quote:Ach een jaar of vijf geleden dacht ik ook dat Aussies brommers waren... Dat heb ik geweten
Op zaterdag 23 juni 2001 13:22 schreef iroQuai het volgende:
lagwagon een automerkik vind het echt grappig
die naam klinkt nogal zacht, maar ja ze hebben et geweten
quote:haha vet
Op zaterdag 23 juni 2001 13:54 schreef merulez het volgende:
ook leuk als je bij je schoonouders gaat vertellen dat je naar een concert gaat van de heideroosjes, en ze vervolgens vragen of je die muziek wilt laten horendie naam klinkt nogal zacht, maar ja ze hebben et geweten
quote:[SlowChatEnHeelErgOffTopicMode]
Op zaterdag 23 juni 2001 13:54 schreef merulez het volgende:
ook leuk als je bij je schoonouders gaat vertellen dat je naar een concert gaat van de heideroosjes, en ze vervolgens vragen of je die muziek wilt laten horen
Randomium
Puzzle
Fox
Penguins and polarbears
vixen
dragster
move your car
Eigenlijk gewoon alles!!!!!!!!!!!!!!!
quote:hm ok die ga ik dan maar es checken de komende dagen
Op vrijdag 22 juni 2001 09:07 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Trust me, ik weet bijna 100% zeker dat jij 'Life on a Plate' nog veel beter vindt!!
quote:Beter!
Op donderdag 17 januari 2002 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
Yay, Millencolin tourt in april-mei weer door Europa! Nu maar hopen dat ze Nederland ook weer aandoen.
www.burningheart.com/millencolin
Enne, hun nieuwe nummer Man or Mouse van de cd Home to Home al gehoord? Poppy maar wel weer erg vrolijk.
YEAH YEAH YEAH YEAHAAAAH!
ik vond friends till the end en pain (accoustiese versie), vond ik wel heel goed.
quote:Was je er ook?
Op woensdag 19 juni 2002 20:04 schreef Freakjuh het volgende:
Ik Ik Ik Ik *jumps*
MILLENCOLIN RULESss!!
quote:[offtopic]
Op donderdag 20 juni 2002 03:34 schreef Freakjuh het volgende:
NEeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik mocht nie van me pa
gvd gvd
gvd gvd
EN IK MOCHT OOK AL NIET NAAR PINKPOP,
maar goed
LOWLANDS HERE I COME
maar daar ging het niet over,
Millencolin nooit live gezien
quote:Damnit, nu ik die lineup zie, pfff, nou moet ik er wel heen. Jammer dat het zo ver weg is...
Op donderdag 20 juni 2002 12:12 schreef -Lars- het volgende:[..]
[offtopic]
Je houd van punkrock? NIET NAAR LOWLANDS! PUKKELPOP!! Check de bands die nu al bevestigd zijN! --> www.pukkelpop.be
[/offtopic]
[offtopic]
Je houd van punkrock? NIET NAAR LOWLANDS! PUKKELPOP!! Check de bands die nu al bevestigd zijN! --> www.pukkelpop.be
[/offtopic]
[/quote]
Ja!!!!
Ik weet nowg niej! Pukkelpop / pinkpop / LL
Ligt eraan wie er komen
quote:Ik heb ze 2 jaar terug in de Melkweg kunnen aanschouwen met als ik mij niet vergis Bombshell Rocks in het voorprog. Vond ze toen echt een goede show weggeven. Alle nummers die ik had willen horen kwamen voorbij. Ik vind vooral dat de twee gitaristen altijd erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Trouwens een van de weinige (skate)punkbands met dubbele gitaatbezetting. Voegt altijd wel wat toe vind ik.
Op donderdag 20 juni 2002 12:22 schreef BigBear het volgende:
Ik vind Millencolin ook wel cool. Ik heb ze laatst gezien in 013, maar ik vond de show een beetje matig. Donots hadden echt een 10 keer betere show IMHO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |