abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1062893
Wie vind deze band ook gewoon 1 van de beste Bands?

Ik vind Mr clean en da strike het coolst maar r zijn zoveel colle nummers van hun eigenlijk.

Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
pi_1062911
* Meldt
Hele dag nog in een t-shirt van hun rondgelopen, alleen weet volgens mij niemand op mijn school dat Millencolin een band is
  donderdag 21 juni 2001 @ 19:21:54 #3
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1062922
jawel arnie ik weet et wel , heb alleen niet op je t-shirt gelet , misschien moet je es groeien dan kan ik et beter lezen

[offtopic]
wi po sucks!

en waarom heb je een kloon aangemaakt , trouwens wel goed verzonnen nick
[/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door merulez op 21-06-2001 19:29]

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1062940
Op Kink draaiden ze dat veel geloof ik, kon het wel waarderen, maar zou nu geen nummer van ze herkennen
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_1063046
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 19:24 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Op Kink draaiden ze dat veel geloof ik, kon het wel waarderen, maar zou nu geen nummer van ze herkennen
Hmm Millencolin vindt ik persoonlijk toch wel erg herkenbaar tussen de rest van de punk-zooi e.d...

Ik vindt Monkey Boogie nog steeds zo'n geweldige track

Ik heb ze vorig jaar met pasen live gezien maar niet helemaal , ik kende ze toen alleen nog van naam en ging ik alleen maar kijken omdat er verder niks bijzonders optrad op dat moment.

quote:
Op donderdag 21 juni 2001 19:21 schreef merulez het volgende:
misschien moet je es groeien dan kan ik et beter lezen
Als ik groei worden de letters daar echt niet groter van

[Dit bericht is gewijzigd door TheKloon op 23-06-2001 13:48]

donderdag 21 juni 2001 @ 20:39:06 #6
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1063353
Millencolin is goed ja, vooral het nummer penquins and polar bears.

Erg vrolijke muziek ook, zat vandaag zelfs nog te kijken welke cds ze hadden.

donderdag 21 juni 2001 @ 20:45:46 #7
8378 manis
Das Ding an sich
pi_1063401
No cigar is ook wel geinig.
"The idea of God is the sole wrong for which I cannot forgive mankind."
  donderdag 21 juni 2001 @ 20:48:43 #8
12008 maanmeisje
is irritant wazig..
pi_1063423
aaaaaaaaaappjeeesssssssssssssss.....

me to me too!!

ja... wat moet ik hier nou op zeggen
pi_1063522
Jaaaaa......vooral de eerste 2 cd's zijn super. De laatste cd vind ik niet zo sterk. For Monkeys is nog wel ok.

Gave nummers:
Mr Clean (inderdaad fantastisch )
Fazil's Friend
Da strike
Take it or leave it
Euh, shit, bedenk me net dat die hele eerste cd fantastisch is

Uh, van de 2e cd zijn Bullion, Move your car en softworld erg cool. Maarja, eigenlijk is die cd ook weer gewoon van begin tot eind goed.

En euh, de laatste 2 vind ik dus wat minder, hoewel For Monkeys met nummers als Boring Planet, Monkey Boogie en Twenty Two zeker geen slechte cd is. Beter dan de meeste punkbandjes iig.

De teksten zijn soms wel erg melig, van dat heerlijke krakkemikkige engels waar Undeclible ook goed in is. Maar dat is dan ook weer één van de charmes van deze bands

Hmmzz....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juni 2001 @ 21:11:20 #10
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1063557
ik heb er een paar cds van (Tiny Tunes, Skauch, Life On A Plate, For Monkeys), en die zijn heel goed, maar het nieuwere werk (vanaf For Monkeys eigenlijk) werd me te poppy dus ben ik afgehaakt. Of zijn ze alweer meer zoals vroeger?

