, maar er is in de tussentijd zoveel veranderd dat het enorm veel tijd gaat kosten om alles uit te zoeken wat er veranderd is... En dat heb ik nou juist niet!

Hoe krijg ik nou alles weer terug zoals het oorspronkelijk was?

Iemand een oplossing???

probeer eens ctrl-z
pi_15480571
ga eens naar celeigenschappen en zet bij tabje "getal" de cel op datum!
pi_15480611
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:09 schreef kimpiedimpie het volgende:
Enige wat ik kan verzinnen is de rij met de data selecteren en dan via celopmaak weer op de goede datumnotatie zetten. Zou moeten lukken.
Nope, dat werkt dus niet.
pi_15480646
Het probleem klinkt als volgt, je moet onder (Engels-talig) naar tools --> options --> tab "view" formulas uitvinken.

Graag gedaan

Excel rules

pi_15480700
Zoals gezegd, view formulas uitzetten ctrl + ` geloof ik
E-?
  woensdag 17 december 2003 @ 13:15:27 #11
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_15480710
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:03 schreef PDOA het volgende:

Hier een voorbeeld:

Een ' (apostrof.........hoe je dat ook schrijft) voor 1 maart 1999 zetten. Dan neemt ie de tekst letterlijk over.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_15480767
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:15 schreef navvy het volgende:

[..]

Een ' (apostrof.........hoe je dat ook schrijft) voor 1 maart 1999 zetten. Dan neemt ie de tekst letterlijk over.

Jamaar dan werken de formules niet want die werken op getalnotatie en niet op tekst...
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_15480905
gewoon naar TOOLS --> OPTIONS --> VIEW --> FORMULAS afvinken
pi_15481025
Ja, dat was 'm! Hardstikke bedankt!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')