quote:Niet helemaal een leek op het gebied van het fotograferen van de parachutesport
Op donderdag 15 januari 2004 14:49 schreef iwanvdschoor het volgende:
[afbeelding]Zelf ben ik erg tevreden met deze foto, maar ik zou graag eens van "leken" op het gebied van parachutespringen horen wat ze aan te merken hebben op deze foto als foto.
Gemaakt met een Digital Rebel (300D) met een Sigma EX 15mm F2.8 FishEye lens.
Iwan
Niettemin blijven dit altijd weer heerlijke plaatjes .
Heb jij dat helmpje van Max Dereta wel eens gezien ? En zijn nekspieren ?
quote:Over de hele linie vind ik de lichten te licht. Probeeer dit te voorkomen door de afdruk langer te belichten en de gradatie van het papier een ticky lager te nemen. Verder leuke opnamen
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef Ellard het volgende:
Een vriendinnetje van me had 'haar eerste rolletje'volgeschoten en we hebben ze gisteren afgedrukt.Wat vinden jullie van de resultaten?
quote:beetje late reactie maar...
Op woensdag 17 december 2003 10:37 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Deze foto uit het vorige topic...
Ik vind 'm mooi. Maar je vroeg me kritisch te zijn dus dan doe ik dat ook. De lucht is ietsjes overbelicht, het is niet veel, maar het had minder fel gemogen. Ook stoort de vuilnisbak aan de rechterkant. Zie ik hte goed, sta je zelf op de foto? Je schaduw daar net naast die prullenbak? Dat vind ik ook jammer. Maar, ondanks deze kritiek (je vroeg er immers zelf om) is en blijft het een prachtige foto!
de lucht ietsjes overbelicht???? wil je de foto nog donkerder maken dan zie je niks meer van dat weggetje enzo.... en ik moest wel 4 keer kijken voor dat ik die prullebak zag, volgens mijn heb je gewoon je beeldscherm instellingen te licht staan... tsssss overbelicht....
quote:ik denk dat hij bedoelde dat bij de eerste foto het onderscheid tussen gezicht en witte muur wegvalt. Dit terwijl dat meisje vast een andere huidskleur dan wit heeft (hoop ik voor haar tenminste)
Op donderdag 15 januari 2004 20:11 schreef berc het volgende:[..]
beetje late reactie maar...
de lucht ietsjes overbelicht???? wil je de foto nog donkerder maken dan zie je niks meer van dat weggetje enzo.... en ik moest wel 4 keer kijken voor dat ik die prullebak zag, volgens mijn heb je gewoon je beeldscherm instellingen te licht staan... tsssss overbelicht....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:oh sorry, ik bedoelde de alleerste foto in deze topic. die met die bomen, dat weggetje en die mooie heldere blauwe lucht
Op donderdag 15 januari 2004 20:43 schreef knuppelhout het volgende:[..]
ik denk dat hij bedoelde dat bij de eerste foto het onderscheid tussen gezicht en witte muur wegvalt. Dit terwijl dat meisje vast een andere huidskleur dan wit heeft (hoop ik voor haar tenminste)
verder: mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |