quote:Tsja, smaken verschillen hè? Millencolin blijft het toch altijd 100X beter doen dan al die hersenloze punkpulp wat je tegenwoordig op tv ziet.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:37 schreef TrashNSk8 het volgende:
jezus, had dit topic over deze kutband niet op pagina 7.000 kunnen blijven? Dit is echt wel een van de ergste bands in punkrockland. Irritante muziek met nog irritantere zang. bah.
quote:zelfde niveau, maar beter gepromoot (=beter verkocht).
Op vrijdag 3 januari 2003 23:53 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Tsja, smaken verschillen hè? Millencolin blijft het toch altijd 100X beter doen dan al die hersenloze punkpulp wat je tegenwoordig op tv ziet.
Ging ff kijken of er een topic over bestond
tiny tunes was toch een van hun coolste albums
quote:=Z
Op donderdag 12 juni 2003 20:32 schreef Ixnay het volgende:
Alleen jammer dat ze niet gaan touren deze zomer, omdat de gehandicapte broer van die zanger weggelopen is. En nog steeds niet isteruggevonden.
quote:www.millencolin.com als je het niet gelooft.
Op donderdag 12 juni 2003 22:41 schreef NRK het volgende:[..]
=Z
quote:Is ie nou nog niet terug? Wil ze live zien of een nieuw album ,maar dan meot dat broertje weer terug zijn bij pappie en mammie. gvd.
Op donderdag 12 juni 2003 20:32 schreef Ixnay het volgende:
Alleen jammer dat ze niet gaan touren deze zomer, omdat de gehandicapte broer van die zanger weggelopen is. En nog steeds niet isteruggevonden.
Natuurlijk wel kut voor hun
quote:tis ook een skateboard trucje
Op donderdag 21 juni 2001 19:19 schreef TheKloon het volgende:
* Meldt
Hele dag nog in een t-shirt van hun rondgelopen, alleen weet volgens mij niemand op mijn school dat Millencolin een band is:):)
quote:Nee, datgene waar Millencolin van afgeleid is, is een skateboard trucje
Op dinsdag 8 juli 2003 12:51 schreef Tomek het volgende:[..]
tis ook een skateboard trucje
Maar Millencolin is echt vet. Ik had alle muziek van die lui op m'n pc en ik heb een paar cd's van ze
quote:Mr. Clean
Op donderdag 21 juni 2001 19:15 schreef cereal het volgende:
Wie vind deze band ook gewoon 1 van de beste Bands?Ik vind Mr clean en da strike het coolst maar r zijn zoveel colle nummers van hun eigenlijk.
quote:millencolin is afgeleid van melancholy (idd een skateboard truc)
Op dinsdag 8 juli 2003 22:56 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Nee, datgene waar Millencolin van afgeleid is, is een skateboard trucje
ik vind tevens de nieuwere cd's de betere, hoog sing along gehalte en lekker vrolijk, hoe mineur de tekst ook is. Vroeger vond ik mr clean een ultra nummer maar ik denk dat millencolin gewoon met mij mee gegroeid is aangezien dit de enige band is die ik vanaf mijn 15e leuk vind, en dat is toch al gauw 8 jaar.....................tjeetje 8 jaar al ik voel me oud
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:56 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Nee, datgene waar Millencolin van afgeleid is, is een skateboard trucje
grrrrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |