abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15477274
quote:
hoe kan ik het eigenlijk voor elkaar krijgen om lamey vast te leggen voor volgend seizoen? hij speelt echt mega goed, maar kan hem natuurlijk nooit betalen!!
Roiha verkopen, ik heb Lamey voor 3,5 miljoen Euro overgenomen van PSV.

Calabro is slecht bij mij, let eerder op Julius Wille uit de jeugd, en Rick Kruys.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_15477459
*terugvindpost*
  woensdag 17 december 2003 @ 11:21:52 #3
27459 MiepMuts
Gek??? Prettig gestoord!!
pi_15477561
Ik ben een game begonnen bij Atletico Madrid. Ik ben inmiddels 10 wedstrijden op weg in de competitie en het gaat heel wisselend. Ik sta 8e in de Primera Division, maar heb ook 17e gestaan, dus wat dat betreft gaat het de laatste paarwedstrijden stevig vooruit.

Mijn opstelling:

Burgos;
Zonneveld, Ricardo Carvalho, Gaspar, Contra;
Musampa, Simeone, Johansen, Novo;
Fernando Torres, Cisse;

[url]http://www.cmcm.tk[/url]
pi_15477633
Ik zou graag eens van Martin Jager zijn traininsschema en exacte tactiek willen hebben, of horen. Bij mij bakken ze er werkelijk niets van.
Net als Blogabet altijd down...
  woensdag 17 december 2003 @ 11:47:18 #5
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15478229
*relevante terugvindpost volgt:*

ik laat training altijd doen, maar heb het idee dat het allemaal niet zo bijster geweldig verloopt, heb de zin niet om er goed naar te kijken

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 17 december 2003 @ 12:05:25 #6
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_15478690
Ik geef mij spelers nooit rust. Behalve op zaterdag en zondag. Maar ik zorg er wel voor dat het fysiek niet te hoog oploopt (want anders gaat hun overall fitness volgens mij naar beneden)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_15478840
Ik laat de training ook altijd doen door mn assistent, maar ik heb niet het idee dat mn spelers er echt beter van worden. Ze mogen bij mij wel altijd rusten na de wedstrijddag. Misschien moet ik dat maar eens gaan aanpassen..

Trouwens, Mendonca (FLRC) van Varzim is ook een hele leuke speler. Bij mij had ie een minimum fee release clause van 500.000 euro. Is echt een hele goeie aankoop geweest.

pi_15484032
He Adu gaat elke keer aan mijn neus voorbij....of ik nu met PSV speel of met Bayern....
Ikhebdehik
pi_15484713
voorlopig wil ik me alleen nog maar proberen te versterken met Pavel Nedved
eens kijken of Juve hem naar manchester laat komen
pi_15484822
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:06 schreef Knip6510 het volgende:
He Adu gaat elke keer aan mijn neus voorbij....of ik nu met PSV speel of met Bayern....
Hmm ik heb Adu zelfs met Heerenveen kunnen signen... ik klap altijd wel wat bij zn eisen op, misschien ligt het daaraan... een soort "offer he can't refuse"
pi_15484863
Ik wil ook CM....
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  woensdag 17 december 2003 @ 15:38:52 #12
27459 MiepMuts
Gek??? Prettig gestoord!!
pi_15485008
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:32 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hmm ik heb Adu zelfs met Heerenveen kunnen signen... ik klap altijd wel wat bij zn eisen op, misschien ligt het daaraan... een soort "offer he can't refuse"

Bij mij zit Adu er niet eens in
[url]http://www.cmcm.tk[/url]
pi_15485509
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:29 schreef AirRaid het volgende:
voorlopig wil ik me alleen nog maar proberen te versterken met Pavel Nedved
eens kijken of Juve hem naar manchester laat komen
meteen 1ste bod werd geaccepteerd 27,5 miljoen euro

1ste wedstrijd meteen 2 assists Nedved

pi_15485578
Waar kan ik CM halen/krijgen?
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_15485609
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:58 schreef Silverado het volgende:
Waar kan ik CM halen/krijgen?
in elke winkel waar ze games verkopen
pi_15486465
quote:
Op woensdag 17 december 2003 11:24 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Ik zou graag eens van Martin Jager zijn traininsschema en exacte tactiek willen hebben, of horen. Bij mij bakken ze er werkelijk niets van.
Als je me even een mailtje stuurt dan reply ik ff met mijn tactiek en trainingsschema's. Ik gebruik voor keepers, verdedigers, middenvelders en aanvallers apparte schema's.
Stuur dat mailtje maar naar: mjager78@hotmail.com
Mark Rutte for President!
pi_15487079
Ondanks al het succes van de spelers presteert mijn keeper nog steeds onder maats. Postma doet het nog slechter dan Zoeterbier en het talent Etafia is duidelijk nog niet klaar voor het grote werk en jonge Smeichel is nog helemaal niet klaar. Wie weet er een topkeeper?? Ik heb geld zat maar zit misschien met de reputatie van een klein clubje zoals Feyenoord waardoor een speler niet wil komen.
  woensdag 17 december 2003 @ 17:10:44 #18
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_15487565
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Ondanks al het succes van de spelers presteert mijn keeper nog steeds onder maats. Postma doet het nog slechter dan Zoeterbier en het talent Etafia is duidelijk nog niet klaar voor het grote werk en jonge Smeichel is nog helemaal niet klaar. Wie weet er een topkeeper?? Ik heb geld zat maar zit misschien met de reputatie van een klein clubje zoals Feyenoord waardoor een speler niet wil komen.
De Vries van ADO..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_15490596
Ik heb net een nieuw talentje gekocht:

[afbeelding]

Ik denk dat ik Lazovic en N'Kunku er maar uit doe aan het einde van het seizoen, tijd voor de jeugd! (Alhoewel zij beide ook nog maar 21 zijn )

pi_15491380
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Babos
pi_15495128
Heb ik Roberto Carlos gekocht en Figo, spelen ze resp. een 6,6 en een 6,9..... en dit zijn vedettes.....
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_15500094
in mijn eerste seizoen met utrecht gelijk kampioen geworden op doelsaldo!

laatste wedstrijd verloren, maar gelukkig verloor psv ook, dus werd ik alsnog kampioen! stond ook in de finale van de beker, maar na een 5-5 gelijkspel tegen ajax met penaltys verloren!

voor het nieuwe seizoen al radoï en odemwingie aangetrokken!

Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_15500127
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:44 schreef Asap het volgende:
Heb ik Roberto Carlos gekocht en Figo, spelen ze resp. een 6,6 en een 6,9..... en dit zijn vedettes.....
ik weet niet met welke ploeg je speelt maar haal je Nedved
  donderdag 18 december 2003 @ 12:21:02 #24
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_15508965
Cisse en Mexes van Auxerre zijn beiden super goed, voor 15 miljoen heb je ze allebei (wel bij aanvang van het spel kopen, anders gaan ze naar een andere club en worden ze in no time onbetaalbaar).

Weet iemand trouwens of Hargreaves makkelijk te strikken valt, hij is volgens mij transfer vrij bij aanvang van het spel, maar ik vergeet dat telkens als ik op nieuw begin (en zo vaak begin ik niet op nieuw). Is hij de moeite waard?

In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_15509224
Iemand die nog een leuke DMC weet voor PSV? Heb Vogel net verkocht aan Barcalona voor 12 miljoen tijdens de winterstop. Hij wilde zijn contract niet verlengen, dan maar geld vangen. Zit in seizoen 2 trouwens..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')