[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 21-06-2001 21:16]

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1063756
Vind je t gek dat ze krakkemikeg engels praten want de zanger is een yoegoslavische-fin
Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
pi_1063863
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 21:44 schreef cereal het volgende:
Vind je t gek dat ze krakkemikeg engels praten want de zanger is een yoegoslavische-fin
Is het niet een Joegoslavische-Zweed?? Maar zeker een geweldige band!

Favo tracks: Bullion, Penguins and Polarbears, No Cigar en Mr. Clean!!!!

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_1063885
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 21:44 schreef cereal het volgende:
Ik bedoelde meer qua teksten.
Dat accentje is juist erg leuk.
Hmmzz....
pi_1063900
Ken maar 1 album van ze, Pennybridge Pioneers, en dat is wel goed vind ik. Lekker vrolijke poppunkrock
pi_1065321
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 22:14 schreef Noodles het volgende:
Ken maar 1 album van ze, Pennybridge Pioneers, en dat is wel goed vind ik. Lekker vrolijke poppunkrock
Trust me, ik weet bijna 100% zeker dat jij 'Life on a Plate' nog veel beter vindt!!
pi_1065345
MOVE YOUR CAR
pi_1065551
Idd gave band IMHO, heb alleen nog geen album van ze. Welke is nou de beste?
pi_1065628
IMHO is dat Life on a Plate, vooral Bullion, Move Your Car en Friends 'till the End!!!

Maar Pennybridge Pioneers en For Monkeys zijn ook goed hoor

vrijdag 22 juni 2001 @ 17:08:14 #19
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_1068685
wat muziek betreft is millencolin eigenlijk altijd mijnband geweest ze eigenlijk met mij mee gegroeid als klein punkertje pubertje van 14 was ik helemaal fan van mr. clean enzo maar na een tijdje gaat je muziek smaak ergens anders naar toe. Toevallig zijn millencolin zoals ze ook al zeggen in het eerste nummer van for monkeys "more of poppy pushy songs, those do we do best now" muziek gaan spelen en dat bevalt mij prima echt van die nummers die je keihard in de auto kan draaien, en maar mee bleren. Nee als je je ooit down voelt en je wilt toch wel vrolijk zijn zet een album van millencolin op en op het eind van het album ben je al je problemen vergeten(al vaak toegepast en is tot nu toe het beste medicijn, ik denk dat ze de albums van millencolin maar eens in de verzekering moeten zetten als alternatieve geneeswijze)

Btw: wie was er in 1996 ook in noorderligt?

010
  vrijdag 22 juni 2001 @ 17:10:12 #20
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1068697
Ooit eenkeer in paradiso of de melkweg gezien. Een jaar of 4 geleden of zo. Wel aardig.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 22 juni 2001 @ 17:10:24 #21
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1068698
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 19:42 schreef TheKloon het volgende:

Als ik groei worden de letters daar echt niet groter van

ja maar dan kan je wel een grotere maat kopen

en de letters komen misschien meer op ooghoogte te zitten

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1070723
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 19:19 schreef TheKloon het volgende:
Hele dag nog in een t-shirt van hun rondgelopen, alleen weet volgens mij niemand op mijn school dat Millencolin een band is
Dat zelfde probleem deed zich bij mij voor met mijn LAGWAGON trui...... na een half jaar dacht iemand toch echt dat het een automerk was.., totdat ik mn rugzak van de backprint haalde
pi_1070731
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 23:11 schreef Mutt het volgende:

[..]

Dat zelfde probleem deed zich bij mij voor met mijn LAGWAGON trui...... na een half jaar dacht iemand toch echt dat het een automerk was.., totdat ik mn rugzak van de backprint haalde

whaha een automerk LoL!!!

wat kunnen mede-leerlingen toch barbaren zijn he

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1072456
CULTUURbarbaren zou ik het willen noemen!!!!

tssss en dan lopen ze zelf fier met de borst vooruit te pronken met hun geweldige jody bernal skinnie
*is dat geen automerk dan!?*

pi_1072911
juist idd

lagwagon een automerk ik vind het echt grappig

dat wordt denk ik mijn eerste auto.. daar ga ik voor sparen.. een lagwagon

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')