Hier een voorbeeld:
Eerst stond het zo: 1 maart 1999
Nu staat er: 36251
(Als ik naar celeigenschappen ga dan laat 'ie wel de juiste code zien)
Met de formules stond er eerst de uitkomst, en nu de som.
Ik heb wel een back-up, maar er is in de tussentijd zoveel veranderd dat het enorm veel tijd gaat kosten om alles uit te zoeken wat er veranderd is... En dat heb ik nou juist niet!
Hoe krijg ik nou alles weer terug zoals het oorspronkelijk was?
Iemand een oplossing???
quote:probeer eens ctrl-z
Op woensdag 17 december 2003 13:03 schreef PDOA het volgende:
Nou ben ik bezig met een bepaald adressenbestand, waarin ook data en formules in voorkomen. Door een bepaalde wijziging (geen idee wanneer en waardoor het gebeurd is) zijn nu alle data en formules gewijzigd.Hier een voorbeeld:
(Als ik naar celeigenschappen ga dan laat 'ie wel de juiste code zien)Met de formules stond er eerst de uitkomst, en nu de som.
Ik heb wel een back-up, maar er is in de tussentijd zoveel veranderd dat het enorm veel tijd gaat kosten om alles uit te zoeken wat er veranderd is... En dat heb ik nou juist niet!
Hoe krijg ik nou alles weer terug zoals het oorspronkelijk was?
Iemand een oplossing???
quote:Nope, dat werkt dus niet.
Op woensdag 17 december 2003 13:09 schreef kimpiedimpie het volgende:
Enige wat ik kan verzinnen is de rij met de data selecteren en dan via celopmaak weer op de goede datumnotatie zetten. Zou moeten lukken.
Graag gedaan
Excel rules
quote:Een ' (apostrof.........hoe je dat ook schrijft) voor 1 maart 1999 zetten. Dan neemt ie de tekst letterlijk over.
Op woensdag 17 december 2003 13:03 schreef PDOA het volgende:
Nou ben ik bezig met een bepaald adressenbestand, waarin ook data en formules in voorkomen. Door een bepaalde wijziging (geen idee wanneer en waardoor het gebeurd is) zijn nu alle data en formules gewijzigd.Hier een voorbeeld:
quote:Jamaar dan werken de formules niet want die werken op getalnotatie en niet op tekst...
Op woensdag 17 december 2003 13:15 schreef navvy het volgende:[..]
Een ' (apostrof.........hoe je dat ook schrijft) voor 1 maart 1999 zetten. Dan neemt ie de tekst letterlijk over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |