quote:Roiha verkopen, ik heb Lamey voor 3,5 miljoen Euro overgenomen van PSV.
hoe kan ik het eigenlijk voor elkaar krijgen om lamey vast te leggen voor volgend seizoen? hij speelt echt mega goed, maar kan hem natuurlijk nooit betalen!!
Calabro is slecht bij mij, let eerder op Julius Wille uit de jeugd, en Rick Kruys.
Mijn opstelling:
Burgos;
Zonneveld, Ricardo Carvalho, Gaspar, Contra;
Musampa, Simeone, Johansen, Novo;
Fernando Torres, Cisse;
ik laat training altijd doen, maar heb het idee dat het allemaal niet zo bijster geweldig verloopt, heb de zin niet om er goed naar te kijken
Trouwens, Mendonca (FLRC) van Varzim is ook een hele leuke speler. Bij mij had ie een minimum fee release clause van 500.000 euro. Is echt een hele goeie aankoop geweest.
quote:Hmm ik heb Adu zelfs met Heerenveen kunnen signen... ik klap altijd wel wat bij zn eisen op, misschien ligt het daaraan... een soort "offer he can't refuse"
Op woensdag 17 december 2003 15:06 schreef Knip6510 het volgende:
He Adu gaat elke keer aan mijn neus voorbij....of ik nu met PSV speel of met Bayern....
quote:Bij mij zit Adu er niet eens in
Op woensdag 17 december 2003 15:32 schreef MaxPower het volgende:[..]
Hmm ik heb Adu zelfs met Heerenveen kunnen signen... ik klap altijd wel wat bij zn eisen op, misschien ligt het daaraan... een soort "offer he can't refuse"
quote:meteen 1ste bod werd geaccepteerd 27,5 miljoen euro
Op woensdag 17 december 2003 15:29 schreef AirRaid het volgende:
voorlopig wil ik me alleen nog maar proberen te versterken met Pavel Nedved
eens kijken of Juve hem naar manchester laat komen
1ste wedstrijd meteen 2 assists Nedved
quote:in elke winkel waar ze games verkopen
Op woensdag 17 december 2003 15:58 schreef Silverado het volgende:
Waar kan ik CM halen/krijgen?
quote:Als je me even een mailtje stuurt dan reply ik ff met mijn tactiek en trainingsschema's. Ik gebruik voor keepers, verdedigers, middenvelders en aanvallers apparte schema's.
Op woensdag 17 december 2003 11:24 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Ik zou graag eens van Martin Jager zijn traininsschema en exacte tactiek willen hebben, of horen. Bij mij bakken ze er werkelijk niets van.
quote:De Vries van ADO..
Op woensdag 17 december 2003 16:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Ondanks al het succes van de spelers presteert mijn keeper nog steeds onder maats. Postma doet het nog slechter dan Zoeterbier en het talent Etafia is duidelijk nog niet klaar voor het grote werk en jonge Smeichel is nog helemaal niet klaar. Wie weet er een topkeeper?? Ik heb geld zat maar zit misschien met de reputatie van een klein clubje zoals Feyenoord waardoor een speler niet wil komen.
Ik denk dat ik Lazovic en N'Kunku er maar uit doe aan het einde van het seizoen, tijd voor de jeugd! (Alhoewel zij beide ook nog maar 21 zijn )
quote:Babos
Op woensdag 17 december 2003 16:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Ondanks al het succes van de spelers presteert mijn keeper nog steeds onder maats. Postma doet het nog slechter dan Zoeterbier en het talent Etafia is duidelijk nog niet klaar voor het grote werk en jonge Smeichel is nog helemaal niet klaar. Wie weet er een topkeeper?? Ik heb geld zat maar zit misschien met de reputatie van een klein clubje zoals Feyenoord waardoor een speler niet wil komen.
laatste wedstrijd verloren, maar gelukkig verloor psv ook, dus werd ik alsnog kampioen! stond ook in de finale van de beker, maar na een 5-5 gelijkspel tegen ajax met penaltys verloren!
voor het nieuwe seizoen al radoï en odemwingie aangetrokken!
quote:ik weet niet met welke ploeg je speelt maar haal je Nedved
Op woensdag 17 december 2003 21:44 schreef Asap het volgende:
Heb ik Roberto Carlos gekocht en Figo, spelen ze resp. een 6,6 en een 6,9..... en dit zijn vedettes.....
Weet iemand trouwens of Hargreaves makkelijk te strikken valt, hij is volgens mij transfer vrij bij aanvang van het spel, maar ik vergeet dat telkens als ik op nieuw begin (en zo vaak begin ik niet op nieuw). Is hij de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |