bedoel als iemand tegen mij liegt of vreemdgaat ofzo heb ik ook niet de behoefte om aardig te blijven
quote:
Op woensdag 17 december 2003 09:51 schreef timmit het volgende:
misschien door iets wat de ex gedaan heeft?bedoel als iemand tegen mij liegt of vreemdgaat ofzo heb ik ook niet de behoefte om aardig te blijven
Vreemdgaan bv.
quote:Met bovenstaande ben ik het helemaal eens! Wat was dat voor relatie dan? Echt zo vaag de plotselinge overgang van volle liefde naar haat.
Op woensdag 17 december 2003 09:48 schreef Yamyam het volgende:
Waar komt die vandaan? Ik hoor zoveel mensen praten over hun exen alsof het de meest afschrikwekkende wezens zijn waar ze nooit van begrepen hebben hoe ze daar verliefd op kunnen zijn geworden, maar ik snap dat niet. Juist omdat ze er verliefd op zijn geweest, waar komt die haat vandaan?
Mijn ex is (nog steeds) lief...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 17-12-2003 12:54]
quote:Ik haat mijn ex niet, maar afremmen als ze oversteekt doe ik ook niet.
Waar komt die vandaan? Ik hoor zoveel mensen praten over hun exen alsof het de meest afschrikwekkende wezens zijn waar ze nooit van begrepen hebben hoe ze daar verliefd op kunnen zijn geworden, maar ik snap dat niet. Juist omdat ze er verliefd op zijn geweest, waar komt die haat vandaan?
Dat ligt niet aan mij, maar aan hoe zij heeft besloten zich op een bepaald moment te gaan gedragen.
V.
quote:Vind het juist wel fijn dat mn ex zoveel van me weet.. Die kent me toch het allerbeste en dan is het makkelijker om mee te praten.
Op woensdag 17 december 2003 10:08 schreef Dunadain het volgende:
Ik weet waar dit aanligt. De ex weet vaak heel veel over die persoon en als het je ex is geworden mag zij of hij dat helemaal niet meer weten en dan word je boos omdat ze het toch allemaal weten.
quote:waarschijnlijk omdat ze dan in hun dipeste ziel zijn gekwetst. Ik heb daar eigenlijk geen last van, wij zijn altijd als goede vrienden uit elkaar gegaan. Niet dat ik nu nog contact heb, maar mocht ik ze tegen komen dan zullen we zeker een kort vriendelijk praatje maken.
quote:Simpel, ze:
Waar komt die vandaan?
Met zo'n iemand wil je dus niet eens bevriend zijn.
quote:En waarom had je dan wel een relatie met haar?! Vaag!
Op woensdag 17 december 2003 10:13 schreef robbedoes het volgende:[..]
Simpel, ze:
- regelde dingen achter mijn rug
- hield zich niet aan afspraken
- kon haar niet vertrouwen
- persoonlijke geheimen vertelde ze door
- probeert mij bij iedereen zwart te makenMet zo'n iemand wil je dus niet eens bevriend zijn.
quote:Als je een relatie met deze of gene aangaat dan weet je nooit alles van haar. Dat groeit met de tijd. Tevens stapte ik destijds als een Breezah kip op een leuke meid. Haar overall look was positief. Na een paar maanden zie je bij elke aankoop de eerste gebreken. Mijn eigen fout zeg maar.
Op woensdag 17 december 2003 10:22 schreef Straw het volgende:
En waarom had je dan wel een relatie met haar?! Vaag!
Vrouwen proberen ook mannen te veranderen qua karakter in een relatie. Maar mannen kunnen helaas niet een vrouw veranderen...
quote:Dat is iig bij mij vaak het geval.
Op woensdag 17 december 2003 09:51 schreef Twiggy het volgende:
Dat vraag ik me ook weleens af. Ik kan prima overweg met m'n exen, met twee ben ik zelfs nog goed bevriend.
Misschien dat je iemand gaat haten als die persoon je vreselijk gekwetst heeft door vreemd te gaan of je op een lullige manier te dumpen?
De exen die me hebben bezeken, zijn vreemdgegaan of op een andere manier mijn gevoelens enorm hebben gekwetst, kan ik niet meer gewoon mee omgaan. Daarvoor is er te veel gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |