quote:Das waar .... ik ken de situatie ook niet daar ! Je had de foto ook misschien verticaal kunnen nemen ipv horizontaal !?
Op woensdag 24 december 2003 12:07 schreef IJsmuts het volgende:
stoplichten enzo, das ook niet mooi!
quote:Waarom zou je deze horizontale foto willen roteren ?
Op woensdag 24 december 2003 13:47 schreef ThE_ED het volgende:
Gewoon stukken van je foto afhalen of roteren ofzo, dat is toch wel geoorloofde fotobewerking?
quote:Mooie nachtfoto, had misschien nog een iets langere sluitertijd nodig gehad om het geheel nog wat lichter te maken. Er zit wel een hoop ruis in, dat is wel jammer.
Op woensdag 24 december 2003 18:18 schreef Danielson het volgende:
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden
quote:Camera stond al op ze'n langste sluitertijd
Op woensdag 24 december 2003 18:22 schreef portier het volgende:[..]
Mooie nachtfoto, had misschien nog een iets langere sluitertijd nodig gehad om het geheel nog wat lichter te maken. Er zit wel een hoop ruis in, dat is wel jammer.
Verder, leuk.
Die ruis komt voornamelijk door de compresie dacht ik
quote:Die langste sluitertijd is weinig aan te doen dan
Op woensdag 24 december 2003 19:03 schreef Danielson het volgende:[..]
Camera stond al op ze'n langste sluitertijd
3 sec, Het is een Fuji Finepix 4900.
Die ruis komt voornamelijk door de compresie dacht ik
quote:Heb ook al hele preek van men paps gehad die is meer dan 35 jaar fotograaf
Op woensdag 24 december 2003 19:07 schreef portier het volgende:[..]
Die langste sluitertijd is weinig aan te doen dan
. Het is op zich prima zo hoor, maar het had net ff wat langer belicht moeten worden eik. Gewoon zeikpuntje, maar ik zeik altijd overal over zodat je meteen weet wat er verbetert kan worden
.
En over de ruis, bij digicams wordt bij foto's van donkere plaatsen vaak automatisch een hogere ISO waarde ingesteld en die zorgt voor meer ruis.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:22 schreef Danielson het volgende:[..]
Heb ook al hele preek van men paps gehad die is meer dan 35 jaar fotograaf
quote:Fotowedstrijd December 2003 - Centraal topic is het centrale topic van deze maand, als je snel bent kan je nog meedoen, maar er is elke maand een fotowedstrijd, dus volgende maand kan je zeker meedoen
Op woensdag 24 december 2003 19:23 schreef Danielson het volgende:
Portier, zie trouwens dat je Coordinator fotowedstrijd bent
waar kan ik me opgeven voor een wedstrijd
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door eenuitduizend op 26-12-2003 01:10]
quote:ik vindt ze veel te klein om te kunnen beoordelen eigenlijk...
Op donderdag 25 december 2003 15:01 schreef eenuitduizend het volgende:
Ik heb een beetje problemen met de kleuren/belichting? weet iemand wat ik kan verbeteren?
En wat vinden jullie er verder van?
Ik heb een beetje problemen met de kleuren/belichting? weet iemand wat ik kan verbeteren?
En wat vinden jullie er verder van?
[/quote]
quote:Daar waar de zon op schijnt (bijvoorbeeld op het hoofd van de jongen rechts) of op de boomstammen, is het veel te vel, waardoor het volgens mij overbelicht raakt op die plaatsen.
Op vrijdag 26 december 2003 01:26 schreef dikIEdik het volgende:
Wat vind je er zelf mis mee dan kwa kleur/belichting ???
Ik vind 't wel 'n mooi effect eigenlijk, maar dat is mijn mening.
quote:Ik dacht dat je dat net voorstelde, maar ik had het verkeerd gelezen zie ik al
Op woensdag 24 december 2003 16:27 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Waarom zou je deze horizontale foto willen roteren ?
quote:Kwa grijstinten vind ik de foto een beetje saai. Sorry. Het plaatje is wel leuk, hoewel ik net niet de beweging zie die ik verwacht bij dit beeld.
Op vrijdag 26 december 2003 11:42 schreef Danielson het volgende:
Weer een fototje en wat vinden jullie hiervan?
ahhh lieeeev
quote:Euhm, scherp & donker, ik zie ISO 200 en toch een snelheid van 1/128. Bewerkt met Photoshop. Technisch goed gelukt maar wat wil je ermee zeggen? Strike!?
Op vrijdag 26 december 2003 11:42 schreef Danielson het volgende:
Weer een fototje en wat vinden jullie hiervan?
quote:ik moet opmerken dat ik de overgang scherpte <=> onscherpte ietwat onnatuurlojk vind...
Op zaterdag 27 december 2003 16:53 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
Beetje met photoshop aangekloot.
quote:Ik reageer wel op je foto hoor , je poesje is je lief merk ik maar het staat wel heel erg vaag op de foto.
Op vrijdag 26 december 2003 21:57 schreef Rizla het volgende:
lekker vage zeer onbelichte foto van een 0,1 megapixel camme'tje.. toch vind ik et wel wat hebben(kan ook komen omdat het me favoriete kat is hier thuis)
ahhh lieeeev
misschien niet zo geschikt voor dit topic maar wel in het topic , fotografeer je poes,,,,,ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |